Als ze dan toch graag duo-commentaar willen met een oud-rijder; Nelson + Ho Pin/Giedo zou echt top zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Yes. Nelson is die dikke idd.
Zou jammer zijn, package deal. Want heemskerk is de reden waarom ik Olav Mol op zet met een vpn
Ja, maar bord zure spruitjes op schoot voor de tv nostalgie, wat maakt het uit dat Mol regelmatig in een seniele bui een race van 20 jaar terug begint te verslaan, of zegt dat iets een feit is, om nog geen 3 seconden later compleet verkeerd te blijken zitten, of F1 coureurs die geen zin hebben in de schijtlolligheid van tandarts. Verandering is eng, dus moet het altijd bij het oude blijven, anders worden we heel erg boos.quote:
De "lekker bellen met hem, lekker bellen met haar"- of "als je klaar bent, hang je op"-reclames op die tijdstippen vroeger waren anders best leukquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:39 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
om 2 uur snachs achter je schermpje kruipen omdat je een reclame hebt gezien op SBS6.
het zit wel heel diep.
Ik kan niet de wachten op de meltdown als dat contract 4 jaar verlengd is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:39 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
om 2 uur snachs achter je schermpje kruipen omdat je een reclame hebt gezien op SBS6.
het zit wel heel diep.
5 als het goed is, al schijnt Canal+ toch wel de doorslaggevende partij hierin te worden, voor hun is die een bankgarantie geen probleem maar daar zitten uiteraard voorwaarden aan naar Viaplay toe.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kan niet de wachten op de meltdown als dat contract 4 jaar verlengd is.![]()
![]()
Het zou ook kunnen dat hij het gewoon, net als ontzettend veel mensen, een prima product vindt. Want dat is het namelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 02:00 schreef Eagles89 het volgende:
Er was net tijdens VI op SBS6 reclame tijdens de uitzending in beeld voor ViaPlay, verklaart ook meteen dat irritante ophemelen van ViaPlay de laatste tijd en die domme kop van Woerts bij VI afgelopen keren die helemaal in love met ViaPlay is. Allemaal wij van WC Eend is het, om te kotsen, maar fijn dat ze het nu door er reclame voor te maken ook bevestigen in elk geval.
Nee, terwijl ze ruim een week geleden zeiden dat ze het afgelopen woensdag bekend zouden maken omdat ze de bankgarantie in de dagen daarvoor moesten afgeven. Toch weer vreemd allemaal, net als dat ze afgelopen jaar steeds de biedingsronden uit wilden stellen omdat ViaPlay in financieel zeer zwaar weer zat. Het is daar echt een rotzooitje.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:37 schreef THEFXR het volgende:
is die 5 jaar verlenging al door viaplay officieel bekend gemaakt?
Uitgesteld uiteraard, anders hoef je geen abbo meer te nemen, die GP is zondagavond om 22uur, dus dat zal de minimale tijd zijn die er tussen moet zitten, al verwacht ik ook niet veel kijkers om 8 uur de ochtend erop.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:23 schreef Eagles89 het volgende:
Ook het nieuws met veel bombarie dat ze races op het open net zouden gaan uitzenden: de race van Miami wordt op maandag om 8:00 uur sochtends uitgezonden. Ik dacht dat het een grap was.
Kan je ook iets positiefs noemen over Viaplay? Dit is een oprechte vraag.quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:23 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nee, terwijl ze ruim een week geleden zeiden dat ze het afgelopen woensdag bekend zouden maken omdat ze de bankgarantie in de dagen daarvoor moesten afgeven. Toch weer vreemd allemaal, net als dat ze afgelopen jaar steeds de biedingsronden uit wilden stellen omdat ViaPlay in financieel zeer zwaar weer zat. Het is daar echt een rotzooitje.
Ook het nieuws met veel bombarie dat ze races op het open net zouden gaan uitzenden: de race van Miami wordt op maandag om 8:00 uur sochtends uitgezonden. Ik dacht dat het een grap was.
Zijn gewoon nog even aan het kijken hoe dit het best fiscaal te streamlinen valt.quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
5 als het goed is, al schijnt Canal+ toch wel de doorslaggevende partij hierin te worden, voor hun is die een bankgarantie geen probleem maar daar zitten uiteraard voorwaarden aan naar Viaplay toe.
'Terug koppen'quote:
Dat kan ik me niet meer herinneren, het is erg lang gelden dat die commentaar gaf op Eurosport bij de eerste en tweede vrije training.quote:
Dat was bij een indycar/cart wedstrijd toen er een band het publiek in vloog en er wel een dode viel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren, het is erg lang gelden dat die commentaar gaf op Eurosport bij de eerste en tweede vrije training.
Dat zegt me wel vaag iets.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat was bij een indycar/cart wedstrijd toen er een band het publiek in vloog en er wel een dode viel.
Dat was zijn commentaar.
Ho Pin Tung. Dat is echt het enige.quote:Op zaterdag 27 april 2024 18:27 schreef Rnie het volgende:
[..]
Kan je ook iets positiefs noemen over Viaplay? Dit is een oprechte vraag.
Niet de pitreporter?quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ho Pin Tung. Dat is echt het enige.
Moah neutraal. Ik kon me gigantisch ergeren aan Jack Plooij maar nu die er niet meer is, mis ik hem. De hele paddock zit vol met die ViaPlay pitreporters, maar er was maar één Jack Plooij. Waar je je heel vaak aan ergerde, maar toch zorgde die wel voor verrassende interviews, en veel coureurs vonden het ook wel grappig om een keer niet elke keer die standaard vragen te moeten beantwoorden.quote:
Die zat ook regelmatig bij Ziggo in de uitzending.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ho Pin Tung. Dat is echt het enige.
Klopt, en als Ziggo de rechten door een wonder weer zal krijgen zal hij ook gewoon weer uitgenodigd worden, viel ook vaak in als Doornbos ziek was of afwezig. Vd Garde en de Coronel brothers en uiteraard, Albers, zullen nooit meer welkom zijn.quote:Op zondag 28 april 2024 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die zat ook regelmatig bij Ziggo in de uitzending.
Klein stijfje aan het krijgen?quote:Op zondag 28 april 2024 17:05 schreef Eagles89 het volgende:
Edit: GPToday meldt het ook, en die zie ik als zeer betrouwbaar!! Zouden we dan zowaar een tweede Latifi Abu Dhabi 2021 momentje krijgen ?!? Ohh laat het dan maar gebeuren ook!!!!
https://www.gptoday.net/n(...)lijven-bankgaranties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |