Heb ik n betere aangever nodigquote:Op zondag 28 april 2024 00:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wel proberen wat van een dialoog te houden
en tegoedquote:Op zondag 28 april 2024 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
alles waar TE voor staat is niet goed, behalve tevreden.
TEquilaquote:Op zondag 28 april 2024 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
alles waar TE voor staat is niet goed, behalve tevreden.
Ja als je seks tegoed hebt dan is het niet fijnquote:Op zondag 28 april 2024 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
alleen in de zin van als geld tegoed hebben
daarom staat te voor. en is het nooit goedquote:Op zondag 28 april 2024 00:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja als je seks tegoed hebt dan is het niet fijn
Iemand te vriend houden.quote:Op zondag 28 april 2024 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
daarom staat te voor. en is het nooit goed
Zeik niet wees er maar tevreden mee.quote:
gehehehe. ik zeur niet. maar ff om maar te zeggenquote:Op zondag 28 april 2024 00:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeik niet wees er maar tevreden mee.
Pas op dat kan tegen je werken.quote:Op zondag 28 april 2024 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
gehehehe. ik zeur niet. maar ff om maar te zeggen
hahaha moet toch al op mijn tellen passen. maargoed weet dat ik wel eerlijk benquote:Op zondag 28 april 2024 00:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op dat kan tegen je werken.
Dat zij je een uur geleden ook.quote:
Ja dat zei ik een half uur geleden al tegen je!quote:
Hier, tot over een uurtje.quote:Op zondag 28 april 2024 00:53 schreef kree het volgende:
trouwens heb nog paar YouTube die ik leuk vind?
delen? ben wel benieuwd naar die van jullie ook trouwens?
Bedtijd is een rekbaar begripquote:Op zondag 28 april 2024 00:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zij je een uur geleden ook.
Ik mocht opblijvenquote:Op zondag 28 april 2024 00:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja dat zei ik een half uur geleden al tegen je!
Blijf nog even?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |