SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tot laters.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:46 schreef Rob het volgende:
* Rob gaat wat nuttigs doen..
* Rob roept een fijne voortzetting
* Rob zwaait![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
echt ben allergisch voor beestjes. hahaha ok op mijn been of arm enzo.
maar ok als ik er ooit eentje af moet trekken van beetje meer "private Parts". want daar zoeken ze naar.
echt. hahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Dan had je maar melk in koffie moeten doenquote:
@kree
Deze moet je hebben. Nobite ziet er precies hetzelfde uit qua verpakking btw.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
It teeks one...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ervaring met platjesquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:47 schreef kree het volgende:
maar ok als ik er ooit eentje af moet trekken van beetje meer "private Parts". want daar zoeken ze naar.
echt. hahahahaha![]()
![]()
Haha aftrekken en privat partsquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:47 schreef kree het volgende:
echt. hahahahaha![]()
![]()
haha er komt wel wat voor ons ook, alleen wilde dus vragen nog waaraan halen we dat. maar toen was teams ineens uit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan had je maar melk in koffie moeten doen
@:kree
[ afbeelding ]
Deze moet je hebben. Nobite ziet er precies hetzelfde uit qua verpakking btw.
Gehehehe. ze doen er wel alles aan, voor ons is het minder gevaarlijk trouwens, maar loopt natuurlijk ook nog 40 man in duin als beheer, die zitten er meer tussen. maarja ik moet ook wel eens door die teken bosjes.Do what you love, love what you do!![]()
nouja om het simpel te zeggen dat er zo'n beest op je lul of ballen zit. hahahahahaha. zou er niet heel vrolijk van worden zeg maar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Lekker ite.quote:
Doen ze.quote:
Groetjes aan Wat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Garpen op hoog geleid niffeauquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goede bekomst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je mooi op tijd om precies om 12 uur exact aan je 2e lunch te beginnenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: