Ik denk dat je maar wat aan het gokken bent, ik weet niet beter dat er zo ongeveer niets in de wereld in 4k gestreamd wordt, hoogstens via lineaire kanalen. Het lijkt me dan ook sterk dat een of ander derdewereldland opeens wel de bandbreedtekosten zou kunnen betalen (dat is namelijk waarom je het nergens ziet, omdat de extra bandbreedte een godsvermogen kost voor de streamers en je minder trucages kan toepassen dan bij niet live-evenementen).quote:Op woensdag 24 april 2024 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, in andere landen zijn fatsoenlijke aanbieders die niet consumenten dwingen om baggerstreams te kijken.
Ik las je eerste post gewoon niet goed. Heb er net een werkdag opzitten, ben niet zo scherp okquote:Op woensdag 24 april 2024 18:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat je maar wat aan het gokken bent, ik weet niet beter dat er zo ongeveer niets in de wereld in 4k gestreamd wordt, hoogstens via lineaire kanalen. Het lijkt me dan ook sterk dat een of ander derdewereldland opeens wel de bandbreedtekosten zou kunnen betalen (dat is namelijk waarom je het nergens ziet, omdat de extra bandbreedte een godsvermogen kost voor de streamers en je minder trucages kan toepassen dan bij niet live-evenementen).
Geen 4K?quote:Op woensdag 24 april 2024 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las je eerste post gewoon niet goed. Heb er net een werkdag opzitten, ben niet zo scherp ok
Je noemt het niets toevoegend en je verweer is dat je in jaar 1 wel eens bij vrienden hebt meegekeken? Serieus?? Het loopt inmiddels 3 jaar. Het is enorm gegroeid tot een topproduct nu. Typerend dat abonnees hier allemaal zeer tevreden zijn en de klagers mensen zijn die via F1 TV kijken. I rest my case.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb het het hele eerste jaar meerdere malen mogen aanschouwen omdat ik ook nog wel eens bij anderen kijk, en ik was de enige met F1TV van die groep. Het was echt geen zak aan, allemaal dingen die je op internet ook gewoon kan lezen. Het is geen opbouw naar een race op de manier waarop F1TV dat wel mooi doet. Ziggo keek ik om eenzelfde reden al bijna niet meer, maar het kon me toch nog trekken naarmate 2021 tot een eind kwam. Hoe zij dat hebben aangepakt heb ik echt niets dan hulde voor.
Ik heb geen behoefte aan zakelijk. Als ik iets wil weten, lees ik dat op het internet. De kijker ophypen voor een race is een kunst, en een kunst die niet aanwezig is bij Viaplay. Bij Ziggo zaten fans, bij Viaplay zitten presentators. F1TV zit er meer tussenin, maar weet het nog interessant te maken.
Het commentaar voegt niets toe. Er zit geen emotie in, het is gewoon een opsomming van wat ik al zie in combinatie met hele rare voorspellingen die zelden uit komen. Ik heb Sky ook al vaak genoeg uitgekotst omdat ik Crofty slecht trek, maar toen ik de keuze had tussen dat en Viaplay (F1TV had een afschuwelijk slechte commentator van stal gehaald één weekend), ging ik voor Sky. Dat is echt niet gebaseerd op principes, want dat geldt net zo goed voor Crofty.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik die tune een tijdje niet gehoord heb, krijg ik er gewoon kippenvel van
Was ook echt zwaar teleurgesteld toen de Le Mans uitzending hem afgelopen jaar niet gebruikte.
Hier het orgineel van 38 seconden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met afstand de beste intro
Jaren niet gehoord en ik weet nog elk toontje uit die hele melodie(beginnend met 'aaand radio check')
Overigens heb ik maar één echt negatieve herinnering van die paar keer switchen: Ronald van Dam die ineens een jaar lang de commentator was
Gpblog, hahaha. Met tendentieuze koppen als ‘oud wereldkampioen vindt dat Verstappen de formule 1 kapot maakt’. En dan een smiley erbij met open mond en handjes op de wangen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:43 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het dommelige publiek van GPBlog als graadmeter gebruiken om constant je gelijk te willen halen.
De overgrote meerderheid van de races. Nu nog moet ik Viaplay aanhoren omdat niet iedereen even veel fan is van Engels. Geloof me, ik krijg er veel meer van mee dan me lief is. En de meeste klagers zijn dan ook ex-abonnees, goh.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je noemt het niets toevoegend en je verweer is dat je in jaar 1 wel eens bij vrienden hebt meegekeken? Serieus?? Het loopt inmiddels 3 jaar. Het is enorm gegroeid tot een topproduct nu. Typerend dat abonnees hier allemaal zeer tevreden zijn en de klagers mensen zijn die via F1 TV kijken. I rest my case.
Tweakers. Ook.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gpblog, hahaha. Met tendentieuze koppen als ‘oud wereldkampioen vindt dat Verstappen de formule 1 kapot maakt’. En dan een smiley erbij met open mond en handjes op de wangen.
Ben het met een groot deel van je post eens.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je noemt het niets toevoegend en je verweer is dat je in jaar 1 wel eens bij vrienden hebt meegekeken? Serieus?? Het loopt inmiddels 3 jaar. Het is enorm gegroeid tot een topproduct nu. Typerend dat abonnees hier allemaal zeer tevreden zijn en de klagers mensen zijn die via F1 TV kijken. I rest my case.
Heb je het nu over het commentaar tijdens de race of over de pre en postshow?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid van de races. Nu nog moet ik Viaplay aanhoren omdat niet iedereen even veel fan is van Engels. Geloof me, ik krijg er veel meer van mee dan me lief is. En de meeste klagers zijn dan ook ex-abonnees, goh.
Dat mag uiteraard, zie het laatste stuk van mijn post hierboven. Ik zie het geleverde los van de prijs discussie. Daar zit voor mij ook een limiet aan uiteraard.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben het met een groot deel van je post eens.
Deel 2 wat minder, want ik ben een F1TV kijker, maar klaag hier niet over het commentaar of het programma van ViaPlay aangaande F1.
Simpelweg omdat ik het niet of echt nauwelijks via ViaPlay volg; dus kan ik me geen oordeel/ mening vormen.
Ik vind wel de werkwijze van VP als bedrijf verderfelijk.
In meerdere opzichten.
Heel veel mensen hebben Viaplay een kans gegeven. Ik ben ook alleen maar bij F1TV gebleven omdat ik dat al had, wat achteraf een prachtige redding is geweest. Het product was gewoon totaal om te janken en je betaalt een premiumprijs. Ik geloof best dat de studio niet meer zo hol is als het in het eerste jaar was, maar dat stuk boeide mij bij Ziggo ook bijna niet. Blijft over: al het andere.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Heb je het nu over het commentaar tijdens de race of over de pre en postshow?
De meeste klagers zijn die onmogelijke Nederlanders die geen enkele verandering willen. Nooit, nergens. Die altijd bij alles met de hakken in het zand gaan. Die zijn misschien even abonnee geweest tot er een alternatief was, die vonden het nooit iets, ook niet als het wel goed was en die voorwaarden nu in hun eigen bekrompen gelijk.
Ik heb het gewoon een kans gegeven. Natuurlijk was het niet van begin af aan topniveau, maar het is wel constant gegroeid tot wat het nu is. In mijn optiek de beste F1 covering die we ooit hebben gehad. Of de prijs reëel is is een andere kwestie. Maar niemand weet waar er gebeurd was als Ziggo de rechten voor dat geld had terug gekregen. Dat zullen we ook niet weten, maar ga er maar niet vanuit dat het zonder enige betaling aan het standaard abonnement was toegevoegd.
https://www.dailymotion.com/video/xvf8icquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die jaarclip van 2011 die op youtube, die mist de intro waar naar tv schermen wordt geswitch met paar beelden van het verleden toen rtl de rechten had.
Hep gestaan op Twiekers.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben Viaplay een kans gegeven.
Yes. Nelson is die dikke idd.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nelson is die dikke? Want dan ben ik het met je eens. Maar ik geloof dat het een redelijke package deal is met Melroy en Nelson.
Maar wat is al het andere dan?quote:Op woensdag 24 april 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben Viaplay een kans gegeven. Ik ben ook alleen maar bij F1TV gebleven omdat ik dat al had, wat achteraf een prachtige redding is geweest. Het product was gewoon totaal om te janken en je betaalt een premiumprijs. Ik geloof best dat de studio niet meer zo hol is als het in het eerste jaar was, maar dat stuk boeide mij bij Ziggo ook bijna niet. Blijft over: al het andere.
Kwaliteit, commentaar, geen tv zender, het feit dat Viaplay gewoon een kutbedrijf is, de premiumprijsquote:Op donderdag 25 april 2024 10:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar wat is al het andere dan?
Het zal niet zo simpel zijn, al denk ik niet dat je vooraf voor de volledige 5 jaar een bankgarantie moet geven, maar hoe dan ook zal Canal+ er op de een of andere manier garant voor moeten staan.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Wel opvallend dat er nog steeds niets officieel is. Je zou denken dat die bankgarantie er al is voor je een bod uit brengt.
Bijzonder dat nota bene jij Viaplay niks vindt.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel veel mensen hebben Viaplay een kans gegeven. Ik ben ook alleen maar bij F1TV gebleven omdat ik dat al had, wat achteraf een prachtige redding is geweest. Het product was gewoon totaal om te janken en je betaalt een premiumprijs. Ik geloof best dat de studio niet meer zo hol is als het in het eerste jaar was, maar dat stuk boeide mij bij Ziggo ook bijna niet. Blijft over: al het andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |