ChIneesquote:Op donderdag 25 april 2024 21:18 schreef Caland het volgende:
Het gaat elke keer goed
Totdat die ChInees aan de bal komt
het is een japquote:Op donderdag 25 april 2024 21:18 schreef Caland het volgende:
Het gaat elke keer goed
Totdat die ChInees aan de bal komt
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
In Skyrim is glas een van de beste materialen om harnassen van te maken.
ik heb diverse topics over chinezen geopendquote:
Robben.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onduidelijk of dit over Trauner of Bijlow gaat
» Er is al 78 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb diverse topics over chinezen geopend
ONZ / POLL ALTIJD DIE CHINEZEN! WEG ERMEE!
ik weet het verschil
Ho ho ik was al druk genoeg met jouw topic.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
» Er is al 78 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Start de discussie maar op. Dan heeft @:coco ook nog wat te doen.
@Coco heeft een druk bestaanquote:Op donderdag 25 april 2024 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
» Er is al 78 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Start de discussie maar op. Dan heeft @:coco ook nog wat te doen.
Echte kenners zagen dit allang.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:25 schreef Pistolero het volgende:
Ivanusec en Ueda snoeren mondjes tot nu toe.
Je kan hem geven, je kan het ook niet doen.quote:
Stel de VAR had z'n werk wél gedaan en de pingel gegeven, was dan het doelpunt óók weggestreept?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:27 schreef snabbi het volgende:
dit was dan weer geen hands - dus de pingel is fout en deze vrije trap ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |