Nu misschien wel. Maar dan puur op huidige status. Vroeger? Dat is nog maar de vraag.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dacht jij echt dat een politicus met zijn statuur geen baan kan vinden…
Het is speculeren maar ik geloof er niet veel van.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die man had daadwerkelijk iets positiefs voor elkaar kunnen krijgen.
Wie las er nog meer postuur?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dacht jij echt dat een politicus met zijn statuur geen baan kan vinden…
Maar er is geen strafbaar feit gepleegd.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Aangifte doen van een strafbaar feit gaat niet om een tik om de vingers.
Ik bij het typen!quote:Op donderdag 25 april 2024 18:39 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het is speculeren maar ik geloof er niet veel van.
[..]
Wie las er nog meer postuur?
Een verkapte bedreiging is toch ook een strafbaar feit?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar er is geen strafbaar feit gepleegd.
Ik herhaal derhalve: Er is geen strafbaar feit gepleegd.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Een verkapte bedreiging is toch ook een strafbaar feit?
Maar het was geen verkapte bedreiging.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Geert Wilders is veroordeeld voor een strafbaar feitquote:Op donderdag 25 april 2024 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar er is geen strafbaar feit gepleegd.
Dan was het een in mooie woorden verpakte echte bedreiging, en dat gedrag wordt door de echte linkse mensen afgekeurd. Politici hebben tenslotte een voorbeeldfunctie.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het was geen verkapte bedreiging.
Was je eigenlijk ook al van mening dat het een bedreiging zou zijn voordat Wilders er hysterisch over begon te doen?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan was het een in mooie woorden verpakte echte bedreiging, en dat gedrag wordt door de echte linkse mensen afgekeurd. Politici hebben tenslotte een voorbeeldfunctie.
Door de ophef die Wilders maakte zag ik het pas.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was je eigenlijk ook al van mening dat het een bedreiging zou zijn voordat Wilders er hysterisch over begon te doen?
🙂quote:Op donderdag 25 april 2024 22:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Door de ophef die Wilders maakte zag ik het pas.
Denk je dan niet je dat je misschien een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje in Wilders' trucje bent getrapt?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Nou nee, het zijn geen loze dreigementen van die religie de Islam.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Denk je dan niet je dat je misschien een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje in Wilders' trucje bent getrapt?
quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Nou nee, het zijn geen loze dreigementen van die religie de Islam.
Geertje en zijn partijgenoten hebben in het verleden ook meerdere keren gezegd er alles aan te gaan doen om iets voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Zoals de waard is (Wilders) vertrouwt hij z'n gasten.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan was het een in mooie woorden verpakte echte bedreiging, en dat gedrag wordt door de echte linkse mensen afgekeurd. Politici hebben tenslotte een voorbeeldfunctie.
Dit is ongeveer meest debiele standpunt die ik deze week heb gezien.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Raar rijtje.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:45 schreef Montagui het volgende:
Timmermans pas dat mooi in het rijtje:
Wilders
van Meijeren
Timmermans
Who's next?
Hij is toch veroordeeld wegens groepsbelediging? Terwijl hij slechts criminele overlastgevende Marokkanen bedoelde.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:23 schreef ETA het volgende:
[..]
Dit is ongeveer meest debiele standpunt die ik deze week heb gezien.
In jouw logica, als ik je nu wijs op de minder Marokkanen uitspraak, dan moet jij dit zeker zien als een oproep tot genocide, toch?
Maar paste makkelijk in het rijtje, dat zag je toch?quote:
Je hoeft mij niet te geloven, ik gebruik slechts jouw logica tegen jou. Hopelijk zie je dan in dat het debiel is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Hij is toch veroordeeld wegens groepsbelediging? Terwijl hij slechts criminele overlastgevende Marokkanen bedoelde.
Jij bent toch geen politicus met een voorbeeldfunctie? Dus waarom zou ik jou geloven? Daarbij ik geloof jou zeer zeker niet omdat jij mij kwetst door het een debiel standpunt te noemen.
Wat bedoelt Timmerman dan met "dat hij niets zal nalaten om te voorkomen, dat Wilders aan de macht komt"?quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:55 schreef ETA het volgende:
En elke normaal persoon ziet in die uitspraak van Timmermans in deze context geen oproep tot geweld.
Als hij de kans krijgt om te formeren, hij er alles aan doet om dat rond te krijgen. Als de formatie van Wilders niet lukt, mogen anderen het proberen. Het lijkt niet realistisch dat Timmermans het gaat lukken, maar daarom geeft ie aan dat ie er alles aan zal doen om het wel te doen slagen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat bedoelt Timmerman dan met "dat hij niets zal nalaten om te voorkomen, dat Wilders aan de macht komt"?
Waarom zei hij dat dan niet eerder en waarom zei hij het andere dan op zo'n dreigende toon?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als hij de kans krijgt om te formeren, hij er alles aan doet om dat rond te krijgen. Als de formatie van Wilders niet lukt, mogen anderen het proberen. Het lijkt niet realistisch dat Timmermans het gaat lukken, maar daarom geeft ie aan dat ie er alles aan zal doen om het wel te doen slagen.
Vraag dat aan Timmermans. Mijn gok is, dat hij elke rechtsstatelijke mogelijkheid zal aangrijpen om het huidige formatieproces te frustreren.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat bedoelt Timmerman dan met "dat hij niets zal nalaten om te voorkomen, dat Wilders aan de macht komt"?
Het lijkt me realistischer dat het Timmermans wel lukt, dan dat dit zooitje ongeregeld dat alleen elkaar vliegen zit af te vangen, er ooit uit komt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als hij de kans krijgt om te formeren, hij er alles aan doet om dat rond te krijgen. Als de formatie van Wilders niet lukt, mogen anderen het proberen. Het lijkt niet realistisch dat Timmermans het gaat lukken, maar daarom geeft ie aan dat ie er alles aan zal doen om het wel te doen slagen.
Lekker constructief. Ja, dat wordt een succes. Alsof hij zélf wel premier zal worden...quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vraag dat aan Timmermans. Mijn gok is, dat hij elke rechtsstatelijke mogelijkheid zal aangrijpen om het huidige formatieproces te frustreren.
Ik weet niet, maar heb je ooit eens geprobeerd zelf kritisch na te denken?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Zo bedoelt Timmermans het ook niet. Het is gewoonecht niet sllim om dit te zeggen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:41 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar heb je ooit eens geprobeerd zelf kritisch na te denken?
Met kritisch nadenken bedoel ik niet de eerste de beste facebooksource overnemen die ongefundeerd jouw standpunt steunt.
Probeer het eens. Kan je zelf bedenken wat Timmermans bedoeld kan hebben in deze context dat geen oproep tot geweld is?
Zowat de enige in die hele kamer op het moment die het meest geschikt is om premier te worden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:47 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Lekker constructief. Ja, dat wordt een succes. Alsof hij zélf wel premier zal worden...
Met z'n ''laten we elkaar vasthouden'' nadat een andere partij democratisch de grootste werd; waarna hij voornamelijk bezig is geweest met die partij zonder echt naar zijn eigen rol te kijken. Nu wil ik niet beweren dat een Wilders een fantastische premier zou zijn, maar ik zou Timmermans nou ook niet bepaald als premier willen zien.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zowat de enige in die hele kamer op het moment die het meest geschikt is om premier te worden.
Ik denk dat er weinig beoogde premier-kandidaten momenteel in de running zijn die beiden kampen kunnen verenigen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met z'n ''laten we elkaar vasthouden'' nadat een andere partij democratisch de grootste werd; waarna hij voornamelijk bezig is geweest met die partij zonder echt naar zijn eigen rol te kijken. Nu wil ik niet beweren dat een Wilders een fantastische premier zou zijn, maar ik zou Timmermans nou ook niet bepaald als premier willen zien.
Je kunt nu wel democratisch erbij gaan slepen maar in het verleden zijn er gewoon democratisch verkozen leiders geweest die over lijken gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Met z'n ''laten we elkaar vasthouden'' nadat een andere partij democratisch de grootste werd
Dezelfde kiezer die eerst FvD en toen BBB de grootste maakte in de Eerste Kamer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
De kiezer is labiel.
Vijf jaar geleden wilde Nederland Timmermans nog als voorzitter van de Europese Commissie zien.
https://www.verkiezingsui(...)en/detail/EP20190523
De kiezer wil graag iets normaals kiezen. Dat is nu moeilijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
De kiezer is labiel.
Vijf jaar geleden wilde Nederland Timmermans nog als voorzitter van de Europese Commissie zien.
https://www.verkiezingsui(...)en/detail/EP20190523
Ja. En men blijft niet nadenken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dezelfde kiezer die eerst FvD en toen BBB de grootste maakte in de Eerste Kamer.
Gekmakend is het. Ik snap dat inzichten kunnen veranderen, maar het vliegt de laatste jaren echt alle kanten op.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dezelfde kiezer die eerst FvD en toen BBB de grootste maakte in de Eerste Kamer.
Minder kan ook. Misschien zinvoller.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:12 schreef Harvest89 het volgende:
Met Wilders zijn ongrondwettelijke standpunten en uitspraken van de afgelopen 20 jaar lijkt het me niet meer dan logisch dat zo iemand met argus ogen in de gaten gehouden gaat worden. Of in geval van Timmerfrans, dat je een felle speech gaat houden dat zo iemand gevaarlijk kan zijn als hij de macht krijgt, democratisch of niet.
Op basis van wat? Zijn talenkennis?quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zowat de enige in die hele kamer op het moment die het meest geschikt is om premier te worden.
Lijkt mij ook. Black metal fan. Past niet geheel bij jou.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:12 schreef Harvest89 het volgende:
Met Wilders zijn ongrondwettelijke standpunten en uitspraken van de afgelopen 20 jaar lijkt het me niet meer dan logisch dat zo iemand met argus ogen in de gaten gehouden gaat worden. Of in geval van Timmermans, dat je een felle speech gaat houden dat zo iemand gevaarlijk kan zijn als hij de macht krijgt, democratisch of niet.
Ongrondwettelijke standpunten mag je gewoon hebben, dat wordt de laatste tijd ook tot proporties opgeblazen alsof je dat tot fascist maakt of iets dergelijks. Als jij Republikein bent, heb je die ook.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:12 schreef Harvest89 het volgende:
Met Wilders zijn ongrondwettelijke standpunten en uitspraken van de afgelopen 20 jaar lijkt het me niet meer dan logisch dat zo iemand met argus ogen in de gaten gehouden gaat worden. Of in geval van Timmermans, dat je een felle speech gaat houden dat zo iemand gevaarlijk kan zijn als hij de macht krijgt, democratisch of niet.
Vooralsnog heeft hij nog steeds geen aangifte gedaan toch? Meer een aangifte-schwalbe. Zo laf is ie ook wel weerquote:Op zaterdag 27 april 2024 07:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Gaat hij straks weer klagen over "D'66-rechters" wanneer de zaak wordt geseponeerd. Lekker doorzichtig en z'n stemmers slikken dat als zoete koek natuurlijk.
Hij heeft maandag aangifte gedaan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 07:58 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft hij nog steeds geen aangifte gedaan toch? Meer een aangifte-schwalbe. Zo laf is ie ook wel weer
Ridouan Taghi ook. Wat is de relevantie van jouw opmerking?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:53 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Geert Wilders is veroordeeld voor een strafbaar feit
Een erfelijk staatshoofd niet zo zien zitten is wel iets anders dan willen rommelen aan klassieke grondrechtenquote:Op zaterdag 27 april 2024 07:48 schreef nostra het volgende:
[..]
Ongrondwettelijke standpunten mag je gewoon hebben, dat wordt de laatste tijd ook tot proporties opgeblazen alsof je dat tot fascist maakt of iets dergelijks. Als jij Republikein bent, heb je die ook.
Dan moet je het op dat specifieke trekken, discriminatoir of uitsluiting of whatever. Iets met een koe is een dier, maar een dier niet per se een koe.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:49 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Een erfelijk staatshoofd niet zo zien zitten is wel iets anders dan willen rommelen aan klassieke grondrechten
Dat gebeurt meestal toch ook wel? Behalve dan wellicht bij de figuren die het in het belachelijke willen trekken om ze de discussie af te leidenquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Dan moet je het op dat specifieke trekken, discriminatoir of uitsluiting of whatever. Iets met een koe is een dier, maar een dier niet per se een koe.
Ik zie Ridouan Taghi dan ook liever niet in het kabinetquote:Op zaterdag 27 april 2024 10:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ridouan Taghi ook. Wat is de relevantie van jouw opmerking?
quote:Uitspraak Timmermans om 'niets' na te laten tegen Wilders niet strafbaar
Het Openbaar Ministerie (OM) vindt niet dat Frans Timmermans strafbare uitlatingen heeft gedaan over Geert Wilders. De GroenLinks-PvdA-leider stelde ruim twee weken geleden "niets te zullen nalaten" om te voorkomen dat de PVV-voorman aan de macht komt.
Timmermans sprak op zaterdag 20 april in Apeldoorn op het gezamenlijke congres van GroenLinks en de PvdA. Hij zei letterlijk: "Mensen, onze taak is helder: wij zullen niets nalaten om te voorkomen dat Wilders in dit land aan de macht komt."
Wilders deed naar aanleiding van de uitspraak aangifte. De PVV-leider zag in de woorden van Timmermans een oproep tot geweld. Maar volgens het OM blijkt uit de uitspraak en de context van die speech dat Timmermans doelde op politieke middelen.
Volgens het OM is voor de betekenis "de volledige speech" van belang. "Daaruit kan worden afgeleid dat het om politieke middelen ging. Zo doet de fractievoorzitter direct na deze uitspraak een oproep aan de formerende partijen om geen kabinet te vormen met Wilders. En dat GroenLinks-PvdA 'keihard oppositie' zal voeren als dat toch gebeurt."
Timmermans zei na de aangifte door Wilders al dat hij zich alleen bedient van middelen die "politiek en parlementair" zijn.
"Vandaag in nieuws dat niemand zag aankomen"quote:Op maandag 6 mei 2024 15:25 schreef mstx het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)-niet-strafbaar.html
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2024 15:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"Vandaag in nieuws dat niemand zag aankomen"
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze Timmermans niet opsluiten. Zo'n beetje iedere belangrijke PVVer heeft wel eens getweet dat ze er "alles aan gaan doen" om x te voorkomen of y voor elkaar te krijgen. Zou toch mooi zijn als het halve nieuwe kabinet de gevangenis in moet?quote:Op maandag 6 mei 2024 15:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"Vandaag in nieuws dat niemand zag aankomen"
quote:Op maandag 6 mei 2024 15:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Strijd maar lekker een eind door.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:10 schreef Strijder_ het volgende:
Natuurlijk niet. Alleen als Gideon van Meijeren en Geert Wilders zoiets zeggen is het strafbaar. Tot zover onze 'onafhankelijke' en 'politiek neutrale' rechtspraak.
Misschien moeten ze ook zulke vlijmscherpe bewoordingen kiezenquote:Op maandag 6 mei 2024 16:10 schreef Strijder_ het volgende:
Natuurlijk niet. Alleen als Gideon van Meijeren en Geert Wilders zoiets zeggen is het strafbaar. Tot zover onze 'onafhankelijke' en 'politiek neutrale' rechtspraak.
Ga je gang. Dat zou makkelijk te bewijzen moeten zijn. Als jij geen onzin lultquote:Op maandag 6 mei 2024 16:10 schreef Strijder_ het volgende:
Zoals we allemaal (incl. Wilders zelf) al lang wisten.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Dit zit nu me de baas van het OM rond te tafel, dus misschien is er nog wat mogelijk.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
Jammer dat de Blonde Gezondene nog niet gereageerd heeft op Twitter.
Er alles aan doen om te voorkomen dat een idee wordt uitgevoerd, is wat anders dan er alles aan doen om te voorkomen dat een persoon een bepaalde functie bemachtigd. Je kunt een idee niet (laten) vermoorden, om je doel te bereiken, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 mei 2024 15:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze Timmermans niet opsluiten. Zo'n beetje iedere belangrijke PVVer heeft wel eens getweet dat ze er "alles aan gaan doen" om x te voorkomen of y voor elkaar te krijgen. Zou toch mooi zijn als het halve nieuwe kabinet de gevangenis in moet?
Waarom? Hij heeft zijn doel (media aandacht, demionisering Timmermans en afleiden van formatiegefaal) toch behaald.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
Jammer dat de Blonde Gezondene nog niet gereageerd heeft op Twitter.
Gewoon om weer eens ouderwets los te gaan over D66-rechters natuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2024 16:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft zijn doel (media aandacht, demionisering Timmermans en afleiden van formatiegefaal) toch behaald.
Hij is vast weer woedend. Mooie kans op wat zwakzinnig spektakel.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft zijn doel (media aandacht, demionisering Timmermans en afleiden van formatiegefaal) toch behaald.
Ik vind dit echt een onzinnig verschil hoor. Als de PVV iedere politicus die voor een bepaald plan is vermoord moet je heel stoer zijn om het idee uit te blijven dragen. En gezien de overspannen reactie op Timmermans is moorden waar ze aan denken bij alles op alles zetten.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Er alles aan doen om te voorkomen dat een idee wordt uitgevoerd, is wat anders dan er alles aan doen om te voorkomen dat een persoon een bepaalde functie bemachtigd. Je kunt een idee niet (laten) vermoorden, om je doel te bereiken, bijvoorbeeld.
Hij heeft er succes mee. Dat aanvallen van rechters, journalisten en D66 (PVDA). Gelukkig is hij wel gestopt met dat nepparlement. Ik ben benieuwd wanneer hij wetenschap en de elite hard gaat aanvallen.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon om weer eens ouderwets los te gaan over D66-rechters natuurlijk
Hij zal ongetwijfeld de universiteiten een keer aan gaan vallen. Ondanks dat hij er nog nooit eentje van binnen heeft gezien.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij heeft er succes mee. Dat aanvallen van rechters, journalisten en D66 (PVDA). Gelukkig is hij wel gestopt met dat nepparlement. Ik ben benieuwd wanneer hij wetenschap en de elite hard gaat aanvallen.
Als je het hele links-rechts denken weglaat is Timmermans gewoon een kundige bestuurder en leider.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met z'n ''laten we elkaar vasthouden'' nadat een andere partij democratisch de grootste werd; waarna hij voornamelijk bezig is geweest met die partij zonder echt naar zijn eigen rol te kijken. Nu wil ik niet beweren dat een Wilders een fantastische premier zou zijn, maar ik zou Timmermans nou ook niet bepaald als premier willen zien.
Tja, maar wat een politicus zegt of doet speelt toch eenmaal een rol.quote:Op maandag 6 mei 2024 23:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je het hele links-rechts denken weglaat is Timmermans gewoon een kundige bestuurder en leider.
Aboutaleb is overigens mijn persoonlijke favoriet, hopelijk is hij kandidaat bij de volgende verkiezingen.
als je kampdenken gewend bent wel. Maar als je een bedrijf hebt en je hebt een kundige bestuurder nodig dan denk ik niet dat je Timmermans zou afslaan op kwaliteiten als we de emotie er los van zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tja, maar wat een politicus zegt of doet speelt toch eenmaal een rol.
Neuh, komt wel een artikel 12 op hoor.quote:
Misschien.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
als je kampdenken gewend bent wel. Maar als je een bedrijf hebt en je hebt een kundige bestuurder nodig dan denk ik niet dat je Timmermans zou afslaan op kwaliteiten als we de emotie er los van zien.
Er zit alleen een groot verschil tussen een bestuurder en een directeur. Neemt niet weg dat die man heus wel aan de bak komt ergens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
als je kampdenken gewend bent wel. Maar als je een bedrijf hebt en je hebt een kundige bestuurder nodig dan denk ik niet dat je Timmermans zou afslaan op kwaliteiten als we de emotie er los van zien.
Iemand als Baudet is dan weer een heel ander verhaal. Zelfs Gazprom zou 'm met zijn kunde en ervaring niet wensen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Er zit alleen een groot verschil tussen een bestuurder en een directeur. Neemt niet weg dat die man heus wel aan de bak komt ergens.
Ook die vindt wel iets bij een vriendje van Cliteur, maar voorlopig is die dikke ton wel handig om te hebben voor hem ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 11:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Iemand als Baudet is dan weer een heel ander verhaal. Zelfs Gazprom zou 'm met zijn kunde en ervaring niet wensen.
Ik zeg dat de heer Geert W. niet MP van Nederland mag worden.quote:Timmermans zei 20 april op een ledencongres van GroenLinks-PvdA in Apeldoorn: "Mensen, onze taak is helder: wij zullen niets nalaten om te voorkomen dat Wilders in dit land aan de macht komt."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |