En dat mag zichzelf rechtsfilosoof noemen. De teloorgang van Nederlandse educatie.quote:
Oew fijn.quote:Op zondag 21 april 2024 13:53 schreef AchJa het volgende:
Omgangsregels tijdens het gezamenlijk GroenLinks-PvdA congres:
[..]
RIP.quote:Op zondag 21 april 2024 13:53 schreef AchJa het volgende:
Omgangsregels tijdens het gezamenlijk GroenLinks-PvdA congres:
[..]
Het zegt meer over de gene die aanzet tot haat. Het is politiek, mensen die overgaan tot geweld doen dat altijd zelf en bij gebrek aan enige beschaving. Mensen die geweld gebruiken of toejuichen om hun zin door te drijven zijn het laagste van het laagste. Dan heeft zo iemand niet de moeite genomen al die andere manieren van tegengas geven te gebruiken (van pen tot zelf de politiek ingaan) en dan telt iemand niet meer mee, ongeacht wat de ander zegt.quote:Op zondag 21 april 2024 15:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Als iemand Geert iets aan wil doen door het lezen van wat tweets, denk jij dan oprecht dat diegene daar eerder toe bewogen wordt door dit soort tweets van Frans, waar men zeer veel moeite moet doen om kwade intentie in een stukje beeldspraak te vinden, of eerder door de regelrechte en expliciet haatdragende tweets van Geert zelf?
Als er íemand aanzet tot haat tegen Geert, dan is het Geert zelf.
De dader draagt inderdaad de volledige verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 21 april 2024 15:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zegt meer over de gene die aanzet tot haat. Het is politiek, mensen die overgaan tot geweld doen dat altijd zelf en bij gebrek aan enige beschaving. Mensen die geweld gebruiken of toejuichen om hun zin door te drijven zijn het laagste van het laagste. Dan heeft zo iemand niet de moeite genomen al die andere manieren van tegengas geven te gebruiken (van pen tot zelf de politiek ingaan) en dan telt iemand niet meer mee, ongeacht wat de ander zegt.
Tribunalen! (we'll never forget).quote:Op zondag 21 april 2024 15:32 schreef Red_85 het volgende:
Prachtig weer hoe de hypocriete linksadepten alhier het weer proberen goed te praten.
Andersom zijn de raken gaar, de peren gebakken en de druiven heel zuur.
Prachtige quotes voor de toekomst, dank.
Fijne zondag verder. Ik ga van t zonnetje genieten voor zolang dat kan.
Inhoudelijk reageren is je blijkbaar weer te lastig.quote:Op zondag 21 april 2024 15:32 schreef Red_85 het volgende:
Prachtig weer hoe de hypocriete linksadepten alhier het weer proberen goed te praten.
DUHquote:Op zondag 21 april 2024 15:34 schreef Origami94 het volgende:
Het is verbazend hoeveel mensen in deze frame trappen. Er is geen seconde geweest waaruit blijkt dat Timmermans geweld wilt gebruiken tegen Wilders.
Sneu als je zo in een discussie staat.quote:Op zondag 21 april 2024 15:32 schreef Red_85 het volgende:
Als Wilders het had gezegd dan was je reactie dus anders geweest. En dat is dan moderator.quote:Op zondag 21 april 2024 15:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Geen handige uitspraak, maar bij Timmermans kan ik er tenminste nog van uit gaan dat het "binnen wat wettelijk toegestaan" betekent en bij Wilders heb ik daar zo mijn vraagtekens bij
quote:Op zondag 21 april 2024 15:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Wilders het had gezegd dan was je reactie dus anders geweest. En dat is dan moderator.
Wilders en Timmermans zijn twee totaal andere personen. De een is een veroordeelde crimineel en de ander is minister geweest.quote:Op zondag 21 april 2024 15:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Wilders het had gezegd dan was je reactie dus anders geweest. En dat is dan moderator.
Wilders zegt het zelf het beste:quote:Op zondag 21 april 2024 15:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Wilders' woorden. Want uit het PVV programma, waarvan hij het enige lid is.quote:Kortom, we gaan alles doen om de ontwrichtende asiel- en immigratieramp te stoppen!
Wilders staat bekend om persoonlijke aanvallen zonder onderbouwing of schelden zoals heks.quote:Op zondag 21 april 2024 15:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja echt? Een " crimineel"...?quote:Op zondag 21 april 2024 15:36 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wilders en Timmermans zijn twee totaal andere personen. De een is een veroordeelde crimineel en de ander is minister geweest.
Ik blijf me daar ook over verbazen. Zijn mensen echt zo domquote:Op zondag 21 april 2024 15:34 schreef Origami94 het volgende:
Het is verbazend hoeveel mensen in deze frame trappen. Er is geen seconde geweest waaruit blijkt dat Timmermans geweld wilt gebruiken tegen Wilders.
Een veroordeling maakt je geen crimineel.quote:Op zondag 21 april 2024 15:36 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wilders en Timmermans zijn twee totaal andere personen. De een is een veroordeelde crimineel en de ander is minister geweest.
Oké minion.quote:Op zondag 21 april 2024 15:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wilders staat bekend om persoonlijke aanvallen zonder onderbouwing of schelden zoals heks.
Betere vergelijking zou Eerdmans zijn
Als ik het zo luister klopt het wel wat @-XOR- zegt. Timmermans heeft het vooral over het overhalen van NSC en VVD.quote:Op zondag 21 april 2024 15:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien moet iedereen zelf maar even bekijken wat en hoe eea nou precies gezegd is, op 08u22m precies:
Waar staat 'ik hoop dat je doodbloed' in de quote waar ik op reageerde?quote:Op zondag 21 april 2024 14:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Ik hoop dat je doodbloed'
En dat is niet raar volgens @:geschiedkundige en @:grrrrg . Sterker nog, compleet normaal. En het nu nog steeds niet raar vinden...Ik had graag jullie reactie graag gezien als het politiek gezien andersom was.
Jullie zijn af. Compleet klaar. Geen zinnig woord mee te delen.
Gelukkig zegt Wilders nooit wat, bijvoorbeeld op de man en dergelijke, staat bekend om iemand waarmee je heerlijk kan samenwerken. En dat is dan geen moderator.quote:Op zondag 21 april 2024 15:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk alle drie maar ook vooral boosheid en frustratie tegenover de politiek.quote:Op zondag 21 april 2024 15:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Zijn mensen echt zo dom Is het bias Is het pure haat
Ja maar rechts heeft een track record van politici met andere opvattingen vermoorden en links niet dus vanuit dat perspectief begrijp ik het wel.quote:Op zondag 21 april 2024 15:32 schreef Red_85 het volgende:
Ik heb het nota bene woordelijk uitgetikt.quote:Op zondag 21 april 2024 15:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien moet iedereen zelf maar even bekijken wat en hoe eea nou precies gezegd is, op 08u22m precies:
Interessant, zijn eerdere onderzoek ging dus niet alleen over asielzoekers?quote:Op zondag 21 april 2024 15:07 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Niet waar. Dat zijn weer leugens van charlatan Leo Lucassen.
[..]
Ja en? Of mag de bron niet eens meer gepost worden en moeten we jou op je blauwe ogen geloven ofzo?quote:
Men wil van de plannen van links niets weten, doen liever links vervelen en verdringen uit de Nederlandse samenleving.quote:Op zondag 21 april 2024 15:14 schreef Cilantro het volgende:
Zegt ook iets over het onvermogen van links om een overtuigend verhaal over te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |