Inclusief grafisch uitgewerkte illustratiesquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Graag wil Kree al je seksuele fantasieën en uitspattingen horen
Je likes in dislikes
Graag in viervoud aangeleverd
En ondertekend
quote:
Patattekesquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:54 schreef Lovely het volgende:
Duitse snelweg richting Zwartemeer dicht na ongeluk met vrachtwagen: weg ligt bezaaid met patat.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)gt-bezaaid-met-patat
Veel te veel werk..quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Graag wil Kree al je seksuele fantasieën en uitspattingen horen
Je likes in dislikes
Graag in viervoud aangeleverd
En ondertekend
Op dinsdag 23 april 2024 12:54 schreef Lovely het volgende:
hahaha en je kent me? hoeveel denk je dat me dit boeit? hahahaquote:
nou en toen idd...... het ging natuurlijk verder, maar moet ff kijken. voor ik het opschrijf dat je dit niet post in een blaadje enzo. Copyright he?quote:
Ik wil ze van allebei niet op visite hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wie zou meer vrouwen verslonden hebben, paul of kree?
Niet? Kan je lol wel op..quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil ze van allebei niet op visite hebben
owh wacht, als iemand ze erbij kan doen, dan wil ik het verhaaltje wel vertellen. uiteraard zonder namen. maar mss is dat wel leuk?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inclusief grafisch uitgewerkte illustraties
Dan moet je de rest misschien ook weghalen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
nou en toen idd...... het ging natuurlijk verder, maar moet ff kijken. voor ik het opschrijf dat je dit niet post in een blaadje enzo. Copyright he?
Lijkt op een Duijnie vrachtwagenquote:
Lunch kwam even terugquote:
Ach, kree kan wel doordrammen, maar verder lijkt-ie me wel okay.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wil ze van allebei niet op visite hebben
ik vertel het verhaal wel, maar als iemand er wat bij kan maken met ai ofzo dan is dat ok. maar wil het wel mooi verhaal maken. DM me maar. gaan we stap voor stapquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dan moet je de rest misschien ook weghalen.
@:Aardappelschotel heeft soms GEEN writersblock
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, kree kan wel doordrammen, maar verder lijkt-ie me wel okay.
je kan niet wachten om het te lezen joh. hahaha geef het nou maar toe?quote:
Je fictie verhaal over je geile uitspattingen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:01 schreef kree het volgende:
zou het zelf moeten maken eigenlijk, want het blijft echt mooi verhaal, maar geen zin om die ai helemaal uit te zoeken,.
Ik hou me stap voor stap bij het verhaal, iemand die kan mag er ai dingetje bijvoegen
Ik ga niet zeggen wat ik hiervan vindquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
je kan niet wachten om het te lezen joh. hahaha geef het nou maar toe?
Dit wil ik testenquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel een beetje de reactie die ik voor me zie als iemand op mn oor gaat knabbelen
Haha ik weet het niet, zou bang zijn dat hij nooit meer weg zou gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, kree kan wel doordrammen, maar verder lijkt-ie me wel okay.
nee geen fictie, waar verhaal zoals het ook echt was, iemand die dat met me wil illustreren. zou dat graag doen. denk dat het mooi verhaal is. ? maar dat niet stap voor stap. ff buiten fok om en dan posten is ok ?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Je fictie verhaal over je geile uitspattingen?
Ook weer waar!quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik weet het niet, zou bang zijn dat hij nooit meer weg zou gaan.
Hele tijd even terug komen om nog ergens op terug te komen
Kreepinessquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:01 schreef ToT het volgende:
Er was wel een running gag hier op FOK! dat een bepaalde user zijn kelder vol met vastgeketende dames zou hebben, maar kree neemt het naar de next level met z'n creepiness!
Ik niet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik vertel het verhaal wel, maar als iemand er wat bij kan maken met ai ofzo dan is dat ok. maar wil het wel mooi verhaal maken. DM me maar. gaan we stap voor stap
Zo van: "Ik keek haar in haar ogen, het waren als smaragden uit de diepste zeeën waar ik in kon verdrinken. Ik was hopeloos verloren en de hartstocht ontnam mij mijn denkvermogen. En nou ja, toen heb ik haar mokerhard in d'r reet geneukt."quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee geen fictie, waar verhaal zoals het ook echt was, iemand die dat met me wil illustreren. zou dat graag doen. denk dat het mooi verhaal is. ? maar dat niet stap voor stap. ff buiten fok om en dan posten is ok ?
P0rnGPTquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo van: "Ik keek haar in haar ogen, het waren als smaragden uit de diepste zeeën waar ik in kon verdrinken. Ik was hopeloos verloren en de hartstocht ontnam mij mijn denkvermogen. En nou ja, toen heb ik haar mokerhard in d'r reet geneukt."
nee hoor, maar ok vind t wel eens leuk om dat iemand uit gaat beelden hoe dingen gingen op basis van hoe ik vertel hoe het ging, niks vies aan btw. maar soort strip verhaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat kree vieze boekjes schrijven?
In een vorig topic ging je er wel heel erg expliciet op in, met x-rated tekst die eigenlijk meer in SEX thuishoordequote:Op dinsdag 23 april 2024 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
je kan niet wachten om het te lezen joh. hahaha geef het nou maar toe?
Ik heb alvast een foto voor het eind van het verhaal:quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee geen fictie, waar verhaal zoals het ook echt was, iemand die dat met me wil illustreren. zou dat graag doen. denk dat het mooi verhaal is. ? maar dat niet stap voor stap. ff buiten fok om en dan posten is ok ?
Och christus, ben ik blij dat ik toen in de sportzaal was!quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
In een vorig topic ging je er wel heel erg expliciet op in, met x-rated tekst die eigenlijk meer in SEX thuishoorde
eerste stuk klopt, hahaha laatste niet echtquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo van: "Ik keek haar in haar ogen, het waren als smaragden uit de diepste zeeën waar ik in kon verdrinken. Ik was hopeloos verloren en de hartstocht ontnam mij mijn denkvermogen. En nou ja, toen heb ik haar mokerhard in d'r reet geneukt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |