SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tot laters.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:46 schreef Rob het volgende:
* Rob gaat wat nuttigs doen..
* Rob roept een fijne voortzetting
* Rob zwaait![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
echt ben allergisch voor beestjes. hahaha ok op mijn been of arm enzo.
maar ok als ik er ooit eentje af moet trekken van beetje meer "private Parts". want daar zoeken ze naar.
echt. hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Dan had je maar melk in koffie moeten doenquote:
@kree
Deze moet je hebben. Nobite ziet er precies hetzelfde uit qua verpakking btw.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
It teeks one...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ervaring met platjesquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:47 schreef kree het volgende:
maar ok als ik er ooit eentje af moet trekken van beetje meer "private Parts". want daar zoeken ze naar.
echt. hahahahaha![]()
![]()
Haha aftrekken en privat partsquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:47 schreef kree het volgende:
echt. hahahahaha![]()
![]()
haha er komt wel wat voor ons ook, alleen wilde dus vragen nog waaraan halen we dat. maar toen was teams ineens uit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan had je maar melk in koffie moeten doen
@:kree
[ afbeelding ]
Deze moet je hebben. Nobite ziet er precies hetzelfde uit qua verpakking btw.
Gehehehe. ze doen er wel alles aan, voor ons is het minder gevaarlijk trouwens, maar loopt natuurlijk ook nog 40 man in duin als beheer, die zitten er meer tussen. maarja ik moet ook wel eens door die teken bosjes.Do what you love, love what you do!![]()
nouja om het simpel te zeggen dat er zo'n beest op je lul of ballen zit. hahahahahaha. zou er niet heel vrolijk van worden zeg maar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Lekker ite.quote:
Doen ze.quote:
Groetjes aan Wat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Garpen op hoog geleid niffeauquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goede bekomst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je mooi op tijd om precies om 12 uur exact aan je 2e lunch te beginnenquote:
The winner teeks it all...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Straks een appeltjequote:Op dinsdag 23 april 2024 11:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je mooi op tijd om precies om 12 uur exact aan je 2e lunch te beginnen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Amazon is your friend.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:50 schreef kree het volgende:
[..]
haha er komt wel wat voor ons ook, alleen wilde dus vragen nog waaraan halen we dat. maar toen was teams ineens uit.
Gehehehe. ze doen er wel alles aan, voor ons is het minder gevaarlijk trouwens, maar loopt natuurlijk ook nog 40 man in duin als beheer, die zitten er meer tussen. maarja ik moet ook wel eens door die teken bosjes.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
goatse aan de baas laten zien als hij het over een enorme achteruitgang heeftquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Teek that.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat heb jij gegeten?quote:
Ik een wit puntje met smeerkaas sambal
Zal vast in je neus brandenquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten?
Ik een wit puntje met smeerkaas sambal
oh wacht
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal vast in je neus branden
oh wacht
Van die leuke missteeksquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Sallyquote:
Ik een kaiserbroodje met roomkaasquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten?
Ik een wit puntje met smeerkaas sambal![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is op zijn allerminst lullig jA.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
nouja om het simpel te zeggen dat er zo'n beest op je lul of ballen zit. hahahahahaha. zou er niet heel vrolijk van worden zeg maar.![]()
ja verschoven van links naar rechtsquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pff jaaa heb al iets gedaan.. met de stapel dat wel
klik fok weg jij
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pff jaaa heb al iets gedaan.. met de stapel dat wel
Vakantie? Wil ik ook... veelste lang geleden alweer!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja verschoven van links naar rechts
klik fok weg jij![]()
![]()
ga ik NU doen
voor de echt nu![]()
Smile, it's free therapy.![]()
onderbroeken en tandenborstelquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar denk dat het wel goed komt
2 weken ?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:15 schreef Fogel het volgende:
Vakantie? Wil ik ook... veelste lang geleden alweer!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dochter heeft een nieuwe hobby
navigeren in een rally auto
joyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat was een weekend Denemarken voor een begrafenis, dat telt niet.quote:I'm surrounded by morons!
Wow.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
joy
ja en leuk voor moedersquote:
kom je kijken
ja schat tuurlijk
ik sta enorm graag doodsangsten uitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heer Killem.quote:
Stoere moeder, stoer dochter.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
joy
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
das liefquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stoere moeder, stoer dochter.
Soms kan hij best lief zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O jee ...quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
joy![]()
Tof toch?quote:I'm surrounded by morons!
uhuquote:
maar ook hartverzakking momenten![]()
gelukkig was ik daar al aangewend
aangezien ze houdt van paardrijden op paarden die niet de makkelijkste zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Harde links! *bam* Nee, die andere links!quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhu
aangezien ze houdt van paardrijden op paarden die niet de makkelijkste zijnI'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Harde links! *bam* Nee, die andere links!
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Harde links! *bam* Nee, die andere links!![]()
bolkI'm surrounded by morons!
Ik ben dan ook wat eng.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje engI'm surrounded by morons!
Valt best mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hahahaha. omg DJMO, ik zou willen ben niet bang voor beetsjes, wel zeg maar die je je hele leven dan nog achtervolgen. gehehehe.quote:
Door de amazon..... nou moet ik heel lief iemand ontmoeten en samen doen, verder. hmmmms.Do what you love, love what you do!![]()
damn zeg ff afgeleid omdat ik zit te appen over dat allemaal enzo. hahahaha half topic verder.
maar ok dus, we zijn het eens teken sucks.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Je hebt me nog niet ontmoet toch?quote:
Nee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
we krijgen ze wel via werk nu, hahaha denk dat ik er genoeg drama over heb gemaaktquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Misschien bijt ik welquote:
Zachtjes moet kunnen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helm op in de autoquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhu
aangezien ze houdt van paardrijden op paarden die niet de makkelijkste zijn
En blind vertrouwen hebben in de chauffeur.![]()
quote:
* Fogel richt op linker oorlelquote:I'm surrounded by morons!
gehehehe ik vraag me nog af, maarja toen was ik zo soort van geil, dat ik aan dr oren ging knabbelen. met mensen voor en achter.quote:
LOL. blind voor ogen, maar vinden vrouwen leuk? hahaha toen wel iig. maar over het algemeen bedoel ook?Do what you love, love what you do!![]()
beide zwaartoen he, hou dat in gedachten, was niet eerste date.....
niet overdrijven. hou het nog ff leuk, rest komen we later wel opquote:Do what you love, love what you do!![]()
niet zeiken ouwe. zo gaat dit topic nou eenmaal.....quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven. hou het nog ff leuk, rest komen we later wel op![]()
![]()
Run for your life!quote:I'm surrounded by morons!
echt tja ik vetel wel maar moet je toch ff lieflijk doorkletsen eerst. zover was ik niet nl. met vertellen
* Fogel drukt op fast forward knopquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:46 schreef kree het volgende:
echt tja ik vetel wel maar moet je toch ff lieflijk doorkletsen eerst. zover was ik niet nl. met vertellen
Jepquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Helm op in de auto
En blind vertrouwen hebben in de chauffeur.
En racepak
Chauffeur is haar vriend
hahaha quote van jou en mij van het jaarquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
niet zeiken ouwe. zo gaat dit topic nou eenmaal.....
Fixed!quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
niet zeiken ouwe. zo gaat dit topic FOK! nou eenmaal.....![]()
![]()
Iron Maiden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze schijnen een heel mooi topic te hebben op fok voor g@@le mensenquote:
Ik dacht dat het KPD heetteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is wel een beetje de reactie die ik voor me zie als iemand op mn oor gaat knabbelenquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
De chick waar kree op de oor zat te knabbelen?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Subforum bedoel je?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze schijnen een heel mooi topic te hebben op fok voor g@@:le mensen
Ik dacht dat het KPD heette![]()
![]()
Ow ik dacht dat je bedoelde de reactie van een meid waar kree romantisch bij probeert te doen!quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel een beetje de reactie die ik voor me zie als iemand op mn oor gaat knabbelen![]()
![]()
Haha dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je bedoelde de reactie van een meid waar kree romantisch bij probeert te doen!
Ga maar even op je buikje liggen dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga maar even op je buikje liggen dan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ga maar even op je buikje liggen dan.
owh vertel is. dat geknabbel vond ik nl beetje raar. gehehehe. maarja ging beetje automatisch ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie vooral een verdroogde druif voor mequote:Op dinsdag 23 april 2024 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel een beetje de reactie die ik voor me zie als iemand op mn oor gaat knabbelen![]()
[..]
Ga maar even op je buikje liggen dan.![]()
![]()
Wat moet ik vertellen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:50 schreef kree het volgende:
[..]
owh vertel is. dat geknabbel vond ik nl beetje raar. gehehehe. maarja ging beetje automatisch ?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Je slaat ff een kilo jeukpoeder in?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
* AardappelSchotel opnoteert![]()
![]()
fucking he'll. denk dat dat dus is dat je blind bent door verliefdheid? niks boeide me meer. het was haar. kijkend met die mooie blauwe ogen, lippen vragende om te zoenen.
en toen kon ik het niet meer weerstaan, kuste haar en terwijl onze lippen en tong zich kruisten gingen we beetje door.Do what you love, love what you do!![]()
Graag wil Kree al je seksuele fantasieën en uitspattingen horenquote:
Je likes in dislikes
Graag in viervoud aangeleverd
En ondertekendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
TMIquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:52 schreef kree het volgende:
fucking he'll. denk dat dat dus is dat je blind bent door verliefdheid? niks boeide me meer. het was haar. kijkend met die mooie blauwe ogen, lippen vragende om te zoenen.
en toen kon ik het niet meer weerstaan, kuste haar en terwijl onze lippen en tong zich kruisten gingen we beetje door.![]()
Als je de rillingen nog niet over de rug liepenquote:
Dan nu welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de rillingen nog niet over de rug liepen
Dan nu wel![]()
![]()
RRRRRRrrrrr tijgerquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de rillingen nog niet over de rug liepen
Dan nu wel
En toen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:52 schreef kree het volgende:
en toen kon ik het niet meer weerstaan, kuste haar en terwijl onze lippen en tong zich kruisten gingen we beetje door.![]()
Inclusief grafisch uitgewerkte illustratiesquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Graag wil Kree al je seksuele fantasieën en uitspattingen horen
Je likes in dislikes
En ondertekend
Duitse snelweg richting Zwartemeer dicht na ongeluk met vrachtwagen: weg ligt bezaaid met patat.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)gt-bezaaid-met-patat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Patattekesquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:54 schreef Lovely het volgende:
Duitse snelweg richting Zwartemeer dicht na ongeluk met vrachtwagen: weg ligt bezaaid met patat.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)gt-bezaaid-met-patat
Van de aviko ??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Veel te veel werk..quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Graag wil Kree al je seksuele fantasieën en uitspattingen horen
Je likes in dislikes
En ondertekend
[quote]Op dinsdag 23 april 2024 12:54 schreef Lovely het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/16455987/duitse-snelweg-richting-zwartemeer-dicht-na-ongeluk-met-vrachtwagen-weg-ligt-bezaaid-met-patat
[/quote]
Niet zo erg.
Friet was pas erg.![]()
hahaha en je kent me? hoeveel denk je dat me dit boeit? hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
nou en toen idd...... het ging natuurlijk verder, maar moet ff kijken. voor ik het opschrijf dat je dit niet post in een blaadje enzo. Copyright he?quote:
Ik wil ze van allebei niet op visite hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wie zou meer vrouwen verslonden hebben, paul of kree?![]()
![]()
Niet? Kan je lol wel op..quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil ze van allebei niet op visite hebben
owh wacht, als iemand ze erbij kan doen, dan wil ik het verhaaltje wel vertellen. uiteraard zonder namen. maar mss is dat wel leuk?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inclusief grafisch uitgewerkte illustratiesDo what you love, love what you do!![]()
Dan moet je de rest misschien ook weghalen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
nou en toen idd...... het ging natuurlijk verder, maar moet ff kijken. voor ik het opschrijf dat je dit niet post in een blaadje enzo. Copyright he?
@AardappelSchotel heeft soms GEEN writersblock![]()
![]()
Ach, kree kan wel doordrammen, maar verder lijkt-ie me wel okay.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil ze van allebei niet op visite hebben![]()
![]()
ik vertel het verhaal wel, maar als iemand er wat bij kan maken met ai ofzo dan is dat ok. maar wil het wel mooi verhaal maken. DM me maar. gaan we stap voor stapquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dan moet je de rest misschien ook weghalen.
@:Aardappelschotel heeft soms GEEN writersblockDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, kree kan wel doordrammen, maar verder lijkt-ie me wel okay.
Er was wel een running gag hier op FOK! dat een bepaalde user zijn kelder vol met vastgeketende dames zou hebben, maar kree neemt het naar de next level met z'n creepiness!![]()
zou het zelf moeten maken eigenlijk, want het blijft echt mooi verhaal, maar geen zin om die ai helemaal uit te zoeken,.
Ik hou me stap voor stap bij het verhaal, iemand die kan mag er ai dingetje bijvoegenDo what you love, love what you do!![]()
je kan niet wachten om het te lezen joh. hahaha geef het nou maar toe?quote:
Je fictie verhaal over je geile uitspattingen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:01 schreef kree het volgende:
zou het zelf moeten maken eigenlijk, want het blijft echt mooi verhaal, maar geen zin om die ai helemaal uit te zoeken,.
Ik hou me stap voor stap bij het verhaal, iemand die kan mag er ai dingetje bijvoegen![]()
Ik ga niet zeggen wat ik hiervan vindquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
je kan niet wachten om het te lezen joh. hahaha geef het nou maar toe?
Hoef geen banThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit wil ik testenquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik weet het niet, zou bang zijn dat hij nooit meer weg zou gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, kree kan wel doordrammen, maar verder lijkt-ie me wel okay.
Hele tijd even terug komen om nog ergens op terug te komen
nee geen fictie, waar verhaal zoals het ook echt was, iemand die dat met me wil illustreren. zou dat graag doen. denk dat het mooi verhaal is. ? maar dat niet stap voor stap. ff buiten fok om en dan posten is ok ?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Je fictie verhaal over je geile uitspattingen?Do what you love, love what you do!![]()
Ook weer waar!quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik weet het niet, zou bang zijn dat hij nooit meer weg zou gaan.
Hele tijd even terug komen om nog ergens op terug te komen![]()
![]()
Kreepinessquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:01 schreef ToT het volgende:
Er was wel een running gag hier op FOK! dat een bepaalde user zijn kelder vol met vastgeketende dames zou hebben, maar kree neemt het naar de next level met z'n creepiness!![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik vertel het verhaal wel, maar als iemand er wat bij kan maken met ai ofzo dan is dat ok. maar wil het wel mooi verhaal maken. DM me maar. gaan we stap voor stap![]()
Zo van: "Ik keek haar in haar ogen, het waren als smaragden uit de diepste zeeën waar ik in kon verdrinken. Ik was hopeloos verloren en de hartstocht ontnam mij mijn denkvermogen. En nou ja, toen heb ik haar mokerhard in d'r reet geneukt."quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee geen fictie, waar verhaal zoals het ook echt was, iemand die dat met me wil illustreren. zou dat graag doen. denk dat het mooi verhaal is. ? maar dat niet stap voor stap. ff buiten fok om en dan posten is ok ?![]()
P0rnGPTquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo van: "Ik keek haar in haar ogen, het waren als smaragden uit de diepste zeeën waar ik in kon verdrinken. Ik was hopeloos verloren en de hartstocht ontnam mij mijn denkvermogen. En nou ja, toen heb ik haar mokerhard in d'r reet geneukt."I'm surrounded by morons!
nee hoor, maar ok vind t wel eens leuk om dat iemand uit gaat beelden hoe dingen gingen op basis van hoe ik vertel hoe het ging, niks vies aan btw. maar soort strip verhaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat kree vieze boekjes schrijven?
HahahahaDo what you love, love what you do!![]()
In een vorig topic ging je er wel heel erg expliciet op in, met x-rated tekst die eigenlijk meer in SEX thuishoordequote:Op dinsdag 23 april 2024 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
je kan niet wachten om het te lezen joh. hahaha geef het nou maar toe?
Ik heb alvast een foto voor het eind van het verhaal:quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee geen fictie, waar verhaal zoals het ook echt was, iemand die dat met me wil illustreren. zou dat graag doen. denk dat het mooi verhaal is. ? maar dat niet stap voor stap. ff buiten fok om en dan posten is ok ?![]()
![]()
Och christus, ben ik blij dat ik toen in de sportzaal was!quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
In een vorig topic ging je er wel heel erg expliciet op in, met x-rated tekst die eigenlijk meer in SEX thuishoorde![]()
![]()
eerste stuk klopt, hahaha laatste niet echtquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo van: "Ik keek haar in haar ogen, het waren als smaragden uit de diepste zeeën waar ik in kon verdrinken. Ik was hopeloos verloren en de hartstocht ontnam mij mijn denkvermogen. En nou ja, toen heb ik haar mokerhard in d'r reet geneukt."Do what you love, love what you do!![]()
ja ok wtfquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, maar ok vind t wel eens leuk om dat iemand uit gaat beelden hoe dingen gingen op basis van hoe ik vertel hoe het ging, niks vies aan btw. maar soort strip verhaal.
Hahahaha
ik ga even buiten lopen hoor
Uw ADH vitamine Worst
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb alvast een foto voor het eind van het verhaal:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen erogene zone voor jou?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel een beetje de reactie die ik voor me zie als iemand op mn oor gaat knabbelen
Wat vind jij van oorknabbelen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
In een vorig topic ging je er wel heel erg expliciet op in, met x-rated tekst die eigenlijk meer in SEX thuishoordeI'm surrounded by morons!
First World Problems?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
In d'r punani dan?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
eerste stuk klopt, hahaha laatste niet echtff wat ouderwetser gehouden dus.
![]()
Alweer?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat kree vieze boekjes schrijven?
Niet echt, dus ik denk half?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
In d'r punani dan?ff wat ouderwetser gehouden dus.
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo van: "Ik keek haar in haar ogen, het waren als smaragden uit de diepste zeeën waar ik in kon verdrinken. Ik was hopeloos verloren en de hartstocht ontnam mij mijn denkvermogen. En nou ja, toen heb ik haar mokerhard in d'r reet geneukt."![]()
![]()
hahaha weet ik. nouja x raten. viel ook wel weer mee hoor, weet wie er posten, zo dramatisch was het neit. maar denk mss moet ik het stuk ervoor wat meer beschrijven dan?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
In een vorig topic ging je er wel heel erg expliciet op in, met x-rated tekst die eigenlijk meer in SEX thuishoordeDo what you love, love what you do!![]()
niet einde verklappen he......quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Let it go!quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
Lekker poepen in de tijd van de baas
Maar niet te snel...I'm surrounded by morons!
@maily wil graag dat je het expliciet omschrijftquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha weet ik. nouja x raten. viel ook wel weer mee hoor, weet wie er posten, zo dramatisch was het neit. maar denk mss moet ik het stuk ervoor wat meer beschrijven dan?![]()
Slapjes er tegenaan gehangen omdat hij 'm niet overeind kon krijgen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet echt, dus ik denk half?![]()
Ik heb een abbo en ik kan je blocken hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:maily wil graag dat je het expliciet omschrijft![]()
Zou kopenquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo van: "Ik keek haar in haar ogen, het waren als smaragden uit de diepste zeeën waar ik in kon verdrinken. Ik was hopeloos verloren en de hartstocht ontnam mij mijn denkvermogen. En nou ja, toen heb ik haar mokerhard in d'r reet geneukt."![]()
Lee stripverhaal maar hahaha als iemand maakt.....quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
In d'r punani dan?ff wat ouderwetser gehouden dus.
Nee, want je werd erop aangesproken om het niet meer te doen, niet in dit subforum.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha weet ik. nouja x raten. viel ook wel weer mee hoor, weet wie er posten, zo dramatisch was het neit. maar denk mss moet ik het stuk ervoor wat meer beschrijven dan?
Door een mod (en meerdere mods dacht ik zelfs) ook nog.
Dus nee, doe maar niet meer hier.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
BAMquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of je krijgt zo'n soort reactie
[ afbeelding ]![]()
Altijd handig, zo'n tasjequote:Op dinsdag 23 april 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gewoon doen! Dat zal hem leren de uitgekookte aardappel!quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een abbo en ik kan je blocken hoor.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:maily wil graag dat je het expliciet omschrijft
Maar dan zie je nog steeds Kree zijn verhaalquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een abbo en ik kan je blocken hoor.![]()
![]()
Jongequote:Op dinsdag 23 april 2024 13:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gewoon doen! Dat zal hem leren de uitgekookte aardappel!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2024 13:11:50 ]![]()
Dat lijkt me niks.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Fogel gaat maar aan @Sally knabbelenI'm surrounded by morons!
Of aan koekie knabbelen, lijkt me ook wel wat
In zijn geval zou ik (als ik een vrouw was) daar altijd een strijkijzer in bewaren als hij iets wil afspreken.quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, want je werd erop aangesproken om het niet meer te doen, niet in dit subforum.
Door een mod (en meerdere mods dacht ik zelfs) ook nog.
Dus nee, doe maar niet meer hier.![]()
![]()
Opgewarmdquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
In zijn geval zou ik (als ik een vrouw was) daar altijd een strijkijzer in bewaren als hij iets wil afspreken.![]()
![]()
ga niet doen he nog een keer, maar meen serieus als er iemand handig is met stripverhaal via ai maken op basis van wat ik vertel, dan ben ik voor.
Ik hoor t wel
en anders houden we erover opDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks.
* Fogel gaat maar aan @:sally knabbelen
Ja, wat is het nou?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:12 schreef Fogel het volgende:
Of aan koekie knabbelen, lijkt me ook wel wat
Ben je geil, of wil je een koekje?![]()
![]()
Gewoon EN, geen of.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou?
Ben je geil, of wil je een koekje?I'm surrounded by morons!
4 uur - Cup a Soup.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die kan ook op block.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar dan zie je nog steeds Kree zijn verhaal![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:12 schreef Fogel het volgende:
Of aan koekie knabbelen, lijkt me ook wel wat![]()
![]()
Jammer, dit was een andere mogelijke reactiequote:Op dinsdag 23 april 2024 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks.
* Fogel gaat maar aan @:sally knabbelen
Maar ik ben wat traag vandaag. Nu zal je er nooit achter komen welke van de 3 het was!
Haha maar wel beter, ik wil @Speklap3000 ook niet boos maken
Samen knabbelen?quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: