Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis wel grappig het is niet typisch volksmuziek zoals ik verwachte, beetje mengeling tussen oud en nieuw. ik trek het welquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Kinkhoest is een erg besmettelijke ziekte, veroorzaakt door de bacterie Bordetella pertussis. De bacterie maakt een gifstof aan, waardoor hoestbuien ontstaan. Deze hoest kan maandenlang aanhouden. De ziekte wordt daarom ook wel de ‘100 dagenhoest’ genoemd. In Nederland kunnen kinderen en zwangeren vaccinaties tegen kinkhoest krijgen. Hierdoor overlijden veel minder kinderen aan kinkhoest.quote:![]()
Flink tempo vandaag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dacht ik ook, maar is dat wel te combineren met banaan?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat is een cheeseball? Klinkt wel lekkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Wel met ananas.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar is dat wel te combineren met banaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook lekker op pozzaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hmm kaas met banaan klinkt me niet heel erg lekker eigenlijk. Soms moet je iets testen om te weten of het lekker is, maar ik twijfel.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar is dat wel te combineren met banaan?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
* drakin duikt keuken in op zoek naar pozza met ananasDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
@FreshFruit dat over die Bellingas
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is waar, maar het lukt me vaak wel.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegenwoordig steeds lastiger om een schoen te kopen die geen witte zool heeft.![]()
Ze waren weer mooi op dreef.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zekerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bijna alle zwarte schoenen hebben toch geen witte zool?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegenwoordig steeds lastiger om een schoen te kopen die geen witte zool heeft.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
En die hebben geen witte zool @Fogel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dankuquote:Op woensdag 17 april 2024 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Kinkhoest is een erg besmettelijke ziekte, veroorzaakt door de bacterie Bordetella pertussis. De bacterie maakt een gifstof aan, waardoor hoestbuien ontstaan. Deze hoest kan maandenlang aanhouden. De ziekte wordt daarom ook wel de ‘100 dagenhoest’ genoemd. In Nederland kunnen kinderen en zwangeren vaccinaties tegen kinkhoest krijgen. Hierdoor overlijden veel minder kinderen aan kinkhoest.
♡♡♡♡![]()
Jammiequote:Op woensdag 17 april 2024 19:18 schreef drakin het volgende:
* drakin duikt keuken in op zoek naar pozza met ananas♡♡♡♡![]()
Bing en Yahoo dan? Of dolfijn of Ilse?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
niet zo fan van daarvan, maar als we er eentje delen dan schuif ik de ananas stukjes wel naar jou stukjequote:Op woensdag 17 april 2024 19:18 schreef drakin het volgende:
* drakin duikt keuken in op zoek naar pozza met ananas
quote:Op woensdag 17 april 2024 19:29 schreef maily het volgende:
O het gaat over schoenen!!!
[ afbeelding ]![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb dezelfdequote:Op woensdag 17 april 2024 19:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat ik t hier las..![]()
![]()
https://www.cnn.com/2024/(...)-sneakers/index.html![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Red bull geeft je vleugels
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Valt tegen, hier in Noorwegen in ieder geval.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna alle zwarte schoenen hebben toch geen witte zool?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Oh, zelfs bij nette leren schoenen?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Valt tegen, hier in Noorwegen in ieder geval.
Die gebruiken die kinderen voor viewsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit vaak sneeuw onder.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, zelfs bij nette leren schoenen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hebquote:![]()
Morgen maak ik het denk ik
Verse pizzabodem, tomatensaus en ananas is in huisDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 17 april 2024 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb![]()
Verse pizzabodem, tomatensaus en ananas is in huis
♡♡♡♡![]()
En ook chilisaus?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb![]()
hoe laat eten we?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb![]()
KokingWouter.quote:
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien ook wel roomkaassausachtig iets ipv tomatensausquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 17 april 2024 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien ook wel roomkaassausachtig iets ipv tomatensaus
♡♡♡♡![]()
Vakansiequote:Op woensdag 17 april 2024 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar is ie eigenlijk? tijdje niet zien posten?![]()
![]()
Mooie vloerquote:Op woensdag 17 april 2024 19:40 schreef kree het volgende:
Moet zeggen deze zitten mij prima. Lol. Zit lekkerder als mijn privé schoenen.
Handig ook draaiknoppen ipv veters. Was tip van collega. Maar alweer aardig versleten zo na een jaar
[ link | afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BOA-schoenenquote:Op woensdag 17 april 2024 19:40 schreef kree het volgende:
Moet zeggen deze zitten mij prima. Lol. Zit lekkerder als mijn privé schoenen.
Handig ook draaiknoppen ipv veters. Was tip van collega. Maar alweer aardig versleten zo na een jaar
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Alleen voor ONZ dan Hij heeft vandaag nog gepost.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
lunchtijd? 13.00 hier zijnquote:
geen rokers
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
zat er nog inquote:eigenlijk officieel moest het weg van de woningbouw, maar in overleg met vorige had gezegd laat maar zitten, is helemaal prima
nouja het is veiligheid schoenen S3 natuurlijk. is ook verplicht hoor, maar moet zeggen ben wel fan van deze.quote:
Handig ook zo zonder veters
Kom je ook eten?quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
heeeee.... ik weet t, nou nog ff geduld dan maarquote:Op woensdag 17 april 2024 19:57 schreef drakin het volgende:
[..]
lunchtijd? 13.00 hier zijn
geen rokers
Ongesteld zijn is domOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mijn jongste zoon keek dat vroeger wel.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gebruiken die kinderen voor views
Zo'n Christelijk gezin met veel kinderen toch?![]()
Ik zet mijn kinderen ook in voor de viewsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gelijk heb jequote:Op woensdag 17 april 2024 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zet mijn kinderen ook in voor de views![]()
Lolquote:Op woensdag 17 april 2024 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zet mijn kinderen ook in voor de views![]()
![]()
Wait..quote:Op woensdag 17 april 2024 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon keek dat vroeger wel.
Zo'n Christelijk gezin met veel kinderen toch?
Hoe oud ben jij?
♡♡♡♡![]()
Niet echtmquote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kon je wel een beetje rustig aan doen?
Vanavond wel. Dus dat is fijn.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mooi tochquote:Op woensdag 17 april 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan beter, kan slechter. Zn gangetje dusHeb je nog een Speklap op vandaag?
![]()
![]()
Fijn.. lekker op de bank met n dekentjequote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niet echtm
Vanavond wel. Dus dat is fijn.
♡♡♡♡![]()
Nee, die heb ik vandaag niet gezienquote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi tochHeb je nog een Speklap op vandaag?
zal wel bijna op weg naar de Alpen zijn
Heb jij nog een Koekie op?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi tochHeb je nog een Speklap op vandaag?
Ohja en jij bent er niet eens bijquote:Op woensdag 17 april 2024 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die heb ik vandaag niet gezienzal wel bijna op weg naar de Alpen zijn
![]()
![]()
Jaaaaaquote:Op woensdag 17 april 2024 20:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Fijn.. lekker op de bank met n dekentjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ZEG!quote:Op woensdag 17 april 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik was zelfs niet eens uitgenodigd!![]()
![]()
Ik heb lekker een lang weekend.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ha ha haquote:Op woensdag 17 april 2024 20:10 schreef JustinK het volgende:
Op dom zijn ben ik ook niet echt gesteld![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna weekend! Dan nog spannende plannen?Vorig weekend liep iets anders dan gepland, dus dit weekend maar even inhalen
![]()
![]()
Daar gaat je kans.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Als ik morgen mij klus op het werk klaar heb dan is het weekend voor mij.
En ik gok..quote:Op woensdag 17 april 2024 20:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Jonger dan Dot en nog wel een paar hier.
Ouder dan nog wel n paar hier
♡♡♡♡![]()
Mooi vooruitzichtquote:Op woensdag 17 april 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Als ik morgen mij klus op het werk klaar heb dan is het weekend voor mij.![]()
![]()
Beter. Spekkie zal zich dit weekend ook wel vermaken. Ik zal maar zielig alleen in bed gaan liggenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]Vorig weekend liep iets anders dan gepland, dus dit weekend maar even inhalen
Mij klus ... wtfquote:Op woensdag 17 april 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Als ik morgen mij klus op het werk klaar heb dan is het weekend voor mij.![]()
Dat denk ik ook wel. Geen idee hoe oud sommige hier zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En ik gok..
Ouder dan nog wel n paar hier![]()
Awwwquote:Op woensdag 17 april 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter. Spekkie zal zich dit weekend ook wel vermaken. Ik zal maar zielig alleen in bed gaan liggen![]()
![]()
Misschien mag je nog even grabbelen onder het bed van @Lovelyquote:Op woensdag 17 april 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter. Spekkie zal zich dit weekend ook wel vermaken. Ik zal maar zielig alleen in bed gaan liggen![]()
![]()
Slaapt wel altijd beter.quote:
Geen gesnurk, naja alleen dat van mezelf, maar daar heb ik meestal geen last van
Kijken of ik een badeendje kan grabbelenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien mag je nog even grabbelen onder het bed van @:Lovely
Het zal mij aan mijn anus oxideren.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lekker squeezenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kijken of ik een badeendje kan grabbelen![]()
![]()
Ik zal aan jou denken in de hot tubquote:Op woensdag 17 april 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter. Spekkie zal zich dit weekend ook wel vermaken. Ik zal maar zielig alleen in bed gaan liggen
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn anus oxideren.![]()
![]()
ZEGquote:Op woensdag 17 april 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kijken of ik een badeendje kan grabbelen
12quote:Op woensdag 17 april 2024 20:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Geen idee hoe oud sommige hier zijn.♡♡♡♡![]()
Als je hard kwak hoort dan heeft ze op de juiste plek gegrabbeld.quote:
1 euro grabbel in de grabbel laquote:Op woensdag 17 april 2024 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien mag je nog even grabbelen onder het bed van @:Lovely![]()
![]()
Haha van die mannen die vreemd gaan: "ja maar ik dacht aan jou toen ik met haar bezig was"quote:Op woensdag 17 april 2024 20:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal aan jou denken in de hot tub
Gelukkig dat jij niet zo bent
Er is er maar één die bij mij in bed mag.quote:
Moe? -> Slapen.
Honger? -> Eten
Koud? -> Verwarming, dekentjes, warmere kleding
Het kan allemaal zo makkelijk zijn
Nee maar ik zie hier dat jij van badeentje aan het knabbelen bentquote:Op woensdag 17 april 2024 20:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha van die mannen die vreemd gaan: "ja maar ik dacht aan jou toen ik met haar bezig was"
Gelukkig dat jij niet zo bent
Jijzelf en je rechterhand?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is er maar één die bij mij in bed mag.![]()
![]()
Mannen logicaquote:Op woensdag 17 april 2024 20:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Moe? -> Slapen.
Honger? -> Eten
Koud? -> Verwarming, dekentjes, warmere kleding
Het kan allemaal zo makkelijk zijn![]()
![]()
Beetje dubbel, vrouwen hebben natuurlijk geen logicaquote:
De linker ook graag.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Beetje dubbel, vrouwen hebben natuurlijk geen logica![]()
![]()
Ik ben rechtshandig maar ik masturbeer met links.
You've heard it here first, people.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Technisch gezien ga je dan vreemdquote:Op woensdag 17 april 2024 20:48 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben rechtshandig maar ik masturbeer met links.
You've heard it here first, people.![]()
![]()
Doe niet zo gek, badeendjes kun je toch heul niet eten?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee maar ik zie hier dat jij van badeentje aan het knabbelen bent
En dacht dat je me verlaten had
Ik heb super veel gegeten maar wil snacken.
Ongesteld zijn heeft zo zijn rare zakenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik dacht dat onze relatie deze onzinnige onzekerheden was overstegen?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, badeendjes kun je toch heul niet eten?
En dacht dat je me verlaten hadmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Daarom ben ik altijd gesteldquote:Op woensdag 17 april 2024 20:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ongesteld zijn heeft zo zijn rare zaken
Comazuipen een optie?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nog te vroeg dan lig ik de halve nacht sowieso wakkermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Te vroeg nogquote:Op woensdag 17 april 2024 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben een meisje.
Maar log uit en ga lekker pitten.
♡♡♡♡![]()
Volgens mij heb ik die gewoonte ontwikkeld omdat mijn muisarm mijn rechterarm isquote:
Je mag als man deze grap niet makenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Elke dag is een vrijdag als je dapper genoeg bent.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hoest met de plakpoep?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ongesteld zijn heeft zo zijn rare zaken![]()
Ik las "dubbelvouwen"quote:Op woensdag 17 april 2024 20:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Beetje dubbel, vrouwen hebben natuurlijk geen logica![]()
![]()
Hou me tegenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je mag als man deze grap niet maken
Die was er gisteren al.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker snacken?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ongesteld zijn heeft zo zijn rare zaken♡♡♡♡![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat onze relatie deze onzinnige onzekerheden was overstegen?soms steken de onzekerheden weer de kop op.
Veel mensen kunnen niet lezen op FOK! om de een of andere redenquote:
Beter steek ik mijn kop er inquote:Op woensdag 17 april 2024 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]soms steken de onzekerheden weer de kop op.
En nu heb je een linker tennisarm?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gewoonte ontwikkeld omdat mijn muisarm mijn rechterarm is![]()
![]()
Neen dan voel ik me vies dikquote:Ik gun jou een week lang ongesteldheidspijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
*geeft dekentje kruikje en n sinaasappel*quote:Op woensdag 17 april 2024 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Neen dan voel ik me vies dik
[..]
Ik gun jou een week lang ongesteldheidspijn.♡♡♡♡![]()
Nee gewoon 5 cm grotere omtrek bij de bicepquote:Dat hoeft van mij niet zo per se.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik gun jou een week lang ongesteldheidspijn.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Jep. You got the jokequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hier, de oplossingen voor moe, koud en honger samen in 1 postquote:Op woensdag 17 april 2024 20:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
*geeft dekentje kruikje en n sinaasappel*
Leuk en aardig met jullie ongesteldheid enzo, maar jullie hebben nog nooit de man flu gehad.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
Zou wel leuk zijn als mannen dat n keer zouden voelen
En dan wel gewoon naar werkmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat moet je juist niet aanmoedigen, dat gebeurt toch al veel te snel.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Die had ik laatst en dat was geen pretje kan ik je zeggenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Leuk en aardig met jullie ongesteldheid enzo, maar jullie hebben nog nooit de man flu gehad.![]()
Godver maat, wat naar om te horenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die had ik laatst en dat was geen pretje kan ik je zeggen
Dat wens je echt niemand toe
Van mij ook niet, maar ik heb ook geen keuze.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee gewoon 5 cm grotere omtrek bij de bicep
[..]
Dat hoeft van mij niet zo per se.Precies dit.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:54 schreef HappyCharly het volgende:
Zou wel leuk zijn als mannen dat n keer zouden voelen
En dan wel gewoon naar werkJa fijn dat vrouwen elkaar snappenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hier, de oplossingen voor moe, koud en honger samen in 1 postBijna...quote:Op woensdag 17 april 2024 20:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Leuk en aardig met jullie ongesteldheid enzo, maar jullie hebben nog nooit de man flu gehad.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kwestie van oefenenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet aanmoedigen, dat gebeurt toch al veel te snel.
Leuk en aardig enzo, maar jullie blijven massaal thuis met je man flu.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Leuk en aardig met jullie ongesteldheid enzo, maar jullie hebben nog nooit de man flu gehad.
Watjes.![]()
![]()
Heb het gelukkig overleefdquote:Op woensdag 17 april 2024 20:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Godver maat, wat naar om te horen
Dat wens je echt niemand toemaar scheelde niet veel
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 20:54 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hier, de oplossingen voor moe, koud en honger samen in 1 post![]()
♡♡♡♡![]()
Misschien dat het bijna zo erg is, daar heb ik geen ervaring mee.quote:
Maar ik weet zeker dat het niet exact zo erg of erger is
's avonds een vent, 's ochtends absent.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk en aardig enzo, maar jullie blijven massaal thuis met je man flu.
Watjes.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En dit is, waarom je als man je mond moet houdenquote:Op woensdag 17 april 2024 20:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Misschien dat het bijna zo erg is, daar heb ik geen ervaring mee.
Maar ik weet zeker dat het niet exact zo erg of erger isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dit dusquote:Op woensdag 17 april 2024 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk en aardig enzo, maar jullie blijven massaal thuis met je man flu.
Watjes.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hadden ze maar een badeendje moeten worden.quote:
Maar de vogelgriep moet je ook niet onderschatten!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hadden ze maar een badeendje moeten worden.
Squeekquote:Op woensdag 17 april 2024 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hadden ze maar een badeendje moeten worden.![]()
![]()
Mannen hebben dit soort statements niet nodigquote:
De enige keer dat ik mij in de afgelopen 25 jaar ziek gemeld heb was toen ik met een gebroken arm en been in het ziekenhuis lag.
Ja gelijk heb je scheelt beide partijen geldquote:Op woensdag 17 april 2024 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
zat er nog ineigenlijk officieel moest het weg van de woningbouw, maar in overleg met vorige had gezegd laat maar zitten, is helemaal prima
R.I.P DTS.![]()
En toen was je niet eens ziek.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
De enige keer dat ik mij in de afgelopen 25 jaar ziek gemeld heb was toen ik met een gebroken arm en been in het ziekenhuis lag.
Hooguit een beetje zielig.![]()
Kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon gezegend bent met een goede gezondheid.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
De enige keer dat ik mij in de afgelopen 25 jaar ziek gemeld heb was toen ik met een gebroken arm en been in het ziekenhuis lag.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
En een beetje kreupel.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
En toen was je niet eens ziek.
Hooguit een beetje zielig.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Blijft een mooi nummer.quote:
Kloptquote:Op woensdag 17 april 2024 21:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mannen hebben dit soort statements niet nodig♡♡♡♡![]()
Die staat goed scheef jaquote:Op woensdag 17 april 2024 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn neus was ook broken aan de foto te zien
Scheetje beef
Ik dacht dat ik gezegend was met jou, maar ho maarquote:Op woensdag 17 april 2024 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon gezegend bent met een goede gezondheid.
So TAKEquote:Op woensdag 17 april 2024 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn neus was ook broken aan de foto te zien
Scheetje beef
THIS BROKEN NOSE
AND LEARN TO BREATHE AGAIN, LEARN TO BREATHE SO FREE
WHEN WE HEAR THE NOSTRILS FLARE
THE BOOK OF AIR WILL OPEN UP AND LET US IN
TAKE THIS BROKEN NOSEmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mijn hoofd zit vol met Amy, hot tubs en mijn poezenquote:
Das beterquote:Op woensdag 17 april 2024 21:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit vol met Amy, hot tubs en mijn poezen♡♡♡♡![]()
Het is ook meer een soort vervloektquote:Op woensdag 17 april 2024 21:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gezegend was met jou, maar ho maar
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mijn hoofd zit vol met Amy, hot tubs en mijn poezen
Jaquote:Op woensdag 17 april 2024 21:12 schreef devzero het volgende:
Zou het raar zijn als ik een dutje in mijn kantoortje ga doen?![]()
Neequote:Op woensdag 17 april 2024 21:12 schreef devzero het volgende:
Misschienquote:Op woensdag 17 april 2024 21:12 schreef devzero het volgende:
Welneequote:Op woensdag 17 april 2024 21:12 schreef devzero het volgende:
Waarom heb je anders een eigen kantoortje?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:12 schreef devzero het volgende:
Zou het raar zijn als ik een dutje in mijn kantoortje ga doen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als ze zeuren heb je gewoon ff de man-fluquote:Op woensdag 17 april 2024 21:12 schreef devzero het volgende:
En dat wens je echt helemaal niemand toequote:Op woensdag 17 april 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze zeuren heb je gewoon ff de man-flu
Zo dat wens je je ergste vijand nog niet toequote:Op woensdag 17 april 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze zeuren heb je gewoon ff de man-flu![]()
Deze broeder voelt de pijnquote:Op woensdag 17 april 2024 21:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En dat wens je echt helemaal niemand toe![]()
Geen idee of ze Christelijk zijn maar ze laten dat jochie van 11 zich vragen of hij homo is die dan heel nichterig reageert met dat hij een metroman is.terwijl die vragen door die moeder uitgezocht en hem voorgelegd zijn krijgen ze kritiek op.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon keek dat vroeger wel.
Zo'n Christelijk gezin met veel kinderen toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alleen homo's hebben daar last van.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze zeuren heb je gewoon ff de man-flu
Zal ik me dan maar direct ziek meldenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:14 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze zeuren heb je gewoon ff de man-flu![]()
![]()
Die zijn gewoon ongesteldquote:Op woensdag 17 april 2024 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen homo's hebben daar last van.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En dat wens je echt helemaal niemand toequote:Op woensdag 17 april 2024 21:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo dat wens je je ergste vijand nog niet toeIk kan jullie een butplug zetpil aanraden tegen de """pijn en het ongemak"""quote:Op woensdag 17 april 2024 21:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze broeder voelt de pijn![]()
Overdwars inbrengen voor een snelle werking.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kan jullie een butplug zetpil aanraden tegen de """pijn en het ongemak"""
Womansplainingquote:Op woensdag 17 april 2024 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kan jullie een butplug zetpil aanraden tegen de """pijn en het ongemak"""![]()
![]()
Ik kwam laatst wel in een situatie terecht waarbij volgens mij een vrouw de term 'mansplaining' verkeerd gebruikte.
Ja wat doe je dan als man![]()
Als ik een kind moet werpen, vraag ik alleen: hoe ver?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Vrouwen lopen al te miepen als ze een kind moeten werpen
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vacatures op je hoofd zetten dan
♡♡♡♡![]()
Haar niet corrigeren omdat ze een vrouw is, zou van sexisme getuigenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik kwam laatst wel in een situatie terecht waarbij volgens mij een vrouw de term 'mansplaining' verkeerd gebruikte.
![]()
Het record is 9 meter 36quote:Op woensdag 17 april 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als ik een kind moet werpen, vraag ik alleen: hoe ver?![]()
Denk dat t pas eruit is als t werk gedaan isquote:Op woensdag 17 april 2024 21:12 schreef maily het volgende:
[..]
Deurtje open; werk eruit.
DEURTJE DICHT
Maar er is only so much I can do..♡♡♡♡![]()
Geeft dekentjequote:Op woensdag 17 april 2024 21:12 schreef devzero het volgende:
Zou het raar zijn als ik een dutje in mijn kantoortje ga doen?♡♡♡♡![]()
Ik heb haar niet gecorrigeerd. Dan ben ik maar een seksist.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Haar niet corrigeren omdat ze een vrouw is, zou van sexisme getuigenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Oei, dan ben je gezakt voor de testquote:Op woensdag 17 april 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:23 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gecorrigeerd. Dan ben ik maar een seksist.![]()
![]()
@ToT is specialist in koterslingerenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als ik een kind moet werpen, vraag ik alleen: hoe ver?![]()
![]()
Het is wat het isquote:Op woensdag 17 april 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, dan ben je gezakt voor de test
Hopelijk morgen dan of uiterlijk vrijdagquote:Op woensdag 17 april 2024 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat t pas eruit is als t werk gedaan is
Maar er is only so much I can do..![]()
![]()
Hij is een baas in alles.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT is specialist in koterslingeren
Je mag mij wel eens wat uitleggen hoorquote:![]()
Zie nu zo'n boze vrouw voor me die roept: "LEG ME DAT MAAR EENS UIT DAN!!!"
Vraag maar wat je wil weten krullenbolletje, en ik leg het uitquote:Op woensdag 17 april 2024 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je mag mij wel eens wat uitleggen hoor![]()
Zie nu zo'n boze vrouw voor me die roept: "LEG ME DAT MAAR EENS UIT DAN!!!"
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:28 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik wist niet wat ik wilde in mijn leven, tot ik @:tot zag.
En toen wist ik: Die man ga ik volgen.![]()
![]()
Ookal klopt mijn referentie niet, snap je mijn referentiequote:
Deze man.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-04-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2569 / +13 / +115 / 2633 / 3436
2. AardappelSchotel / 681 / +68 / +63 / 2018 / 2396
3. Monsterkoekie / 674 / +9 / +0 / 2539 / 2820
4. kree / 548 / +41 / +8 / 1572 / 1931
5. JustinK / 529 / +7 / +9 / 1905 / 2170
6. drakin / 488 / +165 / +17 / 1128 / 1332
7. MizzezAmy / 459 / +27 / +20 / 1265 / 1605
8. HappyCharly / 448 / +27 / +88 / 1363 / 1560
9. Superbadeendje / 409 / +26 / +1 / 838 / 1069
10. KillemWieft / 363 / +66 / +73 / 146 / 302
11. devzero / 336 / +22 / +36 / 604 / 766
12. Dr.Mikey / 325 / +71 / +40 / 545 / 726
13. hemarookworst / 324 / +18 / +21 / 717 / 932
14. Lovely / 307 / +12 / +18 / 988 / 1200
15. ieniminimuis / 234 / +38 / +3 / 847 / 1024
16. DerRabbit / 204 / +4 / +0 / 416 / 472
17. gebrokenglas / 180 / +0 / +24 / 524 / 630
18. Speklap3000 / 171 / +10 / +1 / 1120 / 1224
19. greysbones / 169 / +33 / +23 / 827 / 909
20. mario390 / 160 / +0 / +0 / 158 / 234SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Vervelende is dat ik nu al weet dat t niet gaat passenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk morgen dan of uiterlijk vrijdag![]()
♡♡♡♡![]()
Net koter in bed gepleurd en een beetje in de "rap god" stijl van Eminem een verhaaltje voorgelezen omdat het al veel te laat voor hem was!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT is specialist in koterslingeren
Zo, verhaaltje uit, en nu slapen jij!![]()
![]()
Wanneer kom je mij zo in bed stoppen?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Net koter in bed gepleurd en een beetje in de "rap god" stijl van Eminem een verhaaltje voorgelezen omdat het al veel te laat voor hem was!
Zo, verhaaltje uit, en nu slapen jij!
Dan "let it goooo" ....quote:Op woensdag 17 april 2024 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vervelende is dat ik nu al weet dat t niet gaat passen![]()
Ja hee, ik laat Mini-ToT niet zomaar onbeheerd hier achter!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer kom je mij zo in bed stoppen?![]()
![]()
Is-ie zo groot?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vervelende is dat ik nu al weet dat t niet gaat passen![]()
![]()
Niet alleen een inspiratie, ook nog enorm verstandig.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hee, ik laat Mini-ToT niet zomaar onbeheerd hier achter!
Deze man
@ToT kan 1-minuut toverrijst in 57 seconden koken.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:28 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik wist niet wat ik wilde in mijn leven, tot ik @:tot zag.
En toen wist ik: Die man ga ik volgen.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
@:tot kan 1-minuut toverrijst in 57 seconden koken.![]()
![]()
![]()
Toverrijst, ik wist niet dat rijst zo smakeloos kon zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alles wat hij wil doen, daar lijkt hij in te slagen. Ik laat het me benieuwenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is er iets wat @:tot niet kan?
Iets verkeerd doen?quote:Op woensdag 17 april 2024 21:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is er iets wat @:tot niet kan?![]()
![]()
Ongesteld zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is er iets wat @:tot niet kan?
Daar kom ik volgende week ff op terugquote:Op woensdag 17 april 2024 21:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
Is er iets wat @:tot niet kan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
Daar kom ik volgende week ff op terugWait, whut? Hebben we een date?
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:29 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vraag maar wat je wil weten krullenbolletje, en ik leg het uitik zal wel een paar vragen bedenken
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:tot ging naar een feministische bijeenkomst en vertrok met gestreken hemd en een boterham.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil wel op mini ToT oppassen voor jullie romantische samenzijn.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik zie ze, net als jou, graag komenquote:Op woensdag 17 april 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik zal wel een paar vragen bedenken
Whehehe!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil wel op mini ToT oppassen voor jullie romantische samenzijn.![]()
![]()
Ow!quote:Op woensdag 17 april 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee zo lang moet ik erover nadenken wat je niet kan![]()
![]()
Moet ik even zeggen wat jij niet kan? Dan staan jullie weer gelijk.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee zo lang moet ik erover nadenken wat je niet kan
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: