Ik ook, maar dat ga ik hier niet zomaar roepen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het een pingel voor Go Ahead
je bedoelt toornstraquote:Op donderdag 25 april 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Milambo heeft altijd net even teveel tijd nodig.
De nieuwe Vilhena
Uiteraardquote:Op donderdag 25 april 2024 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Stel de VAR had z'n werk wél gedaan en de pingel gegeven, was dan het doelpunt óók weggestreept?
uiteraardquote:Op donderdag 25 april 2024 21:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Stel de VAR had z'n werk wél gedaan en de pingel gegeven, was dan het doelpunt óók weggestreept?
Fluisteren mag wel.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat ga ik hier niet zomaar roepen.
Uitstekende woordkeuzequote:
Maar als je hem niet geeft ben je echt stekeblind denk ik.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je kan hem geven, je kan het ook niet doen.
photoshopquote:
Toch al twee goals gemaaktquote:Op donderdag 25 april 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luka is een slechte aanwinst.
Vandaag nog gelezen in dit topic.
Ach, jij zegt ook weleens rare dingen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luka is een slechte aanwinst.
Vandaag nog gelezen in dit topic.
FC Eindhoven én ToeterJan wilden hem ook hebben.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch al twee goals gemaakt
En dat voor maar 8 miljoen
Vandaag vast weer een ander excuus.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:34 schreef CR7 het volgende:
Vind het echt lullig voor Ueda. Maar wat kan die er weinig van
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:35 schreef snabbi het volgende:
Fijn om Bijlow weer in de goal te hebben. Qua keeperswerk is Wellenreuther wel gelijkwaardig, maar in de spelhervatting/passing is Bijlow echt zoveel beter
Nee hoor.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:33 schreef Pistolero het volgende:
LukaGod.
Gurney gaat vreselijk in the mud hier.
Mijn laatste rare uitspraak was van begin dit seizoen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, jij zegt ook weleens rare dingen.
Als je op basis van dit eerste half uur zegt dat Ueda er weinig van kan snap je er dus echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:34 schreef CR7 het volgende:
Vind het echt lullig voor Ueda. Maar wat kan die er weinig van
Zet daar voortaan gewoon Beelen neer. Doorselecteren.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef bbuddybb het volgende:
Trauner overkomt vandaag het een en ander.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:29 schreef Zipportal het volgende:
VBL / Liverpool <3 Arend
De nieuwe KlaasGod is uit.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je op basis van dit eerste half uur zegt dat Ueda er weinig van kan snap je er dus echt helemaal niks van.
Nu al meer goed gedaan dan Gimenez in de afgelopen paar wedstrijden.
Ben je serieus? Ik heb hem 3 ballen zo in zien leveren.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je op basis van dit eerste half uur zegt dat Ueda er weinig van kan snap je er dus echt helemaal niks van.
Nu al meer goed gedaan dan Gimenez in de afgelopen paar wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |