Die paarden in London waren vast aan het oefenen.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Een ouderwetse vierendeling?
Godzijdank zit ik in het buitenland als mijn voorspelling voor mei niet waar blijkt te zijn.
Hier is nietsquote:Op woensdag 24 april 2024 14:32 schreef Frutsel het volgende:
heyyy.. de zon
@:Nattekat
het is je gegund!!
aai over bol van @:Tjacka geeft
Die witte zag er niet mooi uit... zat onder het bloedquote:Op woensdag 24 april 2024 14:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die paarden in London waren vast aan het oefenen.
Volgens mij was dat Bloody Merrie, het zusje van @bloodymary1quote:Op woensdag 24 april 2024 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die witte zag er niet mooi uit... zat onder het bloed![]()
Sharp!quote:Op woensdag 24 april 2024 14:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Bloody Merrie, het zusje van @:bloodymary1
Was tegen een bus aangeknald.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die witte zag er niet mooi uit... zat onder het bloed![]()
Kan er een livestream geregeld worden voor diegenen die in buitenland wonen of op vakantie zijn?quote:Op woensdag 24 april 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Een ouderwetse vierendeling?
Godzijdank zit ik in het buitenland als mijn voorspelling voor mei niet waar blijkt te zijn.
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Bloody Merrie, het zusje van @:bloodymary1
Oh nee, zie net 'n filmpje, de zwarte knalt met een tering vaart tegen een bus. Voorkant bus ko, paard staat versuft.quote:
dus dat bloed van die zwarte zit nu op die wittequote:Op woensdag 24 april 2024 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh nee, zie net 'n filmpje, de zwarte knalt met een tering vaart tegen een bus. Voorkant bus ko, paard staat versuft.
Maar the weather was good in London today. Mild sunny weather, with a bit of drizzle.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee die schimmel was ook gevallen of zo. Loopt op het laatst in draf ook een beetje kreupel. Er is trouwens ook een apart topic over, voordat Vincent hier een hartverzakking krijgt...
Jij hebt echt iets met Koningsdag he? Wat ga je dan allemaal doen? Just curious.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
Stromende regen, wind en een gevoelstemperatuur 6. Van die buien waarbij je in 1 minuut doorweekt bent. Dit is geen feestje.![]()
Maar liever nu dan op Koningsdag.
En nu thuis lekker opwarmen.
Ik dacht intens kutquote:Op woensdag 24 april 2024 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
Als het weer van vandaag in eenied te omschrijven is, is het Van Links Naar Rechts van de Snolllebollekes
Want het gaat echt alle kanten op
Snollebollekes. Daar krijg je toch echt zelfmoordneigingen van.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
Als het weer van vandaag in eenied te omschrijven is, is het Van Links Naar Rechts van de Snolllebollekes
Want het gaat echt alle kanten op
De meeste mensen zijn dan buiten.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt iets met Koningsdag he? Wat ga je dan allemaal doen? Just curious.
Oh ja. Andere dagen niet dan? Ik ben elke dag wel een paar uur buiten. Daarom verlang ik ook zo naar goed weer.quote:
Nee op andere doorsnee dagen ben ik niet op een evenement buiten, nee. Dan kan ik met regen thuis blijven.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja. Andere dagen niet dan? Ik ben elke dag wel een paar uur buiten. Daarom verlang ik ook zo naar goed weer.
Net was hier hagel...
Bovenop het dak van een flat, naar links (of rechtsquote:Op woensdag 24 april 2024 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snollebollekes. Daar krijg je toch echt zelfmoordneigingen van.
Van het huidige weer ookquote:Op woensdag 24 april 2024 16:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snollebollekes. Daar krijg je toch echt zelfmoordneigingen van.
Verdubbelt hier qua temperatuur godzijdank.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:51 schreef aloa het volgende:
Koningsdag lijkt het warmer te worden. Sowieso warmer dan de afgelopen dagen. Wel kans op een (onweers) bui.
[ afbeelding ]
Doe mij maar 20+. Om alvast langzaam te wennen aan de naderende zomer des doods.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verdubbelt hier qua temperatuur godzijdank.
Die sjaal wil ik niet meer om.
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:27 schreef StateOfMind het volgende:
Dan hebben we Bloederigemarie, Yvonne en ik voor het vierendelen.
Paard erbij en gaaaaan
Mits slecht weer in mei
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden voor het vierendelen van @:rambodirk?!
×indien nodig.
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bij @:bloodymary1
Die heeft de paarden ook beschikbaar.
quote:
Tot zover dit verder totaal nutteloze feitje.quote:Een bekend gezegde vertelt hierover: "Vliegen de zwaluwen hoog dan is het weer schoon en droog, vliegen ze laag, regen voor vandaag." Een heel betrouwbare weerspreuk. Bij mooi weer zijn er opwaartse bewegingen in de lucht (thermiek) die de insecten mee omhoog nemen.
Dan zullen ze wel moe zijn van het op en neer vliegen vandaag.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:23 schreef Elan het volgende:
Zag net allemaal vogels laag boven het water scheren. Zijn blijkbaar zwaluwen. En heeft te maken met de weersinvloeden:
[..]
Tot zover dit verder totaal nutteloze feitje.
Vincent zal dit waarderen!quote:Op woensdag 24 april 2024 18:23 schreef Elan het volgende:
Zag net allemaal vogels laag boven het water scheren. Zijn blijkbaar zwaluwen. En heeft te maken met de weersinvloeden:
[..]
Tot zover dit verder totaal nutteloze feitje.
Zomer des doods komt er niet. De zee is straks nauwelijks opgewarmd, dus wederom een te koude en natte zomerquote:Op woensdag 24 april 2024 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Doe mij maar 20+. Om alvast langzaam te wennen aan de naderende zomer des doods.
De temperatuur van de Atlantische Oceaan is schrikbarend hoog.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:43 schreef Djeez het volgende:
[..]
Zomer des doods komt er niet. De zee is straks nauwelijks opgewarmd, dus wederom een te koude en natte zomer
Voor sommige figuren is er geen klimaatverandering/opwarming van de aarde omdat het hier in Nederland te koud isquote:Op woensdag 24 april 2024 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
De temperatuur van de Atlantische Oceaan is schrikbarend hoog.
Maar dat is je ontgaan blijkbaar.
Ik ben blij dat we Vincent tóch welkom laten voelen hierquote:
As de kraaie krasse goan de wolluke plassequote:Op woensdag 24 april 2024 18:41 schreef Drass het volgende:
Doet mij denken aan de Brabantse weerman Johan Verschuuren. Held was dat met elke dag een spreuk
Ik ken Djeez langer dan vandaag.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor sommige figuren is er geen klimaatverandering/opwarming van de aarde omdat het hier in Nederland te koud is
Verspilde moeite om tegen dat soort types in te gaan.
Hij had het bij aliens met paarsgepunteansen lansen moeten houdenquote:
In het kader van klimaatverandering is het weer een beetje zoals onze regering: de hele aardkloot is te warm en hier worden we bezwaard met de compensatielast.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor sommige figuren is er geen klimaatverandering/opwarming van de aarde omdat het hier in Nederland te koud is
Verspilde moeite om tegen dat soort types in te gaan.
Benieuwd in hoeverre dit van invloed gaat zijn op lagedrukgebieden.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
De temperatuur van de Atlantische Oceaan is schrikbarend hoog.
Maar dat is je ontgaan blijkbaar.
Niet weerquote:Op woensdag 24 april 2024 20:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Benieuwd in hoeverre dit van invloed gaat zijn op lagedrukgebieden.
Ik denk vooral een vochtige, benauwde en klamme zomer. Er is zoveel vocht overal.
En wat voor rol gaan de restanten van orkanen spelen hier in Europa. Men verwacht een bovengemiddeld orkaanseizoen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Benieuwd in hoeverre dit van invloed gaat zijn op lagedrukgebieden.
Ik denk vooral een vochtige, benauwde en klamme zomer. Er is zoveel vocht overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |