Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis wel grappig het is niet typisch volksmuziek zoals ik verwachte, beetje mengeling tussen oud en nieuw. ik trek het welquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Kinkhoest is een erg besmettelijke ziekte, veroorzaakt door de bacterie Bordetella pertussis. De bacterie maakt een gifstof aan, waardoor hoestbuien ontstaan. Deze hoest kan maandenlang aanhouden. De ziekte wordt daarom ook wel de ‘100 dagenhoest’ genoemd. In Nederland kunnen kinderen en zwangeren vaccinaties tegen kinkhoest krijgen. Hierdoor overlijden veel minder kinderen aan kinkhoest.quote:![]()
Flink tempo vandaag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dacht ik ook, maar is dat wel te combineren met banaan?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat is een cheeseball? Klinkt wel lekkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Wel met ananas.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar is dat wel te combineren met banaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook lekker op pozzaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hmm kaas met banaan klinkt me niet heel erg lekker eigenlijk. Soms moet je iets testen om te weten of het lekker is, maar ik twijfel.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar is dat wel te combineren met banaan?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
* drakin duikt keuken in op zoek naar pozza met ananasDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
@FreshFruit dat over die Bellingas
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is waar, maar het lukt me vaak wel.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegenwoordig steeds lastiger om een schoen te kopen die geen witte zool heeft.![]()
Ze waren weer mooi op dreef.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zekerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bijna alle zwarte schoenen hebben toch geen witte zool?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegenwoordig steeds lastiger om een schoen te kopen die geen witte zool heeft.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
En die hebben geen witte zool @Fogel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dankuquote:Op woensdag 17 april 2024 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Kinkhoest is een erg besmettelijke ziekte, veroorzaakt door de bacterie Bordetella pertussis. De bacterie maakt een gifstof aan, waardoor hoestbuien ontstaan. Deze hoest kan maandenlang aanhouden. De ziekte wordt daarom ook wel de ‘100 dagenhoest’ genoemd. In Nederland kunnen kinderen en zwangeren vaccinaties tegen kinkhoest krijgen. Hierdoor overlijden veel minder kinderen aan kinkhoest.
♡♡♡♡![]()
Jammiequote:Op woensdag 17 april 2024 19:18 schreef drakin het volgende:
* drakin duikt keuken in op zoek naar pozza met ananas♡♡♡♡![]()
Bing en Yahoo dan? Of dolfijn of Ilse?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
niet zo fan van daarvan, maar als we er eentje delen dan schuif ik de ananas stukjes wel naar jou stukjequote:Op woensdag 17 april 2024 19:18 schreef drakin het volgende:
* drakin duikt keuken in op zoek naar pozza met ananas
quote:Op woensdag 17 april 2024 19:29 schreef maily het volgende:
O het gaat over schoenen!!!
[ afbeelding ]![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb dezelfdequote:Op woensdag 17 april 2024 19:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat ik t hier las..![]()
![]()
https://www.cnn.com/2024/(...)-sneakers/index.html![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Red bull geeft je vleugels
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Valt tegen, hier in Noorwegen in ieder geval.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bijna alle zwarte schoenen hebben toch geen witte zool?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Oh, zelfs bij nette leren schoenen?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Valt tegen, hier in Noorwegen in ieder geval.
Die gebruiken die kinderen voor viewsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit vaak sneeuw onder.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, zelfs bij nette leren schoenen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hebquote:![]()
Morgen maak ik het denk ik
Verse pizzabodem, tomatensaus en ananas is in huisDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 17 april 2024 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb![]()
Verse pizzabodem, tomatensaus en ananas is in huis
♡♡♡♡![]()
En ook chilisaus?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb![]()
hoe laat eten we?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb![]()
KokingWouter.quote:
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien ook wel roomkaassausachtig iets ipv tomatensausquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 17 april 2024 19:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien ook wel roomkaassausachtig iets ipv tomatensaus
♡♡♡♡![]()
Vakansiequote:Op woensdag 17 april 2024 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
waar is ie eigenlijk? tijdje niet zien posten?![]()
![]()
Mooie vloerquote:Op woensdag 17 april 2024 19:40 schreef kree het volgende:
Moet zeggen deze zitten mij prima. Lol. Zit lekkerder als mijn privé schoenen.
Handig ook draaiknoppen ipv veters. Was tip van collega. Maar alweer aardig versleten zo na een jaar
[ link | afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BOA-schoenenquote:Op woensdag 17 april 2024 19:40 schreef kree het volgende:
Moet zeggen deze zitten mij prima. Lol. Zit lekkerder als mijn privé schoenen.
Handig ook draaiknoppen ipv veters. Was tip van collega. Maar alweer aardig versleten zo na een jaar
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Alleen voor ONZ dan Hij heeft vandaag nog gepost.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
lunchtijd? 13.00 hier zijnquote:
geen rokers
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
zat er nog inquote:eigenlijk officieel moest het weg van de woningbouw, maar in overleg met vorige had gezegd laat maar zitten, is helemaal prima
nouja het is veiligheid schoenen S3 natuurlijk. is ook verplicht hoor, maar moet zeggen ben wel fan van deze.quote:
Handig ook zo zonder veters
Kom je ook eten?quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
heeeee.... ik weet t, nou nog ff geduld dan maarquote:Op woensdag 17 april 2024 19:57 schreef drakin het volgende:
[..]
lunchtijd? 13.00 hier zijn
geen rokers
Ongesteld zijn is domOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mijn jongste zoon keek dat vroeger wel.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gebruiken die kinderen voor views
Zo'n Christelijk gezin met veel kinderen toch?![]()
Ik zet mijn kinderen ook in voor de viewsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gelijk heb jequote:Op woensdag 17 april 2024 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zet mijn kinderen ook in voor de views![]()
Lolquote:Op woensdag 17 april 2024 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zet mijn kinderen ook in voor de views![]()
![]()
Wait..quote:Op woensdag 17 april 2024 20:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn jongste zoon keek dat vroeger wel.
Zo'n Christelijk gezin met veel kinderen toch?
Hoe oud ben jij?
♡♡♡♡![]()
Niet echtmquote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kon je wel een beetje rustig aan doen?
Vanavond wel. Dus dat is fijn.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mooi tochquote:Op woensdag 17 april 2024 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan beter, kan slechter. Zn gangetje dusHeb je nog een Speklap op vandaag?
![]()
![]()
Fijn.. lekker op de bank met n dekentjequote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niet echtm
Vanavond wel. Dus dat is fijn.
♡♡♡♡![]()
Nee, die heb ik vandaag niet gezienquote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi tochHeb je nog een Speklap op vandaag?
zal wel bijna op weg naar de Alpen zijn
Heb jij nog een Koekie op?quote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi tochHeb je nog een Speklap op vandaag?
Ohja en jij bent er niet eens bijquote:Op woensdag 17 april 2024 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die heb ik vandaag niet gezienzal wel bijna op weg naar de Alpen zijn
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: