abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213282647
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dan lezen we zo’n uitspraak allebei wat anders, dat kan. Ik vind het echt geen aangifte waard, maar het is in mijn ogen wel degelijk een uitspraak die niet mee helpt als je roept dat je af wil van een verharde samenleving of verharding in de politiek.
Of is het gewoon wat jij graag wilt lezen omdat het mooi in je straatje past?
pi_213282656
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2024 15:06 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Of is het gewoon wat jij graag wilt lezen omdat het mooi in je straatje past?
Als we het zo gaan spelen dan kan ik de bal terug kaatsen natuurlijk. Zullen we die kant dus maar niet opgaan?
  zondag 21 april 2024 @ 15:07:22 #178
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213282669
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 10:13 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik kijk met veel plezier ook naar de andere Europese landen waar rechts aan de macht komt.
En de Europese verkiezingen komen eraan!
De eu hoeft niet stuk. Alleen een hele hoop minder drang en gehang naar een eu superstaat en het 'is goed voor het single market' smoesje mag wel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213282670
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2024 15:05 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nogmaals, het onderzoek gaat over een veel bredere groep migranten. Dus als het al klopt, dan klopt het getal wat jij op vluchtelingen plakt gewoon niet.
Niet waar. Dat zijn weer leugens van charlatan Leo Lucassen.

quote:
In zijn nieuwe onderzoek, dat alleen over asielmigratie gaat, heeft Van de Beek de kosten berekend over de hele levensloop van asielmigranten in Nederland. De asielinstroom komt gemiddeld neer op jaarlijks 20.000 asielmigranten. Bij gelijkblijvende omstandigheden zouden de kosten ruwweg 24 miljard euro per jaar bedragen. „Een jonge Eritreeër die nu in een uitkering zit, heeft bijvoorbeeld over veertig jaar AOW. Dat heb ik toegerekend naar het heden.”
pi_213282675
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dan lezen we zo’n uitspraak allebei wat anders, dat kan. Ik vind het echt geen aangifte waard, maar het is in mijn ogen wel degelijk een uitspraak die niet mee helpt als je roept dat je af wil van een verharde samenleving of verharding in de politiek.
Lol. Was jij niet de user die het hele 'islam afschaffen' deel van het PVV programma liep te bagatelliseren, met die hele 'hij bedoelt het vast niet zo' insteek?

[ Bericht 27% gewijzigd door probeer op 21-04-2024 15:13:42 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 21 april 2024 @ 15:10:07 #181
319979 Fok-it
All is well
pi_213282701
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 14:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]
In de vorige formaties zag je de winnaar van de verkiezingen alleen niet om de 3 dagen weglopen uit debat en zijn toekomstige coalitiepartners schofferen op Social Media
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 14:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik zeg dat iedereen mee werkt aan de verharde samenleving.

Maar sure, maak het maar persoonlijk.
Zelf ben je er verder ook niet vies van te negeren als het niet weerlegbaar is
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_213282703
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 14:56 schreef Gia het volgende:

[..]
De instroom niet beperken staat inderdaad gelijk aan meer.
Nee, dat hangt af van de hoogte van de instroom zelf.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 21 april 2024 @ 15:11:00 #183
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213282708
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 15:02 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Ik vind het zelf ook erg ongelukkige uitspraak die ik zelf niet zou doen. Maar stellen dat hij zegt: "Ik hoop dat je doodbloedt" is gewoon belachelijk en moedwillig de waarheid verkeerd begrijpen. Rosenmoller neemt een heel bekend spreekwoord en voert die verder door. Daarbij is de bedoelde betekenis nog steeds de metaforische. Er is geen enkele aanwijzing dat hij de beeldspraak niet bedoelt. Hij bedoelt uiteraard gewoon: "ik hoop dat je de consequenties van je eigen acties nog heel lang blijft voelen" en niet: "ik hoop dat je doodbloedt." Ook wel treurig dat je sterkste punt blijkbaar het verdraaien van een uitspraak van meer dan twintig jaar geleden is.
Stop ajb met dat hypocriete semantische gelul... probeer het maar goed te praten. De sfeer naar fortuyn was toen ook liever dood dan er mee praten. Heel links was toen aan het demoniseren en rosenmuller kon even lekker een dubbelzinnige doodswens plaatsen.

Reken maar dat hier over is nagedacht binnen de toen helemaal extreem linkse activistische gl.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213282709
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 15:07 schreef probeer het volgende:

[..]
Lol. Was jij niet de user die het hele 'islam afschaffen' deel van het PVV programma liep te bagatelliseren, met die hele 'hij bedoelt het vast niet zo' insteek?
Lijkt me sterk. Ik ben er vrij open over dat ik zelf niks heb met de islam. Is me vrij duidelijk dat Wilders dat ook niet is, dus waarom zou ik dat moeten bagatelliseren?
pi_213282713
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 14:58 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Geertje doet het onverminderd goed in de peilingen.
Vind ik op zichzelf al bizar, maar schijnbaar zijn een hoop landgenoten nogal kortzichtig en bekrompen, maar de peiling laat ook een enorme krimp zien bij de VVD, NSC, en BBB. Dus nauwelijks een rechtse meerderheid.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_213282716
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 15:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Lijkt me sterk. Ik ben er vrij open over dat ik zelf niks heb met de islam. Is me vrij duidelijk dat Wilders dat ook niet is, dus waarom zou ik dat moeten bagatelliseren?
Minder minder minder. Toch?
Allah Al Watan Al Malik
pi_213282717
ik weet niet waar ik meer hekel aan heb, Geert W. of dop vast aan fles.
vooral die flessen met >= 1.5 liter inhoud.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_213282720
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 14:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik zeg dat iedereen mee werkt aan de verharde samenleving.

Maar sure, maak het maar persoonlijk.
Ja had het letterlijk over Timmermans.
pi_213282732
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 14:58 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Geertje doet het onverminderd goed in de peilingen.
Vooral ten koste van VVD en NSC.
  zondag 21 april 2024 @ 15:13:00 #190
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213282733
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 14:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]
'Ik hoop dat je doodbloed'

En dat is niet raar volgens @:geschiedkundige en @:grrrrg . Sterker nog, compleet normaal. En het nu nog steeds niet raar vinden...Ik had graag jullie reactie graag gezien als het politiek gezien andersom was.

Jullie zijn af. Compleet klaar. Geen zinnig woord mee te delen.
Nee dat zei hij niet dramaqueen.
Hij zei dat Fortuyn spreekwoordelijk zichzelf in zijn vingers gesneden heeft en dat hij hoopt dat het spreekwoordelijke bloeden niet op zal houden, als in ik hoop dat hij zetels verliest bij de verkiezingen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213282735
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 15:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]
[..]
Zelf ben je er verder ook niet vies van te negeren als het niet weerlegbaar is
Die mag je me even uitleggen. Omdat ik niet reageer op een van je opmerkingen .. dan is dat een link met een verharde samenleving hoe precies?
pi_213282740
Feit blijft dat Geert zelf continue veel hardere en ophitsende taal gebruikt dan welke andere politicus dan ook. Dan gaan muggenziften en flink in de slachtofferrol schieten wanneer iemand de woorden 'er alles aan doen' gebruikt (waarvan elke Nederlander met enig verstand weet dat dat beeldspraak is) is niet alleen hartstikke hypocriet, achterbaks en polariserend, het zijn juist zíjn eigen woorden die anderen tegen hem in het harnas jagen. Mocht iemand Geert ooit geweld aandoen, dan komt dat niet door enige zogenaamd 'geweld oproepende' tweets van Frans of Jesse of Sigrid, maar door de regelrechte haat in de tweets van Geert zelf.
pi_213282745
twitter
pi_213282756
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 15:14 schreef Nober het volgende:
[ x ]
TRIBUNALEN!
Allah Al Watan Al Malik
pi_213282758
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Vind ik op zichzelf al bizar, maar schijnbaar zijn een hoop landgenoten nogal kortzichtig en bekrompen, maar de peiling laat ook een enorme krimp zien bij de VVD, NSC, en BBB. Dus nauwelijks een rechtse meerderheid.
Zegt ook iets over het onvermogen van links om een overtuigend verhaal over te brengen.

De progressieven met hun obsessie voor huidskleurtjes/plassertjes en het klimaat spreekt niet aan. Net als de klassenstrijd waar de SP het nu weer op gooit.
  zondag 21 april 2024 @ 15:15:05 #196
319979 Fok-it
All is well
pi_213282760
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 15:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Die mag je me even uitleggen. Omdat ik niet reageer op een van je opmerkingen .. dan is dat een link met een verharde samenleving hoe precies?
Dat zeg ik niet? Ik zeg dat je alleen reageert op reacties die je goed uitkomen dus dat je absoluut niet op anderen kritiek hoeft te geven over hoe je discussie voert
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 21 april 2024 @ 15:15:16 #197
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213282764
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 15:11 schreef Red_85 het volgende:
Reken maar dat hier over is nagedacht binnen de toen helemaal extreem linkse activistische gl.
Nu doe jij hetzelfde, ik vind het een gevaarlijke uitspraak als je er verder geen bewijs voor hebt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_213282768
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2024 15:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Minder minder minder. Toch?
Niet dol zijn op de islam staat niet gelijk aan het willen deporteren van de islam, waar jij naar verwijst.
pi_213282771
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 15:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Stop ajb met dat hypocriete semantische gelul... probeer het maar goed te praten. De sfeer naar fortuyn was toen ook liever dood dan er mee praten. Heel links was toen aan het demoniseren en rosenmuller kon even lekker een dubbelzinnige doodswens plaatsen.

Het huilen om Geert's hypocriete verontwaardiging om deze tweet van Frans blijkt al snel volkomen onterecht, dus nu gaat men over op huilen om decennia-oude tweets over/richting Pim?
  zondag 21 april 2024 @ 15:17:25 #200
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_213282784
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 14:11 schreef -XOR- het volgende:
Overigens is dit wat Timmermans zei:

Timmermans heeft het dus over VVD/NSC overtuigen om met PvdA een kabinet te vormen en als dat niet lukt, dan stevig oppositie voeren tegen de plannen waarmee ze het niet eens zijn.

Dat laatste laat ranzig rechts maar even weg. Van een bedreiging is in de verste verte dus geen sprake.
Misschien moet iedereen zelf maar even bekijken wat en hoe eea nou precies gezegd is, op 08u22m precies:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')