abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213315087
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 18:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, in andere landen zijn fatsoenlijke aanbieders die niet consumenten dwingen om baggerstreams te kijken.
Ik denk dat je maar wat aan het gokken bent, ik weet niet beter dat er zo ongeveer niets in de wereld in 4k gestreamd wordt, hoogstens via lineaire kanalen. Het lijkt me dan ook sterk dat een of ander derdewereldland opeens wel de bandbreedtekosten zou kunnen betalen (dat is namelijk waarom je het nergens ziet, omdat de extra bandbreedte een godsvermogen kost voor de streamers en je minder trucages kan toepassen dan bij niet live-evenementen).
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2024 @ 18:22:23 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213315100
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 18:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik denk dat je maar wat aan het gokken bent, ik weet niet beter dat er zo ongeveer niets in de wereld in 4k gestreamd wordt, hoogstens via lineaire kanalen. Het lijkt me dan ook sterk dat een of ander derdewereldland opeens wel de bandbreedtekosten zou kunnen betalen (dat is namelijk waarom je het nergens ziet, omdat de extra bandbreedte een godsvermogen kost voor de streamers en je minder trucages kan toepassen dan bij niet live-evenementen).
Ik las je eerste post gewoon niet goed. Heb er net een werkdag opzitten, ben niet zo scherp ok ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 24 april 2024 @ 18:53:39 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213315374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik las je eerste post gewoon niet goed. Heb er net een werkdag opzitten, ben niet zo scherp ok ;(
Geen 4K? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2024 @ 19:01:49 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213315473
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Geen 4K? ;(
Nee ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 24 april 2024 @ 19:42:53 #105
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_213315953
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 17:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heb het het hele eerste jaar meerdere malen mogen aanschouwen omdat ik ook nog wel eens bij anderen kijk, en ik was de enige met F1TV van die groep. Het was echt geen zak aan, allemaal dingen die je op internet ook gewoon kan lezen. Het is geen opbouw naar een race op de manier waarop F1TV dat wel mooi doet. Ziggo keek ik om eenzelfde reden al bijna niet meer, maar het kon me toch nog trekken naarmate 2021 tot een eind kwam. Hoe zij dat hebben aangepakt heb ik echt niets dan hulde voor.

Ik heb geen behoefte aan zakelijk. Als ik iets wil weten, lees ik dat op het internet. De kijker ophypen voor een race is een kunst, en een kunst die niet aanwezig is bij Viaplay. Bij Ziggo zaten fans, bij Viaplay zitten presentators. F1TV zit er meer tussenin, maar weet het nog interessant te maken.

Het commentaar voegt niets toe. Er zit geen emotie in, het is gewoon een opsomming van wat ik al zie in combinatie met hele rare voorspellingen die zelden uit komen. Ik heb Sky ook al vaak genoeg uitgekotst omdat ik Crofty slecht trek, maar toen ik de keuze had tussen dat en Viaplay (F1TV had een afschuwelijk slechte commentator van stal gehaald één weekend), ging ik voor Sky. Dat is echt niet gebaseerd op principes, want dat geldt net zo goed voor Crofty.
Je noemt het niets toevoegend en je verweer is dat je in jaar 1 wel eens bij vrienden hebt meegekeken? Serieus?? Het loopt inmiddels 3 jaar. Het is enorm gegroeid tot een topproduct nu. Typerend dat abonnees hier allemaal zeer tevreden zijn en de klagers mensen zijn die via F1 TV kijken. I rest my case.
Rini dankjewel.
pi_213316001
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ik die tune een tijdje niet gehoord heb, krijg ik er gewoon kippenvel van :@

Was ook echt zwaar teleurgesteld toen de Le Mans uitzending hem afgelopen jaar niet gebruikte.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 21:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Met afstand de beste intro _O_

Jaren niet gehoord en ik weet nog elk toontje uit die hele melodie O+ (beginnend met 'aaand radio check')

Overigens heb ik maar één echt negatieve herinnering van die paar keer switchen: Ronald van Dam die ineens een jaar lang de commentator was :D
Hier het orgineel van 38 seconden.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  woensdag 24 april 2024 @ 19:46:35 #107
466281 WismutVeilchen83
pi_213316013
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 april 2024 21:43 schreef Rnie het volgende:

[..]
Het dommelige publiek van GPBlog als graadmeter gebruiken om constant je gelijk te willen halen. :')
Gpblog, hahaha. Met tendentieuze koppen als ‘oud wereldkampioen vindt dat Verstappen de formule 1 kapot maakt’. En dan een smiley erbij met open mond en handjes op de wangen.
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2024 @ 19:48:00 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213316027
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Je noemt het niets toevoegend en je verweer is dat je in jaar 1 wel eens bij vrienden hebt meegekeken? Serieus?? Het loopt inmiddels 3 jaar. Het is enorm gegroeid tot een topproduct nu. Typerend dat abonnees hier allemaal zeer tevreden zijn en de klagers mensen zijn die via F1 TV kijken. I rest my case.
De overgrote meerderheid van de races. Nu nog moet ik Viaplay aanhoren omdat niet iedereen even veel fan is van Engels. Geloof me, ik krijg er veel meer van mee dan me lief is. En de meeste klagers zijn dan ook ex-abonnees, goh.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2024 @ 19:48:19 #109
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213316034
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Gpblog, hahaha. Met tendentieuze koppen als ‘oud wereldkampioen vindt dat Verstappen de formule 1 kapot maakt’. En dan een smiley erbij met open mond en handjes op de wangen.
Tweakers. Ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_213316072
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ben het met een groot deel van je post eens.

Deel 2 wat minder, want ik ben een F1TV kijker, maar klaag hier niet over het commentaar of het programma van ViaPlay aangaande F1.
Simpelweg omdat ik het niet of echt nauwelijks via ViaPlay volg; dus kan ik me geen oordeel/ mening vormen.

Ik vind wel de werkwijze van VP als bedrijf verderfelijk.
In meerdere opzichten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 24-04-2024 19:52:05 (Zin nog niet af op mobiel...) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 24 april 2024 @ 19:52:04 #111
466281 WismutVeilchen83
pi_213316082
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De overgrote meerderheid van de races. Nu nog moet ik Viaplay aanhoren omdat niet iedereen even veel fan is van Engels. Geloof me, ik krijg er veel meer van mee dan me lief is. En de meeste klagers zijn dan ook ex-abonnees, goh.
Heb je het nu over het commentaar tijdens de race of over de pre en postshow?

De meeste klagers zijn die onmogelijke Nederlanders die geen enkele verandering willen. Nooit, nergens. Die altijd bij alles met de hakken in het zand gaan. Die zijn misschien even abonnee geweest tot er een alternatief was, die vonden het nooit iets, ook niet als het wel goed was en die voorwaarden nu in hun eigen bekrompen gelijk.

Ik heb het gewoon een kans gegeven. Natuurlijk was het niet van begin af aan topniveau, maar het is wel constant gegroeid tot wat het nu is. In mijn optiek de beste F1 covering die we ooit hebben gehad. Of de prijs reëel is is een andere kwestie. Maar niemand weet waar er gebeurd was als Ziggo de rechten voor dat geld had terug gekregen. Dat zullen we ook niet weten, maar ga er maar niet vanuit dat het zonder enige betaling aan het standaard abonnement was toegevoegd.
Rini dankjewel.
  woensdag 24 april 2024 @ 19:53:16 #112
466281 WismutVeilchen83
pi_213316099
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:51 schreef Sally het volgende:

[..]
Ben het met een groot deel van je post eens.

Deel 2 wat minder, want ik ben een F1TV kijker, maar klaag hier niet over het commentaar of het programma van ViaPlay aangaande F1.
Simpelweg omdat ik het niet of echt nauwelijks via ViaPlay volg; dus kan ik me geen oordeel/ mening vormen.

Ik vind wel de werkwijze van VP als bedrijf verderfelijk.
In meerdere opzichten.
Dat mag uiteraard, zie het laatste stuk van mijn post hierboven. Ik zie het geleverde los van de prijs discussie. Daar zit voor mij ook een limiet aan uiteraard.
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 april 2024 @ 19:55:41 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213316132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Heb je het nu over het commentaar tijdens de race of over de pre en postshow?

De meeste klagers zijn die onmogelijke Nederlanders die geen enkele verandering willen. Nooit, nergens. Die altijd bij alles met de hakken in het zand gaan. Die zijn misschien even abonnee geweest tot er een alternatief was, die vonden het nooit iets, ook niet als het wel goed was en die voorwaarden nu in hun eigen bekrompen gelijk.

Ik heb het gewoon een kans gegeven. Natuurlijk was het niet van begin af aan topniveau, maar het is wel constant gegroeid tot wat het nu is. In mijn optiek de beste F1 covering die we ooit hebben gehad. Of de prijs reëel is is een andere kwestie. Maar niemand weet waar er gebeurd was als Ziggo de rechten voor dat geld had terug gekregen. Dat zullen we ook niet weten, maar ga er maar niet vanuit dat het zonder enige betaling aan het standaard abonnement was toegevoegd.
Heel veel mensen hebben Viaplay een kans gegeven. Ik ben ook alleen maar bij F1TV gebleven omdat ik dat al had, wat achteraf een prachtige redding is geweest. Het product was gewoon totaal om te janken en je betaalt een premiumprijs. Ik geloof best dat de studio niet meer zo hol is als het in het eerste jaar was, maar dat stuk boeide mij bij Ziggo ook bijna niet. Blijft over: al het andere.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_213316436
De verslaglegging geef ik een ruim voldoende, maar ik mis idd wel een fatsoenlijke resolutie.
pi_213316642
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Die jaarclip van 2011 die op youtube, die mist de intro waar naar tv schermen wordt geswitch met paar beelden van het verleden toen rtl de rechten had.

https://www.dailymotion.com/video/xvf8ic
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213316646
Ik keek verleden jaar viaplay samen met mijn broer, nu kijkt hij viaplay en ik f1tv (jaar abbo). Bij ons was toen (heel soms viel het beeld uit) en is nu het beeld van viaplay en f1tv goed alhoewel f1tv iets langer nodig heeft om te renderen ?
Ik heb grand prix radio geprobeerd maar ik vind dat ietwat zakelijke van viaplay wel prettig alhoewel ik de samenvatting van ziggo ook leuk vind om te kijken.
Maar als dit jaarabbo afgelopen is en het nog duurder is geworden volgend jaar (wat ik eigenlijk wel zeker weet) dan ga ik wel met een vpn en een hdmi-kabel naar de tv werken.

Nu heb ik ook ergens gelezen dat er misschien pakketten komen dus misschien wordt dat dan aantrekkelijk.
pi_213316687
Tja ik vergelijk het altijd maar een beetje met voetbal.

Wil je het graag wat serieus, dan kijk je naar Studio Sport.
Mag het allemaal wat losser en af en toe met een knipoog dan kijk je naar Veronica Offside.
Zo zie ik het persoonlijk ook tussen Viaplay en Ziggo.

Ik persoonlijk heb Viaplay het eerste jaar een kans gegeven, maar trok het echt niet en ben overgestapt naar F1TV.

Het commentaar was gewoon teenkrommend slecht met hun mega en ultra. Al moet ik eerlijk zeggen dat ze wel gegroeid zijn, en ik het tegenwoordig niet meer zo slecht vind.

Ook veel problemen met streamen, terwijl F1TV vanaf dag één perfect draait.

En dan hebben we nog Amber.
Zit daar alleen omdat ze een kut en een paar tieten heeft, want die heeft totaal geen verstand van de sport en stelt zowaar nog dommere vragen dan Kamphuis.

En ja van mij mag Olav terug.
En eerlijk is eerlijk de beste man is serieus arrogant geworden.
Maar om de grote Peter Gillis te quoten, het gaat om sfeer en beleving.
En dat is iets wat Olav wel meebrengt tijdens een GP.
Bij Viaplay vind ik het allemaal wat emotieloos, en gemaakte enthousiasme.
pi_213317062
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heel veel mensen hebben Viaplay een kans gegeven.
Hep gestaan op Twiekers.
De enige echte.
  woensdag 24 april 2024 @ 21:26:36 #119
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213317276
Zit voetbal te kijken maar ik vind de kwaliteit meer dan voldoende.
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 25 april 2024 @ 00:02:30 #120
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213318804
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nelson is die dikke? Want dan ben ik het met je eens. Maar ik geloof dat het een redelijke package deal is met Melroy en Nelson.
Yes. Nelson is die dikke idd.
Zou jammer zijn, package deal. Want heemskerk is de reden waarom ik Olav Mol op zet met een vpn
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 25 april 2024 @ 10:04:45 #121
466281 WismutVeilchen83
pi_213320347
quote:

[..]
Heel veel mensen hebben Viaplay een kans gegeven. Ik ben ook alleen maar bij F1TV gebleven omdat ik dat al had, wat achteraf een prachtige redding is geweest. Het product was gewoon totaal om te janken en je betaalt een premiumprijs. Ik geloof best dat de studio niet meer zo hol is als het in het eerste jaar was, maar dat stuk boeide mij bij Ziggo ook bijna niet. Blijft over: al het andere.
Maar wat is al het andere dan?
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2024 @ 11:45:38 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213321259
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 10:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Maar wat is al het andere dan?
Kwaliteit, commentaar, geen tv zender, het feit dat Viaplay gewoon een kutbedrijf is, de premiumprijs
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2024 @ 11:46:44 #123
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213321266
Wel opvallend dat er nog steeds niets officieel is. Je zou denken dat die bankgarantie er al is voor je een bod uit brengt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 25 april 2024 @ 12:29:42 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213321635
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Wel opvallend dat er nog steeds niets officieel is. Je zou denken dat die bankgarantie er al is voor je een bod uit brengt.
Het zal niet zo simpel zijn, al denk ik niet dat je vooraf voor de volledige 5 jaar een bankgarantie moet geven, maar hoe dan ook zal Canal+ er op de een of andere manier garant voor moeten staan.
pi_213322409
quote:

[..]
Bijzonder dat nota bene jij Viaplay niks vindt.
Doorgaans zit je hier redelijk wat users de les te lezen alsof je de wijsheid in pacht hebt iz. Formule 1, m.a.w.; je kijkt al lang en je vindt dat je de sport goed begrijpt. *dit is geen persoonlijke aanval, don't get me wrong.

Ik vind Viaplay een verademing t.o.v. Ziggo juist vanwege de wijze van verslagggeving tijdens de race.

Ja, Mol was enthousiast en dat was geinig (maar de 'oude' Mol is een stuk leuker dan de Mol van de laatste jaren). De nieuwe Mol zat vooral veel te schreeuwen en te vloeken waarbij hij iedere race de kijker totaal niet serieus nam door iedereen te behandelen als een first time viewer; o.a. telkens opnieuw uitleggen wanneer "het openklappen derrrrrrrrrr achtervleugel" in werking treed. Met dan ondertussen de tandarts waar echt werkelijk geen zinnig woord uit komt.

Nee, ook de verslaggeving van Viaplay is niet perfect (bepaalde stopwoordjes, Melroy die soms raaskalt) Maar het duo Nelson & Melroy geeft juist wat meer duiding in plaats van alleen zeggen wat er op 't schermpje gebeurt (met minder fouten dan Olav overigens) en doet in hun verslaggeving de (in mijn ogen terechte) aanname dat men in NL na 10 jaar Max Verstappen volgen wel een beetje begrijpt hoe de sport in elkaar zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')