Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Even het geluid uitgezet.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Maar we waren toch goud?quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
geluid van 538 ook uitgezet en dan komt dadelijk nog freek en suzan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@hemarookworst
kom er maar in vanuit BerlijnEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Deze dan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sommige nummers![]()
Sommige nummers
Komt Joost Klein ook nog trouwens?![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze dan?
Komt Joost Klein ook nog trouwens?wel al 2 versies van europapa gehoord
Smile, it's free therapy.![]()
Is aan het oefenen in Malmo.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze dan?
Komt Joost Klein ook nog trouwens?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb gezapt...quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze dan?
Komt Joost Klein ook nog trouwens?♡♡♡♡![]()
NEDERLAND IS HELEMAAL ORANJE!quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
Op buienradar is Nederland oranje gekleurd~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Toch jammer die koningsdag in het weekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
naar links links links links
naar rechts rechts rechts rechtsWerkplek
(zelfst. naamw.)
Is wel makkelijk boeken elk jaarquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:43 schreef KoningWouter het volgende:
Onee snollebollekes. Is dit exact dezelfde lineup als vorig jaar?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ook. Met cola en chips.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Moest 2 keer lezen om te begrijpenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh lekker! Heb net bolletjes met zalm salade op. Was helemaal vergeten te eten.
♡♡♡♡![]()
Ik kijk inmiddels youtube videos.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Wij kijken sluipschutters![]()
Ff plaspauzeWerkplek
(zelfst. naamw.)
Haha was ook niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moest 2 keer lezen om te begrijpen![]()
![]()
Lag aan mijquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha was ook niet echt duidelijk.
Ik zag bolletjes zalmsalade voor me..♡♡♡♡![]()
Over?quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk inmiddels youtube videos.♡♡♡♡![]()
Hahaquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lag aan mij
Ik zag bolletjes zalmsalade voor me..![]()
![]()
Wat een rust hier nu. Iedereen uitgedanst?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:58 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar bed. Ben moe. Fijne avond allen en tot morgen♡♡♡♡![]()
naar links
naar rechts
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Schakollll i missed youquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
moontje en marley bolk!
[ afbeelding ]![]()
![]()
nou helemaal afgeleid weer. maargoed tis voor het goeie doel denk. hmmmms geen spijt ofzo, maar denk dit gaat helemaal lang verhaal worden zo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja tijd om met een filmpje in slaap te vallen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ik ben er wel af en toe hoor. Maar net op andere tijden dat jij post denk ik.![]()
![]()
tis niet erg he. en doe het met alle liefde, maar denk al ff. tja dan doe ik dat. terwijl ik zelf niet de meest stabiele persoon al ben trouwens.quote:
Hahaha met wie moet ik naar heen. gehehehe
Maargoed heb me nog bedacht doe dit dan ff in samenwerking met hulpverlening, zowel voor haar als voor mij wss beter.Do what you love, love what you do!![]()
okequote:Op zaterdag 27 april 2024 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet erg he. en doe het met alle liefde, maar denk al ff. tja dan doe ik dat. terwijl ik zelf niet de meest stabiele persoon al ben trouwens.
Hahaha met wie moet ik naar heen. gehehehe
Maargoed heb me nog bedacht doe dit dan ff in samenwerking met hulpverlening, zowel voor haar als voor mij wss beter.![]()
nouja het maakt me ook niet uit, maarja ben nou eenmaal dat begonnen en hier verteld ook. dus ok mss handig om ook ff te zeggen wat de status is.quote:
Heb uiteindelijk trouwens niet meer de hele shit ingeschakeld via via althans ff gevraagd wel. maar zonder details.
paar dagen later belde ze me zelf weer. en goed lange gesprekken. tis behoorlijk fucked up wel allemaal en denk ik ook fix dat niet ff met paar simpele woorden.
Anyway nu goed contact wel en gaan we het wel oplossen samen met hulp.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
nouja het maakt me ook niet uit, maarja ben nou eenmaal dat begonnen en hier verteld ook. dus ok mss handig om ook ff te zeggen wat de status is.
Heb uiteindelijk trouwens niet meer de hele shit ingeschakeld via via althans ff gevraagd wel. maar zonder details.
paar dagen later belde ze me zelf weer. en goed lange gesprekken. tis behoorlijk fucked up wel allemaal en denk ik ook fix dat niet ff met paar simpele woorden.
Anyway nu goed contact wel en gaan we het wel oplossen samen met hulp.succes
![]()
thanks, waardeer het hequote:
Kijk ik moet t ook ff beetje kwijt en vandaar hier..... Maar natuurlijk hmmmms wat moet ik anders snikkend aan de telefoon enzo. wordt dr ook helemaal emo van.
Naja. ok tis op goeie weg, maar dit is geen verhaal van zo ff opgelost helaas.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe langer dingen duren, hoe beter het kan worden.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
thanks, waardeer het he
Kijk ik moet t ook ff beetje kwijt en vandaar hier..... Maar natuurlijk hmmmms wat moet ik anders snikkend aan de telefoon enzo. wordt dr ook helemaal emo van.
Naja. ok tis op goeie weg, maar dit is geen verhaal van zo ff opgelost helaas.![]()
vind niet erg dit.. t gaat wel ff veel moeite en tijd kosten. maarja so be it.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hoe langer dingen duren, hoe beter het kan worden.
Do what you love, love what you do!![]()
Uit eindelijk kan je er dan hopelijk wat moois uit halen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
vind niet erg dit.. t gaat wel ff veel moeite en tijd kosten. maarja so be it.![]()
nouja mensen helpen oprecht kan nooit kwaad, dus dat is al het mooie. Maargoed hoop voor haar natuurlijk ook. Mss he en gok t. maar is dit net ff dingetje wat ze nodig had. mss alleen maar iemand om mee te praten. Want ook dat kan lastig zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Uit eindelijk kan je er dan hopelijk wat moois uit halen.
Of iemand vinden om te praten die geen oordeel maakt iig.Do what you love, love what you do!![]()
nouja genoeg erover ook, maar tot zover ff update voor wie niet wisten......Do what you love, love what you do!![]()
Avond.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Maanlampje.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Druk geweest, ik ben net thuis.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Goed verkocht?quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Druk geweest, ik ben net thuis.![]()
Aawhquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Druk geweest, ik ben net thuis.Nu ff rust dus.
hier was t ook druk![]()
![]()
Geprobeerd om mij parkiet te verkopen maar ze bleef maar niet op het kleedje liggen.quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: