Die arbeidsmigranten gaan na een paar jaar werken weer terug naar Polen of Roemenië. Daar merk je dus op termijn helemaal niks van.quote:Op zondag 21 april 2024 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk, maar de vluchtelingen stellen geen flikker voor op het totale aantal migranten. Verder heel leuk dat hij het debat heeft laten verharden, maar als dat je enige bijdrage is - als partij zijnde - in 18 jaar tijd, dan heb je wat mij betreft extreem gefaald.
Ze moeten wel enorm overdrijven want anders blijkt dat ze tegen fatsoenlijk, sociaal beleid zijn en dus egoïstisch en dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:
Ach, anderen hebben het recht om niets te hebben met Wilders of rechtse partijen. Ik denk alleen dat er dan veel betere argumenten zijn dan het gebruik van de trage formatie. Dat is niet echt iets nieuws namelijk.quote:Op zondag 21 april 2024 14:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het hopen op een klappende formatie zodat Timmermans een poging mag gaan wagen lijkt een copingsmechanisme voor sommigen geworden. Kennelijk is die avond van 22 november nog steeds niet helemaal verwerkt door sommigen. Geestig om te lezen.
Ik vind het ook niet chique, al zou je nog kunnen zeggen dat het nogal is wat hier nu eigenlijk gebeurt. Timmermans wordt neergezet als iemand die geweld aanmoedigt en dat wordt door sommige menen enorm opgeblazen, ik las zelfs 'staatsgevaarlijk' en niet voor de eerste keer.quote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ranzig rechts nog wel. Begint het gebruik van dom rechts weer saai te worden?
?quote:Op zondag 21 april 2024 14:31 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Demoniseren als 'Wie zijn die mensen?' ala Hillary style?
In de vorige formaties zag je de winnaar van de verkiezingen alleen niet om de 3 dagen weglopen uit debat en zijn toekomstige coalitiepartners schofferen op Social Mediaquote:Op zondag 21 april 2024 14:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ach, anderen hebben het recht om niets te hebben met Wilders of rechtse partijen. Ik denk alleen dat er dan veel betere argumenten zijn dan het gebruik van de trage formatie. Dat is niet echt iets nieuws namelijk.
Die nep-vluchtelingen kosten 24 miljard per jaar.quote:Op zondag 21 april 2024 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Leuk, maar de vluchtelingen stellen geen flikker voor op het totale aantal migranten. Verder heel leuk dat hij het debat heeft laten verharden, maar als dat je enige bijdrage is - als partij zijnde - in 18 jaar tijd, dan heb je wat mij betreft extreem gefaald.
Het topic gaat letterlijk om een vrij verharde uitspraak van Timmermans en dan doe je alsof Wilders de enige droeftoeter is?quote:Op zondag 21 april 2024 14:24 schreef capricia het volgende:
Timmermans heeft onlangs aangegeven moeite te hebben met de enorm verharde cultuur in Den Haag.
Ik denk dus dat Wilders de nummer twee van de verkiezingen nog harder aan wil gaan pakken. Kijken hoe ver hij kan gaan, met het kapot maken van nummer twee.
Net als hem met 'Heks Kaag' is gelukt.
Verwacht dus nog wel meer uit zijn koker.
Dat kan beter, bluf het tienvoudige. Dan klink je net zo realistisch maar het klinkt een stuk bozer.quote:Op zondag 21 april 2024 14:36 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Die nep-vluchtelingen kosten 24 miljard per jaar.
Nee maar het is dezelfde hautaine houding die beide, en D66 in het algemeen, hun kop gekost heeft.quote:Op zondag 21 april 2024 14:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
?
Alsof ik ook maar iets om Hillary geef, maar slim was het niet.
Edit: toch even check gedaan, maar topic gaat toch echt over Nederlandse politiek, zo zou ik met Trump kunnen gaan schermen maar nogal onzinnig in een topic als deze.
Dan kom je van een koude kermis thuis. Hongaren, Bulgaren, Roemenen en Polen blijven hier steeds vaker gewoon zitten en leveren extra druk op bestaande faciliteiten (scholen, woningen etc). Ga maar eens een kijkje nemen in Rotterdam Zuid. Daarnaast hebben we de categorie expats, die eveneens een enorme druk leveren op bijv. de woningmarkt.quote:Op zondag 21 april 2024 14:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Die arbeidsmigranten gaan na een paar jaar werken weer terug naar Polen of Roemenië. Daar merk je dus op termijn helemaal niks van.
Ja, ware het niet dat de diversiteit aan instroom van asielzoekers groot is en dat het aandeel niet-westerse allochtonen per definitie een redelijk groot deel van de samenleving zal omvatten - omdat het gros daarvan ook initieel als arbeidsmigrant hierheen is gekomen (en dus juist niet als asielzoeker).quote:Die asielzoekers blijven hier hun hele leven, integreren niet en krijgen een hele roedel kinderen. Door het CBS is becijferd dat over een aantal decennia bij ongewijzigd beleid niet-westerse allochtonen een flink deel van de Nederlandse samenleving zullen omvatten (30-50%). Met alle gevolgen van dien. Die mensen hebben dus een veel groter effect op de demografische samenstelling dan die arbeidsmigranten ooit zullen hebben. Reken er maar op dat als ze merken dat ze hier meer invloed kunnen uitoefenen omdat ze als groep steeds groter worden en zich verenigen dat ze die met beide handen zullen aangrijpen.
Demograaf rekent uit dat migranten jaarlijks 24 miljard kosten: ’Het is een taboe’quote:Op zondag 21 april 2024 14:38 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat kan beter, bluf het tienvoudige. Dan klink je net zo realistisch maar het klinkt een stuk bozer.
Aha, je ziet dus werkelijk als verharde uitspraak? Wat zijn de uitspraken van Wilders dan wel niet, extreem verhardend?quote:Op zondag 21 april 2024 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het topic gaat letterlijk om een vrij verharde uitspraak van Timmermans en dan doe je alsof Wilders de enige droeftoeter is?
Nou komt ie nog een keertje dan:quote:Op zondag 21 april 2024 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het topic gaat letterlijk om een vrij verharde uitspraak van Timmermans en dan doe je alsof Wilders de enige droeftoeter is?
Zou jij de verharde uitspraak kunnen aanwijzen?quote:Wij zullen niets nalaten om te voorkomen dat Wilders in dit land aan de macht komt. En ik herhaal tegen u wat ik ook in de kamer tegen VVD en NSC heb gezegd: "Doe dit het land niet aan".
Maar, als wilders door VVD en NSC in het zadel wordt gehesen zullen wij keihard oppositie voeren tegen een kabinet dat werknemers, gepensioneerden en huurders zal laten vallen, keihard"
De échte gratis bier groep.quote:Op zondag 21 april 2024 14:36 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Die nep-vluchtelingen kosten 24 miljard per jaar.
Je bedoelt een “behoorlijk uit z’n verband getrokken uitspraak” van Timmermans.quote:Op zondag 21 april 2024 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Rutte III en IV waren al helemaal belachelijk, maar geen reden om dit dan meer geen moeizame formatie te noemen.quote:Op zondag 21 april 2024 14:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik word ook wel wat moe van het frame (niet richting jou, meer in het algemeen) dat de formatie zo langzaam verloopt. Ik ga echt niet beweren dat het vlekkeloos verloopt, maar vergeten we nu echt met z’n allen hoe lang vorige kabinetten er over gedaan hebben? Kijk naar de vorige formatie. En die bestond uit partijen die voorheen ook al samen actief waren. Toen duurde het tegen de 300 dagen. Als we daar zijn aan beland kunnen we de trage formatie wellicht weer aangrijpen om de formerende partijen belachelijk te maken
Dat denk ik ook, ik ben blij dat de andere partijen hier niet in trappen. Als hij niet wil regeren trekt hij er zelf maar de stekker uit.quote:Op zondag 21 april 2024 14:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat gaat al een tijd zo. Wilders komt uit het overleg en gaat vervolgens van alles roepen op Twitter en dat vinden de anderen uit het overleg niet zo zijn. Maar je krijgt steeds meer het idee dat hij wacht op het klappen van de formatie, zodat ie dat op een een andere partij kan afschuiven in de hoop op beïnvloeding publieke opinie.
Hahahaquote:Op zondag 21 april 2024 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee.quote:Op zondag 21 april 2024 14:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee maar het is dezelfde hautaine houding die beide, en D66 in het algemeen, hun kop gekost heeft.
Ik vind dat zowel linkse als rechtste politici veel te veel bezig zijn met de andere kant ipv zich te focussen op hun eigen partij. Beide kanten roepen regelmatig zaken die ik verhardend vindt. Of polariserend. Het doen alsof het ene kamp zoveel meer volwassen is dan de ander kan ik niet zoveel mee.quote:Op zondag 21 april 2024 14:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Aha, je ziet dus werkelijk als verharde uitspraak? Wat zijn de uitspraken van Wilders dan wel niet, extreem verhardend?
Ik zeg dat iedereen mee werkt aan de verharde samenleving.quote:Op zondag 21 april 2024 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahaha
Ja dat is wel van dezelfde gradatie als Wilders zijn uitspraken inderdaad.
Stop maar gewoon met die hele ik sta er zo lekker neutraal in-act
Een rapportje in opdracht van eerst FvD en daarna JA21 kritiekloos overgenomen door de Telegraaf, dat voelt als een slager die zijn eigen vlees keurt…quote:Op zondag 21 april 2024 14:39 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Demograaf rekent uit dat migranten jaarlijks 24 miljard kosten: ’Het is een taboe’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |