abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213442591
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:49 schreef Gia het volgende:

[..]
Er alles aan doen om te voorkomen dat een idee wordt uitgevoerd, is wat anders dan er alles aan doen om te voorkomen dat een persoon een bepaalde functie bemachtigd. Je kunt een idee niet (laten) vermoorden, om je doel te bereiken, bijvoorbeeld.
Ik vind dit echt een onzinnig verschil hoor. Als de PVV iedere politicus die voor een bepaald plan is vermoord moet je heel stoer zijn om het idee uit te blijven dragen. En gezien de overspannen reactie op Timmermans is moorden waar ze aan denken bij alles op alles zetten.
pi_213442643
quote:
2s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gewoon om weer eens ouderwets los te gaan over D66-rechters natuurlijk ;)
Hij heeft er succes mee. Dat aanvallen van rechters, journalisten en D66 (PVDA). Gelukkig is hij wel gestopt met dat nepparlement. Ik ben benieuwd wanneer hij wetenschap en de elite hard gaat aanvallen.
pi_213443024
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2024 17:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hij heeft er succes mee. Dat aanvallen van rechters, journalisten en D66 (PVDA). Gelukkig is hij wel gestopt met dat nepparlement. Ik ben benieuwd wanneer hij wetenschap en de elite hard gaat aanvallen.
Hij zal ongetwijfeld de universiteiten een keer aan gaan vallen. Ondanks dat hij er nog nooit eentje van binnen heeft gezien.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 6 mei 2024 @ 19:40:11 #179
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_213444267
Mooi, over tot de orde van de dag
pi_213447159
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 april 2024 22:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Met z'n ''laten we elkaar vasthouden'' nadat een andere partij democratisch de grootste werd; waarna hij voornamelijk bezig is geweest met die partij zonder echt naar zijn eigen rol te kijken. Nu wil ik niet beweren dat een Wilders een fantastische premier zou zijn, maar ik zou Timmermans nou ook niet bepaald als premier willen zien.
Als je het hele links-rechts denken weglaat is Timmermans gewoon een kundige bestuurder en leider.

Aboutaleb is overigens mijn persoonlijke favoriet, hopelijk is hij kandidaat bij de volgende verkiezingen.
pi_213450018
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 23:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Als je het hele links-rechts denken weglaat is Timmermans gewoon een kundige bestuurder en leider.

Aboutaleb is overigens mijn persoonlijke favoriet, hopelijk is hij kandidaat bij de volgende verkiezingen.
Tja, maar wat een politicus zegt of doet speelt toch eenmaal een rol.
pi_213450152
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 10:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Tja, maar wat een politicus zegt of doet speelt toch eenmaal een rol.
als je kampdenken gewend bent wel. Maar als je een bedrijf hebt en je hebt een kundige bestuurder nodig dan denk ik niet dat je Timmermans zou afslaan op kwaliteiten als we de emotie er los van zien.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 10:56:16 #184
13309 nostra
ask why
pi_213450192
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 19:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mooi, over tot de orde van de dag
Neuh, komt wel een artikel 12 op hoor.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_213450193
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 10:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]
als je kampdenken gewend bent wel. Maar als je een bedrijf hebt en je hebt een kundige bestuurder nodig dan denk ik niet dat je Timmermans zou afslaan op kwaliteiten als we de emotie er los van zien.
Misschien.

Maar we hebben het nou eenmaal over een politicus, niet een bestuurder van een bedrijf. De dingen die hij doet of zegt doen er nou eenmaal toe in de carrière waar hij in zit. Heeft kampdenken niet zoveel mee te maken. Iemands karakter of daden liggen je nou eenmaal, of niet (of neutraal).
pi_213450196
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 10:56 schreef nostra het volgende:

[..]
Neuh, komt wel een artikel 12 op hoor.
Kan niet wachten
  dinsdag 7 mei 2024 @ 11:04:35 #187
13309 nostra
ask why
pi_213450248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 10:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Er zit alleen een groot verschil tussen een bestuurder en een directeur. Neemt niet weg dat die man heus wel aan de bak komt ergens.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
pi_213450261
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 11:04 schreef nostra het volgende:

[..]
Er zit alleen een groot verschil tussen een bestuurder en een directeur. Neemt niet weg dat die man heus wel aan de bak komt ergens.
Iemand als Baudet is dan weer een heel ander verhaal. Zelfs Gazprom zou 'm met zijn kunde en ervaring niet wensen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 11:09:00 #189
13309 nostra
ask why
pi_213450282
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 11:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Iemand als Baudet is dan weer een heel ander verhaal. Zelfs Gazprom zou 'm met zijn kunde en ervaring niet wensen.
Ook die vindt wel iets bij een vriendje van Cliteur, maar voorlopig is die dikke ton wel handig om te hebben voor hem ja.
pi_213461406
quote:
Timmermans zei 20 april op een ledencongres van GroenLinks-PvdA in Apeldoorn: "Mensen, onze taak is helder: wij zullen niets nalaten om te voorkomen dat Wilders in dit land aan de macht komt."
Ik zeg dat de heer Geert W. niet MP van Nederland mag worden.
Dat is toch hetzelfde als wat de heer Timmermans op 20 april 2024 heeft gezegd.
Ik ben dus niet de enige die dit vind, mocht het jullie ontgaan zijn.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')