nee hoor, maar ok vind t wel eens leuk om dat iemand uit gaat beelden hoe dingen gingen op basis van hoe ik vertel hoe het ging, niks vies aan btw. maar soort strip verhaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat kree vieze boekjes schrijven?
In een vorig topic ging je er wel heel erg expliciet op in, met x-rated tekst die eigenlijk meer in SEX thuishoordequote:Op dinsdag 23 april 2024 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
je kan niet wachten om het te lezen joh. hahaha geef het nou maar toe?
Ik heb alvast een foto voor het eind van het verhaal:quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee geen fictie, waar verhaal zoals het ook echt was, iemand die dat met me wil illustreren. zou dat graag doen. denk dat het mooi verhaal is. ? maar dat niet stap voor stap. ff buiten fok om en dan posten is ok ?
Och christus, ben ik blij dat ik toen in de sportzaal was!quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
In een vorig topic ging je er wel heel erg expliciet op in, met x-rated tekst die eigenlijk meer in SEX thuishoorde
eerste stuk klopt, hahaha laatste niet echtquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo van: "Ik keek haar in haar ogen, het waren als smaragden uit de diepste zeeën waar ik in kon verdrinken. Ik was hopeloos verloren en de hartstocht ontnam mij mijn denkvermogen. En nou ja, toen heb ik haar mokerhard in d'r reet geneukt."
ja ok wtfquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, maar ok vind t wel eens leuk om dat iemand uit gaat beelden hoe dingen gingen op basis van hoe ik vertel hoe het ging, niks vies aan btw. maar soort strip verhaal.
Hahahaha
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb alvast een foto voor het eind van het verhaal:
[ afbeelding ]
Geen erogene zone voor jou?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel een beetje de reactie die ik voor me zie als iemand op mn oor gaat knabbelen
Wat vind jij van oorknabbelen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
In een vorig topic ging je er wel heel erg expliciet op in, met x-rated tekst die eigenlijk meer in SEX thuishoorde
First World Problems?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In d'r punani dan?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
eerste stuk klopt, hahaha laatste niet echt
Alweer?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat kree vieze boekjes schrijven?
Niet echt, dus ik denk half?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
In d'r punani dan?ff wat ouderwetser gehouden dus.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo van: "Ik keek haar in haar ogen, het waren als smaragden uit de diepste zeeën waar ik in kon verdrinken. Ik was hopeloos verloren en de hartstocht ontnam mij mijn denkvermogen. En nou ja, toen heb ik haar mokerhard in d'r reet geneukt."
hahaha weet ik. nouja x raten. viel ook wel weer mee hoor, weet wie er posten, zo dramatisch was het neit. maar denk mss moet ik het stuk ervoor wat meer beschrijven dan?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef Sally het volgende:
[..]
niet einde verklappen he......quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let it go!quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
Lekker poepen in de tijd van de baas
@maily wil graag dat je het expliciet omschrijftquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha weet ik. nouja x raten. viel ook wel weer mee hoor, weet wie er posten, zo dramatisch was het neit. maar denk mss moet ik het stuk ervoor wat meer beschrijven dan?
Slapjes er tegenaan gehangen omdat hij 'm niet overeind kon krijgen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet echt, dus ik denk half?
Ik heb een abbo en ik kan je blocken hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:maily wil graag dat je het expliciet omschrijft
Zou kopenquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Lee stripverhaal maar hahaha als iemand maakt.....quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
In d'r punani dan?ff wat ouderwetser gehouden dus.
Nee, want je werd erop aangesproken om het niet meer te doen, niet in dit subforum.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha weet ik. nouja x raten. viel ook wel weer mee hoor, weet wie er posten, zo dramatisch was het neit. maar denk mss moet ik het stuk ervoor wat meer beschrijven dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |