Ik denk dat je maar wat aan het gokken bent, ik weet niet beter dat er zo ongeveer niets in de wereld in 4k gestreamd wordt, hoogstens via lineaire kanalen. Het lijkt me dan ook sterk dat een of ander derdewereldland opeens wel de bandbreedtekosten zou kunnen betalen (dat is namelijk waarom je het nergens ziet, omdat de extra bandbreedte een godsvermogen kost voor de streamers en je minder trucages kan toepassen dan bij niet live-evenementen).quote:Op woensdag 24 april 2024 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, in andere landen zijn fatsoenlijke aanbieders die niet consumenten dwingen om baggerstreams te kijken.
Ik las je eerste post gewoon niet goed. Heb er net een werkdag opzitten, ben niet zo scherp okquote:Op woensdag 24 april 2024 18:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar wat aan het gokken bent, ik weet niet beter dat er zo ongeveer niets in de wereld in 4k gestreamd wordt, hoogstens via lineaire kanalen. Het lijkt me dan ook sterk dat een of ander derdewereldland opeens wel de bandbreedtekosten zou kunnen betalen (dat is namelijk waarom je het nergens ziet, omdat de extra bandbreedte een godsvermogen kost voor de streamers en je minder trucages kan toepassen dan bij niet live-evenementen).
Geen 4K?quote:Op woensdag 24 april 2024 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las je eerste post gewoon niet goed. Heb er net een werkdag opzitten, ben niet zo scherp ok
Je noemt het niets toevoegend en je verweer is dat je in jaar 1 wel eens bij vrienden hebt meegekeken? Serieus?? Het loopt inmiddels 3 jaar. Het is enorm gegroeid tot een topproduct nu. Typerend dat abonnees hier allemaal zeer tevreden zijn en de klagers mensen zijn die via F1 TV kijken. I rest my case.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het het hele eerste jaar meerdere malen mogen aanschouwen omdat ik ook nog wel eens bij anderen kijk, en ik was de enige met F1TV van die groep. Het was echt geen zak aan, allemaal dingen die je op internet ook gewoon kan lezen. Het is geen opbouw naar een race op de manier waarop F1TV dat wel mooi doet. Ziggo keek ik om eenzelfde reden al bijna niet meer, maar het kon me toch nog trekken naarmate 2021 tot een eind kwam. Hoe zij dat hebben aangepakt heb ik echt niets dan hulde voor.
Ik heb geen behoefte aan zakelijk. Als ik iets wil weten, lees ik dat op het internet. De kijker ophypen voor een race is een kunst, en een kunst die niet aanwezig is bij Viaplay. Bij Ziggo zaten fans, bij Viaplay zitten presentators. F1TV zit er meer tussenin, maar weet het nog interessant te maken.
Het commentaar voegt niets toe. Er zit geen emotie in, het is gewoon een opsomming van wat ik al zie in combinatie met hele rare voorspellingen die zelden uit komen. Ik heb Sky ook al vaak genoeg uitgekotst omdat ik Crofty slecht trek, maar toen ik de keuze had tussen dat en Viaplay (F1TV had een afschuwelijk slechte commentator van stal gehaald één weekend), ging ik voor Sky. Dat is echt niet gebaseerd op principes, want dat geldt net zo goed voor Crofty.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik die tune een tijdje niet gehoord heb, krijg ik er gewoon kippenvel van
Was ook echt zwaar teleurgesteld toen de Le Mans uitzending hem afgelopen jaar niet gebruikte.
Hier het orgineel van 38 seconden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met afstand de beste intro
Jaren niet gehoord en ik weet nog elk toontje uit die hele melodie(beginnend met 'aaand radio check')
Overigens heb ik maar één echt negatieve herinnering van die paar keer switchen: Ronald van Dam die ineens een jaar lang de commentator was
Gpblog, hahaha. Met tendentieuze koppen als ‘oud wereldkampioen vindt dat Verstappen de formule 1 kapot maakt’. En dan een smiley erbij met open mond en handjes op de wangen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het dommelige publiek van GPBlog als graadmeter gebruiken om constant je gelijk te willen halen.
De overgrote meerderheid van de races. Nu nog moet ik Viaplay aanhoren omdat niet iedereen even veel fan is van Engels. Geloof me, ik krijg er veel meer van mee dan me lief is. En de meeste klagers zijn dan ook ex-abonnees, goh.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je noemt het niets toevoegend en je verweer is dat je in jaar 1 wel eens bij vrienden hebt meegekeken? Serieus?? Het loopt inmiddels 3 jaar. Het is enorm gegroeid tot een topproduct nu. Typerend dat abonnees hier allemaal zeer tevreden zijn en de klagers mensen zijn die via F1 TV kijken. I rest my case.
Tweakers. Ook.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gpblog, hahaha. Met tendentieuze koppen als ‘oud wereldkampioen vindt dat Verstappen de formule 1 kapot maakt’. En dan een smiley erbij met open mond en handjes op de wangen.
Ben het met een groot deel van je post eens.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je noemt het niets toevoegend en je verweer is dat je in jaar 1 wel eens bij vrienden hebt meegekeken? Serieus?? Het loopt inmiddels 3 jaar. Het is enorm gegroeid tot een topproduct nu. Typerend dat abonnees hier allemaal zeer tevreden zijn en de klagers mensen zijn die via F1 TV kijken. I rest my case.
Heb je het nu over het commentaar tijdens de race of over de pre en postshow?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid van de races. Nu nog moet ik Viaplay aanhoren omdat niet iedereen even veel fan is van Engels. Geloof me, ik krijg er veel meer van mee dan me lief is. En de meeste klagers zijn dan ook ex-abonnees, goh.
Dat mag uiteraard, zie het laatste stuk van mijn post hierboven. Ik zie het geleverde los van de prijs discussie. Daar zit voor mij ook een limiet aan uiteraard.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben het met een groot deel van je post eens.
Deel 2 wat minder, want ik ben een F1TV kijker, maar klaag hier niet over het commentaar of het programma van ViaPlay aangaande F1.
Simpelweg omdat ik het niet of echt nauwelijks via ViaPlay volg; dus kan ik me geen oordeel/ mening vormen.
Ik vind wel de werkwijze van VP als bedrijf verderfelijk.
In meerdere opzichten.
Heel veel mensen hebben Viaplay een kans gegeven. Ik ben ook alleen maar bij F1TV gebleven omdat ik dat al had, wat achteraf een prachtige redding is geweest. Het product was gewoon totaal om te janken en je betaalt een premiumprijs. Ik geloof best dat de studio niet meer zo hol is als het in het eerste jaar was, maar dat stuk boeide mij bij Ziggo ook bijna niet. Blijft over: al het andere.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb je het nu over het commentaar tijdens de race of over de pre en postshow?
De meeste klagers zijn die onmogelijke Nederlanders die geen enkele verandering willen. Nooit, nergens. Die altijd bij alles met de hakken in het zand gaan. Die zijn misschien even abonnee geweest tot er een alternatief was, die vonden het nooit iets, ook niet als het wel goed was en die voorwaarden nu in hun eigen bekrompen gelijk.
Ik heb het gewoon een kans gegeven. Natuurlijk was het niet van begin af aan topniveau, maar het is wel constant gegroeid tot wat het nu is. In mijn optiek de beste F1 covering die we ooit hebben gehad. Of de prijs reëel is is een andere kwestie. Maar niemand weet waar er gebeurd was als Ziggo de rechten voor dat geld had terug gekregen. Dat zullen we ook niet weten, maar ga er maar niet vanuit dat het zonder enige betaling aan het standaard abonnement was toegevoegd.
https://www.dailymotion.com/video/xvf8icquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die jaarclip van 2011 die op youtube, die mist de intro waar naar tv schermen wordt geswitch met paar beelden van het verleden toen rtl de rechten had.
Hep gestaan op Twiekers.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben Viaplay een kans gegeven.
Yes. Nelson is die dikke idd.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nelson is die dikke? Want dan ben ik het met je eens. Maar ik geloof dat het een redelijke package deal is met Melroy en Nelson.
Maar wat is al het andere dan?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben Viaplay een kans gegeven. Ik ben ook alleen maar bij F1TV gebleven omdat ik dat al had, wat achteraf een prachtige redding is geweest. Het product was gewoon totaal om te janken en je betaalt een premiumprijs. Ik geloof best dat de studio niet meer zo hol is als het in het eerste jaar was, maar dat stuk boeide mij bij Ziggo ook bijna niet. Blijft over: al het andere.
Kwaliteit, commentaar, geen tv zender, het feit dat Viaplay gewoon een kutbedrijf is, de premiumprijsquote:Op donderdag 25 april 2024 10:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar wat is al het andere dan?
Het zal niet zo simpel zijn, al denk ik niet dat je vooraf voor de volledige 5 jaar een bankgarantie moet geven, maar hoe dan ook zal Canal+ er op de een of andere manier garant voor moeten staan.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Wel opvallend dat er nog steeds niets officieel is. Je zou denken dat die bankgarantie er al is voor je een bod uit brengt.
Bijzonder dat nota bene jij Viaplay niks vindt.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben Viaplay een kans gegeven. Ik ben ook alleen maar bij F1TV gebleven omdat ik dat al had, wat achteraf een prachtige redding is geweest. Het product was gewoon totaal om te janken en je betaalt een premiumprijs. Ik geloof best dat de studio niet meer zo hol is als het in het eerste jaar was, maar dat stuk boeide mij bij Ziggo ook bijna niet. Blijft over: al het andere.
Als ze dan toch graag duo-commentaar willen met een oud-rijder; Nelson + Ho Pin/Giedo zou echt top zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Yes. Nelson is die dikke idd.
Zou jammer zijn, package deal. Want heemskerk is de reden waarom ik Olav Mol op zet met een vpn
Ja, maar bord zure spruitjes op schoot voor de tv nostalgie, wat maakt het uit dat Mol regelmatig in een seniele bui een race van 20 jaar terug begint te verslaan, of zegt dat iets een feit is, om nog geen 3 seconden later compleet verkeerd te blijken zitten, of F1 coureurs die geen zin hebben in de schijtlolligheid van tandarts. Verandering is eng, dus moet het altijd bij het oude blijven, anders worden we heel erg boos.quote:
De "lekker bellen met hem, lekker bellen met haar"- of "als je klaar bent, hang je op"-reclames op die tijdstippen vroeger waren anders best leukquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:39 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
om 2 uur snachs achter je schermpje kruipen omdat je een reclame hebt gezien op SBS6.
het zit wel heel diep.
Ik kan niet de wachten op de meltdown als dat contract 4 jaar verlengd is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:39 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
om 2 uur snachs achter je schermpje kruipen omdat je een reclame hebt gezien op SBS6.
het zit wel heel diep.
5 als het goed is, al schijnt Canal+ toch wel de doorslaggevende partij hierin te worden, voor hun is die een bankgarantie geen probleem maar daar zitten uiteraard voorwaarden aan naar Viaplay toe.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kan niet de wachten op de meltdown als dat contract 4 jaar verlengd is.![]()
![]()
Het zou ook kunnen dat hij het gewoon, net als ontzettend veel mensen, een prima product vindt. Want dat is het namelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 02:00 schreef Eagles89 het volgende:
Er was net tijdens VI op SBS6 reclame tijdens de uitzending in beeld voor ViaPlay, verklaart ook meteen dat irritante ophemelen van ViaPlay de laatste tijd en die domme kop van Woerts bij VI afgelopen keren die helemaal in love met ViaPlay is. Allemaal wij van WC Eend is het, om te kotsen, maar fijn dat ze het nu door er reclame voor te maken ook bevestigen in elk geval.
Nee, terwijl ze ruim een week geleden zeiden dat ze het afgelopen woensdag bekend zouden maken omdat ze de bankgarantie in de dagen daarvoor moesten afgeven. Toch weer vreemd allemaal, net als dat ze afgelopen jaar steeds de biedingsronden uit wilden stellen omdat ViaPlay in financieel zeer zwaar weer zat. Het is daar echt een rotzooitje.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:37 schreef THEFXR het volgende:
is die 5 jaar verlenging al door viaplay officieel bekend gemaakt?
Uitgesteld uiteraard, anders hoef je geen abbo meer te nemen, die GP is zondagavond om 22uur, dus dat zal de minimale tijd zijn die er tussen moet zitten, al verwacht ik ook niet veel kijkers om 8 uur de ochtend erop.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:23 schreef Eagles89 het volgende:
Ook het nieuws met veel bombarie dat ze races op het open net zouden gaan uitzenden: de race van Miami wordt op maandag om 8:00 uur sochtends uitgezonden. Ik dacht dat het een grap was.
Kan je ook iets positiefs noemen over Viaplay? Dit is een oprechte vraag.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:23 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nee, terwijl ze ruim een week geleden zeiden dat ze het afgelopen woensdag bekend zouden maken omdat ze de bankgarantie in de dagen daarvoor moesten afgeven. Toch weer vreemd allemaal, net als dat ze afgelopen jaar steeds de biedingsronden uit wilden stellen omdat ViaPlay in financieel zeer zwaar weer zat. Het is daar echt een rotzooitje.
Ook het nieuws met veel bombarie dat ze races op het open net zouden gaan uitzenden: de race van Miami wordt op maandag om 8:00 uur sochtends uitgezonden. Ik dacht dat het een grap was.
Zijn gewoon nog even aan het kijken hoe dit het best fiscaal te streamlinen valt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
5 als het goed is, al schijnt Canal+ toch wel de doorslaggevende partij hierin te worden, voor hun is die een bankgarantie geen probleem maar daar zitten uiteraard voorwaarden aan naar Viaplay toe.
'Terug koppen'quote:
Dat kan ik me niet meer herinneren, het is erg lang gelden dat die commentaar gaf op Eurosport bij de eerste en tweede vrije training.quote:
Dat was bij een indycar/cart wedstrijd toen er een band het publiek in vloog en er wel een dode viel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren, het is erg lang gelden dat die commentaar gaf op Eurosport bij de eerste en tweede vrije training.
Dat zegt me wel vaag iets.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat was bij een indycar/cart wedstrijd toen er een band het publiek in vloog en er wel een dode viel.
Dat was zijn commentaar.
Ho Pin Tung. Dat is echt het enige.quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:27 schreef Rnie het volgende:
[..]
Kan je ook iets positiefs noemen over Viaplay? Dit is een oprechte vraag.
Niet de pitreporter?quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ho Pin Tung. Dat is echt het enige.
Moah neutraal. Ik kon me gigantisch ergeren aan Jack Plooij maar nu die er niet meer is, mis ik hem. De hele paddock zit vol met die ViaPlay pitreporters, maar er was maar één Jack Plooij. Waar je je heel vaak aan ergerde, maar toch zorgde die wel voor verrassende interviews, en veel coureurs vonden het ook wel grappig om een keer niet elke keer die standaard vragen te moeten beantwoorden.quote:
Die zat ook regelmatig bij Ziggo in de uitzending.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ho Pin Tung. Dat is echt het enige.
Klopt, en als Ziggo de rechten door een wonder weer zal krijgen zal hij ook gewoon weer uitgenodigd worden, viel ook vaak in als Doornbos ziek was of afwezig. Vd Garde en de Coronel brothers en uiteraard, Albers, zullen nooit meer welkom zijn.quote:Op zondag 28 april 2024 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die zat ook regelmatig bij Ziggo in de uitzending.
Klein stijfje aan het krijgen?quote:Op zondag 28 april 2024 17:05 schreef Eagles89 het volgende:
Edit: GPToday meldt het ook, en die zie ik als zeer betrouwbaar!! Zouden we dan zowaar een tweede Latifi Abu Dhabi 2021 momentje krijgen ?!? Ohh laat het dan maar gebeuren ook!!!!
https://www.gptoday.net/n(...)lijven-bankgaranties
En beiden gebruiken dezelfde bron, TotaalTV. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.quote:Op zondag 28 april 2024 17:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Klopt, en als Ziggo de rechten door een wonder weer zal krijgen zal hij ook gewoon weer uitgenodigd worden, viel ook vaak in als Doornbos ziek was of afwezig. Vd Garde en de Coronel brothers en uiteraard, Albers, zullen nooit meer welkom zijn.
https://www.gpblog.com/nl(...)ging-f1-zo-lang.html
Ik blijf hopen, met een beetje popcorn inmiddels
Edit: GPToday meldt het ook, en die zie ik als zeer betrouwbaar!! Zouden we dan zowaar een tweede Latifi Abu Dhabi 2021 momentje krijgen ?!? Ohh laat het dan maar gebeuren ook!!!!
Dit zou echt een Latifi Abu Dhabi momentje zijnquote:Op zondag 28 april 2024 17:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Klopt, en als Ziggo de rechten door een wonder weer zal krijgen zal hij ook gewoon weer uitgenodigd worden, viel ook vaak in als Doornbos ziek was of afwezig. Vd Garde en de Coronel brothers en uiteraard, Albers, zullen nooit meer welkom zijn.
Was GPToday niet de eerste die met Viaplay als winnaar kwam?quote:Op zondag 28 april 2024 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En beiden gebruiken dezelfde bron, TotaalTV. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.
GPToday is imho, net als GPBlog, een ordinaire copy/paste site.
Niet mee eens, GPToday is het vroegere F1Today, die destijds bijvoorbeeld als eerste hadden gemeld dat Max naar Red Bull zou promoveren, en dat bijv Ricciardo Red Bull zou verlaten. Die plaatsen vaak iets niet direct als ze niet zelf ook een eigen bron hebben uit mijn ervaring. Maar moet ook zeggen dat ik ze de laatste jaren een beetje uit het oog ben verloren, maar in de jaren 2015-2019 hadden ze echt vaak als eerste breaking nieuws op de site staan. Weet niet helemaal hoe dat de afgelopen jaren is geweest, maar ik kan me van toen herinneren dat die mensen achter F1 Today ook direct contact met de Verstappens hadden.quote:Op zondag 28 april 2024 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En beiden gebruiken dezelfde bron, TotaalTV. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.
GPToday is imho, net als GPBlog, een ordinaire copy/paste site.
Ze zijn allang niet meer het F1Today van vroegerquote:Op zondag 28 april 2024 19:45 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niet mee eens, GPToday is het vroegere F1Today, die destijds bijvoorbeeld als eerste hadden gemeld dat Max naar Red Bull zou promoveren, en dat bijv Ricciardo Red Bull zou verlaten. Die plaatsen vaak iets niet direct als ze niet zelf ook een eigen bron hebben uit mijn ervaring. Maar moet ook zeggen dat ik ze de laatste jaren een beetje uit het oog ben verloren, maar in de jaren 2015-2019 hadden ze echt vaak als eerste breaking nieuws op de site staan. Weet niet helemaal hoe dat de afgelopen jaren is geweest, maar ik kan me van toen herinneren dat die mensen achter F1 Today ook direct contact met de Verstappens hadden.
Geen idee, maar ik heb ze al tijden alleen maar nieuws uit andere bronnen zien posten.quote:Op zondag 28 april 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was GPToday niet de eerste die met Viaplay als winnaar kwam?
Wat ontzettend sneuquote:Op zondag 28 april 2024 19:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het zou oprecht in de top 5 van mooiste dagen uit mn leven komen
De geboorte van je kinderenquote:
Jaquote:Op zondag 28 april 2024 20:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
De geboorte van je kinderen
De dag dat je je geliefde voor het eerst zoende
Je huwelijk
Ziggo zend F1 uit in plaats van Viaplay
Ik heb geen kinderen, ik ben niet getrouwd, maar ik heb wel een Sony Mini LED 4K 75 inch TV met een Ziggo abbonnementquote:Op zondag 28 april 2024 20:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
De geboorte van je kinderen
De dag dat je je geliefde voor het eerst zoende
Je huwelijk
Ziggo zend F1 uit in plaats van Viaplay
Ah oke dan heb ik niks gezegd. RIP F1Today dan maar … waren er altijd erg snel bij met heet nieuws, en hadden vaak hele mooie primeurs.quote:Op zondag 28 april 2024 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn allang niet meer het F1Today van vroeger
Ben nu reuze benieuwd wat er nog meer in je top 5 staat. Voornamelijk sportgerelateerd?quote:Op zondag 28 april 2024 20:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, ik ben niet getrouwd, maar ik heb wel een Sony Mini LED 4K 75 inch TV met een Ziggo abbonnementdus daardoor is mijn top 5 al wel een stukje makkelijker te bereiken, dat geef ik toe
Ik niet zo, maar ga hem bijna ziggo gunnen.quote:Op maandag 29 april 2024 09:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben nu reuze benieuwd wat er nog meer in je top 5 staat. Voornamelijk sportgerelateerd?
quote:Op maandag 29 april 2024 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik niet zo, maar ga hem bijna ziggo gunnen.
breaking newsquote:Op zondag 28 april 2024 17:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet eens…ik kijk gewoon heel erg graag (mogelijkheid van 3-5 jaar lang) ieder F1 weekend naar Ziggo, dat betekent voor mij meer dan een WK titel voor Max eerlijk gezegd. Liever ieder F1 weekend de hele week voorpret (gedurende 3-5 jaar lang) naar een ouderwets Ziggo weekend dan 1x per jaar een WK titel uitzending bekijken oid.quote:Op maandag 29 april 2024 09:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben nu reuze benieuwd wat er nog meer in je top 5 staat. Voornamelijk sportgerelateerd?
ik kijk motogp via ziggo, haarscherp beeld op tv, kan streaming niet tegen op.quote:Op dinsdag 30 april 2024 02:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet eens…ik kijk gewoon heel erg graag (mogelijkheid van 3-5 jaar lang) ieder F1 weekend naar Ziggo, dat betekent voor mij meer dan een WK titel voor Max eerlijk gezegd. Liever ieder F1 weekend de hele week voorpret (gedurende 3-5 jaar lang) naar een ouderwets Ziggo weekend dan 1x per jaar een WK titel uitzending bekijken oid.
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers zullen we dan maar zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 02:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet eens…ik kijk gewoon heel erg graag (mogelijkheid van 3-5 jaar lang) ieder F1 weekend naar Ziggo, dat betekent voor mij meer dan een WK titel voor Max eerlijk gezegd. Liever ieder F1 weekend de hele week voorpret (gedurende 3-5 jaar lang) naar een ouderwets Ziggo weekend dan 1x per jaar een WK titel uitzending bekijken oid.
Oh well, F1 TV Pro it is then.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
Tot en met 2029 nu bevestigdtoetertjes.
[ x ]
Mooi, al lijkt me dat hier een komma verkeerd staat of is dat over een heel jaar?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Ja, érg sneu voor hem..quote:
Hoe lees jij dit?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh well, F1 TV Pro it is then.
quote:F1 and Viaplay Group will continue their strategic partnership in the Netherlands that allows customers to access F1 TV Pro as part of their Viaplay subscriptions
Dat ik gewoon via de app mijn abonnement kan voortzetten. Ik kijk nu ook via de app en het is nu toch ook onderdeel van ViaPlay?quote:
Dat ze niets zeggen over standalone beschikbaarheid in een persbericht over de vernieuwde samenwerking is niet zo vreemd.quote:
quote:In Nederland blijven Viaplay en Formule 1 samenwerken waardoor Viaplay klanten zonder extra kosten gebruik kunnen maken van F1 TV Pro als onderdeel van hun abonnement. Via F1 TV Pro kunnen fans gebruik maken van extra opties zoals internationaal commentaar, meerdere onboard camera’s, pitlane actie, paddock streams, radiocommunicatie en nog veel meer. F1 TV Pro blijft zowel in Nederland als in Scandinavië ook als stand-alone service beschikbaar.
Begrijpelijk inderdaad, we horen het wel en voor mij maakt het sowieso niet uit omdat ik ook van het andere sportaanbod van Viaplay gebruik maak.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat ze niets zeggen over standalone beschikbaarheid in een persbericht over de vernieuwde samenwerking is niet zo vreemd.
Dit staat toch zeker in mijn top 5 dingen van mooiste momenten uit mijn leven.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Prima, iedereen blij op een paar na danquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://news.verstappen.com/nl/article/13245/
[..]
Zeker, ik hoef verder niks te doenquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima, iedereen blij op een paar na dan
JAAAAAA!!quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Hier zijn mensen vooral blij omdat Viaplay niet erg geliefd is, dus eerder leedvermaakquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima, iedereen blij op een paar na dan
Niet geliefd bij mensen die het nooit een kans hebben gegeven en die nu stampvoeten blijven volhouden dat het niks is. Die kan ik niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn mensen vooral blij omdat Viaplay niet erg geliefd is, dus eerder leedvermaak
De hardste schreeuwers ja, feit is dat er hele volksstammen zijn die je niet hoort die stilletjes naar F1TV zijn gegaan en dat het merendeel van de Viaplayfans hier vooral lacht om wat jij zegt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Niet geliefd bij mensen die het nooit een kans hebben gegeven en die nu stampvoeten blijven volhouden dat het niks is. Die kan ik niet serieus nemen.
Voor mij is het vrij simpel, F1 en PL zijn de sporten die ik meeste kijk, dat onder 1 dak vind ik wel prettig.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn mensen vooral blij omdat Viaplay niet erg geliefd is, dus eerder leedvermaak
Ik haat het moeten streamen, dat is niet zo raar als je die kwaliteit van Viaplay eens vergelijkt met de Youtube samenvatting. Dat jij nou vrolijk wordt van die afschuwelijke kwaliteit mag je zelf weten, maar ik zie dit als een tegenslag voor heel F1 kijkend Nederland minus dat kleine groepje dat PL ook wel leuk vindt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mij is het vrij simpel, F1 en PL zijn de sporten die ik meeste kijk, dat onder 1 dak vind ik wel prettig.
Dat haters zoals jij daar een beetje zuur van zijn is bijzaak maar wel grappig.
Kennelijk hebben ze meer dan genoeg abonnees, dus waarschijnlijk is dit stille groep waar jij het over hebt helemaal niet zo groot.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hardste schreeuwers ja, feit is dat er hele volksstammen zijn die je niet hoort die stilletjes naar F1TV zijn gegaan en dat het merendeel van de Viaplayfans hier vooral lacht om wat jij zegt.
Afschuwelijke kwaliteitquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haat het moeten streamen, dat is niet zo raar als je die kwaliteit van Viaplay eens vergelijkt met de Youtube samenvatting. Dat jij nou vrolijk wordt van die afschuwelijke kwaliteit mag je zelf weten, maar ik zie dit als een tegenslag voor heel F1 kijkend Nederland minus dat kleine groepje dat PL ook wel leuk vindt.
Als het echt volkstammen waren geweest dan zouden ze zelf de markt wel volledig exploiteren, ik denk dat je dat enorm overschat.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hardste schreeuwers ja, feit is dat er hele volksstammen zijn die je niet hoort die stilletjes naar F1TV zijn gegaan en dat het merendeel van de Viaplayfans hier vooral lacht om wat jij zegt.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Afschuwelijke kwaliteitSchei toch uit man, ik heb haarscherp beeld.
In mijn omgeving is er echt niemand die nog Viaplay heeft. En dat waren er echt een hoop in het eerste jaar.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het echt volkstammen waren geweest dan zouden ze zelf de markt wel volledig exploiteren, ik denk dat je dat enorm overschat.
Ik had ook liever op tv gehad hoor, maar dat streamen zal alleen maar toenemen en praat voor jezelf met je heel F1 kijkend Nederland.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haat het moeten streamen, dat is niet zo raar als je die kwaliteit van Viaplay eens vergelijkt met de Youtube samenvatting. Dat jij nou vrolijk wordt van die afschuwelijke kwaliteit mag je zelf weten, maar ik zie dit als een tegenslag voor heel F1 kijkend Nederland minus dat kleine groepje dat PL ook wel leuk vindt.
Maar dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn omgeving is er echt niemand die nog Viaplay heeft. En dat waren er echt een hoop in het eerste jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |