Voor de opgejutte populisten volgers blijkbaar wel, dat logica niet hun sterkste kant is observeren we nu al bijna 4 topics.quote:
Zuivering gespot, allemaal heel normaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[ x ]
Is dit erger of minder erg dan die vreselijke opruiende woorden van Timmermans?
Wtf…quote:
Dat staat in jouw bron.quote:
Mijn Godquote:Op zondag 21 april 2024 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lees je eigenlijk wel waar je zelf naar linkt?
Ja, of zich eindelijk weer eens bezig houden met de formatie. Al lijkt het er sterk op dat hij peilingen interessanter vindt dan formeren. Wat op zich niet gek is, want iedereen weet dat Wilders liever schreeuwt vanaf de zijlijn dan dat hij daadwerkelijk verantwoordelijkheid neemt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wtf…
Misschien moet deze man even in de echte wereld stappen en nu aandacht schenken aan zijn familie, zijn moeder is net overleden.
Wanneer dit straks van tafel geveegd is. Ga je dan ook toegeven dat jouw interpretatie wat hoopvol was? Of ga je verongelijkt schoppen tegen ons rechtssysteem? Of ga je over tot de orde van de dag en doen alsof je niet echt zo naïef was om in Wilders afleidingsmanoeuvre te trappen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Schelden is geen opruiing. Beweren dat er alles aan gelegen is om Wilders uit het torentje te houden, is dat wel. Of althans, dat kan zo geïnterpreteerd worden en het is aan de rechter of dit zo is.
Accepteer gewoon dat Timmermans mogelijk te ver is gegaan. Het is allemaal politiek, maar zoals hij zelf altijd zegt: "Woorden doen ertoe!"
quote:
Die gaat niet over het besproken onderwerp.quote:
Je meet dus inderdaad met twee maten. Prima hoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Schelden is geen opruiing. Beweren dat er alles aan gelegen is om Wilders uit het torentje te houden, is dat wel. Of althans, dat kan zo geïnterpreteerd worden en het is aan de rechter of dit zo is.
Accepteer gewoon dat Timmermans mogelijk te ver is gegaan. Het is allemaal politiek, maar zoals hij zelf altijd zegt: "Woorden doen ertoe!"
Zoals gezegd hoor dat deel van de aanhang van extreemrechts nogal van partij tot partij. Grote kans dat die bij de laatste verkiezingen gewoon voor de PVV zijn gegaan of nu in elk geval in die “50 zetels” zitten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:32 schreef Gia het volgende:
Feit is wel dat er bij Kaag geen PVV-achterban aan de deur stond.
Vrouwenmepper Graus?quote:Geef 1 voorbeeld van geweld door een PVV aanhanger?
Maar zelf wel stellig beweren dat het opruiing betreft + dat de "aanhangers" van Timmermans Wilders bedreigenquote:
Daar gaat de rechter over!quote:
En er schande over spreken als de rechter iets zegt over minder, minder, minderquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar zelf wel stellig beweren dat het opruiing betreft + dat de "aanhangers" van Timmermans Wilders bedreigen
Het gevaar komt van links.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet hoe ik onder woorden moet brengen dat het zo zo zo triest is dat je alle uitspraken van Wilders, waarvan heel veel op de man, goedkeurt en deze ene zinnetje van Timmermans uit context haalt en veroordeelt.
Hoeveel boter op je hoofd heb je dan? Hoe diep zit je dan in de fuik dat je niet eens aantal uitspraken van Wilders kan afkeuren? Hoe kan je niet inzien dat je PVV kan steunen en tegelijk dingen kan afkeuren?
Ik snap het niet.
In de onderhandelingen met Wilders moest hij eerst garanderen "dat hij zich naar de grondwet zal richten", een noodzaak die an sich al een WTF-moment van jewelste was, dus bij hem kan ik me voorstellen dat de desbetreffende groeperingen zich zorgen maken. Bij Timmermans is de parlementaire context, zoals bij elke normale politicus, volstrekt duidelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:47 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En er schande over spreken als de rechter iets zegt over minder, minder, minder
Ze zullen politiek als een soort voetbal zien waarbij je je eigen club per definitie door dik en dun steunt…quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet hoe ik onder woorden moet brengen dat het zo zo zo triest is dat je alle uitspraken van Wilders, waarvan heel veel op de man, goedkeurt en deze ene zinnetje van Timmermans uit context haalt en veroordeelt.
Hoeveel boter op je hoofd heb je dan? Hoe diep zit je dan in de fuik dat je niet eens aantal uitspraken van Wilders kan afkeuren? Hoe kan je niet inzien dat je PVV kan steunen en tegelijk dingen kan afkeuren?
Ik snap het niet.
Lees Kahnemans "Thinking fast and slow" en je snapt het opeens een stuk beterquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap het niet.
Ik zal het onthouden dank je welquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Lees Kahnemans "Thinking fast and slow" en je snapt het opeens een stuk beter
Als je fan bent van Ajax kunnen Ajax fans natuurlijk nooit iets verkeerds doen, al slaan ze iemand in elkaar van de tegenpartij, dan zal die gene daar wel om gevraagd hebben. Als de tegenpartij dan met een banner komen met kritisch is op Ajax dan zijn het vieze ratten. Ajax is even random hier, maar je weet dat veel mensen zo denken als het om hun eigen gaat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap het niet.
Als ik mij tot het niveau van Wilders en zijn aanhangers zou verlagen zou ik zeggen: Anders Breivik. Breivik noemde Wilders als een grote inspiratiebron in zijn manifest.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:32 schreef Gia het volgende:
Geef 1 voorbeeld van geweld door een PVV aanhanger?
Zal ook wel komen door het verschil in extremiteit van de achterban.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap het niet.
Want een bepaalde wet tegen willen werken is hetzelfde als een bepaalde persoon tegen willen werken?quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok Gia. We wachten er op dat Wilders zich zelf een keer verspreekt dat hij er alles aan gaat doen om te zorgen wat een bepaalde wet niet wordt ingevoerd/bepaalde bezuiniging komt etc.
Kom op zeg, Geert is een wandelde ad hominem generator.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Want een bepaalde wet tegen willen werken is hetzelfde als een bepaalde persoon tegen willen werken?
Waar beweer ik dat de aanhangers van Timmermans Wilders bedreigen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar zelf wel stellig beweren dat het opruiing betreft + dat de "aanhangers" van Timmermans Wilders bedreigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |