Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis wel grappig het is niet typisch volksmuziek zoals ik verwachte, beetje mengeling tussen oud en nieuw. ik trek het welquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Kinkhoest is een erg besmettelijke ziekte, veroorzaakt door de bacterie Bordetella pertussis. De bacterie maakt een gifstof aan, waardoor hoestbuien ontstaan. Deze hoest kan maandenlang aanhouden. De ziekte wordt daarom ook wel de ‘100 dagenhoest’ genoemd. In Nederland kunnen kinderen en zwangeren vaccinaties tegen kinkhoest krijgen. Hierdoor overlijden veel minder kinderen aan kinkhoest.quote:![]()
Flink tempo vandaag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dacht ik ook, maar is dat wel te combineren met banaan?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat is een cheeseball? Klinkt wel lekkerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Wel met ananas.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar is dat wel te combineren met banaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook lekker op pozzaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hmm kaas met banaan klinkt me niet heel erg lekker eigenlijk. Soms moet je iets testen om te weten of het lekker is, maar ik twijfel.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar is dat wel te combineren met banaan?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
* drakin duikt keuken in op zoek naar pozza met ananasDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
@FreshFruit dat over die Bellingas
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is waar, maar het lukt me vaak wel.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegenwoordig steeds lastiger om een schoen te kopen die geen witte zool heeft.![]()
Ze waren weer mooi op dreef.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zekerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bijna alle zwarte schoenen hebben toch geen witte zool?quote:Op woensdag 17 april 2024 19:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegenwoordig steeds lastiger om een schoen te kopen die geen witte zool heeft.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
En die hebben geen witte zool @Fogel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dankuquote:Op woensdag 17 april 2024 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Kinkhoest is een erg besmettelijke ziekte, veroorzaakt door de bacterie Bordetella pertussis. De bacterie maakt een gifstof aan, waardoor hoestbuien ontstaan. Deze hoest kan maandenlang aanhouden. De ziekte wordt daarom ook wel de ‘100 dagenhoest’ genoemd. In Nederland kunnen kinderen en zwangeren vaccinaties tegen kinkhoest krijgen. Hierdoor overlijden veel minder kinderen aan kinkhoest.
♡♡♡♡![]()
Jammiequote:Op woensdag 17 april 2024 19:18 schreef drakin het volgende:
* drakin duikt keuken in op zoek naar pozza met ananas♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: