Zoietsquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de rillingen nog niet over de rug liepen
Dan nu wel
RRRRRRrrrrr tijgerquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de rillingen nog niet over de rug liepen
Dan nu wel
Je bent echt 1 grotequote:
En toen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:52 schreef kree het volgende:
fucking he'll. denk dat dat dus is dat je blind bent door verliefdheid? niks boeide me meer. het was haar. kijkend met die mooie blauwe ogen, lippen vragende om te zoenen.
en toen kon ik het niet meer weerstaan, kuste haar en terwijl onze lippen en tong zich kruisten gingen we beetje door.
Inclusief grafisch uitgewerkte illustratiesquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Graag wil Kree al je seksuele fantasieën en uitspattingen horen
Je likes in dislikes
Graag in viervoud aangeleverd
En ondertekend
quote:
Patattekesquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:54 schreef Lovely het volgende:
Duitse snelweg richting Zwartemeer dicht na ongeluk met vrachtwagen: weg ligt bezaaid met patat.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)gt-bezaaid-met-patat
Veel te veel werk..quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Graag wil Kree al je seksuele fantasieën en uitspattingen horen
Je likes in dislikes
Graag in viervoud aangeleverd
En ondertekend
Op dinsdag 23 april 2024 12:54 schreef Lovely het volgende:
hahaha en je kent me? hoeveel denk je dat me dit boeit? hahahaquote:
nou en toen idd...... het ging natuurlijk verder, maar moet ff kijken. voor ik het opschrijf dat je dit niet post in een blaadje enzo. Copyright he?quote:
Ik wil ze van allebei niet op visite hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wie zou meer vrouwen verslonden hebben, paul of kree?
Niet? Kan je lol wel op..quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil ze van allebei niet op visite hebben
owh wacht, als iemand ze erbij kan doen, dan wil ik het verhaaltje wel vertellen. uiteraard zonder namen. maar mss is dat wel leuk?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inclusief grafisch uitgewerkte illustraties
Dan moet je de rest misschien ook weghalen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
nou en toen idd...... het ging natuurlijk verder, maar moet ff kijken. voor ik het opschrijf dat je dit niet post in een blaadje enzo. Copyright he?
Lijkt op een Duijnie vrachtwagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |