En beiden gebruiken dezelfde bron, TotaalTV. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.quote:Op zondag 28 april 2024 17:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Klopt, en als Ziggo de rechten door een wonder weer zal krijgen zal hij ook gewoon weer uitgenodigd worden, viel ook vaak in als Doornbos ziek was of afwezig. Vd Garde en de Coronel brothers en uiteraard, Albers, zullen nooit meer welkom zijn.
https://www.gpblog.com/nl(...)ging-f1-zo-lang.html
Ik blijf hopen, met een beetje popcorn inmiddels
Edit: GPToday meldt het ook, en die zie ik als zeer betrouwbaar!! Zouden we dan zowaar een tweede Latifi Abu Dhabi 2021 momentje krijgen ?!? Ohh laat het dan maar gebeuren ook!!!!
https://www.gptoday.net/n(...)lijven-bankgaranties
Dit zou echt een Latifi Abu Dhabi momentje zijnquote:Op zondag 28 april 2024 17:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Klopt, en als Ziggo de rechten door een wonder weer zal krijgen zal hij ook gewoon weer uitgenodigd worden, viel ook vaak in als Doornbos ziek was of afwezig. Vd Garde en de Coronel brothers en uiteraard, Albers, zullen nooit meer welkom zijn.
Edit: GPToday meldt het ook, en die zie ik als zeer betrouwbaar!! Zouden we dan zowaar een tweede Latifi Abu Dhabi 2021 momentje krijgen ?!? Ohh laat het dan maar gebeuren ook!!!!
Was GPToday niet de eerste die met Viaplay als winnaar kwam?quote:Op zondag 28 april 2024 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En beiden gebruiken dezelfde bron, TotaalTV. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.
GPToday is imho, net als GPBlog, een ordinaire copy/paste site.
Niet mee eens, GPToday is het vroegere F1Today, die destijds bijvoorbeeld als eerste hadden gemeld dat Max naar Red Bull zou promoveren, en dat bijv Ricciardo Red Bull zou verlaten. Die plaatsen vaak iets niet direct als ze niet zelf ook een eigen bron hebben uit mijn ervaring. Maar moet ook zeggen dat ik ze de laatste jaren een beetje uit het oog ben verloren, maar in de jaren 2015-2019 hadden ze echt vaak als eerste breaking nieuws op de site staan. Weet niet helemaal hoe dat de afgelopen jaren is geweest, maar ik kan me van toen herinneren dat die mensen achter F1 Today ook direct contact met de Verstappens hadden.quote:Op zondag 28 april 2024 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En beiden gebruiken dezelfde bron, TotaalTV. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.
GPToday is imho, net als GPBlog, een ordinaire copy/paste site.
Ze zijn allang niet meer het F1Today van vroegerquote:Op zondag 28 april 2024 19:45 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niet mee eens, GPToday is het vroegere F1Today, die destijds bijvoorbeeld als eerste hadden gemeld dat Max naar Red Bull zou promoveren, en dat bijv Ricciardo Red Bull zou verlaten. Die plaatsen vaak iets niet direct als ze niet zelf ook een eigen bron hebben uit mijn ervaring. Maar moet ook zeggen dat ik ze de laatste jaren een beetje uit het oog ben verloren, maar in de jaren 2015-2019 hadden ze echt vaak als eerste breaking nieuws op de site staan. Weet niet helemaal hoe dat de afgelopen jaren is geweest, maar ik kan me van toen herinneren dat die mensen achter F1 Today ook direct contact met de Verstappens hadden.
Geen idee, maar ik heb ze al tijden alleen maar nieuws uit andere bronnen zien posten.quote:Op zondag 28 april 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was GPToday niet de eerste die met Viaplay als winnaar kwam?
Wat ontzettend sneuquote:Op zondag 28 april 2024 19:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het zou oprecht in de top 5 van mooiste dagen uit mn leven komen
De geboorte van je kinderenquote:
Jaquote:Op zondag 28 april 2024 20:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
De geboorte van je kinderen
De dag dat je je geliefde voor het eerst zoende
Je huwelijk
Ziggo zend F1 uit in plaats van Viaplay
Ik heb geen kinderen, ik ben niet getrouwd, maar ik heb wel een Sony Mini LED 4K 75 inch TV met een Ziggo abbonnementquote:Op zondag 28 april 2024 20:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
De geboorte van je kinderen
De dag dat je je geliefde voor het eerst zoende
Je huwelijk
Ziggo zend F1 uit in plaats van Viaplay
Ah oke dan heb ik niks gezegd. RIP F1Today dan maar … waren er altijd erg snel bij met heet nieuws, en hadden vaak hele mooie primeurs.quote:Op zondag 28 april 2024 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn allang niet meer het F1Today van vroeger
Ben nu reuze benieuwd wat er nog meer in je top 5 staat. Voornamelijk sportgerelateerd?quote:Op zondag 28 april 2024 20:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, ik ben niet getrouwd, maar ik heb wel een Sony Mini LED 4K 75 inch TV met een Ziggo abbonnementdus daardoor is mijn top 5 al wel een stukje makkelijker te bereiken, dat geef ik toe
Ik niet zo, maar ga hem bijna ziggo gunnen.quote:Op maandag 29 april 2024 09:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben nu reuze benieuwd wat er nog meer in je top 5 staat. Voornamelijk sportgerelateerd?
quote:Op maandag 29 april 2024 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik niet zo, maar ga hem bijna ziggo gunnen.
breaking newsquote:Op zondag 28 april 2024 17:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet eens…ik kijk gewoon heel erg graag (mogelijkheid van 3-5 jaar lang) ieder F1 weekend naar Ziggo, dat betekent voor mij meer dan een WK titel voor Max eerlijk gezegd. Liever ieder F1 weekend de hele week voorpret (gedurende 3-5 jaar lang) naar een ouderwets Ziggo weekend dan 1x per jaar een WK titel uitzending bekijken oid.quote:Op maandag 29 april 2024 09:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben nu reuze benieuwd wat er nog meer in je top 5 staat. Voornamelijk sportgerelateerd?
ik kijk motogp via ziggo, haarscherp beeld op tv, kan streaming niet tegen op.quote:Op dinsdag 30 april 2024 02:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet eens…ik kijk gewoon heel erg graag (mogelijkheid van 3-5 jaar lang) ieder F1 weekend naar Ziggo, dat betekent voor mij meer dan een WK titel voor Max eerlijk gezegd. Liever ieder F1 weekend de hele week voorpret (gedurende 3-5 jaar lang) naar een ouderwets Ziggo weekend dan 1x per jaar een WK titel uitzending bekijken oid.
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers zullen we dan maar zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 02:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet eens…ik kijk gewoon heel erg graag (mogelijkheid van 3-5 jaar lang) ieder F1 weekend naar Ziggo, dat betekent voor mij meer dan een WK titel voor Max eerlijk gezegd. Liever ieder F1 weekend de hele week voorpret (gedurende 3-5 jaar lang) naar een ouderwets Ziggo weekend dan 1x per jaar een WK titel uitzending bekijken oid.
Oh well, F1 TV Pro it is then.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
Tot en met 2029 nu bevestigdtoetertjes.
[ x ]
Mooi, al lijkt me dat hier een komma verkeerd staat of is dat over een heel jaar?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Ja, érg sneu voor hem..quote:
Hoe lees jij dit?quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh well, F1 TV Pro it is then.
quote:F1 and Viaplay Group will continue their strategic partnership in the Netherlands that allows customers to access F1 TV Pro as part of their Viaplay subscriptions
Dat ik gewoon via de app mijn abonnement kan voortzetten. Ik kijk nu ook via de app en het is nu toch ook onderdeel van ViaPlay?quote:
Dat ze niets zeggen over standalone beschikbaarheid in een persbericht over de vernieuwde samenwerking is niet zo vreemd.quote:
quote:In Nederland blijven Viaplay en Formule 1 samenwerken waardoor Viaplay klanten zonder extra kosten gebruik kunnen maken van F1 TV Pro als onderdeel van hun abonnement. Via F1 TV Pro kunnen fans gebruik maken van extra opties zoals internationaal commentaar, meerdere onboard camera’s, pitlane actie, paddock streams, radiocommunicatie en nog veel meer. F1 TV Pro blijft zowel in Nederland als in Scandinavië ook als stand-alone service beschikbaar.
Begrijpelijk inderdaad, we horen het wel en voor mij maakt het sowieso niet uit omdat ik ook van het andere sportaanbod van Viaplay gebruik maak.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat ze niets zeggen over standalone beschikbaarheid in een persbericht over de vernieuwde samenwerking is niet zo vreemd.
Dit staat toch zeker in mijn top 5 dingen van mooiste momenten uit mijn leven.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Prima, iedereen blij op een paar na danquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://news.verstappen.com/nl/article/13245/
[..]
Zeker, ik hoef verder niks te doenquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima, iedereen blij op een paar na dan
JAAAAAA!!quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
[ x ]
Hier zijn mensen vooral blij omdat Viaplay niet erg geliefd is, dus eerder leedvermaakquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima, iedereen blij op een paar na dan
Niet geliefd bij mensen die het nooit een kans hebben gegeven en die nu stampvoeten blijven volhouden dat het niks is. Die kan ik niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn mensen vooral blij omdat Viaplay niet erg geliefd is, dus eerder leedvermaak
De hardste schreeuwers ja, feit is dat er hele volksstammen zijn die je niet hoort die stilletjes naar F1TV zijn gegaan en dat het merendeel van de Viaplayfans hier vooral lacht om wat jij zegt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Niet geliefd bij mensen die het nooit een kans hebben gegeven en die nu stampvoeten blijven volhouden dat het niks is. Die kan ik niet serieus nemen.
Voor mij is het vrij simpel, F1 en PL zijn de sporten die ik meeste kijk, dat onder 1 dak vind ik wel prettig.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn mensen vooral blij omdat Viaplay niet erg geliefd is, dus eerder leedvermaak
Ik haat het moeten streamen, dat is niet zo raar als je die kwaliteit van Viaplay eens vergelijkt met de Youtube samenvatting. Dat jij nou vrolijk wordt van die afschuwelijke kwaliteit mag je zelf weten, maar ik zie dit als een tegenslag voor heel F1 kijkend Nederland minus dat kleine groepje dat PL ook wel leuk vindt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mij is het vrij simpel, F1 en PL zijn de sporten die ik meeste kijk, dat onder 1 dak vind ik wel prettig.
Dat haters zoals jij daar een beetje zuur van zijn is bijzaak maar wel grappig.
Kennelijk hebben ze meer dan genoeg abonnees, dus waarschijnlijk is dit stille groep waar jij het over hebt helemaal niet zo groot.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hardste schreeuwers ja, feit is dat er hele volksstammen zijn die je niet hoort die stilletjes naar F1TV zijn gegaan en dat het merendeel van de Viaplayfans hier vooral lacht om wat jij zegt.
Afschuwelijke kwaliteitquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haat het moeten streamen, dat is niet zo raar als je die kwaliteit van Viaplay eens vergelijkt met de Youtube samenvatting. Dat jij nou vrolijk wordt van die afschuwelijke kwaliteit mag je zelf weten, maar ik zie dit als een tegenslag voor heel F1 kijkend Nederland minus dat kleine groepje dat PL ook wel leuk vindt.
Als het echt volkstammen waren geweest dan zouden ze zelf de markt wel volledig exploiteren, ik denk dat je dat enorm overschat.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hardste schreeuwers ja, feit is dat er hele volksstammen zijn die je niet hoort die stilletjes naar F1TV zijn gegaan en dat het merendeel van de Viaplayfans hier vooral lacht om wat jij zegt.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Afschuwelijke kwaliteitSchei toch uit man, ik heb haarscherp beeld.
In mijn omgeving is er echt niemand die nog Viaplay heeft. En dat waren er echt een hoop in het eerste jaar.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het echt volkstammen waren geweest dan zouden ze zelf de markt wel volledig exploiteren, ik denk dat je dat enorm overschat.
Ik had ook liever op tv gehad hoor, maar dat streamen zal alleen maar toenemen en praat voor jezelf met je heel F1 kijkend Nederland.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik haat het moeten streamen, dat is niet zo raar als je die kwaliteit van Viaplay eens vergelijkt met de Youtube samenvatting. Dat jij nou vrolijk wordt van die afschuwelijke kwaliteit mag je zelf weten, maar ik zie dit als een tegenslag voor heel F1 kijkend Nederland minus dat kleine groepje dat PL ook wel leuk vindt.
Maar dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn omgeving is er echt niemand die nog Viaplay heeft. En dat waren er echt een hoop in het eerste jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |