En beiden gebruiken dezelfde bron, TotaalTV. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.quote:Op zondag 28 april 2024 17:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Klopt, en als Ziggo de rechten door een wonder weer zal krijgen zal hij ook gewoon weer uitgenodigd worden, viel ook vaak in als Doornbos ziek was of afwezig. Vd Garde en de Coronel brothers en uiteraard, Albers, zullen nooit meer welkom zijn.
https://www.gpblog.com/nl(...)ging-f1-zo-lang.html
Ik blijf hopen, met een beetje popcorn inmiddels
Edit: GPToday meldt het ook, en die zie ik als zeer betrouwbaar!! Zouden we dan zowaar een tweede Latifi Abu Dhabi 2021 momentje krijgen ?!? Ohh laat het dan maar gebeuren ook!!!!
https://www.gptoday.net/n(...)lijven-bankgaranties
Dit zou echt een Latifi Abu Dhabi momentje zijnquote:Op zondag 28 april 2024 17:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Klopt, en als Ziggo de rechten door een wonder weer zal krijgen zal hij ook gewoon weer uitgenodigd worden, viel ook vaak in als Doornbos ziek was of afwezig. Vd Garde en de Coronel brothers en uiteraard, Albers, zullen nooit meer welkom zijn.
Edit: GPToday meldt het ook, en die zie ik als zeer betrouwbaar!! Zouden we dan zowaar een tweede Latifi Abu Dhabi 2021 momentje krijgen ?!? Ohh laat het dan maar gebeuren ook!!!!
Was GPToday niet de eerste die met Viaplay als winnaar kwam?quote:Op zondag 28 april 2024 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En beiden gebruiken dezelfde bron, TotaalTV. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.
GPToday is imho, net als GPBlog, een ordinaire copy/paste site.
Niet mee eens, GPToday is het vroegere F1Today, die destijds bijvoorbeeld als eerste hadden gemeld dat Max naar Red Bull zou promoveren, en dat bijv Ricciardo Red Bull zou verlaten. Die plaatsen vaak iets niet direct als ze niet zelf ook een eigen bron hebben uit mijn ervaring. Maar moet ook zeggen dat ik ze de laatste jaren een beetje uit het oog ben verloren, maar in de jaren 2015-2019 hadden ze echt vaak als eerste breaking nieuws op de site staan. Weet niet helemaal hoe dat de afgelopen jaren is geweest, maar ik kan me van toen herinneren dat die mensen achter F1 Today ook direct contact met de Verstappens hadden.quote:Op zondag 28 april 2024 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En beiden gebruiken dezelfde bron, TotaalTV. Geen idee hoe betrouwbaar die zijn.
GPToday is imho, net als GPBlog, een ordinaire copy/paste site.
Ze zijn allang niet meer het F1Today van vroegerquote:Op zondag 28 april 2024 19:45 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niet mee eens, GPToday is het vroegere F1Today, die destijds bijvoorbeeld als eerste hadden gemeld dat Max naar Red Bull zou promoveren, en dat bijv Ricciardo Red Bull zou verlaten. Die plaatsen vaak iets niet direct als ze niet zelf ook een eigen bron hebben uit mijn ervaring. Maar moet ook zeggen dat ik ze de laatste jaren een beetje uit het oog ben verloren, maar in de jaren 2015-2019 hadden ze echt vaak als eerste breaking nieuws op de site staan. Weet niet helemaal hoe dat de afgelopen jaren is geweest, maar ik kan me van toen herinneren dat die mensen achter F1 Today ook direct contact met de Verstappens hadden.
Geen idee, maar ik heb ze al tijden alleen maar nieuws uit andere bronnen zien posten.quote:Op zondag 28 april 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was GPToday niet de eerste die met Viaplay als winnaar kwam?
Wat ontzettend sneuquote:Op zondag 28 april 2024 19:42 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het zou oprecht in de top 5 van mooiste dagen uit mn leven komen
De geboorte van je kinderenquote:
Jaquote:Op zondag 28 april 2024 20:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
De geboorte van je kinderen
De dag dat je je geliefde voor het eerst zoende
Je huwelijk
Ziggo zend F1 uit in plaats van Viaplay
Ik heb geen kinderen, ik ben niet getrouwd, maar ik heb wel een Sony Mini LED 4K 75 inch TV met een Ziggo abbonnementquote:Op zondag 28 april 2024 20:11 schreef Rnie het volgende:
[..]
De geboorte van je kinderen
De dag dat je je geliefde voor het eerst zoende
Je huwelijk
Ziggo zend F1 uit in plaats van Viaplay
Ah oke dan heb ik niks gezegd. RIP F1Today dan maar … waren er altijd erg snel bij met heet nieuws, en hadden vaak hele mooie primeurs.quote:Op zondag 28 april 2024 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn allang niet meer het F1Today van vroeger
Ben nu reuze benieuwd wat er nog meer in je top 5 staat. Voornamelijk sportgerelateerd?quote:Op zondag 28 april 2024 20:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, ik ben niet getrouwd, maar ik heb wel een Sony Mini LED 4K 75 inch TV met een Ziggo abbonnementdus daardoor is mijn top 5 al wel een stukje makkelijker te bereiken, dat geef ik toe
Ik niet zo, maar ga hem bijna ziggo gunnen.quote:Op maandag 29 april 2024 09:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben nu reuze benieuwd wat er nog meer in je top 5 staat. Voornamelijk sportgerelateerd?
quote:Op maandag 29 april 2024 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik niet zo, maar ga hem bijna ziggo gunnen.
breaking newsquote:Op zondag 28 april 2024 17:05 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet eens…ik kijk gewoon heel erg graag (mogelijkheid van 3-5 jaar lang) ieder F1 weekend naar Ziggo, dat betekent voor mij meer dan een WK titel voor Max eerlijk gezegd. Liever ieder F1 weekend de hele week voorpret (gedurende 3-5 jaar lang) naar een ouderwets Ziggo weekend dan 1x per jaar een WK titel uitzending bekijken oid.quote:Op maandag 29 april 2024 09:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben nu reuze benieuwd wat er nog meer in je top 5 staat. Voornamelijk sportgerelateerd?
ik kijk motogp via ziggo, haarscherp beeld op tv, kan streaming niet tegen op.quote:Op dinsdag 30 april 2024 02:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet eens…ik kijk gewoon heel erg graag (mogelijkheid van 3-5 jaar lang) ieder F1 weekend naar Ziggo, dat betekent voor mij meer dan een WK titel voor Max eerlijk gezegd. Liever ieder F1 weekend de hele week voorpret (gedurende 3-5 jaar lang) naar een ouderwets Ziggo weekend dan 1x per jaar een WK titel uitzending bekijken oid.
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers zullen we dan maar zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 02:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet eens…ik kijk gewoon heel erg graag (mogelijkheid van 3-5 jaar lang) ieder F1 weekend naar Ziggo, dat betekent voor mij meer dan een WK titel voor Max eerlijk gezegd. Liever ieder F1 weekend de hele week voorpret (gedurende 3-5 jaar lang) naar een ouderwets Ziggo weekend dan 1x per jaar een WK titel uitzending bekijken oid.
Oh well, F1 TV Pro it is then.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:37 schreef franklop het volgende:
Tot en met 2029 nu bevestigdtoetertjes.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |