quote:Woordvoerder Isralisch leger: "Iran heeft tientallen drones gelanceerd richting Isral"
"Iran heeft tientallen drones gelanceerd richting Isral", dat zegt Daniel Hagari, de woordvoerder van het Isralische leger, in een toespraak op de Isralische televisie. De laatste dagen heeft Iran meermaals gedreigd met wraakacties voor de Isralische aanval op de Iraanse ambassade in Damascus in Syri. Volgens Hagari kan het "uren duren" voor de drones Isral bereiken.
Iraakse veiligheidsdiensten bevestigen aan persagentschap Reuters dat drones vanuit Iran over Irak richting Isral vliegen. Het Iraakse ministerie van Transport kondigt aan dat het luchtruim boven Irak wordt afgesloten voor al het vliegverkeer.
Het Isralische leger heeft de opdracht gekregen om de drones uit de lucht te schieten, zegt Hagari. Volgens de woordvoerder van het Isralische leger kan het "uren duren" voor de drones Isral bereiken. Ook het Isralische luchtruim wordt afgesloten.
Het luchtruim in Jordani was al afgesloten. De Jordaanse veiligheidsdiensten zouden ook gezegd hebben dat ze klaar zijn om "vliegtuigen of drones" die het vliegverbod schenden te onderscheppen of neer te schieten.
Wat vooraf ging:
Op 1 april lanceerde Isral een aanval op de Iraanse ambassade in de Syrische hoofdstad Damascus. Bij die aanval kwamen 16 mensen - onder wie 2 hooggeplaatste commandanten van de Iraanse Revolutionaire Garde - om het leven.
De Iraanse Ayatollah Ali Khamenei reageerde meteen dat Isral "moet en zal worden gestraft". De afgelopen dagen werd de dreiging vanuit Iran steeds groter. Gisteren zei de Amerikaanse president Biden dat een vergelding "eerder vroeger dan later" zou plaatsvinden.
Het Witte Huis bevestigt de aanval en zegt dat het Isral zal steunen en verdedigen tegen elke Iraanse dreiging. President Biden zit deze namiddag (lokale tijd) samen met zijn veiligheidsadviseurs om de situatie te bespreken.
Eerder vandaag had Biden omwille van de oplopende spanningen in het Midden-Oosten zijn weekendplannen in Delaware al geannuleerd. Hij keerde enkele uren geleden terug richting Washington "voor een spoedoverleg".
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/04/13/conflict-iran-israel/
Ons bloed en onze ziel voor het UWV!quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:35 schreef Ali_boo het volgende: [..] Mijn god, wat een banen republiek
![]()
Die zitten niet op FOK!quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Zijn er hier mensen die na 2000 zijn geboren?
Beginnen jullie hem al te knijpen?
Omdat niemand in digitale tulpenbollen wil zitten als het erop aankomt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waarom crasht crypto bij geopolitieke onrust?
Of ze komen ergens tussen Iran en Isral terecht... dan is het ook goed mis.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Had niet verwacht dat Iran zou reageren. Hopelijk missen alle raketten en drones en blijft het verder rustig.
Had vorige week nog 1500 euro. Nu nog 800 en morgen 100 als het zo door gaatquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat niemand in digitale tulpenbollen wil zitten als het erop aankomt.
Domme actie van Iran. Dit kan ze nog wel eens duur te staan komen….quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze komen ergens tussen Iran en Isral terecht... dan is het ook goed mis.
Mocht je binnenkort aan het front verschijnen wil ik je bitcoins wel voor je bewarenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had vorige week nog 1500 euro. Nu nog 800 en morgen 100 als het zo door gaat
Hoogstwaarschijnlijk zullen die millenials wel weer de Sjaak zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Je moet ook investeren in gladiolen. Die doen het erg goed in de wereldpolitiek momenteel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat niemand in digitale tulpenbollen wil zitten als het erop aankomt.
Ik drink voor de eerste keer in tijden, sue mequote:Op zaterdag 13 april 2024 23:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ons bloed en onze ziel voor het UWV!
Waarom na 2000?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Nu met thumbnailquote:
Ja weet ook niet of Rusland dit wel leuk vindtquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:41 schreef skysherrif het volgende:
LIjkt me overigens beterkkelijk positief voor Oekraine dit.
want?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:41 schreef skysherrif het volgende:
Want? Kharkiv wordt op dit moment ook aangevallen door Shaheds.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:41 schreef skysherrif het volgende:
Gaat dat niet een beetje langzaam voor een kruisraket?quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:41 schreef skysherrif het volgende:
Dit is juist gunstig voor Rusland.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:41 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb geen contract getekend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
vermoedelijk een inlegkruisraketquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gaat dat niet een beetje langzaam voor een kruisraket?
Lol, voor tientallen miljoenen aan euro’s afschieten om die Iraanse rommel uit de lucht te knallen. Lachen zich warschijnlijk een ongeluk daar in Teheran.quote:
Dat doen ze al een uur toch?quote:
Perspectief, een vliegtuig op 10km hoogte die met 700kmu langs vliegt, lijkt ook langzaam te gaan. Deze gaan rond de 1500 tot 2500kmu.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gaat dat niet een beetje langzaam voor een kruisraket?
Juist. Straks gaan de VS en de EU veel geld investeren in een oorlog in het midden oosten ipv daaro.quote:
quote:
Met name omdat de " BILL " voor meer support naar Oekraine in de VS gelinkt is aan meer hulp naar Israel. Aangezien de kans me aannemelijk lijkt dat een aanval van Iran op Israel meer amerikaanse politici zal doen bewgen die te sturen vergroot dt de kans ook op meer steun aan Oekraine.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
want?
alle drones die nu worden ingezet gaan niet naar Rusland?
Mooi testmateriaal dat wel... even alles stofvrij maken en checken voor het echte werkquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lol, voor tientallen miljoenen aan euro’s afschieten om die Iraanse rommel uit de lucht te knallen. Lachen zich warschijnlijk een ongeluk daar in Teheran.
als die Iraanse rommel voor tientallen miljoenen euro's aan schade maken moeten de Amerikanen het ook betalen, nu heb je er tenminste nog wat aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lol, voor tientallen miljoenen aan euro’s afschieten om die Iraanse rommel uit de lucht te knallen. Lachen zich warschijnlijk een ongeluk daar in Teheran.
Blabla, misschien moet Isral eens veroordeeld worden voor z'n provocerende actie tegen Iran, het was nergens voor nodig om die ambassade te bombarderen. Het is toch te gek voor woorden dat het westen die ayatollahs heeft moeten smeken om niet te reageren op de provocaties van onze 'vriend' Isralquote:
Ho, maar dit is dus nog andere shit dan de eerdere kruisrakettenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef Ali_boo het volgende:
Naast drones ook raketten richting Isral
[ x ]
Iedereen met een inlog hier krijgt meteen S5. Zou wel weer voor wat nieuwe aanwas zorgenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:44 schreef Tjacka het volgende:
Al mijn posts van de laatste jaren is toch wel genoeg voor een S5?
Ja nu nog graag bewijzen dat ze het doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:44 schreef Qarrad het volgende:
Isralische media berichten dat Jordani niet alleen het luchtruim heeft opengesteld voor Isralische gevechtsvliegtuigen maar ook zelf alles wat overvliegt aan drones en whatnot actief uit de lucht te willen halen.
Dat zijn de betere buren
Hoezo? Alle moslims willen de joden toch de zee indrijven?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:44 schreef Qarrad het volgende:
Isralische media berichten dat Jordani niet alleen het luchtruim heeft opengesteld voor Isralische gevechtsvliegtuigen maar ook zelf alles wat overvliegt aan drones en whatnot actief uit de lucht te willen halen.
Dat zijn de betere buren
quote:
Je woont in Isral of in Iran?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:44 schreef Elvi het volgende:
Heeft het nog zin om mn belastingaangifte te doen of is dit het einde?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:44 schreef Elvi het volgende:
Cash in, koop goud en graaf je in. Safest bet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:44 schreef Elvi het volgende:
Dit ziet er best wel professioneel uit jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho, maar dit is dus nog andere shit dan de eerdere kruisraketten
Iedereen doet mee.quote:
Jeetje wat naar voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef babipangang het volgende:
verdomme, daar gaan mijn aandelen die ik op korte termijn wilde uitbetalennog langer wachten
Feestje aan het vieren?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo? Alle moslims willen de joden toch de zee indrijven?
Je mag met @Fok-it en mij mee naar paraguay vluchtenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:44 schreef Tjacka het volgende:
Al mijn posts van de laatste jaren is toch wel genoeg voor een S5?
Er is geen 24-jarige die na 2000 is geborenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik verwacht dat eerst de 18-24 jarige door de shredder gaan
Dat zullen de komende uren laten zien. Dit is wat Israel Today zegt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja nu nog graag bewijzen dat ze het doen
De hele wereld zou dat eens moeten meemaken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jeetje wat naar voor je.
Nu maak jij helaas ook mee wat zo'n arme baby in Gaza ervaart.
Wensdenken mag u op Twitter gaan doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo? Alle moslims willen de joden toch de zee indrijven?
Ik denk dat het lachen ze wel zal vergaan als Isral hun tegenactie gaat uitvoeren. historisch gezien slaan ze meestal ongeveer 10 a 20 keer zo hard terug....quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wist van tevoren dat het de potentie had om te escaleren, had niet verwacht dat het zo snel zou gaanquote:
Ik ga zo maar voor de Laphroaig.quote:
Nu kan Iran verwachten een pittige aanval te krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:47 schreef MissionPhailed het volgende:
Pittige avond voor Isral, maar het land heeft voor hetere vuren gestaan.
Dat weten we over 15-20 min. maxquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Slagje om de arm nog, maar als dit klopt is het echt goed mis.
sanasoufi en tjackaquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie zijn die 2 die ja zeggen?
Nee, ik gun niemand ellende natuurlijk, zelfs geen papiersneetjes of ongunstige aandelenkoersen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:47 schreef zalkc het volgende:
[..]
De hele wereld zou dat eens moeten meemaken?
Bang als in voor fysiek gevaar? Nee. Bang als in vrees voor bredere gevolgen. Zeker.quote:
Kom kom, jij dacht vorige week al ergens... Dat het nu zo'n shitshow ineens is. Nee dat zag niemand aankomen denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wist van tevoren dat het de potentie had om te escaleren, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan
Thanks maatquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je mag met @:fok-it en mij mee naar paraguay vluchten
Maar je hoopte het wel een beetje stiekemquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wist van tevoren dat het de potentie had om te escaleren, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan
Gelijkelijk aan over een paar weken wellicht, niet allemaal op dezelfde avondquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom kom, jij dacht vorige week al ergens... Dat het nu zo'n shitshow ineens is. Nee dat zag niemand aankomen denk ik.
De kat is dronken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Ploplap het volgende:
Wij zitten met z'n allen voor de TV te kijken. Dit is geschiedenis. Mijn moeder in tranen, en mijn vader zit al oorlogstaal te brullen. Het is wachten tot mijn opa uit zijn graf komt zetten.
Mijn oma drinkt op moment een wodkaatjequote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Ploplap het volgende:
Wij zitten met z'n allen voor de TV te kijken. Dit is geschiedenis. Mijn moeder in tranen, en mijn vader zit al oorlogstaal te brullen. Het is wachten tot mijn opa uit zijn graf komt zetten.
Fixed that for you.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cash in, koop goud Bitcoin en graaf je in. Safest bet.
Godver, ik had je moeder kunnen zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Thanks maat
Nouja. Ik ben al 30 natuurlijk dus dat duurt nog wel even
Hopelijk niet van nu dan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Frutsel het volgende:
Die twitterfilmpjes uit Israel / Tel Aviv enzo vind ik wel lastig...of ze echt van nu zijn en niet van eerdere incidenten/raketten
Iran moest wel iets doen, net als dat ze een paar jaar terug een Amerikaanse basis aanvielen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Breekfast het volgende:
Had niet gedacht dat Iran een directe aanval aan zou durven.
Die uit Tel aviv zijn van eerder waarschijnljkquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Frutsel het volgende:
Die twitterfilmpjes uit Israel / Tel Aviv enzo vind ik wel lastig...of ze echt van nu zijn en niet van eerdere incidenten/raketten
En als er een neger door de straat loopt?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was ze ook bij corona, en bij Rusland.
Kijk eens aan.quote:
Eerlijk is eerlijk Ali, ik zei dat ik dacht dat Iran niet de ballen had dit te doen. Hier heb jij dus gewoon gelijk gehad en ik compleet fout.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gelijkelijk aan over een paar weken wellicht, niet allemaal op dezelfde avond
50-80% van de filmpjes is oud / fake / recycled.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Frutsel het volgende:
Dan denkt ze aan Herman Finkers en moet ze lachen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
En als er een neger door de straat loopt?
Southern Comfort, maar een klein glaasje, voor een heftige avond wil ik scherp zijnquote:
Nah, dit zal negatief uitvallenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar je hoopte het wel een beetje stiekem
Ik ook niet. Dit hebben ze nog nooit gedaan, ze hebben volgens mij nog nooit een land direct aangevallen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Breekfast het volgende:
Had niet gedacht dat Iran een directe aanval aan zou durven.
bier is 93% water.quote:
Ja, dat er iets op handen was stond te verwachten. Maar ik had gedacht dat ze het via n van hun proxys zouden doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Iran moest wel iets doen, net als dat ze een paar jaar terug een Amerikaanse basis aanvielen.
En bij Trumps verkiezingswinst? Dan hebben wij wellicht dezelfde moederquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was ze ook bij corona, en bij Rusland.
Ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bij Trumps verkiezingswinst? Dan hebben wij wellicht dezelfde moeder
Eerste keer in 150 jaar of zoquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dit hebben ze nog nooit gedaan, ze hebben volgens mij nog nooit een land direct aangevallen.
Spannend als je zo tegen mij praat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Godver, ik had je moeder kunnen zijn
Diezelfde tactiek gebruikt ruZZia ook in Oekrane.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:53 schreef MissionPhailed het volgende:
Tactiek van Iran vanavond is wel een interessante; met het eerst lanceren van de langzame drones voordat de raketten de lucht ingaan, wordt Isral min of meer 'gewaarschuwd'. Aan de andere kant arriveert zo zo'n beetje alles tegelijk op de bestemming.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, toen jij president was viel Iran Amerikanen aan
Hoe hoog vliegen die drones?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Perspectief, een vliegtuig op 10km hoogte die met 700kmu langs vliegt, lijkt ook langzaam te gaan. Deze gaan rond de 1500 tot 2500kmu.
Heb net op dit moment ruzie met mijn vader, maar even op de koffie morgenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En bij Trumps verkiezingswinst? Dan hebben wij wellicht dezelfde moeder
Ik denk dat Iran geen grote schade wil aanrichten. De aanval moet groot genoeg zijn om als afschrikking te dienen, en niet te groot om een verdere escalatie te voorkomen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:53 schreef MissionPhailed het volgende:
Tactiek van Iran vanavond is wel een interessante; met het eerst lanceren van de langzame drones voordat de raketten de lucht ingaan, wordt Isral min of meer 'gewaarschuwd'. Aan de andere kant arriveert zo zo'n beetje alles tegelijk op de bestemming.
Hij vindt zeker dat je te apathisch reageertquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb net op dit moment ruzie met mijn vader, maar even op de koffie morgen
Waarom die smiley? deze emotie hoor je te hebben tegenover je vijand. Dit waren ook prachtige beelden geweest als het Israeli's waren, die zouden vieren als een ander land raketten richting Palestijnse gebieden zou sturen.quote:
In tijden van conflict vlucht iedereen de dollar in. T-bills vooral.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waarom crasht crypto bij geopolitieke onrust?
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik denk dat Iran geen grote schade wil aanrichten. De aanval moet groot genoeg zijn om als afschrikking te dienen, en niet te groot om een verdere escalatie te voorkomen.
Ik denk dat Iran het prima vindt dat Isral de meeste drones/raketten uit de lucht weet te halen.
Onder anderequote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij vindt zeker dat je te apathisch reageert
Laten we het hopen. Het nieuws wordt wel erg sensationeel gebracht.quote:
Idd waar hebben we het overquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom die smiley? deze emotie hoor je te hebben tegenover je vijand. Dit waren ook prachtige beelden geweest als het Israeli's waren, die zouden vieren als een ander land raketten richting Palestijnse gebieden zou sturen.
Echte, oergevoelens. Woede richting je vijand. Schitterend. Echt spijtig van die goedwerkende Iron Dome.
Is het dan niet heel makkelijk om die dingen tegemoet te vliegen en ze uit de lucht te halen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laag. Heel laag. Paar honderd meter.
Ik denk dat dit eigenlijk wel eens intern de opening kan bieden waar de oppositie juist op heeft zitten wachten. Zou niet voor het eerst zijn dat een regime uit elkaar klapt door een oorlog in te stappen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:57 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme.
Je weet ook gewoon al wie hier aan het kortste eind gaat trekken en dat is de bevolking van Iran. En da's treurig, want ik heb behoorlijk veel gereisd en ik ken werkelijk geen vriendelijker en gastvrijer volk dan de Iranirs.
Vrees echt dat Isral wederom, net zoals in Gaza, volledig buitenproportioneel gaat reageren op deze actie.
Dat gaat er echt aan liggen of er doden gaan vallen in Isral straks.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:57 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme.
Je weet ook gewoon al wie hier aan het kortste eind gaat trekken en dat is de bevolking van Iran. En da's treurig, want ik heb behoorlijk veel gereisd en ik ken werkelijk geen vriendelijker en gastvrijer volk dan de Iranirs.
Vrees echt dat Isral wederom, net zoals in Gaza, volledig buitenproportioneel gaat reageren op deze actie.
Ja. Maar het zijn er 500.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is het dan niet heel makkelijk om die dingen tegemoet te vliegen en ze uit de lucht te halen?
Die dingen zijn ook gewoon gelanceerd vanuit Jordani, Syri en Libanon. Iran heeft overal milities zitten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:57 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Zou het?
Eerst uren en nu opeens zouden ze er zijn?
Natuurlijk, target practice voor de IDF, RAF en USAF.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is het dan niet heel makkelijk om die dingen tegemoet te vliegen en ze uit de lucht te halen?
Ik denk juist dat Iran wel wat significante schade wil aanrichten om duidelijk te maken dat je niet zonder slag of stoot een (buitenlandse) Iraanse ambassade kan opblazen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik denk dat Iran geen grote schade wil aanrichten. De aanval moet groot genoeg zijn om als afschrikking te dienen, en niet te groot om een verdere escalatie te voorkomen.
Ik denk dat Iran het prima vindt dat Isral de meeste drones/raketten uit de lucht weet te halen.
Regime ≠ Bevolkingquote:
Gaat nooit goedkomen daarzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Veel diplomatiek gerotzooi. Dat wel.
Afvoerputje van FOK! zit vol op het nieuws!quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef onlogisch het volgende:
@:fetx is er ook
VBL is goed vertegenwoordigd vanavond hier.
Het is dan ook een ongelofelijk kutregime dat overal loopt te stoken. Hopelijk volgt regime change.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook gewoon gelanceerd vanuit Jordani, Syri en Libanon. Iran heeft overal milities zitten.
McCain had daar een leuk liedje overquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef KingRoland het volgende:
Konden we iran niet helemaal plat bombarderen? Wat een kut land zeg
Sowwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef Nexum het volgende:
Isral ten grond brengenTel Aviv opblazen
Over het algemeen niet handig om ambassades van kutregimes te bestokenquote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is dan ook een ongelofelijk kutregime dat overal loopt te stoken. Hopelijk volgt regime change.
Dat doet whiskey met jequote:
Moet je toch wel een hoop van jezelf kunnen herkennen daarin.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ergens ben ik wel 'blij' dat dit soort zaken wel duidelijk aangeeft waar mensen staan. De drang is iets te groot om verstoppertje te blijven spelen.
Al voldoende doodsverwensingen (op 'normale' forums) gezien aan zowel UK als USA. En dat is (daar) toegestaan ook.
Punt is dat wij (het westen) er ons niet aan kunnen onttrekken. Dus dit is uiteraard wel weer extra destabilisatie.quote:
waarom post je dit hier. Dit verzinnen die Twitteraars gewoon. Zetten er allegedly bij en hup weer wat onzin de wereld in.quote:
@DombohetOlifantje1 en ik hebben een pittige mening over stoken.quote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is dan ook een ongelofelijk kutregime dat overal loopt te stoken. Hopelijk volgt regime change.
ALIIIIquote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Afvoerputje van FOK! zit vol op het nieuws!
Ten val of naar de grond?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef Nexum het volgende:
Isral ten grond brengenTel Aviv opblazen
Omdat het een baby is vinden we het zielig. Maar wat gaat de baby doen wanneer hij opgegroeid is?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:46 schreef Qarrad het volgende:
Nu maak jij helaas ook mee wat zo'n arme baby in Gaza ervaart
Zegt nog weinig. De v2 van hitler haalde ook hyper sonic speed. En is niks nieuws. De term word laatste tijd op alles gegooid. Is pas boeiend als het hyper sonic missles zijn die zelf van koers kunnen veranderenquote:
Je kan dit topic prima ontvolgen samen met je KLB-vriendenquote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Afvoerputje van FOK! zit vol op het nieuws!
Heel die gebied is toch niet interessant voor onsquote:Op zondag 14 april 2024 00:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Punt is dat wij (het westen) er ons niet aan kunnen onttrekken. Dus dit is uiteraard wel weer extra destabilisatie.
En waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 14 april 2024 00:02 schreef Nexum het volgende:
Als Iran slim is gaan ze hier nog dagenlang mee door totdat die hele fucking Iron Dome overbelast raakt en ze niet alles meer kunnen onderscheppen.
Omdat Isral een koekje van eigen deeg nodig heeft.quote:
Ja leuk. Maar en dan?quote:Op zondag 14 april 2024 00:02 schreef Nexum het volgende:
Als Iran slim is gaan ze hier nog dagenlang mee door totdat die hele fucking Iron Dome overbelast raakt en ze niet alles meer kunnen onderscheppen.
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat gaat er echt aan liggen of er doden gaan vallen in Isral straks.
Kan me niet voorstellen dat ze Iran plat gaan bombarderen als alle raketten en drones hun doel missen door iron dome.
Dit gaat nu echt helemaal de verkeerde kant op!quote:
Alles is interessant voor de westerse geest. Alles is immers van ons.quote:Op zondag 14 april 2024 00:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Heel die gebied is toch niet interessant voor ons
Reken maar op rellen vanuit moslimhoek de komende weken in Nederlandquote:
Dacht dat wij vrienden waren en ik heb helemaal geen KLB-vriendenquote:Op zondag 14 april 2024 00:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je kan dit topic prima ontvolgen samen met je KLB-vrienden
quote:Op zondag 14 april 2024 00:01 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Omdat het een baby is vinden we het zielig. Maar wat gaat de baby doen wanneer hij opgegroeid is?
>In Europa blonde vrouwen lastigvallen
>In Europa bejaarden overvallen (het zijn toch maar kufar)
>In Europa aanslagen plegen (en wat roepen ze dan altijd?)
Iets met voorkomen/genezen
Of: iets briljants uitvinden waar iedereen gelukkig en blij van wordt. Een nieuwe smaak chips, de verbeterde paperclip of een medicijn tegen kanker.quote:Op zondag 14 april 2024 00:01 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Omdat het een baby is vinden we het zielig. Maar wat gaat de baby doen wanneer hij opgegroeid is?
>In Europa blonde vrouwen lastigvallen
>In Europa bejaarden overvallen (het zijn toch maar kufar)
>In Europa aanslagen plegen (en wat roepen ze dan altijd?)
Iets met voorkomen/genezen
Als je nu het vliegtuig pakt, dan kan je het nog live zien.quote:Op zondag 14 april 2024 00:03 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wel grappig dat we live filmpjes krijgen van spul dat nu ergens in Irak rondvliegt
Wie moet Egypte precies helpen, want de kans dat ze Isral gaan helpen is wel heel klein, met al dat oude zeer.quote:Op zondag 14 april 2024 00:02 schreef KingRoland het volgende:
Waarom helpt egypte niet? Die zitten toch niet helemaal te wachten op alle palestijnen? Maar als israel valt dan zitten zij met die shit.
Schijnen Friezen te zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 00:05 schreef KingRoland het volgende:
Iranirs hebben echt mooie dames
Waar stammen ze vanaf eigenlijk
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom die smiley? deze emotie hoor je te hebben tegenover je vijand. Dit waren ook prachtige beelden geweest als het Israeli's waren, die zouden vieren als een ander land raketten richting Palestijnse gebieden zou sturen.
Echte, oergevoelens. Woede richting je vijand. Schitterend. Echt spijtig van die goedwerkende Iron Dome.
Stukje angst-vergiftigingquote:
De banden tussen Israel en Egypte waren uitstekend.quote:Op zondag 14 april 2024 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie moet Egypte precies helpen, want de kans dat ze Isral gaan helpen is wel heel klein, met al dat oude zeer.
Mooiste vrouwen ter wereldquote:Op zondag 14 april 2024 00:05 schreef KingRoland het volgende:
Iranirs hebben echt mooie dames
Waar stammen ze vanaf eigenlijk
Tja, het is een kloteregime. Net als dat van Isral. Alleen is die rare Ayatollah wel redelijk voorspelbaar en hoewel zuiver kwaadaardig, wel voorspelbaar. Isral schiet op alles wat beweegt, en in dit geval is het Isral wat het grootste risico vormt op totale escalatie.quote:Op zondag 14 april 2024 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:59 schreef onlogisch het volgende:
@:fetx is er ook
VBL is goed vertegenwoordigd vanavond hier.
Laten we geduldig afwachten. Zou zomaar kunnen gebeuren, al die Nobelprijzen die naar islamitische landen gaanquote:Op zondag 14 april 2024 00:04 schreef Qarrad het volgende:
Of: iets briljants uitvinden waar iedereen gelukkig en blij van wordt
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 april 2024 00:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, het is een kloteregime. Net als dat van Isral. Alleen is die rare Ayatollah wel redelijk voorspelbaar en hoewel zuiver kwaadaardig, wel voorspelbaar. Isral schiet op alles wat beweegt, en in dit geval is het Isral wat het grootste risico vormt op totale escalatie.
Isral is een groter probleem voor de regionale stabiliteit dan Iran.
Isral valt niet, die hebben al vaker met dit soort barbaren gedeald. Ze doen bijna niets andersquote:Op zondag 14 april 2024 00:02 schreef KingRoland het volgende:
Waarom helpt egypte niet? Die zitten toch niet helemaal te wachten op alle palestijnen? Maar als israel valt dan zitten zij met die shit.
Verder alles goed?quote:Op zondag 14 april 2024 00:07 schreef BlackLining het volgende:
Die hebben al genoeg intern problemen.quote:Op zondag 14 april 2024 00:07 schreef Nexum het volgende:
De enige die dit keer niet meedoet is Egypte
quote:Op zondag 14 april 2024 00:05 schreef Janneke141 het volgende:
Bijzonder dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Iran goede intenties heeft.
quote:Op zondag 14 april 2024 00:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, het is een kloteregime. Net als dat van Isral. Alleen is die rare Ayatollah wel redelijk voorspelbaar en hoewel zuiver kwaadaardig, wel voorspelbaar. Isral schiet op alles wat beweegt, en in dit geval is het Isral wat het grootste risico vormt op totale escalatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |