Ben je nog lekker elke dag aan het Mycroften?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die plaatsen hun roddels toch wel, of je het nou leuk vindt of niet.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die plaatsen hun roddels toch wel, of je het nou leuk vindt of niet.
Jij zegt altijd louter verstandige dingenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt de laatste tijd de hele tijd op hem (en Zerrouki en Ueda) afgegeven, tot vlak voor deze wedstrijd. En dan nu zeggen dat je er echt wel wat in ziet.
Gewoon een uitstekende voetballer die dit seizoen nooit helemaal in het ritme heeft kunnen komen.
Tot de Sun gaat uitpakken over zijn vermeende seksuele relatie met zijn broer, dan verlang je zelfs terug naar Fallentijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef Vis1980 het volgende:
Die Slot zal Almere uit en Go Ahead uit enorm gaan missen, zo'n sfeer zie je niet snel in de PL.
Ik zit in jouw team. Die heeft weinig tot niets laten zien. Beetje flauw om een goaltje nu uit te melken.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft er verder toch geen klote van gebakken dit seizoen of wel. Beetje flauw dit.
Bijlow op doel en meteen geen clean sheet meer.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarschijnlijk krijgt Ramiz of Ueda wel de schuld
Voorlopig heb ik de prestaties aan mijn zijde, maar we gaan zien of het aankomend seizoen verbetert inderdaadquote:Op donderdag 25 april 2024 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is een wederzijds gevoel bij jou over vermoedelijk 2 van die 3 spelers.
We gaan het zien aankomend seizoen
Opvallend wel.quote:
Nou ik zat wat oude posts van mezelf over GeertGod terug te zoeken en toen las ik dat Dilrosun de potentie had om ¤20m op te leveren (lol)quote:Op donderdag 25 april 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij zegt altijd louter verstandige dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |