Zoals nattekut zou zeggen:quote:Op woensdag 24 april 2024 13:42 schreef Jor_Dii het volgende:
De regen klettert weer eens tegen de ramen hoor
Yeti for lifequote:Op woensdag 24 april 2024 13:43 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil gewoon mijn winterkleren opbergen oke
Die je dit jaar nog niet nodig hebt gehad bedoel je?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:43 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil gewoon mijn winterkleren opbergen oke
tr gezet voor crewbashquote:Op woensdag 24 april 2024 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zoals nattekut zou zeggen:
Is je gegund
quote:Op woensdag 24 april 2024 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is je gegund
Winter/herfst-kledingquote:Op woensdag 24 april 2024 13:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die je dit jaar nog niet nodig hebt gehad bedoel je?
Hem zie ik nooit verlangen naar herfstweer, jou wel naar winterweerquote:Op woensdag 24 april 2024 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is je gegund
Ik verlang zeker wel naar herfstweer. In september/oktober.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hem zie ik nooit verlangen naar herfstweer, jou wel naar winterweer
Idd zo is het altijd geweest, lekker zo laten. Een van de betere topics van FOK!, nooit gezeik. Alleen uit de luchtquote:Op woensdag 24 april 2024 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zit al 100 jaar in dit topic en ken dit eigenlijk niet anders. Misschien verwar je het met een ander topic, of anders moet je er lekker zelf een maken.
In dat geval had Frutsel gelijk. Het is je gegund.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik verlang zeker wel naar herfstweer. In september/oktober.
Waar kan ik me aanmelden voor het vierendelen van @RamboDirk?!quote:Op woensdag 24 april 2024 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Bij @bloodymary1quote:Op woensdag 24 april 2024 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden voor het vierendelen van @:rambodirk?!
×indien nodig.
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanmelden voor het vierendelen van @:rambodirk?!
×indien nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |