herkenbaarquote:Op zondag 28 april 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder overleed bestond Fok net en ik zat nog niet op he forum. Ik kreeg weinig steun van familie en mocht het zelf uitzoeken met mijn verdriet.
Goede muziek heeft mij door die periode heengetrokken.quote:
Ieder familielid denkt het er zijne van. Ik heb dat ook heel duidelijk gemerkt. Ik heb 2 zussen (beide getrouwd). Bij de jongste zus werd de relatie hechter, bij de oudste zus het tegenovergestelde. Ik ga maar niet in op de details.quote:Op zondag 28 april 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen mijn moeder overleed bestond Fok net en ik zat nog niet op he forum. Ik kreeg weinig steun van familie en mocht het zelf uitzoeken met mijn verdriet.
wil niet eens zeggen wat ik, ja drank. daarna hulp trouwens. LOL maakte het alleen maar erger voor mezelf eerstquote:Op zondag 28 april 2024 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede muziek heeft mij door die periode heengetrokken.
Fijn dat het hielpquote:Op zondag 28 april 2024 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ieder familielid denkt het er zijne van. Ik heb dat ook heel duidelijk gemerkt. Ik heb 2 zussen (beide getrouwd). Bij de jongste zus werd de relatie hechter, bij de oudste zus het tegenovergestelde. Ik ga maar niet in op de details.
Ik kan natuurlijk alles tegen mijn vrouw zeggen, en dat heb ik ook gedaan. Maar die zit natuurlijk ook niet altijd te wachten op een emotionele toespraak of gesprek.
Ik heb hier veel van me afgeschreven en reacties gehad. En dat heeft me heel goed geholpen destijds. Ik heb daarbij erg veel steun gehad van een hele lieve vrouw hier op FOK!(je weet wel wie
)
Dat jij je verhaal niet kwijt kon is vervelend. Ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven. En anders zijn wij er![]()
Het leven is gewoon ruk zonder alcoholquote:Op zondag 28 april 2024 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
wil niet eens zeggen wat ik, ja drank. daarna hulp trouwens. LOL maakte het alleen maar erger voor mezelf eerst
hahaha zou moeten zeggen van niet, maarja je hebt wel gelijkquote:Op zondag 28 april 2024 00:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het leven is gewoon ruk zonder alcohol
Het leven is ruk zonder HappyCharly.quote:Op zondag 28 april 2024 00:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wel proberen wat van een dialoog te houden
Mij tegenspreken is nooit slim omdat je dan ongelijk hebtquote:Op zondag 28 april 2024 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha zou moeten zeggen van niet, maarja je hebt wel gelijk
Niks moet ooit te gek wordenquote:Op zondag 28 april 2024 00:43 schreef kree het volgende:
met opmerking erbij trouwens, dat het niet te gek moet worden.
Kree heeft per definitie ongelijk.quote:Op zondag 28 april 2024 00:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mij tegenspreken is nooit slim omdat je dan ongelijk hebt
Awwquote:Op zondag 28 april 2024 00:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leven is ruk zonder HappyCharly.
Van wat ik heb gezien slaat hij meer hout dan jij doetquote:Op zondag 28 april 2024 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kree heeft per definitie ongelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |