Nu misschien wel. Maar dan puur op huidige status. Vroeger? Dat is nog maar de vraag.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dacht jij echt dat een politicus met zijn statuur geen baan kan vinden…
Het is speculeren maar ik geloof er niet veel van.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die man had daadwerkelijk iets positiefs voor elkaar kunnen krijgen.
Wie las er nog meer postuur?quote:Op donderdag 25 april 2024 17:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dacht jij echt dat een politicus met zijn statuur geen baan kan vinden…
Maar er is geen strafbaar feit gepleegd.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Aangifte doen van een strafbaar feit gaat niet om een tik om de vingers.
Ik bij het typen!quote:Op donderdag 25 april 2024 18:39 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het is speculeren maar ik geloof er niet veel van.
[..]
Wie las er nog meer postuur?
Een verkapte bedreiging is toch ook een strafbaar feit?quote:Op donderdag 25 april 2024 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar er is geen strafbaar feit gepleegd.
Ik herhaal derhalve: Er is geen strafbaar feit gepleegd.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Een verkapte bedreiging is toch ook een strafbaar feit?
Maar het was geen verkapte bedreiging.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Geert Wilders is veroordeeld voor een strafbaar feitquote:Op donderdag 25 april 2024 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar er is geen strafbaar feit gepleegd.
Dan was het een in mooie woorden verpakte echte bedreiging, en dat gedrag wordt door de echte linkse mensen afgekeurd. Politici hebben tenslotte een voorbeeldfunctie.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het was geen verkapte bedreiging.
Was je eigenlijk ook al van mening dat het een bedreiging zou zijn voordat Wilders er hysterisch over begon te doen?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan was het een in mooie woorden verpakte echte bedreiging, en dat gedrag wordt door de echte linkse mensen afgekeurd. Politici hebben tenslotte een voorbeeldfunctie.
Door de ophef die Wilders maakte zag ik het pas.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was je eigenlijk ook al van mening dat het een bedreiging zou zijn voordat Wilders er hysterisch over begon te doen?
🙂quote:Op donderdag 25 april 2024 22:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Door de ophef die Wilders maakte zag ik het pas.
Denk je dan niet je dat je misschien een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje in Wilders' trucje bent getrapt?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Nou nee, het zijn geen loze dreigementen van die religie de Islam.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Denk je dan niet je dat je misschien een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje in Wilders' trucje bent getrapt?
quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Nou nee, het zijn geen loze dreigementen van die religie de Islam.
Geertje en zijn partijgenoten hebben in het verleden ook meerdere keren gezegd er alles aan te gaan doen om iets voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Zoals de waard is (Wilders) vertrouwt hij z'n gasten.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:00 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan was het een in mooie woorden verpakte echte bedreiging, en dat gedrag wordt door de echte linkse mensen afgekeurd. Politici hebben tenslotte een voorbeeldfunctie.
Dit is ongeveer meest debiele standpunt die ik deze week heb gezien.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:10 schreef torentje het volgende:
[..]
Raar rijtje.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:45 schreef Montagui het volgende:
Timmermans pas dat mooi in het rijtje:
Wilders
van Meijeren
Timmermans
Who's next?
Hij is toch veroordeeld wegens groepsbelediging? Terwijl hij slechts criminele overlastgevende Marokkanen bedoelde.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:23 schreef ETA het volgende:
[..]
Dit is ongeveer meest debiele standpunt die ik deze week heb gezien.
In jouw logica, als ik je nu wijs op de minder Marokkanen uitspraak, dan moet jij dit zeker zien als een oproep tot genocide, toch?
Maar paste makkelijk in het rijtje, dat zag je toch?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |