Mijn laatste rare uitspraak was van begin dit seizoen.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, jij zegt ook weleens rare dingen.
Als je op basis van dit eerste half uur zegt dat Ueda er weinig van kan snap je er dus echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:34 schreef CR7 het volgende:
Vind het echt lullig voor Ueda. Maar wat kan die er weinig van
Zet daar voortaan gewoon Beelen neer. Doorselecteren.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef bbuddybb het volgende:
Trauner overkomt vandaag het een en ander.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:29 schreef Zipportal het volgende:
VBL / Liverpool <3 Arend
De nieuwe KlaasGod is uit.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je op basis van dit eerste half uur zegt dat Ueda er weinig van kan snap je er dus echt helemaal niks van.
Nu al meer goed gedaan dan Gimenez in de afgelopen paar wedstrijden.
Ben je serieus? Ik heb hem 3 ballen zo in zien leveren.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je op basis van dit eerste half uur zegt dat Ueda er weinig van kan snap je er dus echt helemaal niks van.
Dat was wel het toppunt ja.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn laatste rare uitspraak was van begin dit seizoen.
Toen zei ik dat Wieffer helemaal niet zo goed kan voetballen.
tja zoveel goeds heeft santi ook niet gedaan de afgelopen wedstrijden. Enige wat ie wel goed deed was de assist.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ben je serieus? Ik heb hem 3 ballen zo in zien leveren.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi om te zien hoe @:Pistolero iedereen alweer in de luren legt.
Hoe ligt hij in de WLR groep?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit terugkrabbelenquote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat Sauer hem volgend seizoen voorbij gaat is ook enigszins gebaseerd op hoop (omdat Sauer jonger is), maar als Luka volgend seizoen ziek veel gaat scoren ben ik ook blij. Qua techniek buitenklasse en ook echt stappen gemaakt qua drukzetten/lopen. Zie er echt wel wat in hoor.
Ueda bevestigt met deze eerste helft wat we heel het seizoen al zien. Een technisch beperkte spits.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Probeer jij mij hier nu te framen?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was wel het toppunt ja.
Er zijn alleen nog 3 spelers waar je met enige regelmaat rare uitspraken over doet.
Als je af en toe geen rare dingen zegt ben je geen Fokker.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, jij zegt ook weleens rare dingen.
Ik heb er over het algemeen kijk op. Die Ueda kan er geen kut van. Schrijf die alvast maar op.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In WLR behandelen we hem met fluwelen handschoenen ondanks de aandoenlijkheid. Jullie schudden hem als een pasgeboren baby door elkaar, maar noestig houdt hij stand.quote:
Inkt is op.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb er over het algemeen kijk op. Die Ueda kan er geen kut van. Schrijf die alvast maar op.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In welke categorie hoor ik dan?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In WLR behandelen we hem met fluwelen handschoenen ondanks de aandoenlijkheid. Jullie schudden hem als een pasgeboren baby door elkaar, maar noestig houdt hij stand.
Heeft er verder toch geen klote van gebakken dit seizoen of wel. Beetje flauw dit.quote:
Nee hoor. Ik vind alleen dat je de laatste tijd niet zulke verstandige dingen zegt. Maar dat mag. Ook jij komt vast weer uit je vormdip.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Probeer jij mij hier nu te framen?
quote:
Altijd al gezegdquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd hoge verwachtingen van Kökcü en ik denk dat hij in het voetbal van Slot één van de uitblinkers kan worden.
Bijlow, Malacia en Geertruida gaan het niveau van Feyenoord ook nog wel ontstijgen, alleen jammer dat backs en keepers nooit zoveel opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |