SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De routes:
Feyenoord begon in de bekercampagne met een thuiswedstrijd in de tweede ronde tegen Utrecht
Vervolgens won het glansrijk en overtuigend van PSV in, wederom, een thuiswedstrijd
In de kwartfinale werd AZ aan de zegekar gebonden. In een thuiswedstrijd, ter info.
En in de halve finale werd de lastigste tegenstander van allemaal, FC Groningen, verschalkt. Thuis.
NEC had het aanzienlijk makkelijker in de route naar de Kuip al stroomden zij een ronde eerder in wegens het gebrek aan Europees voetbal in het Nijmeegse. In de eerste ronde werd Roda JC verslagen met maarliefst 5-3 in de Goffert
De duels bleven doelpuntrijk want in de tweede rond werd GVVV (uit Veenendaal, dat kent u alleen van een treinstation) verslagen met 1-6
In de achtste finale werd in de Goffert Go Ahead Eagles verslagen door een absolute wereldgoal van n of andere Jap die nu alweer elders zijn geluk aan het beproeven is
In de kwartfinale werd ADO Den @Haags overtuigend verslagen
Waarna in de halve finale Cambuur Leeuwarden in de verlenging werd verslagen.
Feyenoord - NEC was n keer eerder het decor van de KNVB-bekerfinale, in 1994. NEC dat toen uitkwam in de eerste divisie verloor met 2-1.
uiterst links ziet u de huidig trainer van SC Heerenveen. NEC-speler 'Gelderland' heeft erg veel moeite om de bal te controleren
Feyenoord kan a.s. zondag de veertiende KNVB-beker in de clubhistorie winnen. NEC heeft een lege prijzenkast, wel staan zij voor de vijfde keer ooit in de bekerfinale, de vorige vier gingen allemaal verloren.
Hier verder
[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 15-04-2024 17:17:37 ]VBL SC influencer
Left, right, behind
Ondanks het afgrijselijke shirt juich jij voor NEC?quote:Op maandag 15 april 2024 18:53 schreef GGMM het volgende:
Ik juich voor NEC
Ondanks dat ze geen schijn van kans maken, maar dat ben ik wel gewend dit seizoen.
5e keer bekerfinale, het begint een beetje zielig te worden.quote:Op maandag 15 april 2024 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondanks het afgrijselijke shirt juich jij voor NEC?
Tot twee (of drie) keer toe zelfs. Ik ben woedend als er geen DVD uitgebracht wordt.quote:Op maandag 15 april 2024 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
5e keer bekerfinale, het begint een beetje zielig te worden.
En het seizoen van Feyenoord is toch al geslaagd (want ondanks dat je geen moment met de titel hebt meegedaan: je hebt van Ajax gewonnen)
Dan ben je geen Feyenoorderquote:Op maandag 15 april 2024 19:39 schreef Cupfighter het volgende:
Ik kom uit Nijmegen en heb een zwak voor NEC en ben Feyenoord supporter, een dilemma dus, gezien Feyenoord vaker een kans heeft de finale te bereiken en dit voor NEC uitzonderlijk is ben ik voor NEC aL schat ik de kans zeer klein in dat zal gaan gebeuren, NEC moet zijn dag hebben en Feyenoord een mindere
Nog steeds boos.quote:Op maandag 15 april 2024 19:44 schreef PSVCL het volgende:
Een complete speelronde in de competitie stilliggen voor dit corrupte Ruperti troostbekertje
[ afbeelding ]
Robbery. Beroofd van de dubbelquote:
Wilde het ook posten.quote:
NEC heeft n van de mooiste shirts. Je favoriete boek is vast de ontvoering van Heineken.quote:Op maandag 15 april 2024 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondanks het afgrijselijke shirt juich jij voor NEC?
Duidelijk de OP niet gelezen. Al die moeite voor niks.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
NEC heeft n van de mooiste shirts. Je favoriete boek is vast de ontvoering van Heineken.
Wel gelezen. Net wakker dus overheen gelezen. Sorry.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Duidelijk de OP niet gelezen. Al die moeite voor niks.
Is dit als dank voor de support in de Europese wedstrijden? Wow.quote:
Een winst voor NEC zal er niet voor zorgen dat er voor het eerst een KNVB-beker wordt gewonnen in Nijmegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd genoeg wordt de finale in een verrotte, betonnen bouwval gespeeld. Hopen dat het droog blijft. Anders wordt het regenen weer op het conto van de Rotterdamse azijnpisser geschreven. Terwijl het afzeiken nationaal kunstbezit is. Trusten Caland. Keep the good work alive.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De Kuip wordt al aangekleed voor zondag. Vreemd genoeg hebben ze met afstand de slechtste speler van NEC genomen
En ook nog bier uit Amsterdam. Hahahhaa.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De Kuip wordt al aangekleed voor zondag. Vreemd genoeg hebben ze met afstand de slechtste speler van NEC genomen
Bang zijn voor regen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg wordt de finale in een verrotte, betonnen bouwval gespeeld. Hopen dat het droog blijft. Anders wordt het regenen weer op het conto van de Rotterdamse azijnpisser geschreven. Terwijl het afzeiken nationaal kunstbezit is. Trusten Caland. Keep the good work alive.
Bang zijn voor ironie, duidelijke woorden, clubtrouw, hagelslag, stroopwafels, ongehoorde euforie, paniek in de tent en K3. Je leven moet wel voldoening geven als je vreugde schept uit infantiel reageren op een kut-user als ik.quote:
Ik was wel bij deze schandalige vertoning.quote:
Wat bedoel jequote:Op dinsdag 16 april 2024 17:03 schreef GGMM het volgende:
Kunnen we het topic niet onderschijten dan aub? Thanks.
Dat is gek, want dit was Feyenoord-NEC.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was wel bij deze schandalige vertoning.
Vlak voor het einde van de bekerfinale namen Feyenoordsupporters bezit van het veld. Feyenoord krijgt desondanks wel de beker uitgereikt. BVV Den Bosch spant daarop een kort geding aan tegen het Bestuur Betaald Voetbal van de KNVB. BVV Den Bosch krijgt gelijk van de rechter en de tweede helft van de bekerfinale moet worden overgespeeld in het Goffertstadion van NEC. Daarop spant Feyenoord weer een kort geding aan, omdat de club van mening is dat het onmogelijk is om de spelers tijdig van vakantie terug te halen. Feyenoord wint het kort geding en de bekerfinale moet op een later tijdstip worden overgespeeld. De UEFA is dusdanig ontstemd over het feit dat BVV Den Bosch naar de burgerrechter is gestapt, dat het BVV Den Bosch voor drie jaar uitsluit voor deelname aan de Europa Cup. In een latere rechtszaak wordt het eerdere vonnis vernietigd en blijft Feyenoord de bekerwinnaar. Op het uitsluiten van BVV Den Bosch voor de Europa Cup werden door GroenLinks Kamervragen gesteld.
Klopt. Maar een beetje off topic is verboden ? Terwijl ook NEC in het artikel staat. Het verder Feijenoord en de Kuip betreft.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is gek, want dit was Feyenoord-NEC.
Daarom post ik er "voor" voor. 1-2 voor NEC staat lelijk. Net als hun shirt lelijk schijnt te zijn.quote:
Akkoord.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens. Ik vind dat @:caland wel een positieve note heeft verdiend!
Je premium account (abo) verloopt op 24-04-2024 12:48. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!quote:
Calandjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je premium account (abo) verloopt op 24-04-2024 12:48. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Krijg ik nu een abo?
020 DJ Promo. Interessante keuze.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:15 schreef Caland het volgende:
Het muzikale voorgerecht aan beide kanten van het stadion is ook al bekend. Housemuziek maakt jongeren kapot. WinneGod
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
Het is donderdagmiddag dus tijd voor een schaamteloos gejatte bekerfinalequizvraag!@:scrummie
Welke voornaam verscheen bij beide teams aan de aftrap van de vorige bekerfinale tussen Feyenoord en NEC?
Graag zonder te googlen (of X-en)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Mooie vraag. Ik kwam er niet op, maar ik had het wel moeten weten.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
Het is donderdagmiddag dus tijd voor een schaamteloos gejatte bekerfinalequizvraag!@:scrummie
Welke voornaam verscheen bij beide teams aan de aftrap van de vorige bekerfinale tussen Feyenoord en NEC?
Wanneer was de vorige keer?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
1994 (dit had je ook in de zeer fraaie OP kunnen lezen)quote:Op donderdag 18 april 2024 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer was de vorige keer?
Jemig 1994.... Ik ga voor een Hollandse havenwerkersnaam zoalsquote:Op donderdag 18 april 2024 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
1994 (dit had je ook in de zeer fraaie OP kunnen lezen)
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig 1994.... Ik ga voor een Hollandse havenwerkersnaam zoalsDit is niet correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Marc Dutroux.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Z'n broer was wielrenner, God, hoe heet die gozer ook weer??
Het feit dat ik dit niet weet pleit voor mij lijkt me. Nog andere voetbalvragen.? Het liefst over Feijenoord. Zodat ik als Ajacied de puntjes op de Y kan zetten. Zonder jou voor schut.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:54 schreef Caland het volgende:
Jammer dat @:tong80 deze ook niet weet blijkbaar
Teleurgesteld
quote:Op donderdag 18 april 2024 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het feit dat ik dit niet weet pleit voor mij lijkt me. Nog andere voetbalvragen.? Het liefst over Feijenoord. Zodat ik als Ajacied de puntjes op de Y kan zetten. Zonder jou voor schut.
Gaston.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
Johnquote:Op donderdag 18 april 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
Je zou zeggen dat @DonRaja deze moet wetenquote:Op vrijdag 19 april 2024 11:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch gegoogled want kwam er niet op. Knap als mensen dit weten.
Allemaal een onvoldoendequote:Op vrijdag 19 april 2024 11:51 schreef GGMM het volgende:
Peter, Ed, Frits, Freek, Klaas, Youri, Willem, Johan, Wilbert, Willy of Ren
Inderdaad. Wel een leuke vraag @Caland !quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch gegoogled want kwam er niet op. Knap als mensen dit weten.
Mohammedquote:Op donderdag 18 april 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
Ronquote:Op donderdag 18 april 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
Echt? Ja zonder Google ik moest opeens aan Ulrich van Gobbel denken (zoals zo vaak)quote:
Speciaal voor jou een foto van Ed de Goey met de dennenappelquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Ja zonder Google ik moest opeens aan Ulrich van Gobbel denken (zoals zo vaak)
Ik heb geen idee wie de speler van NEC is die zo heet (sowieso heb ik geen idee wie er bij NEC speelde destijds)
Benieuwd naar m'n prijsje
Wow, ik had iets kleins verwacht maar dit maakt me heel blijquote:Op vrijdag 19 april 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een foto van Ed de Goey met de dennenappel
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, ik had iets kleins verwacht maar dit maakt me heel blij
Bedankt maat
quote:Op vrijdag 19 april 2024 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, ik had iets kleins verwacht maar dit maakt me heel blij
Bedankt maat
Classic Ed quotequote:Ed, Feyenoord - NEC komende zondag. Ben je er klaar voor?
,,Zeer zeker
Kom op Dirk, laten we ons niet verlagen naar dit niveauquote:
Hohoho dit is geen promenadequote:Op vrijdag 19 april 2024 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op Dirk, laten we ons niet verlagen naar dit niveau
quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:20 schreef hhh38 het volgende:
Joep
vraagt zich af of Hancko ooit prijzen heeft gewonnen in z'n carrire.
Hij was ooit presentator van het jaar bij NACtv.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:19 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft Joepaids ooit wel eens wat gewonnen?
Een trio met Helene en haar moeke.quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:19 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft Joepaids ooit wel eens wat gewonnen?
Helen heeft nu met een 65-jarige bejaarde. Gewoon.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een trio met Helene en haar moeke.
@R-woud93 pakt liever 65 flesjes Amstel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helen heeft nu met een 65-jarige bejaarde. Gewoon.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:R-woud93 pakt liever 65 flesjes Amstel.
Gefeliciteerd h @tong80quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helen heeft nu met een 65-jarige bejaarde. Gewoon.
Wat extreem lelijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
Wijlen jr-style-93 kon dit toch een stuk beter. Matige stagiair.
[ x ]
Enorme lul die nooit bij een voetbalwedstrijd is maar zodra het een finale is of Ajax - Feyenoord wordt hij uit de kast getrokken.quote:
4-1quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21 april 18:00 Feyenoord - NEC | Star Channel/ ESPN
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
5-0quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:GGMM 1-2
@:Tarado 3-1
@:Caland 4-1
5-0quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-3quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-0quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-2quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:onlogisch 5-0
@:R-woud93 4-0
@:Bezsen 5-0
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 3-2
quote:
2-0quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-0quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
De man met meer punten in zijn achternaam dan Vitesse in een heel seizoen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn one to watch wordt Serdar Gzbyk, kan wel wat. Goed positiespel.
3-0quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:PicoMMP 3-0
@:DombohetOlifantje1 2-0
Poh, blij dat steeds meer mensen dit in gaan zien.quote:Op zondag 21 april 2024 09:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De cringefilmpjes zijn ook weer uit allen
Feyenoord gaat nec HELEMAAL KAPOET makenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:31 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:PicoMMP 3-0
@:DombohetOlifantje1 2-0
Een lelijkere finale dan vorig seizoen kan eigenlijk niet, zou je zeggenquote:Op zondag 21 april 2024 10:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
We kijken mee tot de 1-0 van Feyenoord.
Die was zo lelijk dat het charme had.quote:Op zondag 21 april 2024 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Een lelijkere finale dan vorig seizoen kan eigenlijk niet, zou je zeggen
Zit Jan Joost bij hem in de auto?quote:Op zondag 21 april 2024 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
Serdar rijdt nu richting Rotterdam, live op ESPN te volgen
Koekoek.quote:Op zondag 21 april 2024 11:48 schreef PSVCL het volgende:
Ruperti cup
15 min extra tijd wanneer Feyenoord achterstaat, of een goedkope penal
PSV DNA.quote:Op zondag 21 april 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
PSV’ers zijn nog steeds boos
Waanzinnig leuke rubriek
quote:Op zondag 21 april 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
Waanzinnig leuke rubriek
Als hij het bonnetje maar bewaart zodat hij kan declareren bij de KNVB.quote:Op zondag 21 april 2024 12:00 schreef RamboDirk het volgende:
Serdar staat stil te staan bij een tankstation ter hoogte van Leiderdorp. Lijkt een koffie te pakken bij de starbucks daar wellicht met een bagel gezien het tijdstip.
Alles in eigen huis inc de gekregen finalequote:Op zondag 21 april 2024 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
feyenoord heeft sterkere ploegen uitgeschakeld en verdient die beker
Wat is de status van je voet?quote:Op zondag 21 april 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
Waanzinnig leuke rubriek
Getwijfeld, toch geliked.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De man met meer punten in zijn achternaam dan Vitesse in een heel seizoen.
Dat geldt voor letterlijk iedereen op de wereld op het ogenblik.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De man met meer punten in zijn achternaam dan Vitesse in een heel seizoen.
5 thuisduelsquote:Op zondag 21 april 2024 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar als NEC Feyenoord uitschakelt heeft NEC de club die ook PSV en AZ heeft uitgeschakeld uitgeschakeld dus dan hebben zij de sterkere clubs uitgeschakeld.quote:Op zondag 21 april 2024 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Verwacht ik ook hoor. NEC heeft een prima seizoen maar lijken me in de Kuip gewoon vrij kansloos.quote:Op zondag 21 april 2024 13:54 schreef KingRoland het volgende:
dit is niet eens spannend
feyenoord easy win
quote:Op zondag 21 april 2024 12:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alles in eigen huis inc de gekregen finale
wat is jullie probleemquote:
Kut ESPN met hun tweets die een filmpje lijken maar alleen naar hun website doorverwijzenquote:
Op 𝕏 werkt 't filmpje wel.quote:Op zondag 21 april 2024 15:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kut ESPN met hun tweets die een filmpje lijken maar alleen naar hun website doorverwijzen
woest
Een situatieschets:quote:Op zondag 21 april 2024 11:49 schreef Caland het volgende:
Waanzinnig leuke rubriek
Heeft Benji net zoveel humor of kun je wel echt zeggen dat jij de leukste thuis bent?quote:Op zondag 21 april 2024 15:44 schreef GGMM het volgende:
Onverstandig, maar hopen maar dat het niet mis gaat dan.
Dus Feyenoord heeft alleen maar geluk gehad.quote:Op zondag 21 april 2024 13:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
wat is jullie probleem
er is eerlijk geloot
je weet wel balletjes in een ronde kom
en die worden er dan uitgevist
Hotelletje pakken, lekker man.quote:Op zondag 21 april 2024 16:16 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vraag me af waarom NEC gisteren niet naar Rotterdam is gegaan, lijkt me meer rust te geven ipv die busreis vandaag
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Arend zegt dat iedereen fit is ga ik daar blind vanuit
Dat shirt van NEC is toch haast een kopie van het carnavals shirt van FCDBquote:
Dat zou voor het eerst zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Volgens mij is ESPN voor Feijenoord.
Ja het stoort me een beetje eigenlijk.quote:Op zondag 21 april 2024 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Eerst maar eens de commentator afwachten.quote:Op zondag 21 april 2024 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
En Demouge als N.E.C. wint.quote:Op zondag 21 april 2024 17:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik hoop dat clowntje Blinker die prijs mag uitreiken naakt in een badjas.
ajax en feyenoordquote:Op zondag 21 april 2024 17:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Erg grappigquote:De KNVB zegt dat de bekerfinalisten altijd gelijkwaardig worden behandeld. "Zo mogen clubs altijd evenveel supporters meenemen en zijn ook alle andere randvoorwaarden voor de twee teams hetzelfde. Eventueel thuisvoordeel als Feyenoord in de finale staat, wordt daarmee zo goed als mogelijk uitgesloten."
Ja dit is natuurlijk een leuk idee, maar neequote:
Je bent een goed mensquote:Op zondag 21 april 2024 17:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik wens alle supporters van Feyenoord en NEC een prettige bekerfinale toe en mogen de besten winnen.
Wat moet je dan? In Amsterdam spelen als Feyenoord in de finale staat?quote:
In het Gelredome. Vitesse haalt de finale toch nooitquote:Op zondag 21 april 2024 17:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat moet je dan? In Amsterdam spelen als Feyenoord in de finale staat?
Zal de ArenA ook niet fijn vinden, dat wordt waarschijnlijk net zoiets als Ajax in de Kuip. Halve stadion gesloopt.
Marginaal gejank van permanent verontwaardigde mensen. Enige oplossing is een Wembley of Cartuja. Maar dat zullen de immer gierige Nederlanden geldverspilling vinden.quote:Op zondag 21 april 2024 17:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat moet je dan? In Amsterdam spelen als Feyenoord in de finale staat?
Zal de ArenA ook niet fijn vinden, dat wordt waarschijnlijk net zoiets als Ajax in de Kuip. Halve stadion gesloopt.
Inderdaad. Niet dat we na 40 minuten weer terug kunnen naar legalporno.com.quote:Op zondag 21 april 2024 17:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin een leuke wedstrijd. Lichte voorkeur voor de underdog. Maar eigenlijk maakt het me niet heel veel uit verder..
Van Boekelquote:Op zondag 21 april 2024 17:59 schreef Zorro het volgende:
Guzupuntjes en als VAR van Boekel.
Feyenoord gefeliciteerd.
quote:Op zondag 21 april 2024 17:59 schreef Nober het volgende:
GC / Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #60 Vochtig richting winter.
15.5
Geen warm badquote:Op zondag 21 april 2024 17:59 schreef Nober het volgende:
15.5
Koud slippertjequote:Op zondag 21 april 2024 17:59 schreef Nober het volgende:
15.5
Schreeuw niet zo.quote:Op zondag 21 april 2024 18:05 schreef ISVV het volgende:
WIE SJAL NAT WIE SJAL NAT BIE MOEFT WIE SUPPOT DE FAAAAAYNOOOT BOYS WIE SJAL NAT BIE MOEFT
Ja dat Feyenoord geen voordeel heeft is natuurlijk onzinquote:Op zondag 21 april 2024 18:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het voelt wel enorm naar een thuiswedstrijd van Feyenoord. Terwijl het eigenlijk neutraal terrein is.
En vuurwerk.quote:Op zondag 21 april 2024 18:14 schreef PotjeSambal het volgende:
Paar fakkels. Als het hierom wordt gestaakt, dat kan cht niet meer.
Maar we zouden pas vuurwerk doen na de eerste goalquote:Op zondag 21 april 2024 18:14 schreef PotjeSambal het volgende:
Paar fakkels. Als het hierom wordt gestaakt, dat kan cht niet meer.
Nee, daar moeten we heel snel vanaf.quote:
Jan zit daarquote:Op zondag 21 april 2024 18:16 schreef RAVW het volgende:
Welk vak is dat waar deze zooi vandaan komt en wie zit daar nu
Jan, Piet en Kees!quote:Op zondag 21 april 2024 18:16 schreef RAVW het volgende:
Jij hebt duidelijk niet het interview met de familie Tokkie gelezen.quote:Op zondag 21 april 2024 18:15 schreef GGMM het volgende:
God wat een tokkiepubliek
@:dombohetolifantje1 snap je m'n opmerking nu?
020quote:Op zondag 21 april 2024 18:16 schreef RAVW het volgende:
Achter de beide doelen. Beide harde kernen.quote:Op zondag 21 april 2024 18:16 schreef RAVW het volgende:
Dit is geilquote:Op zondag 21 april 2024 18:17 schreef UedaMANIA het volgende:
Pislink word je hiervan. A la Patricia Paay, die na het plassen haar hangtieten aflikt voor dat beetje pis.
quote:Op zondag 21 april 2024 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet het interview met de familie Tokkie gelezen.
Graag even doen en hier voortaan rekening meehouden.
Die speelt wel liever zonder publiek denk ikquote:Op zondag 21 april 2024 18:17 schreef PotjeSambal het volgende:
Welgeteld 2 minuten stilgelegen voor enkele fakkels OP DE TRIBUNE. NIKS op het veld. Die commentator huilen man._!
En de camera’s maar sfeerbeelden schietenquote:Op zondag 21 april 2024 18:17 schreef PotjeSambal het volgende:
Welgeteld 2 minuten stilgelegen voor enkele fakkels OP DE TRIBUNE. NIKS op het veld. Die commentator huilen man._!
Ik geef het hem te doen, hij heeft 2 minuten om ons duidelijk te maken dat hij deugt.quote:Op zondag 21 april 2024 18:17 schreef PotjeSambal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |