hahaha ik vind die filmpjes van ze grappig, heb zelf btw niks met cruise ofzo.quote:
Dat hele proces heb ik toen hier ook ieder weekend gepost / besproken. Heb er veel aan gehad (ondanks dat dit ONZ is. Aardige behulpzame mensen hierquote:Op zondag 28 april 2024 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is nog vers, sterkte kerel.
how deze is leuk, heb er wel meer btwquote:Op zondag 28 april 2024 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ga straks of morgen ff kijken. Ik hou wel van dat soort 'vlogs'
Wanneer gaan wij eens naar het strand?quote:Op zondag 28 april 2024 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik vind die filmpjes van ze grappig, heb zelf btw niks met cruise ofzo.
maar ok omdat het ter sprake van denk kan wel ff delen. ze zijn grappig wel.
Weet het nogquote:Op zondag 28 april 2024 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat hele proces heb ik toen hier ook ieder weekend gepost / besproken. Heb er veel aan gehad (ondanks dat dit ONZ is. Aardige behulpzame mensen hier)
Heftig ziektebed geweest enzo. 4 april was precies 1 jaar geleden
heb de hoop maar opgegeven makker na paar paar pogingen die compleet werden afgezeken......quote:Op zondag 28 april 2024 00:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens naar het strand?
Wat door mij?quote:Op zondag 28 april 2024 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
heb de hoop maar opgegeven makker na paar paar pogingen die compleet werden afgezeken......
nee niet door jou. maar ok heb het echt wel voorgesteld, maar nooit succes geworden.quote:
Ja ik ookquote:Op zondag 28 april 2024 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee niet door jou. maar ok heb het echt wel voorgesteld, maar nooit succes geworden.
nog steeds open voor het idee trouwens.
Toen mijn moeder overleed bestond Fok net en ik zat nog niet op he forum. Ik kreeg weinig steun van familie en mocht het zelf uitzoeken met mijn verdriet.quote:Op zondag 28 april 2024 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat hele proces heb ik toen hier ook ieder weekend gepost / besproken. Heb er veel aan gehad (ondanks dat dit ONZ is. Aardige behulpzame mensen hier)
Heftig ziektebed geweest enzo. 4 april was precies 1 jaar geleden
Aww das wel heel kutquote:Op zondag 28 april 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder overleed bestond Fok net en ik zat nog niet op he forum. Ik kreeg weinig steun van familie en mocht het zelf uitzoeken met mijn verdriet.
Helemaal omdat ik toen in een klote situatie zat.quote:
Wanneer zitten mensen dat hier niet niet waarquote:Op zondag 28 april 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal omdat ik toen in een klote situatie zat.
Vind het rot voor jequote:Op zondag 28 april 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Helemaal omdat ik toen in een klote situatie zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |