Je hoeft mij niet te geloven, ik gebruik slechts jouw logica tegen jou. Hopelijk zie je dan in dat het debiel is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:02 schreef torentje het volgende:
[..]
Hij is toch veroordeeld wegens groepsbelediging? Terwijl hij slechts criminele overlastgevende Marokkanen bedoelde.
Jij bent toch geen politicus met een voorbeeldfunctie? Dus waarom zou ik jou geloven? Daarbij ik geloof jou zeer zeker niet omdat jij mij kwetst door het een debiel standpunt te noemen.
Wat bedoelt Timmerman dan met "dat hij niets zal nalaten om te voorkomen, dat Wilders aan de macht komt"?quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:55 schreef ETA het volgende:
En elke normaal persoon ziet in die uitspraak van Timmermans in deze context geen oproep tot geweld.
Als hij de kans krijgt om te formeren, hij er alles aan doet om dat rond te krijgen. Als de formatie van Wilders niet lukt, mogen anderen het proberen. Het lijkt niet realistisch dat Timmermans het gaat lukken, maar daarom geeft ie aan dat ie er alles aan zal doen om het wel te doen slagen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat bedoelt Timmerman dan met "dat hij niets zal nalaten om te voorkomen, dat Wilders aan de macht komt"?
Waarom zei hij dat dan niet eerder en waarom zei hij het andere dan op zo'n dreigende toon?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als hij de kans krijgt om te formeren, hij er alles aan doet om dat rond te krijgen. Als de formatie van Wilders niet lukt, mogen anderen het proberen. Het lijkt niet realistisch dat Timmermans het gaat lukken, maar daarom geeft ie aan dat ie er alles aan zal doen om het wel te doen slagen.
Vraag dat aan Timmermans. Mijn gok is, dat hij elke rechtsstatelijke mogelijkheid zal aangrijpen om het huidige formatieproces te frustreren.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat bedoelt Timmerman dan met "dat hij niets zal nalaten om te voorkomen, dat Wilders aan de macht komt"?
Het lijkt me realistischer dat het Timmermans wel lukt, dan dat dit zooitje ongeregeld dat alleen elkaar vliegen zit af te vangen, er ooit uit komt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als hij de kans krijgt om te formeren, hij er alles aan doet om dat rond te krijgen. Als de formatie van Wilders niet lukt, mogen anderen het proberen. Het lijkt niet realistisch dat Timmermans het gaat lukken, maar daarom geeft ie aan dat ie er alles aan zal doen om het wel te doen slagen.
Lekker constructief. Ja, dat wordt een succes. Alsof hij zélf wel premier zal worden...quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vraag dat aan Timmermans. Mijn gok is, dat hij elke rechtsstatelijke mogelijkheid zal aangrijpen om het huidige formatieproces te frustreren.
Ik weet niet, maar heb je ooit eens geprobeerd zelf kritisch na te denken?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:09 schreef torentje het volgende:
[..]
Zo bedoelt Timmermans het ook niet. Het is gewoonecht niet sllim om dit te zeggen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 21:41 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar heb je ooit eens geprobeerd zelf kritisch na te denken?
Met kritisch nadenken bedoel ik niet de eerste de beste facebooksource overnemen die ongefundeerd jouw standpunt steunt.
Probeer het eens. Kan je zelf bedenken wat Timmermans bedoeld kan hebben in deze context dat geen oproep tot geweld is?
Zowat de enige in die hele kamer op het moment die het meest geschikt is om premier te worden.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:47 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Lekker constructief. Ja, dat wordt een succes. Alsof hij zélf wel premier zal worden...
Met z'n ''laten we elkaar vasthouden'' nadat een andere partij democratisch de grootste werd; waarna hij voornamelijk bezig is geweest met die partij zonder echt naar zijn eigen rol te kijken. Nu wil ik niet beweren dat een Wilders een fantastische premier zou zijn, maar ik zou Timmermans nou ook niet bepaald als premier willen zien.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zowat de enige in die hele kamer op het moment die het meest geschikt is om premier te worden.
Ik denk dat er weinig beoogde premier-kandidaten momenteel in de running zijn die beiden kampen kunnen verenigen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met z'n ''laten we elkaar vasthouden'' nadat een andere partij democratisch de grootste werd; waarna hij voornamelijk bezig is geweest met die partij zonder echt naar zijn eigen rol te kijken. Nu wil ik niet beweren dat een Wilders een fantastische premier zou zijn, maar ik zou Timmermans nou ook niet bepaald als premier willen zien.
Je kunt nu wel democratisch erbij gaan slepen maar in het verleden zijn er gewoon democratisch verkozen leiders geweest die over lijken gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Met z'n ''laten we elkaar vasthouden'' nadat een andere partij democratisch de grootste werd
Dezelfde kiezer die eerst FvD en toen BBB de grootste maakte in de Eerste Kamer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
De kiezer is labiel.
Vijf jaar geleden wilde Nederland Timmermans nog als voorzitter van de Europese Commissie zien.
https://www.verkiezingsui(...)en/detail/EP20190523
De kiezer wil graag iets normaals kiezen. Dat is nu moeilijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
De kiezer is labiel.
Vijf jaar geleden wilde Nederland Timmermans nog als voorzitter van de Europese Commissie zien.
https://www.verkiezingsui(...)en/detail/EP20190523
Ja. En men blijft niet nadenken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dezelfde kiezer die eerst FvD en toen BBB de grootste maakte in de Eerste Kamer.
Gekmakend is het. Ik snap dat inzichten kunnen veranderen, maar het vliegt de laatste jaren echt alle kanten op.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dezelfde kiezer die eerst FvD en toen BBB de grootste maakte in de Eerste Kamer.
Minder kan ook. Misschien zinvoller.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:12 schreef Harvest89 het volgende:
Met Wilders zijn ongrondwettelijke standpunten en uitspraken van de afgelopen 20 jaar lijkt het me niet meer dan logisch dat zo iemand met argus ogen in de gaten gehouden gaat worden. Of in geval van Timmerfrans, dat je een felle speech gaat houden dat zo iemand gevaarlijk kan zijn als hij de macht krijgt, democratisch of niet.
Op basis van wat? Zijn talenkennis?quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zowat de enige in die hele kamer op het moment die het meest geschikt is om premier te worden.
Lijkt mij ook. Black metal fan. Past niet geheel bij jou.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:12 schreef Harvest89 het volgende:
Met Wilders zijn ongrondwettelijke standpunten en uitspraken van de afgelopen 20 jaar lijkt het me niet meer dan logisch dat zo iemand met argus ogen in de gaten gehouden gaat worden. Of in geval van Timmermans, dat je een felle speech gaat houden dat zo iemand gevaarlijk kan zijn als hij de macht krijgt, democratisch of niet.
Ongrondwettelijke standpunten mag je gewoon hebben, dat wordt de laatste tijd ook tot proporties opgeblazen alsof je dat tot fascist maakt of iets dergelijks. Als jij Republikein bent, heb je die ook.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:12 schreef Harvest89 het volgende:
Met Wilders zijn ongrondwettelijke standpunten en uitspraken van de afgelopen 20 jaar lijkt het me niet meer dan logisch dat zo iemand met argus ogen in de gaten gehouden gaat worden. Of in geval van Timmermans, dat je een felle speech gaat houden dat zo iemand gevaarlijk kan zijn als hij de macht krijgt, democratisch of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |