quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je samen moet werken met een partij die zionisme tot racisme bestempeld, dan heb je meteen een verdeelde achterban. De uitslag bij die stemming was 40 - 60!! 40% van de leden bestempelt zionisme tot racisme. En daar moet je het land mee gaan regeren?
Mooie poging Gia. Lekker bezig meidquote:Een voorstel om het optreden van Israël krachtiger te veroordelen werd met 60 tegen 40 procent van de stemmen verworpen.
Want het stemgedrag van delinquenten wordt bekend gemaakt. Wat een dooddoener: Geef 1 voorbeeld.....quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Onderzoek: Er hebben relatief best veel mensen met een migratieachtergrond op PvdA gestemd. Gia be like "een deel van de achterban bestaat uit gewelddadige moslims"
[..]
[..]
Ohja zijn dat allemaal heilige boontjes? Geen rare berichten aan een Kaag of De Jonge eventueel uit die hoek? Niet dat overgrote deel van PVV daar iets mee te maken heeft maar toch. En geef 1 voorbeeld van geweld door een PvdA aanhanger.
Maar dat is het niet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Want het stemgedrag van delinquenten wordt bekend gemaakt. Wat een dooddoener: Geef 1 voorbeeld.....
Overigens schaar ik GL achterban nu ook onder PvdA achterban en vind ik het besmeuren van schilderijen best wel onder geweldadig gedrag vallen.
Waarom doe je dat dan?quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Je kunt niet weten of de moslims die PvdA stemmen geweldadig zijn, danwel kunnen worden.
Voor de opgejutte populisten volgers blijkbaar wel, dat logica niet hun sterkste kant is observeren we nu al bijna 4 topics.quote:
Zuivering gespot, allemaal heel normaal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[ x ]
Is dit erger of minder erg dan die vreselijke opruiende woorden van Timmermans?
Wtf…quote:
Dat staat in jouw bron.quote:
Mijn Godquote:Op zondag 21 april 2024 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lees je eigenlijk wel waar je zelf naar linkt?
Ja, of zich eindelijk weer eens bezig houden met de formatie. Al lijkt het er sterk op dat hij peilingen interessanter vindt dan formeren. Wat op zich niet gek is, want iedereen weet dat Wilders liever schreeuwt vanaf de zijlijn dan dat hij daadwerkelijk verantwoordelijkheid neemt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wtf…
Misschien moet deze man even in de echte wereld stappen en nu aandacht schenken aan zijn familie, zijn moeder is net overleden.
Wanneer dit straks van tafel geveegd is. Ga je dan ook toegeven dat jouw interpretatie wat hoopvol was? Of ga je verongelijkt schoppen tegen ons rechtssysteem? Of ga je over tot de orde van de dag en doen alsof je niet echt zo naïef was om in Wilders afleidingsmanoeuvre te trappen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Schelden is geen opruiing. Beweren dat er alles aan gelegen is om Wilders uit het torentje te houden, is dat wel. Of althans, dat kan zo geïnterpreteerd worden en het is aan de rechter of dit zo is.
Accepteer gewoon dat Timmermans mogelijk te ver is gegaan. Het is allemaal politiek, maar zoals hij zelf altijd zegt: "Woorden doen ertoe!"
quote:
Die gaat niet over het besproken onderwerp.quote:
Je meet dus inderdaad met twee maten. Prima hoorquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Schelden is geen opruiing. Beweren dat er alles aan gelegen is om Wilders uit het torentje te houden, is dat wel. Of althans, dat kan zo geïnterpreteerd worden en het is aan de rechter of dit zo is.
Accepteer gewoon dat Timmermans mogelijk te ver is gegaan. Het is allemaal politiek, maar zoals hij zelf altijd zegt: "Woorden doen ertoe!"
Zoals gezegd hoor dat deel van de aanhang van extreemrechts nogal van partij tot partij. Grote kans dat die bij de laatste verkiezingen gewoon voor de PVV zijn gegaan of nu in elk geval in die “50 zetels” zitten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:32 schreef Gia het volgende:
Feit is wel dat er bij Kaag geen PVV-achterban aan de deur stond.
Vrouwenmepper Graus?quote:Geef 1 voorbeeld van geweld door een PVV aanhanger?
Maar zelf wel stellig beweren dat het opruiing betreft + dat de "aanhangers" van Timmermans Wilders bedreigenquote:
Daar gaat de rechter over!quote:
En er schande over spreken als de rechter iets zegt over minder, minder, minderquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar zelf wel stellig beweren dat het opruiing betreft + dat de "aanhangers" van Timmermans Wilders bedreigen
Het gevaar komt van links.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet hoe ik onder woorden moet brengen dat het zo zo zo triest is dat je alle uitspraken van Wilders, waarvan heel veel op de man, goedkeurt en deze ene zinnetje van Timmermans uit context haalt en veroordeelt.
Hoeveel boter op je hoofd heb je dan? Hoe diep zit je dan in de fuik dat je niet eens aantal uitspraken van Wilders kan afkeuren? Hoe kan je niet inzien dat je PVV kan steunen en tegelijk dingen kan afkeuren?
Ik snap het niet.
In de onderhandelingen met Wilders moest hij eerst garanderen "dat hij zich naar de grondwet zal richten", een noodzaak die an sich al een WTF-moment van jewelste was, dus bij hem kan ik me voorstellen dat de desbetreffende groeperingen zich zorgen maken. Bij Timmermans is de parlementaire context, zoals bij elke normale politicus, volstrekt duidelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:47 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En er schande over spreken als de rechter iets zegt over minder, minder, minder
Ze zullen politiek als een soort voetbal zien waarbij je je eigen club per definitie door dik en dun steunt…quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet hoe ik onder woorden moet brengen dat het zo zo zo triest is dat je alle uitspraken van Wilders, waarvan heel veel op de man, goedkeurt en deze ene zinnetje van Timmermans uit context haalt en veroordeelt.
Hoeveel boter op je hoofd heb je dan? Hoe diep zit je dan in de fuik dat je niet eens aantal uitspraken van Wilders kan afkeuren? Hoe kan je niet inzien dat je PVV kan steunen en tegelijk dingen kan afkeuren?
Ik snap het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |