Subforum bedoel je?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze schijnen een heel mooi topic te hebben op fok voor g@@:le mensen
Ik dacht dat het KPD heette
In 1 minuut ben je klaarquote:
Ow ik dacht dat je bedoelde de reactie van een meid waar kree romantisch bij probeert te doen!quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel een beetje de reactie die ik voor me zie als iemand op mn oor gaat knabbelen
Haha dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je bedoelde de reactie van een meid waar kree romantisch bij probeert te doen!
Ga maar even op je buikje liggen dan.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga maar even op je buikje liggen dan.
[..]
owh vertel is. dat geknabbel vond ik nl beetje raar. gehehehe. maarja ging beetje automatisch ?quote:
Ik zie vooral een verdroogde druif voor mequote:Op dinsdag 23 april 2024 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel een beetje de reactie die ik voor me zie als iemand op mn oor gaat knabbelen
[..]
Wat moet ik vertellen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:50 schreef kree het volgende:
[..]
owh vertel is. dat geknabbel vond ik nl beetje raar. gehehehe. maarja ging beetje automatisch ?
quote:
Je slaat ff een kilo jeukpoeder in?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
* AardappelSchotel opnoteert
Graag wil Kree al je seksuele fantasieën en uitspattingen horenquote:
TMIquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:52 schreef kree het volgende:
fucking he'll. denk dat dat dus is dat je blind bent door verliefdheid? niks boeide me meer. het was haar. kijkend met die mooie blauwe ogen, lippen vragende om te zoenen.
en toen kon ik het niet meer weerstaan, kuste haar en terwijl onze lippen en tong zich kruisten gingen we beetje door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |