Ik heb gewerkt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Avond!![]()
Jullie nog een feestje gevierd vandaag?
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Avond!![]()
Jullie nog een feestje gevierd vandaag?
Moet ik even nakijken.quote:
Of morgen lekker uitslapen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo ook maar eens naar bed zodat ik maandag weer fris als een hoentje 'an die Arbeit' kan
Zuipert.quote:
Zou wel eens mogen. Hele week niet goed geslapen en werkelijk ieder uur van de nacht gezien iedere nachtquote:
Ik hoop voor jr dat je vannacht een betere nachtrust hebt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou wel eens mogen. Hele week niet goed geslapen en werkelijk ieder uur van de nacht gezien iedere nachtBeetje ziekjes geweest. Wel wezen werken. Misschien niet zo'n goed idee geweest
Die wil niet bij jou wegquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geprobeerd om mij parkiet te verkopen maar ze bleef maar niet op het kleedje liggen.
Jij ook niet, hoe hard ik ook mijn best doe.quote:
quote:
Wat is dit nu voor een nummerquote:
Jeugd nummer die ik pas terug vond.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor een nummerWel leuk
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij ook niet, hoe hard ik ook mijn best doe.
Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind.
Ja, ja, ja zeg maar weer dat ik een oude zak bent. Wrijf het er maar in.quote:
Ha dankjewelquote:
Je bent wel op dezelfde dag jarig als de Koning. Ik denk dat ik liever naar jouw feestje zou komenquote:Op zondag 28 april 2024 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ja, ja zeg maar weer dat ik een oude zak bent. Wrijf het er maar in.![]()
Maar gefeliciteerdquote:
Hij een dag eerder.quote:Op zondag 28 april 2024 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je bent wel op dezelfde dag jarig als de Koning. Ik denk dat ik liever naar jouw feestje zou komen
Zo oud mocht pa niet wordenquote:
Ohja, ik zat nog in de 27 april vibequote:
quote:
Ik ben nog lang niet jarig hoor?quote:Op zondag 28 april 2024 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou scheelt maar 11 jaar met mij. maar gefeliciteerd pik
Als ik er aan terug denk vind ik dat een kutjaar.quote:
Ook jongquote:
nou badeentje dan. hahahaquote:Op zondag 28 april 2024 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet jarig hoor?
Had je toevallig een cruise op de 'Hareld of free Enterprise' ?quote:Op zondag 28 april 2024 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik er aan terug denk vind ik dat een kutjaar.
owh heb hier mooie YouTube kanaal over. hahaha die review ook, wacht ff linken, vind ze wel grappig om te kijken nl altijd.quote:Op zondag 28 april 2024 00:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Had je toevallig een cruise op de 'Hareld of free Enterprise' ?
quote:Op zondag 28 april 2024 00:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Had je toevallig een cruise op de 'Hareld of free Enterprise' ?
Mijn pa werd 71. Zou aanstaande juni 72 wordenquote:
Love boot.quote:Op zondag 28 april 2024 00:21 schreef kree het volgende:
je moet btw ff zoeken hoor die cruise gasten, want volgens mij doen ze elk schip. gehehehe
Ik ga straks of morgen ff kijken. Ik hou wel van dat soort 'vlogs'quote:Op zondag 28 april 2024 00:21 schreef kree het volgende:
je moet btw ff zoeken hoor die cruise gasten, want volgens mij doen ze elk schip. gehehehe
link er ff de eerste uit die ik tegen kwam
quote:Op zondag 28 april 2024 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn pa werd 71. Zou aanstaande juni 72 worden
Gossiequote:
Dat is nog vers, sterkte kerel.quote:Op zondag 28 april 2024 00:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn pa werd 71. Zou aanstaande juni 72 worden
hahaha ik vind die filmpjes van ze grappig, heb zelf btw niks met cruise ofzo.quote:
Dat hele proces heb ik toen hier ook ieder weekend gepost / besproken. Heb er veel aan gehad (ondanks dat dit ONZ is. Aardige behulpzame mensen hierquote:Op zondag 28 april 2024 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nog vers, sterkte kerel.
how deze is leuk, heb er wel meer btwquote:Op zondag 28 april 2024 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ga straks of morgen ff kijken. Ik hou wel van dat soort 'vlogs'
Wanneer gaan wij eens naar het strand?quote:Op zondag 28 april 2024 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik vind die filmpjes van ze grappig, heb zelf btw niks met cruise ofzo.
maar ok omdat het ter sprake van denk kan wel ff delen. ze zijn grappig wel.
Weet het nogquote:Op zondag 28 april 2024 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat hele proces heb ik toen hier ook ieder weekend gepost / besproken. Heb er veel aan gehad (ondanks dat dit ONZ is. Aardige behulpzame mensen hier)
Heftig ziektebed geweest enzo. 4 april was precies 1 jaar geleden
heb de hoop maar opgegeven makker na paar paar pogingen die compleet werden afgezeken......quote:Op zondag 28 april 2024 00:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens naar het strand?
Wat door mij?quote:Op zondag 28 april 2024 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
heb de hoop maar opgegeven makker na paar paar pogingen die compleet werden afgezeken......
nee niet door jou. maar ok heb het echt wel voorgesteld, maar nooit succes geworden.quote:
Ja ik ookquote:Op zondag 28 april 2024 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee niet door jou. maar ok heb het echt wel voorgesteld, maar nooit succes geworden.
nog steeds open voor het idee trouwens.
Toen mijn moeder overleed bestond Fok net en ik zat nog niet op he forum. Ik kreeg weinig steun van familie en mocht het zelf uitzoeken met mijn verdriet.quote:Op zondag 28 april 2024 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat hele proces heb ik toen hier ook ieder weekend gepost / besproken. Heb er veel aan gehad (ondanks dat dit ONZ is. Aardige behulpzame mensen hier)
Heftig ziektebed geweest enzo. 4 april was precies 1 jaar geleden
Aww das wel heel kutquote:Op zondag 28 april 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder overleed bestond Fok net en ik zat nog niet op he forum. Ik kreeg weinig steun van familie en mocht het zelf uitzoeken met mijn verdriet.
Helemaal omdat ik toen in een klote situatie zat.quote:
Wanneer zitten mensen dat hier niet niet waarquote:Op zondag 28 april 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal omdat ik toen in een klote situatie zat.
Vind het rot voor jequote:Op zondag 28 april 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal omdat ik toen in een klote situatie zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |