Ik mis Ramalho in dit lijstjequote:Op donderdag 25 april 2024 19:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad hadden wij maar toppers als Baumgartl, Bruma, Max en Romero. En dit voor maar 50 miljoen.
Max deed het in het eerste seizoen(shelft) prima ja. Daarna ging het flink bergafwaarts volgens mij kan elke PSV'er dat beamen. En relevant of Romero veel talent had. Dat hadden Antonucci, Bullaude en Lazovic ook.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
1 reactie is voldoende hoorEn als je dan toch voorbeelden geeft, kom dan even met 4 goede. Baumgartl en Bruma waren dramatisch, maar Max heeft het gewoon prima gedaan en Romero had voldoende talent (en heeft voldoende laten zien imo) maar heeft gewoon ontzettend veel pech gehad met blessures.
Over Romero valt geen zinnig woord te zeggen. Die was echt alleen maar geblesseerd. Geen idee of dat een goede transfer was eigenlijk, zo'n blessures kun je onmogelijk voorzien.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:31 schreef CR7 het volgende:
[..]
Max deed het in het eerste seizoen(shelft) prima ja. Daarna ging het flink bergafwaarts volgens mij kan elke PSV'er dat beamen. En relevant of Romero veel talent had. Dat hadden Antonucci, Bullaude en Lazovic ook.
Had je hiervoor nog twijfels dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:37 schreef Caland het volgende:
Arne wil dolgraag naar Liverpool
DONE DEAL
We hadden kunnen hopenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had je hiervoor nog twijfels dan?
Genot.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ramiz, Luka en Ayase in de basis.
Schuimbekkende users genot.
Nah, fuck hun. Niet aan denken, geen rekening mee houden. Gewoon winnen om 2e plek 100% veilig te stellen. Hun kampioenschap is al maanden duidelijk, daar nu aandacht aan geven is een beetje laat.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben heel kinderachtig, maar laten we maar gelijk spelen vandaag. Psv is toch wel kampioen dus dan het officiële moment maar op de meest kutte manier, op een druilerige doordeweekse dag op een moment waarop ze niet zelf spelen maar nog 4 uur lang in een bus moeten zitten.
Maar 1 puntje is al genoeg voor officieel plek 2quote:Op donderdag 25 april 2024 20:52 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nah, fuck hun. Niet aan denken, geen rekening mee houden. Gewoon winnen om 2e plek 100% veilig te stellen. Hun kampioenschap is al maanden duidelijk, daar nu aandacht aan geven is een beetje laat.
Blijf er bij, gewoon altijd proberen te winnenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar 1 puntje is al genoeg voor officieel plek 2
Tja, dit is wel klaar inderdaadquote:"Het is geen geheim, of misschien wel, maar het lijkt me duidelijk dat ik graag naar Liverpool wil", is Slot eerlijk. "Nu wacht ik af of de clubs tot een akkoord komen. Maar daar heb ik alle vertrouwen in, eerlijk gezegd. Je moet de clubs hun werk laten doen, daar moet je als hoofdpersoon respect voor hebben. Het zal de komende dagen ongetwijfeld duidelijk worden."
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja, dit is wel klaar inderdaad
Als iemand die zo consequent zo doordacht en terughoudend antwoord zich nu zo duidelijk uitspreekt…
Hopelijk kan DtK naast een mooier som er nog een aantal leuke bonussen en clausules aan vastplakken, miljoentje voor elke CL plaatsing, 3 voor elk kampioenschap en 5 voor een CL.
Piemel voor je met je anti-Feyenoord post.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben heel kinderachtig, maar laten we maar gelijk spelen vandaag. Psv is toch wel kampioen dus dan het officiële moment maar op de meest kutte manier, op een druilerige doordeweekse dag op een moment waarop ze niet zelf spelen maar nog 4 uur lang in een bus moeten zitten.
Nee joh, het potje is toch niet meer van belang.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ramiz, Luka en Ayase in de basis.
Schuimbekkende users genot.
Op naar een salonremise.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar 1 puntje is al genoeg voor officieel plek 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |