SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Zeg nooit nooit. Misschien kan ArendGod op familieweekenden Jakko klaarstomen.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:37 schreef alopio het volgende:
Ik ben ook wel een beetje trots op onze Arne. Maar baal nog steeds wel een beetje. Een nieuwe Arne gaan we nooit meer krijgen natuurlijk.
Slot stemt lekker SGPquote:Op donderdag 25 april 2024 11:59 schreef Vis1980 het volgende:
Ik lees dat er mensen zijn die die Henrik niet willen....omdat ie links is? Wat is Slot dan, rechts?
Volgens mij werkt ie gewoon op zondag.quote:
Jakko naar Liverpool sturen en Arne een pruik geven en hier houden.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Misschien kan ArendGod op familieweekenden Jakko klaarstomen.
De kans is groot dat het vanaf hier bergafwaarts gaat. Niet direct het ravijn in maar bergafwaarts zou ik wel rekening mee houden.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:37 schreef alopio het volgende:
Ik ben ook wel een beetje trots op onze Arne. Maar baal nog steeds wel een beetje. Een nieuwe Arne gaan we nooit meer krijgen natuurlijk.
Mwah, misschien geen trainer meer die echt uit alle spelers het maximale weet te halen, maar dan gewoon een trainer die naar zijn materiaal presteert. Structureel 3e moet toch echt wel lukken hoor, ook de komende jaren.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
De kans is groot dat het vanaf hier bergafwaarts gaat. Niet direct het ravijn in maar bergafwaarts zou ik wel rekening mee houden.
Dat is bergafwaarts ten opzichte van de laatste 2 seizoenen.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, misschien geen trainer meer die echt uit alle spelers het maximale weet te halen, maar dan gewoon een trainer die naar zijn materiaal presteert. Structureel 3e moet toch echt wel lukken hoor, ook de komende jaren.
We moeten niet vergeten dat sinds Arnesen en te Kloese het aankoopbeleid ook wel beter is geworden, en Feyenoord heeft eindelijk wat geld te besteden. Dat zijn niet allemaal voltreffers, maar als het de lijn doorzet van de afgelopen seizoenen dan moeten we komende jaren gewoon moeiteloos in de top 3 blijven meedraaien.
Of zit ik nu te jinxen?
Ben persoonlijk niet zo onder de indruk van het aankoopbeleid van Ter Kloese. Denk dat je drie topaankopen allemaal niet of nauwelijks voldoen. Vijfentwintig miljoen betaald voor bankzitters.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, misschien geen trainer meer die echt uit alle spelers het maximale weet te halen, maar dan gewoon een trainer die naar zijn materiaal presteert. Structureel 3e moet toch echt wel lukken hoor, ook de komende jaren.
We moeten niet vergeten dat sinds Arnesen en te Kloese het aankoopbeleid ook wel beter is geworden, en Feyenoord heeft eindelijk wat geld te besteden. Dat zijn niet allemaal voltreffers, maar als het de lijn doorzet van de afgelopen seizoenen dan moeten we komende jaren gewoon moeiteloos in de top 3 blijven meedraaien.
Of zit ik nu te jinxen?
Jawel, strikt genomen natuurlijk wel. Maar ik sluit niet uit dat we ook de komende jaren lang mee kunnen blijven spelen voor de landstitel en de beker kunnen winnen hoor. Uiteraard allemaal afhankelijk van wie de nieuwe trainer wordt en het transferbeleid, maar ik zie ons niet echt bergafwaarts gaan zoals voorheen met 5e plaatsen en slechter (al zie je aan Ajax hoe hard het verval kan gaan natuurlijk).quote:Op donderdag 25 april 2024 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is bergafwaarts ten opzichte van de laatste 2 seizoenen.
Zerrouki heb je wellicht gelijk in, maar die wilde Slot persé hebben.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben persoonlijk niet zo onder de indruk van het aankoopbeleid van Ter Kloese. Denk dat je drie topaankopen allemaal niet of nauwelijks voldoen. Vijfentwintig miljoen betaald voor bankzitters.
Uiteraard verdienen ze kansen maar ik ben niet echt onder de indruk van die twee. Als je Beelen en Minteh ziet lopen dan zit daar muziek in. Dat idee heb ik niet bij die drie.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zerrouki heb je wellicht gelijk in, maar die wilde Slot persé hebben.
Maar Ueda en vooral Ivanusec verdienen echt nog wel wat meer tijd en kans hoor.
Ook zonder Arne word je normaal gesproken minimaal tweede en overwinter je in de CL in het nieuwe systeem, dan kan je blijven groeien. Pas wanneer Ajax opkrabbelt en seizoen 21/22 wegvalt op de coëfficiëntenlijst gaan we het lastig krijgen.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is bergafwaarts ten opzichte van de laatste 2 seizoenen.
Of Te Kloese is juist wel van de scouting en heeft zijn oren teveel naar Arend laten hangenquote:Op donderdag 25 april 2024 13:30 schreef M.Melandri het volgende:
Blijft ook een slechte zaak dat er geen TD is. Vrees dat het heel erg op Slot geleund heeft de afgelopen jaren.
Dat opkrabbelen kan ook snel gaan, kijk maar naar ons in het eerste seizoen van Slot. Ajax zou zomaar top 2 kunnen eindigen. Ik wil niet doemdenken, maar volgend seizoen kan voor ons al alles zijn van plek 1 tot 5. Dat heeft te maken met de aankopen en de trainersaanstelling. Zelfs met een goede visie kan dat een mismatch blijken te zijn, vooral als je echt 4 of 5 toppers uit de huidige selectie moet vervangen.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook zonder Arne word je normaal gesproken minimaal tweede en overwinter je in de CL in het nieuwe systeem, dan kan je blijven groeien. Pas wanneer Ajax opkrabbelt en seizoen 21/22 wegvalt op de coëfficiëntenlijst gaan we het lastig krijgen.
Die vindt het maar al te leuk om TD re kunnen spelen. Qua organisatiestructuur slaat het nergens op.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Of Te Kloese is juist wel van de scouting en heeft zijn oren teveel naar Arend laten hangen
We gaan er deze zomer achterkomen!!!
Slot laat ons achter met een padelbaan, een hockeyhoofd en twee Algerijnen met een knotje.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:25 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Liverpool hep ook een padelbaan
Nu snap ik de vaart die Arend erachter zet.
Met de CL miljoenen erbij en de CL miljoenen die nog niet zijn uitgegeven moet je het wel echt in Ajax-achtige proporties verneuken wil je lager dan derde eindigen. En zoals Ajax het de laatste jaren verneukt kan eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 25 april 2024 13:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat opkrabbelen kan ook snel gaan, kijk maar naar ons in het eerste seizoen van Slot. Ajax zou zomaar top 2 kunnen eindigen. Ik wil niet doemdenken, maar volgend seizoen kan voor ons al alles zijn van plek 1 tot 5. Dat heeft te maken met de aankopen en de trainersaanstelling. Zelfs met een goede visie kan dat een mismatch blijken te zijn, vooral als je echt 4 of 5 toppers uit de huidige selectie moet vervangen.
Dat lijstje trainers vind ik wel bemoedigend overigens
Ik denk dat je te negatief bent, het kan altijd dat Ajax snel opkrabbelt of dat één van AZ/Twente een gouden pik jaartje heeft waardoor je derde eindigt, maar je moet gewoon uitgaan van plek 1 of 2, zo'n 75 punten met een standaardafwijking van 10.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:40 schreef hhh38 het volgende:
Dat opkrabbelen kan ook snel gaan, kijk maar naar ons in het eerste seizoen van Slot. Ajax zou zomaar top 2 kunnen eindigen. Ik wil niet doemdenken, maar volgend seizoen kan voor ons al alles zijn van plek 1 tot 5. Dat heeft te maken met de aankopen en de trainersaanstelling. Zelfs met een goede visie kan dat een mismatch blijken te zijn, vooral als je echt 4 of 5 toppers uit de huidige selectie moet vervangen.
Benieuwd wie de de nieuwe trainer gaat meenemen en of die speler de nieuwe Liam Kelly wordt of juist een daverend succes.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Of Te Kloese is juist wel van de scouting en heeft zijn oren teveel naar Arend laten hangen
We gaan er deze zomer achterkomen!!!
Of allebeiquote:Op donderdag 25 april 2024 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat je te negatief bent, het kan altijd dat Ajax snel opkrabbelt of dat één van AZ/Twente een gouden pik jaartje heeft waardoor je derde eindigt, maar je moet gewoon uitgaan van plek 1 of 2, zo'n 75 punten met een standaardafwijking van 10.
Niet mee eens, teveel schijtpotjes, uiteindelijk geen prijs en die corona-onderbreking zonder publiek heeft er ook wel ingehakt. Vooral Feyenoord-Ajax was vreselijke drab. Maar de doffe ellende is snel vergeten door die leuke potjes tegen Slavia en Marseille.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:50 schreef zoekeenleven het volgende:
Conference league seizoen was toch wel het mooiste seizoen onder slot
Rogier Meijer en Dirk Proper staan te trappelen.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Benieuwd wie de de nieuwe trainer gaat meenemen en of die speler de nieuwe Liam Kelly wordt of juist een daverend succes.
Misschien was het ook meer een zwak voor de selectie wat mij een beetje kleurt. Met Toornstra, Linssen en Til had je een leuke kern wat mij wel aansprakquote:Op donderdag 25 april 2024 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet mee eens, teveel schijtpotjes, uiteindelijk geen prijs en die corona-onderbreking zonder publiek heeft er ook wel ingehakt. Vooral Feyenoord-Ajax was vreselijke drab. Maar de doffe ellende is snel vergeten door die leuke potjes tegen Slavia en Marseille.
21/22 was wellicht specialer, maar 22/23 was natuurlijk het mooiste jaar.
Bepaal jij niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet mee eens, teveel schijtpotjes, uiteindelijk geen prijs en die corona-onderbreking zonder publiek heeft er ook wel ingehakt. Vooral Feyenoord-Ajax was vreselijke drab. Maar de doffe ellende is snel vergeten door die leuke potjes tegen Slavia en Marseille.
21/22 was wellicht specialer, maar 22/23 was natuurlijk het mooiste jaar.
De blanke Nederlanders preciesquote:Op donderdag 25 april 2024 14:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Misschien was het ook meer een zwak voor de selectie wat mij een beetje kleurt. Met Toornstra, Linssen en Til had je een leuke kern wat mij wel aansprak
Oke Pietje.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Misschien was het ook meer een zwak voor de selectie wat mij een beetje kleurt. Met Toornstra, Linssen en Til had je een leuke kern wat mij wel aansprak
Vooral tof dat je opeens Europese uitpotjes begon te winnen. Toch ook leuk na een jaar of 15 Europa te hebben rondgereisd en hooguit een goal of 5 te hebben gevierd in het uitvak.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De blanke Nederlanders precies
Nee ik snap wat je bedoelt, vond dat ook leuke gasten maar Dessers, Sinisterra, Malacia en Senesi natuurlijk ook. Was echt een sympathieke ploeg, na dat negatieve seizoen 20/21 onder Dick en Cor Pot met een vervelende Berghuis en zonder publiek was het contrast zo groot.
Ik baal nog steeds dat ik niet mee ben geweest naar Praagquote:Op donderdag 25 april 2024 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral tof dat je opeens Europese uitpotjes begon te winnen. Toch ook leuk na een jaar of 15 Europa te hebben rondgereisd en hooguit een goal of 5 te hebben gevierd in het uitvak.
En buiten dat het een ontzettend leuk team was verreweg het mooiste jaar qua tripjes, dat gaat moeilijk overtroffen worden.
Die tweede keer?quote:Op donderdag 25 april 2024 14:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat ik niet mee ben geweest naar Praag
Allebei de kerenquote:
Ja qua Europese uitwedstrijden was 22/23 wel een beetje dof. Eigenlijk maar één potje waar een beetje uitpubliek op af kon komen en dat was toevallig de meest trieste wedstrijd van dat seizoen. En ook nog twee keer eraf in Romequote:Op donderdag 25 april 2024 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral tof dat je opeens Europese uitpotjes begon te winnen. Toch ook leuk na een jaar of 15 Europa te hebben rondgereisd en hooguit een goal of 5 te hebben gevierd in het uitvak.
Ik denk als ik later met mijn vrienden er over praat, ik me eerder het tripje naar Berlijn ga herinneren dan het kampioenschap in 2023, maar dat is meer op persoonlijk vlak. Een kampioenschap is natuurlijk veel belangrijker.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja qua Europese uitwedstrijden was 22/23 wel een beetje dof. Eigenlijk maar één potje waar een beetje uitpubliek op af kon komen en dat was toevallig de meest trieste wedstrijd van dat seizoen. En ook nog twee keer eraf in Rome
Maar ieder seizoen met een kampioensfeest > seizoenen zonder prijzen. Maar goed, ik was er maar één keertje bij, en dat was precies de keer dat we verloren.
Dat heb ik meer met Marseille, praktisch elke wedstrijd komt er wel weer een anekdote naar voren van die tripquote:Op donderdag 25 april 2024 14:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk als ik later met mijn vrienden er over praat, ik me eerder het tripje naar Berlijn ga herinneren dan het kampioenschap in 2023, maar dat is meer op persoonlijk vlak. Een kampioenschap is natuurlijk veel belangrijker.
Ik was er zelf niet bij, maar na die wedstrijd heb ik besloten dat ik nooit een wedstrijd in zuid-europa ga bezoeken. Ik heb geen seizoenskaart en ik ga daar echt niet tussen het thuispubliek zitten.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik meer met Marseille, praktisch elke wedstrijd komt er wel weer een anekdote naar voren van die trip
Maar daar gebeurden in twee dagen ook meer bizarre dingen dan in 25 jaar stadionbezoek
Ja dat heb ik met die kampioenspot tegen Eagles, die voelt echt magisch aan, juist omdat het zo ontspannen was. De hele dag gezongen en gedronken en mij geen moment opgejaagd of onveilig gevoeld. Het zijn niet de beste verhalen maar alles wat ik mooi vond aan Feyenoord kwam die dag terug.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk als ik later met mijn vrienden er over praat, ik me eerder het tripje naar Berlijn ga herinneren dan het kampioenschap in 2023, maar dat is meer op persoonlijk vlak. Een kampioenschap is natuurlijk veel belangrijker.
Zal Arne net zulke meltdowns richting de pers krijgen als ten Hag? Dit is toch wel een ander niveautje qua ergerlijkheid dan Joep en Valentijn.quote:
Arend zijn omgang met de pers is van een heel ander niveau dan dat hakkelende boertjequote:Op donderdag 25 april 2024 15:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zal Arne net zulke meltdowns richting de pers krijgen als ten Hag? Dit is toch wel een ander niveautje qua ergerlijkheid dan Joep en Valentijn.
Toch zeker 40-45 minuten vliegen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ben je helemaal naar nederland gekomen, alleen om zo'n domme vraag te stellen
Je hebt toch niet onder een steen gelegen. Arne is geweldig met de pers. Die wind de Engelsen zo om zijn vinger. Zijn Engels is in elk geval al beter dan Ten Hag.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zal Arne net zulke meltdowns richting de pers krijgen als ten Hag? Dit is toch wel een ander niveautje qua ergerlijkheid dan Joep en Valentijn.
Arne Slot is geboren in Bergentheim dat is zegmaar net niet Zuidoost Drenthe.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend zijn omgang met de pers is van een heel ander niveau dan dat hakkelende boertje
Sjaak in the mudquote:Raad van Commissaris Sjaak Troost maakte zich eerder intern sterk voor een rentree Glenn van der Kraan, die momenteel werkt bij Manchester City als Head of Coaching. Eerder was hij coördinator onderbouw bij de Feyenoord Academy. Feyenoord gaf echter duidelijk géén gehoor aan de wens van de voormalig technisch directeur ad interim: de club heeft onder de huidige algemeen- en technisch directeur Dennis te Kloese innovatief denkend en doorslaggevend geschakeld voor de diensten van Zeb Jacobs.
En dat hoor je nauwelijksquote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Arne Slot is geboren in Bergentheim dat is zegmaar net niet Zuidoost Drenthe.
Twee maanden onderhandeld voor een trage dure Kroaat, ijzersterke onderhandelaarquote:Op donderdag 25 april 2024 17:30 schreef Kerftminister het volgende:
Volgens mij is Don Kloesoe een ijzersterke onderhandelaar
Drenthe heeft hier helemaal niks mee te maken joh gek.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Arne Slot is geboren in Bergentheim dat is zegmaar net niet Zuidoost Drenthe.
Die hele topics die we vorige zomer hebben volgeschreven over de al dan niet komst van Ivanusec zijn vast hilarisch om terug te lezen gezien de minieme rol die hij uiteindelijk heeft gehad dit seizoenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee maanden onderhandeld voor een trage dure Kroaat, ijzersterke onderhandelaar
Volgens mij ook wel, maar ook wel logisch in die positie. Alhoewel ik tot dusver nog niet enorm gelukkig ben over de transfersommen die voor onze spelers betaald werden, maar tegelijkertijd wel prima deals voor inkomende transfers en ook spelers en trainers kunnen verlengen.
Benieuwd of ze nu ook echt een technisch manager gaan aanstellen nu Arne Slot wegvalt of dat Dennis alles blijft doen.
Kloesegod denkt niet zo in van die traditionele hokjes als AD en TD. Voor het technische gedeelte heb je nu Te Kloese, Goes, Ruijl en Slot als belangrijkste mensen. Vervang Slot door een andere trainer en je kan gewoon zonder problenen door.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee maanden onderhandeld voor een trage dure Kroaat, ijzersterke onderhandelaar
Volgens mij ook wel, maar ook wel logisch in die positie. Alhoewel ik tot dusver nog niet enorm gelukkig ben over de transfersommen die voor onze spelers betaald werden, maar tegelijkertijd wel prima deals voor inkomende transfers en ook spelers en trainers kunnen verlengen.
Benieuwd of ze nu ook echt een technisch manager gaan aanstellen nu Arne Slot wegvalt of dat Dennis alles blijft doen.
Wel de grootste teleurstelling imo, Ueda en Zerrouki zijn slechtere transfers maar zag ze altijd al als bankspelers, Ivanusec had ik echt meer bij verwacht. Qua meeverdedigen en drukzetten is het te weinig en bovendien geen actie in de 1 op 1, dat heb je in Slotball nodig.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hele topics die we vorige zomer hebben volgeschreven over de al dan niet komst van Ivanusec zijn vast hilarisch om terug te lezen gezien de minieme rol die hij uiteindelijk heeft gehad dit seizoen
Denk nog steeds dat ie waardevol kan zijn komend seizoen, misschien dat een nieuwe trainer hem wel in zijn kracht kan gebruiken!
Jij bent de laatste tijd wel écht extreem kritisch op de aankopen van afgelopen zomer heh, jeetje.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel de grootste teleurstelling imo, Ueda en Zerrouki zijn slechtere transfers maar zag ze altijd al als bankspelers, Ivanusec had ik echt meer bij verwacht. Qua meeverdedigen en drukzetten is het te weinig en bovendien geen actie in de 1 op 1, dat heb je in Slotball nodig.
Ik ben benieuwd hoe het onder een andere trainer gaat zijn maar eigenlijk heb ik veel meer potentie gezien in Sauer.
Ik denk dat ie best van waarde kan zijn met een overlappende linksback, maar Slot speelde dit seizoen liever met backs die meer naar binnen kwamen. En met Stengs heb je misschien een te vergelijkbare speler.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel de grootste teleurstelling imo, Ueda en Zerrouki zijn slechtere transfers maar zag ze altijd al als bankspelers, Ivanusec had ik echt meer bij verwacht. Qua meeverdedigen en drukzetten is het te weinig en bovendien geen actie in de 1 op 1, dat heb je in Slotball nodig.
Ik ben benieuwd hoe het onder een andere trainer gaat zijn maar eigenlijk heb ik veel meer potentie gezien in Sauer.
Stop nu met deze act.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oh oh Milambo dans met mij de tangoquote:Op donderdag 25 april 2024 18:37 schreef Caland het volgende:
Vandaag Zerrouki-Timber-Milambo wordt in ieder geval interessant
Al 6 jaar geen kampioen.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:43 schreef Alpha0 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, ze kopen elk jaar daar in Eindhoven toch vrij goed in, Heerenveen nu ook alweer op een 5-0 achterstand. Kan me geen zwak seizoen herinneren van PSV eigenlijk. Hoe doen ze dat toch iedere keer weer.
Maar ze hebben daar wel zelden van die rampseizoenen waarbij ze volledig door de ondergrens zakken, zoals ze nu in Amsterdam hebben en wij ook meer dan eens hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Al 6 jaar geen kampioen.
Ze kopen elk jaar goed in. Haha
Verwacht dat Bijlow toch niet wordt opgeroepen voor het EK, of hij nu nog een paar wedstrijden speelt of niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne helpt Gernot en Justin nog even aan het EK
Jij denkt dat Arend dit niet uitvoerig heeft besproken met de twee keepers?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verwacht dat Bijlow toch niet wordt opgeroepen voor het EK, of hij nu nog een paar wedstrijden speelt of niet.
We jagen Wellenreuther wel succesvol weg op deze manier.
Er is meer dan kampioen worden he. Dat zou jij van alle personen wel moeten weten met 3 kampioenschappen in 25 jaar.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Al 6 jaar geen kampioen.
Ze kopen elk jaar goed in. Haha
Inderdaad hadden wij maar toppers als Baumgartl, Bruma, Max en Romero. En dit voor maar 50 miljoen.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:43 schreef Alpha0 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, ze kopen elk jaar daar in Eindhoven toch vrij goed in, Heerenveen nu ook alweer op een 5-0 achterstand. Kan me geen zwak seizoen herinneren van PSV eigenlijk. Hoe doen ze dat toch iedere keer weer.
Roept hij ook dat Feyenoord altijd goed inkoopt?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er is meer dan kampioen worden he. Dat zou jij van alle personen wel moeten weten met 3 kampioenschappen in 25 jaar.
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verwacht dat Bijlow toch niet wordt opgeroepen voor het EK, of hij nu nog een paar wedstrijden speelt of niet.
We jagen Wellenreuther wel succesvol weg op deze manier.
1 reactie is voldoende hoorquote:Op donderdag 25 april 2024 19:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad hadden wij maar toppers als Baumgartl, Bruma, Max en Romero. En dit voor maar 50 miljoen.
Dat waren natuurlijk wel een beetje de hedendaagse varianten van Bert Konterman, Patrick Paauwe, Paultje Bosvelt etc. Leuke gasten wel. Tegelijkertijd natuurlijk niet de kwaliteitsspelers van de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Afgelopen decennium alleen geëvenaard door Chelski?quote:Op donderdag 25 april 2024 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Met de CL miljoenen erbij en de CL miljoenen die nog niet zijn uitgegeven moet je het wel echt in Ajax-achtige proporties verneuken wil je lager dan derde eindigen. En zoals Ajax het de laatste jaren verneukt kan eigenlijk helemaal niet
Bijlow opstellen ten faveure van Wellenreuther kan écht niet, ongeacht het argument.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij denkt dat Arend dit niet uitvoerig heeft besproken met de twee keepers?
Niks geleerd van drie seizoenen Arend
Nahh als we de legendarische LiTo BV alleen beoordelen op hun huidskleur dan doen we ze wel een beetje tekort, dat was hooguit mooi meegenomenquote:Op donderdag 25 april 2024 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De blanke Nederlanders precies
Nee ik snap wat je bedoelt, vond dat ook leuke gasten maar Dessers, Sinisterra, Malacia en Senesi natuurlijk ook. Was echt een sympathieke ploeg, na dat negatieve seizoen 20/21 onder Dick en Cor Pot met een vervelende Berghuis en zonder publiek was het contrast zo groot.
Het is vlakbij Bergentheim. Wat is je punt precies flappie?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Drenthe heeft hier helemaal niks mee te maken joh gek.
Uiteraard. Sjaak laat zich niet in de maling nemen…quote:Op donderdag 25 april 2024 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja, Sintersjaak zit er nog.
Nu kan Slot eindelijk z'n voorbeeld kopiëren met 4 centrale verdedigers achterinquote:Op donderdag 25 april 2024 20:14 schreef Vis1980 het volgende:
Mooie opstelling, Hancko op links is top en geweldig dat nu Trauner én Beelen samen spelen (dat rijmt).
Kijk het nog eens even na.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is vlakbij Bergentheim. Wat is je punt precies flappie?
Ik zeg toch pakweg Zuidoost Drenthe scheelt een kilometer of twintig van Coevorden vandaar die pakweg.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk het nog eens even na.
Ik mis Ramalho in dit lijstjequote:Op donderdag 25 april 2024 19:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad hadden wij maar toppers als Baumgartl, Bruma, Max en Romero. En dit voor maar 50 miljoen.
Max deed het in het eerste seizoen(shelft) prima ja. Daarna ging het flink bergafwaarts volgens mij kan elke PSV'er dat beamen. En relevant of Romero veel talent had. Dat hadden Antonucci, Bullaude en Lazovic ook.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
1 reactie is voldoende hoorEn als je dan toch voorbeelden geeft, kom dan even met 4 goede. Baumgartl en Bruma waren dramatisch, maar Max heeft het gewoon prima gedaan en Romero had voldoende talent (en heeft voldoende laten zien imo) maar heeft gewoon ontzettend veel pech gehad met blessures.
Over Romero valt geen zinnig woord te zeggen. Die was echt alleen maar geblesseerd. Geen idee of dat een goede transfer was eigenlijk, zo'n blessures kun je onmogelijk voorzien.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Max deed het in het eerste seizoen(shelft) prima ja. Daarna ging het flink bergafwaarts volgens mij kan elke PSV'er dat beamen. En relevant of Romero veel talent had. Dat hadden Antonucci, Bullaude en Lazovic ook.
Had je hiervoor nog twijfels dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:37 schreef Caland het volgende:
Arne wil dolgraag naar Liverpool
DONE DEAL
We hadden kunnen hopenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had je hiervoor nog twijfels dan?
Genot.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ramiz, Luka en Ayase in de basis.
Schuimbekkende users genot.
Nah, fuck hun. Niet aan denken, geen rekening mee houden. Gewoon winnen om 2e plek 100% veilig te stellen. Hun kampioenschap is al maanden duidelijk, daar nu aandacht aan geven is een beetje laat.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben heel kinderachtig, maar laten we maar gelijk spelen vandaag. Psv is toch wel kampioen dus dan het officiële moment maar op de meest kutte manier, op een druilerige doordeweekse dag op een moment waarop ze niet zelf spelen maar nog 4 uur lang in een bus moeten zitten.
Maar 1 puntje is al genoeg voor officieel plek 2quote:Op donderdag 25 april 2024 20:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nah, fuck hun. Niet aan denken, geen rekening mee houden. Gewoon winnen om 2e plek 100% veilig te stellen. Hun kampioenschap is al maanden duidelijk, daar nu aandacht aan geven is een beetje laat.
Blijf er bij, gewoon altijd proberen te winnenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar 1 puntje is al genoeg voor officieel plek 2
Tja, dit is wel klaar inderdaadquote:"Het is geen geheim, of misschien wel, maar het lijkt me duidelijk dat ik graag naar Liverpool wil", is Slot eerlijk. "Nu wacht ik af of de clubs tot een akkoord komen. Maar daar heb ik alle vertrouwen in, eerlijk gezegd. Je moet de clubs hun werk laten doen, daar moet je als hoofdpersoon respect voor hebben. Het zal de komende dagen ongetwijfeld duidelijk worden."
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja, dit is wel klaar inderdaad
Als iemand die zo consequent zo doordacht en terughoudend antwoord zich nu zo duidelijk uitspreekt…
Hopelijk kan DtK naast een mooier som er nog een aantal leuke bonussen en clausules aan vastplakken, miljoentje voor elke CL plaatsing, 3 voor elk kampioenschap en 5 voor een CL.
Piemel voor je met je anti-Feyenoord post.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben heel kinderachtig, maar laten we maar gelijk spelen vandaag. Psv is toch wel kampioen dus dan het officiële moment maar op de meest kutte manier, op een druilerige doordeweekse dag op een moment waarop ze niet zelf spelen maar nog 4 uur lang in een bus moeten zitten.
Nee joh, het potje is toch niet meer van belang.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ramiz, Luka en Ayase in de basis.
Schuimbekkende users genot.
Op naar een salonremise.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar 1 puntje is al genoeg voor officieel plek 2
glas prijzen zijn gedaaldquote:Op donderdag 25 april 2024 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk nu ook boys. Waarom spelen we met de man van glas???
Ik hoop omdat hij in de etalage moet en we volgend seizoen Wellenreuter als eerste kiep hebben.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Onduidelijk of dit over Trauner of Bijlow gaatquote:Op donderdag 25 april 2024 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Jaquote:Op donderdag 25 april 2024 21:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onduidelijk of dit over Trauner of Bijlow gaat
In Skyrim is glas een van de beste materialen om harnassen van te maken.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Skyrim heeft dan ook meer bugs dan Windows MEquote:Op donderdag 25 april 2024 21:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
In Skyrim is glas een van de beste materialen om harnassen van te maken.
Alsof er een club is die zich voor het jongetje van glas gaat meldenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik hoop omdat hij in de etalage moet en we volgend seizoen Wellenreuter als eerste kiep hebben.
Oh, Trauner ook. Ik had het over Bijlowquote:Op donderdag 25 april 2024 21:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, Trauner ook. Ik had het over Bijlow
ChIneesquote:Op donderdag 25 april 2024 21:18 schreef Caland het volgende:
Het gaat elke keer goed
Totdat die ChInees aan de bal komt
het is een japquote:Op donderdag 25 april 2024 21:18 schreef Caland het volgende:
Het gaat elke keer goed
Totdat die ChInees aan de bal komt
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
In Skyrim is glas een van de beste materialen om harnassen van te maken.
ik heb diverse topics over chinezen geopendquote:
Robben.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
» Er is al 78 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb diverse topics over chinezen geopend
ONZ / POLL ALTIJD DIE CHINEZEN! WEG ERMEE!
ik weet het verschil
Ho ho ik was al druk genoeg met jouw topic.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
» Er is al 78 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Start de discussie maar op. Dan heeft @:coco ook nog wat te doen.
@Coco heeft een druk bestaanquote:Op donderdag 25 april 2024 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
» Er is al 78 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Start de discussie maar op. Dan heeft @:coco ook nog wat te doen.
Echte kenners zagen dit allang.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:25 schreef Pistolero het volgende:
Ivanusec en Ueda snoeren mondjes tot nu toe.
Je kan hem geven, je kan het ook niet doen.quote:
Stel de VAR had z'n werk wél gedaan en de pingel gegeven, was dan het doelpunt óók weggestreept?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:27 schreef snabbi het volgende:
dit was dan weer geen hands - dus de pingel is fout en deze vrije trap ook
Ik ook, maar dat ga ik hier niet zomaar roepen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het een pingel voor Go Ahead
je bedoelt toornstraquote:Op donderdag 25 april 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Milambo heeft altijd net even teveel tijd nodig.
De nieuwe Vilhena
Uiteraardquote:Op donderdag 25 april 2024 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Stel de VAR had z'n werk wél gedaan en de pingel gegeven, was dan het doelpunt óók weggestreept?
uiteraardquote:Op donderdag 25 april 2024 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Stel de VAR had z'n werk wél gedaan en de pingel gegeven, was dan het doelpunt óók weggestreept?
Fluisteren mag wel.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat ga ik hier niet zomaar roepen.
Uitstekende woordkeuzequote:
Maar als je hem niet geeft ben je echt stekeblind denk ik.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je kan hem geven, je kan het ook niet doen.
photoshopquote:
Toch al twee goals gemaaktquote:Op donderdag 25 april 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luka is een slechte aanwinst.
Vandaag nog gelezen in dit topic.
Ach, jij zegt ook weleens rare dingen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luka is een slechte aanwinst.
Vandaag nog gelezen in dit topic.
FC Eindhoven én ToeterJan wilden hem ook hebben.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch al twee goals gemaakt
En dat voor maar 8 miljoen
Vandaag vast weer een ander excuus.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:34 schreef CR7 het volgende:
Vind het echt lullig voor Ueda. Maar wat kan die er weinig van
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:35 schreef snabbi het volgende:
Fijn om Bijlow weer in de goal te hebben. Qua keeperswerk is Wellenreuther wel gelijkwaardig, maar in de spelhervatting/passing is Bijlow echt zoveel beter
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:33 schreef Pistolero het volgende:
LukaGod.
Gurney gaat vreselijk in the mud hier.
Mijn laatste rare uitspraak was van begin dit seizoen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, jij zegt ook weleens rare dingen.
Als je op basis van dit eerste half uur zegt dat Ueda er weinig van kan snap je er dus echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:34 schreef CR7 het volgende:
Vind het echt lullig voor Ueda. Maar wat kan die er weinig van
Zet daar voortaan gewoon Beelen neer. Doorselecteren.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef bbuddybb het volgende:
Trauner overkomt vandaag het een en ander.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:29 schreef Zipportal het volgende:
VBL / Liverpool <3 Arend
De nieuwe KlaasGod is uit.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je op basis van dit eerste half uur zegt dat Ueda er weinig van kan snap je er dus echt helemaal niks van.
Nu al meer goed gedaan dan Gimenez in de afgelopen paar wedstrijden.
Ben je serieus? Ik heb hem 3 ballen zo in zien leveren.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je op basis van dit eerste half uur zegt dat Ueda er weinig van kan snap je er dus echt helemaal niks van.
Dat was wel het toppunt ja.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn laatste rare uitspraak was van begin dit seizoen.
Toen zei ik dat Wieffer helemaal niet zo goed kan voetballen.
tja zoveel goeds heeft santi ook niet gedaan de afgelopen wedstrijden. Enige wat ie wel goed deed was de assist.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ben je serieus? Ik heb hem 3 ballen zo in zien leveren.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi om te zien hoe @:Pistolero iedereen alweer in de luren legt.
Hoe ligt hij in de WLR groep?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit terugkrabbelenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat Sauer hem volgend seizoen voorbij gaat is ook enigszins gebaseerd op hoop (omdat Sauer jonger is), maar als Luka volgend seizoen ziek veel gaat scoren ben ik ook blij. Qua techniek buitenklasse en ook echt stappen gemaakt qua drukzetten/lopen. Zie er echt wel wat in hoor.
Ueda bevestigt met deze eerste helft wat we heel het seizoen al zien. Een technisch beperkte spits.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Probeer jij mij hier nu te framen?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was wel het toppunt ja.
Er zijn alleen nog 3 spelers waar je met enige regelmaat rare uitspraken over doet.
Als je af en toe geen rare dingen zegt ben je geen Fokker.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, jij zegt ook weleens rare dingen.
Ik heb er over het algemeen kijk op. Die Ueda kan er geen kut van. Schrijf die alvast maar op.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In WLR behandelen we hem met fluwelen handschoenen ondanks de aandoenlijkheid. Jullie schudden hem als een pasgeboren baby door elkaar, maar noestig houdt hij stand.quote:
Inkt is op.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb er over het algemeen kijk op. Die Ueda kan er geen kut van. Schrijf die alvast maar op.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In welke categorie hoor ik dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In WLR behandelen we hem met fluwelen handschoenen ondanks de aandoenlijkheid. Jullie schudden hem als een pasgeboren baby door elkaar, maar noestig houdt hij stand.
Heeft er verder toch geen klote van gebakken dit seizoen of wel. Beetje flauw dit.quote:
Nee hoor. Ik vind alleen dat je de laatste tijd niet zulke verstandige dingen zegt. Maar dat mag. Ook jij komt vast weer uit je vormdip.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Probeer jij mij hier nu te framen?
quote:
Altijd al gezegdquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd hoge verwachtingen van Kökcü en ik denk dat hij in het voetbal van Slot één van de uitblinkers kan worden.
Bijlow, Malacia en Geertruida gaan het niveau van Feyenoord ook nog wel ontstijgen, alleen jammer dat backs en keepers nooit zoveel opleveren.
Dat is een wederzijds gevoel bij jou over vermoedelijk 2 van die 3 spelers.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind alleen dat je de laatste tijd niet zulke verstandige dingen zegt. Maar dat mag. Ook jij komt vast weer uit je vormdip.
Die vormdip duurt nu al een flinke tijd.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind alleen dat je de laatste tijd niet zulke verstandige dingen zegt. Maar dat mag. Ook jij komt vast weer uit je vormdip.
Je hebt de laatste tijd de hele tijd op hem (en Zerrouki en Ueda) afgegeven, tot vlak voor deze wedstrijd. En dan nu zeggen dat je er echt wel wat in ziet.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft er verder toch geen klote van gebakken dit seizoen of wel. Beetje flauw dit.
Ben je nog lekker elke dag aan het Mycroften?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die plaatsen hun roddels toch wel, of je het nou leuk vindt of niet.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die plaatsen hun roddels toch wel, of je het nou leuk vindt of niet.
Jij zegt altijd louter verstandige dingenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd de hele tijd op hem (en Zerrouki en Ueda) afgegeven, tot vlak voor deze wedstrijd. En dan nu zeggen dat je er echt wel wat in ziet.
Gewoon een uitstekende voetballer die dit seizoen nooit helemaal in het ritme heeft kunnen komen.
Tot de Sun gaat uitpakken over zijn vermeende seksuele relatie met zijn broer, dan verlang je zelfs terug naar Fallentijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef Vis1980 het volgende:
Die Slot zal Almere uit en Go Ahead uit enorm gaan missen, zo'n sfeer zie je niet snel in de PL.
Ik zit in jouw team. Die heeft weinig tot niets laten zien. Beetje flauw om een goaltje nu uit te melken.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft er verder toch geen klote van gebakken dit seizoen of wel. Beetje flauw dit.
Bijlow op doel en meteen geen clean sheet meer.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarschijnlijk krijgt Ramiz of Ueda wel de schuld
Voorlopig heb ik de prestaties aan mijn zijde, maar we gaan zien of het aankomend seizoen verbetert inderdaadquote:Op donderdag 25 april 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is een wederzijds gevoel bij jou over vermoedelijk 2 van die 3 spelers.
We gaan het zien aankomend seizoen
Opvallend wel.quote:
Nou ik zat wat oude posts van mezelf over GeertGod terug te zoeken en toen las ik dat Dilrosun de potentie had om ¤20m op te leveren (lol)quote:Op donderdag 25 april 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij zegt altijd louter verstandige dingen
Wat is je mening dan over de drie grote aankopen?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd de hele tijd op hem (en Zerrouki en Ueda) afgegeven, tot vlak voor deze wedstrijd. En dan nu zeggen dat je er echt wel wat in ziet.
Gewoon een uitstekende voetballer die dit seizoen nooit helemaal in het ritme heeft kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |