Mooi, al lijkt me dat hier een komma verkeerd staat of is dat over een heel jaar?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
Tot en met 2029 nu bevestigdtoetertjes.
[ x ]
Ja, érg sneu voor hem..quote:
Hoe lees jij dit?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh well, F1 TV Pro it is then.
quote:F1 and Viaplay Group will continue their strategic partnership in the Netherlands that allows customers to access F1 TV Pro as part of their Viaplay subscriptions
Dat ik gewoon via de app mijn abonnement kan voortzetten. Ik kijk nu ook via de app en het is nu toch ook onderdeel van ViaPlay?quote:
Dat ze niets zeggen over standalone beschikbaarheid in een persbericht over de vernieuwde samenwerking is niet zo vreemd.quote:
quote:In Nederland blijven Viaplay en Formule 1 samenwerken waardoor Viaplay klanten zonder extra kosten gebruik kunnen maken van F1 TV Pro als onderdeel van hun abonnement. Via F1 TV Pro kunnen fans gebruik maken van extra opties zoals internationaal commentaar, meerdere onboard camera’s, pitlane actie, paddock streams, radiocommunicatie en nog veel meer. F1 TV Pro blijft zowel in Nederland als in Scandinavië ook als stand-alone service beschikbaar.
Begrijpelijk inderdaad, we horen het wel en voor mij maakt het sowieso niet uit omdat ik ook van het andere sportaanbod van Viaplay gebruik maak.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat ze niets zeggen over standalone beschikbaarheid in een persbericht over de vernieuwde samenwerking is niet zo vreemd.
Dit staat toch zeker in mijn top 5 dingen van mooiste momenten uit mijn leven.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Prima, iedereen blij op een paar na danquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://news.verstappen.com/nl/article/13245/
[..]
Zeker, ik hoef verder niks te doenquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima, iedereen blij op een paar na dan
JAAAAAA!!quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Hier zijn mensen vooral blij omdat Viaplay niet erg geliefd is, dus eerder leedvermaakquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima, iedereen blij op een paar na dan
Niet geliefd bij mensen die het nooit een kans hebben gegeven en die nu stampvoeten blijven volhouden dat het niks is. Die kan ik niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn mensen vooral blij omdat Viaplay niet erg geliefd is, dus eerder leedvermaak
De hardste schreeuwers ja, feit is dat er hele volksstammen zijn die je niet hoort die stilletjes naar F1TV zijn gegaan en dat het merendeel van de Viaplayfans hier vooral lacht om wat jij zegt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Niet geliefd bij mensen die het nooit een kans hebben gegeven en die nu stampvoeten blijven volhouden dat het niks is. Die kan ik niet serieus nemen.
Voor mij is het vrij simpel, F1 en PL zijn de sporten die ik meeste kijk, dat onder 1 dak vind ik wel prettig.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn mensen vooral blij omdat Viaplay niet erg geliefd is, dus eerder leedvermaak
Ik haat het moeten streamen, dat is niet zo raar als je die kwaliteit van Viaplay eens vergelijkt met de Youtube samenvatting. Dat jij nou vrolijk wordt van die afschuwelijke kwaliteit mag je zelf weten, maar ik zie dit als een tegenslag voor heel F1 kijkend Nederland minus dat kleine groepje dat PL ook wel leuk vindt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mij is het vrij simpel, F1 en PL zijn de sporten die ik meeste kijk, dat onder 1 dak vind ik wel prettig.
Dat haters zoals jij daar een beetje zuur van zijn is bijzaak maar wel grappig.
Kennelijk hebben ze meer dan genoeg abonnees, dus waarschijnlijk is dit stille groep waar jij het over hebt helemaal niet zo groot.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hardste schreeuwers ja, feit is dat er hele volksstammen zijn die je niet hoort die stilletjes naar F1TV zijn gegaan en dat het merendeel van de Viaplayfans hier vooral lacht om wat jij zegt.
Afschuwelijke kwaliteitquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haat het moeten streamen, dat is niet zo raar als je die kwaliteit van Viaplay eens vergelijkt met de Youtube samenvatting. Dat jij nou vrolijk wordt van die afschuwelijke kwaliteit mag je zelf weten, maar ik zie dit als een tegenslag voor heel F1 kijkend Nederland minus dat kleine groepje dat PL ook wel leuk vindt.
Als het echt volkstammen waren geweest dan zouden ze zelf de markt wel volledig exploiteren, ik denk dat je dat enorm overschat.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hardste schreeuwers ja, feit is dat er hele volksstammen zijn die je niet hoort die stilletjes naar F1TV zijn gegaan en dat het merendeel van de Viaplayfans hier vooral lacht om wat jij zegt.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Afschuwelijke kwaliteitSchei toch uit man, ik heb haarscherp beeld.
In mijn omgeving is er echt niemand die nog Viaplay heeft. En dat waren er echt een hoop in het eerste jaar.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het echt volkstammen waren geweest dan zouden ze zelf de markt wel volledig exploiteren, ik denk dat je dat enorm overschat.
Ik had ook liever op tv gehad hoor, maar dat streamen zal alleen maar toenemen en praat voor jezelf met je heel F1 kijkend Nederland.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haat het moeten streamen, dat is niet zo raar als je die kwaliteit van Viaplay eens vergelijkt met de Youtube samenvatting. Dat jij nou vrolijk wordt van die afschuwelijke kwaliteit mag je zelf weten, maar ik zie dit als een tegenslag voor heel F1 kijkend Nederland minus dat kleine groepje dat PL ook wel leuk vindt.
Maar dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn omgeving is er echt niemand die nog Viaplay heeft. En dat waren er echt een hoop in het eerste jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |