Die paarden in London waren vast aan het oefenen.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Een ouderwetse vierendeling?
Godzijdank zit ik in het buitenland als mijn voorspelling voor mei niet waar blijkt te zijn.
Hier is nietsquote:Op woensdag 24 april 2024 14:32 schreef Frutsel het volgende:
heyyy.. de zon
@:Nattekat
het is je gegund!!
aai over bol van @:Tjacka geeft
Die witte zag er niet mooi uit... zat onder het bloedquote:Op woensdag 24 april 2024 14:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die paarden in London waren vast aan het oefenen.
Volgens mij was dat Bloody Merrie, het zusje van @bloodymary1quote:Op woensdag 24 april 2024 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die witte zag er niet mooi uit... zat onder het bloed![]()
Sharp!quote:Op woensdag 24 april 2024 14:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Bloody Merrie, het zusje van @:bloodymary1
Was tegen een bus aangeknald.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die witte zag er niet mooi uit... zat onder het bloed![]()
Kan er een livestream geregeld worden voor diegenen die in buitenland wonen of op vakantie zijn?quote:Op woensdag 24 april 2024 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Een ouderwetse vierendeling?
Godzijdank zit ik in het buitenland als mijn voorspelling voor mei niet waar blijkt te zijn.
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Bloody Merrie, het zusje van @:bloodymary1
Oh nee, zie net 'n filmpje, de zwarte knalt met een tering vaart tegen een bus. Voorkant bus ko, paard staat versuft.quote:
dus dat bloed van die zwarte zit nu op die wittequote:Op woensdag 24 april 2024 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh nee, zie net 'n filmpje, de zwarte knalt met een tering vaart tegen een bus. Voorkant bus ko, paard staat versuft.
Maar the weather was good in London today. Mild sunny weather, with a bit of drizzle.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee die schimmel was ook gevallen of zo. Loopt op het laatst in draf ook een beetje kreupel. Er is trouwens ook een apart topic over, voordat Vincent hier een hartverzakking krijgt...
Jij hebt echt iets met Koningsdag he? Wat ga je dan allemaal doen? Just curious.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
Stromende regen, wind en een gevoelstemperatuur 6. Van die buien waarbij je in 1 minuut doorweekt bent. Dit is geen feestje.![]()
Maar liever nu dan op Koningsdag.
En nu thuis lekker opwarmen.
Ik dacht intens kutquote:Op woensdag 24 april 2024 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
Als het weer van vandaag in eenied te omschrijven is, is het Van Links Naar Rechts van de Snolllebollekes
Want het gaat echt alle kanten op
Snollebollekes. Daar krijg je toch echt zelfmoordneigingen van.quote:Op woensdag 24 april 2024 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
Als het weer van vandaag in eenied te omschrijven is, is het Van Links Naar Rechts van de Snolllebollekes
Want het gaat echt alle kanten op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |