quote:Woordvoerder Isralisch leger: "Iran heeft tientallen drones gelanceerd richting Isral"
"Iran heeft tientallen drones gelanceerd richting Isral", dat zegt Daniel Hagari, de woordvoerder van het Isralische leger, in een toespraak op de Isralische televisie. De laatste dagen heeft Iran meermaals gedreigd met wraakacties voor de Isralische aanval op de Iraanse ambassade in Damascus in Syri. Volgens Hagari kan het "uren duren" voor de drones Isral bereiken.
Iraakse veiligheidsdiensten bevestigen aan persagentschap Reuters dat drones vanuit Iran over Irak richting Isral vliegen. Het Iraakse ministerie van Transport kondigt aan dat het luchtruim boven Irak wordt afgesloten voor al het vliegverkeer.
Het Isralische leger heeft de opdracht gekregen om de drones uit de lucht te schieten, zegt Hagari. Volgens de woordvoerder van het Isralische leger kan het "uren duren" voor de drones Isral bereiken. Ook het Isralische luchtruim wordt afgesloten.
Het luchtruim in Jordani was al afgesloten. De Jordaanse veiligheidsdiensten zouden ook gezegd hebben dat ze klaar zijn om "vliegtuigen of drones" die het vliegverbod schenden te onderscheppen of neer te schieten.
Wat vooraf ging:
Op 1 april lanceerde Isral een aanval op de Iraanse ambassade in de Syrische hoofdstad Damascus. Bij die aanval kwamen 16 mensen - onder wie 2 hooggeplaatste commandanten van de Iraanse Revolutionaire Garde - om het leven.
De Iraanse Ayatollah Ali Khamenei reageerde meteen dat Isral "moet en zal worden gestraft". De afgelopen dagen werd de dreiging vanuit Iran steeds groter. Gisteren zei de Amerikaanse president Biden dat een vergelding "eerder vroeger dan later" zou plaatsvinden.
Het Witte Huis bevestigt de aanval en zegt dat het Isral zal steunen en verdedigen tegen elke Iraanse dreiging. President Biden zit deze namiddag (lokale tijd) samen met zijn veiligheidsadviseurs om de situatie te bespreken.
Eerder vandaag had Biden omwille van de oplopende spanningen in het Midden-Oosten zijn weekendplannen in Delaware al geannuleerd. Hij keerde enkele uren geleden terug richting Washington "voor een spoedoverleg".
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/04/13/conflict-iran-israel/
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Mwah, denk het niet. Chaos is slecht voor zaken h.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef heywoodu het volgende:
Je moet je als Chinese leider nu toch ook wel de balletjes uit de broek lachen met dit geneuzel allemaal?
Ja, zet Twitter uit. De stuitende domheid en valse berichtgeving die daar nu al over de plinten klotst laat zien waar het fout gaat in de wereld.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef R-woud93 het volgende: [..] Heb je ook advies voor ons onwetenden?
Voor nu even, maar uiteindelijk biedt het toch vooral voordelen als jij straks de enige stabiele factor bent?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mwah, denk het niet. Chaos is slecht voor zaken h.
Ik heb geen goud aandelen, wel defensie en olie aandelenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:54 schreef Digi2 het volgende:
![]()
WGR / Goud #18: Een veilige haven of een schijnvertoning?
[ afbeelding ]
En het Iraanse kernwapenprogramma een paar decennia terug de tijd in te sturen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:57 schreef trein2000 het volgende:
Overigens mooie tijd om alle Iraanse regerings- en militaire complexen tot parkeerplaats te promoveren.
Ik wilde de OP actualiseren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Jezus Starhopper had je zo'n haast om een nieuw topic te openen
Failliet verklaard bij dezequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb geen goud, wel defensie en olie aandelen
Dat is het enige wat bij de tijd is, dat regime zelf leeft nog in de middeleeuwen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:59 schreef Cilantro het volgende:
[..]
En het Iraanse kernwapenprogramma een paar decennia terug de tijd in te sturen.
Osirak, never forget.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:59 schreef Cilantro het volgende:
[..]
En het Iraanse kernwapenprogramma een paar decennia terug de tijd in te sturen.
Ik zal een een nookie bij jou komen doenquote:
Er blijft weinig over zo voor commercile vluchten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:56 schreef trein2000 het volgende:
[ [url=https://twitter.com/visegrad24/status/1779251162132132177]x[/url
Mijn portefeuille zegt iets anders...quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Failliet verklaard bij deze
Shaheds die het niet doen?quote:
SpaceX blijft ook maar bezig hequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:59 schreef trein2000 het volgende:
Haaretz meldt dat er raketten zijn afgevuurd volgens Steve.
Ik was er al bang voorquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:00 schreef Ploplap het volgende:
Ze lopen in Amsterdam West al met vlaggen over de straten
Amsterdamquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:00 schreef Ploplap het volgende:
Denk dat iemand jou dan de grond in nuked...quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zal een een nookie bij jou komen doen
Zuid-Afrika ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:00 schreef Ploplap het volgende:
Iraanse proxies in NL geactiveerd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:00 schreef Ploplap het volgende:
Verdorie, het zit me niet mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat iemand jou dan de grond in nuked...
0%quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef LaDaDiDa het volgende:
Hoe groot is de kans dat Isral deze oorlog gaat verliezen?
Niet. America Fuckk Yeahhhhquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef LaDaDiDa het volgende:
Hoe groot is de kans dat Isral deze oorlog gaat verliezen? Populatie van Iran is 10 keer zo groot en ze zijn al bezig met Hamas natuurlijk...
Als dat daadwerkelijk in de stad zelf is:quote:
Populatie van Iran is volgens mij niet zo een fan van het regime.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef LaDaDiDa het volgende:
Hoe groot is de kans dat Isral deze oorlog gaat verliezen? Populatie van Iran is 10 keer zo groot en ze zijn al bezig met Hamas natuurlijk...
Okay, dus het gebak is daar morgen op te halen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:00 schreef Ploplap het volgende:
Die aanval was natuurlijk ook een keuze, dan weet je eigenlijk al dat ze gaan reageren . Wat een rommeltje is het weer.quote:
Alsof die troep voor een 'huge explosion' kan zorgen.quote:
Met steun van de VS verliezen ze alleen wanneer de rest van de wereld ook een rokende puinhoop is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef LaDaDiDa het volgende:
Als ze Taiwan al wilden innemen is dit het moment, nu de US afgeleid is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef heywoodu het volgende:
Je moet je als Chinese leider nu toch ook wel de balletjes uit de broek lachen met dit geneuzel allemaal?
Die kans is zo goed als nul, vanwege Amerikaanse steun. Maar grote kans dat het alleen bij wat wapengekletter blijft en nooit zal uitgroeien tot een volledige oorlogquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef LaDaDiDa het volgende:
LOL, die kunnen op meerdere plekken tegelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:03 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Als ze Taiwan al wilden innemen is dit het moment, nu de US afgeleid is.
Is er een livestream in Israel?quote:
Het enige stabiele eilandje in een chaotische wereld zijn is leuk als ze een stuk rijker zijn en redelijk autarkisch hun gangetje kunnen gaan, maar vooralsnog hebben ze vooral nodig dat ze zonder al te veel drempels naar de rest van de wereld (en dan Europa en de VS in het bijzonder) kunnen exporteren en daar is een min of meer stabiele wereldorde wel handig voor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor nu even, maar uiteindelijk biedt het toch vooral voordelen als jij straks de enige stabiele factor bent?
Niet meer zoals vroeger, Aan die dominantie begint ook langzaam een einde te komen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
LOL, die kunnen op meerdere plekken tegelijk zijn.
Zoiets kost ook weken voorbereiding, dat zie je aankomen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:03 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Als ze Taiwan al wilden innemen is dit het moment, nu de US afgeleid is.
Eerst nog een rondje Nederland.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:05 schreef heywoodu het volgende:
Hoe lang zouden de kruisraketten zo ongeveer onderweg zijn?
Die gaan een stuk sneller dan drones lijkt me?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:05 schreef heywoodu het volgende:
40/45 minuten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:05 schreef heywoodu het volgende:
Interessant want Iran zei dat elk land z’n airspace opent voor Isral ook de Sjaak isquote:
Ze komen om 2 uur vannacht aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:05 schreef heywoodu het volgende:
Niet zo lang, die dingen vliegen nogal snel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:05 schreef heywoodu het volgende:
Dat sowieso, maar er was ergens een 'schema': drones 9-10 uur, ballistische raketten een minuut of 12, kruisraketten zat er ergens tussenin (maar wel binnen het uur).quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die gaan een stuk sneller dan drones lijkt me?
In 1948 en 1967 was Isral ook behoorlijk outnumbered, maar dat fixten ze ook in hun eentje.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef LaDaDiDa het volgende:
En kruisraketten. Die zijn een stuk zorgwekkender.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
CNN meldt ook meer dan honderd drones onderweg.
erg klein, ze hebben een van de sterkste legers ter wereld, populatie betekent niks, het gaat om high tech spul , ze kunnen Iran compleet wegvagen als dat nodig zou zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef LaDaDiDa het volgende:
dan levert Oekraine toch mooiere beelden op inderdaadquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het tot nu toe maar allemaal vaag gelul in de ruimte, ik wil beelden zien jongens.
Eind 2025 officieel.quote:
Ik niet. Ik wil dat het met een sisser afloopt, hoogstens wat beelden van vuurwerk tijdens de intercepties, hoog en veilig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het tot nu toe maar allemaal vaag gelul in de ruimte, ik wil beelden zien jongens.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:08 schreef R-woud93 het volgende:
En kruisraketten maar ik denk niet dat dat waar is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
CNN meldt ook meer dan honderd drones onderweg.
Die flitsen in de lucht zie je beter in het donker hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:09 schreef ach het volgende:
Als ze dit nou overdag hadden gedaan dan hadden we nog iets kunnen zien.
inderdaad dat speelt alleen maar Wilders in de kaartquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:09 schreef Qarrad het volgende:
Wat ik ook niet wil zien is beelden van feestend jihadistisch tuig in het westen om de verhoudingen nog even wat verder op scherp te zette
Best gemotiveerde leger en nu tot op de tanden bewapend en zeer goed getraind.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:07 schreef littlemindy het volgende:
[..]
In 1948 en 1967 was Isral ook behoorlijk outnumbered, maar dat fixten ze ook in hun eentje.
quote:
Een bommetje in deze ruimte zou ook wel een deel van 's werelds problemen oplossen. Maar ja.quote:
Dit!quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil dat het met een sisser afloopt, hoogstens wat beelden van vuurwerk tijdens de intercepties, hoog en veilig.
Wat ik ook niet wil zien is beelden van feestend jihadistisch tuig in het westen om de verhoudingen nog even wat verder op scherp te zetten.
Soowwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een bommetje in deze ruimte zou ook wel een deel van 's werelds problemen oplossen. Maar ja.
Nice, al zoveel jaren goede betrekkingen.quote:
Hopelijk vergeet 'ie hem niet te geven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:13 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING NEWS!!! BIDEN KOMT MET EEN SPEECH
Dat is vriendelijk van hen, want als iets wordt neergeschoten dan belandt het in hun gebied. Dat is toch zeker ook een risico.quote:
Hoop dat zijn autocue leesbaar isquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:13 schreef Starhopper het volgende:
Beetje humor doet ons allen goed.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:13 schreef Starhopper het volgende:
Daarvan verwachten ze dat die later gelanceerd worden, zodat ze gelijk met de Shaheds arriveren (omdat ze veenl sneller zijn)quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:10 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
En kruisraketten maar ik denk niet dat dat waar is.
Welke tijdzone?quote:
Loyaliteit is leidend. Het merendeel van de Iraanse bevolking ziet Ayatollah het liefst gisteren nog van de aardbodem verdwijnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef LaDaDiDa het volgende:
Gaat ie het hebben over zijn hond of zo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk vergeet 'ie hem niet te geven.
Wie?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:15 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Gaat ie het hebben over zijn hond of zo.
Je zou zeggen, de perfecte target voor een tegenaanval.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Loyaliteit is leidend. Het merendeel van de Iraanse bevolking ziet Ayatollah het liefst gisteren nog van de aardbodem verdwijnen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Snel even een nieuwe run Fallout 4 starten nu het nog kan.
Gewoon nogmaals steuntoezegging aan Isral.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:14 schreef Starhopper het volgende:
Gaat ie de oorlog verklaren aan Iran?
Ja lijkt me ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon nogmaals steuntoezegging aan Isral.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:13 schreef Starhopper het volgende:
Was geloof ik fallout 3, wat een heerlijk gevoel gaf dat om die atoombom af te laten gaan van een afstand kijkend vanuit een verre toren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Snel even een nieuwe run Fallout 4 starten nu het nog kan.
Ja, een paar drones op militaire doelen is een keuze maar nog te overzien. Honderden drones n kruisraketten is een serieus probleem.quote:
Deze avond kan niet meer stuk!quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een bommetje in deze ruimte zou ook wel een deel van 's werelds problemen oplossen. Maar ja.
Jordan heeft dat net dus gedaanquote:
quote:
Waarschijnlijk een Iraanse kont.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef Frutsel het volgende:
Is er uberhaupt nog "airspace open" in het Midden Oosten momenteel?
Probeer maar een lastminute te boeken nu die richting opquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:18 schreef Frutsel het volgende:
Is er uberhaupt nog "airspace open" in het Midden Oosten momenteel?
Ha Werkperd! Hoe is het bij de kringloop?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:14 schreef Werkperd het volgende:
ff uit Twitters maffe WOIII geleuter gestapt om hier even een kijkje en poolshoogte te nemen of mensen wel een beetje verstandig praat.
Allereerst mijn mening: Iran is een lachertje. Waarom? Omdat Iran altijd dreigt maar nooit iets werkelijks verricht. Nu hebben ze na urenlange vergaderingen even gekeken naar hoe zij een antwoord kunnen geven om hun imago in stand te houden. Want na zoveel bedreigingen moet je wel iets doen. Wat? Radiografische toestelletjes sturen die met een max snelheid van 185km/h vliegen en meer dan 12 uur moeten doen om een afstand van 2300km af te leggen. De vraag is ook nog waar deze drones terecht zullen komen. Hoogstwaarschijnlijk op platteland waar geen hond op bevindt.
Isral is een beetje dat buurjongetje dat altijd zijn grote broer ging halen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon nogmaals steuntoezegging aan Isral.
Tukkers voor Palestinaquote:
Vanaf morgen krijg je geld toequote:Op zaterdag 13 april 2024 23:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Probeer maar een lastminute te boeken nu die richting op
Een half uur geleden was het 2uur, dus nu dan 1,5uurquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
Hoe laat verwachten ze de eerste inslagen?
Allemaal mannenquote:
Ja doei.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Isral is een beetje dat buurjongetje dat altijd zijn grote broer ging halen.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vanaf morgen krijg je geld toe
Ik ga nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik wens de Nederlandse jeugd veel plezier in het Midden-Oosten [ afbeelding ]
Had hij misschien moeten doen bij de aanval op de ambassade of elke keer als Isral daar een land aanvaltquote:
Die zijn harder nodig aan het oostfrontquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:21 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik wens de Nederlandse jeugd veel plezier in het Midden-Oosten [ afbeelding ]
Het is je vergeven Sherrifquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:22 schreef skysherrif het volgende:
Sorry zie dat het al tien keer gepost is
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Isral is een beetje dat buurjongetje dat altijd zijn grote broer ging halen.
Dus ze zijn nog niet afgevuurd?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een half uur geleden was het 2uur, dus nu dan 1,5uur
de context is dat zij al jaren aangevallen worden enkel omdat ze joods zijn en ze land hebben gekregen van de brittenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:22 schreef Bezsen het volgende:
Echt zin dat Israel zich weer als slachtoffer gaat opstellen en we niet naar context mogen kijken
Ach, dan heeft Iran in ieder geval wat gedaan en kunnen ze weer daarmee lopen pochen alsof ze Isral van kaart hebben geveegd. Ik heb altijd al gezegd en dat zeg ik nu nog: Iran ziet soennitische moslimlanden als zijn grootste vijand. Hun vijandschap tegenover Isral is schijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ha Werkperd! Hoe is het bij de kringloop?
Nee dat snapt Iran natuurlijk ook wel. Ik verwacht althans niet dat ze helemaal achterlijk zijn daar. Ze sturen die drones om de Iron Dome bezig te houden. Iets anders kan ik me ook niet bedenken. T.o.v. Isral is Iran natuurlijk een lachertje en gaat dat bezighouden ook niet werken. De Iron Dome raakte immers ook niet uitgeput door die 12.000 raketten uit Gaza, maar we gaan het even afwachten. Ze lijken wel vastberaden
Als je een paar honderd drones op je kop krijgt is het moeilijk om vol te houden dat je geen slachtoffer bent.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:22 schreef Bezsen het volgende:
Echt zin dat Israel zich weer als slachtoffer gaat opstellen en we niet naar context mogen kijken
Ja, dat is het.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:23 schreef Bensel het volgende:
[..]
de context is dat zij al jaren aangevallen worden enkel omdat ze joods zijn en ze land hebben gekregen van de britten
Ja, iedereen weet dat vrouwen veel te emotioneel reageren bij dit soort dingen. Voor je het weet lanceert er iemand iets en dan...oh wacht...quote:
Anders doen we gewoon een loterij. Op basis van je verjaardag mag je of naar het oostfront of naar het Midden-Oostenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die zijn harder nodig aan het oostfront
Ze doen er zo'n 11uur over. ETA is 1.5uurquote:
En uiteindelijk nuttige dingen leerde, op zijn 25e miljonair werd en de pestkoppen nu inhuurt als putjesschepper s.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:23 schreef Cuendillar het volgende:
[..]![]()
Isral is dat spichtige kereltje dat wel constant treiteraars voor hun bek slaat.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik kon aan de bitcoin koers zien dat er iets gaande was.
Biertje teveel vrees ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar is @:StateOfMind? Gebeurt er eindelijk iets is hij pleitte.
Zal de leeftijd zijn
Goh.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:26 schreef Coco het volgende:
Veel van die drones halen het blijkbaar niet.
Te weinig benzine 😀quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:26 schreef Coco het volgende:
Ja dat dachten we ook van 1200+ vermoorde mensen, dat dat dat punt wel zou maken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je een paar honderd drones op je kop krijgt is het moeilijk om vol te houden dat je geen slachtoffer bent.
@Hamas geeft een like.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doen de remmen het niet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jos Verstappen gaat weer iemand in elkaar slaan vanavond.
0%. Buiten wat drones en raketten afvuren, kan Iran niks beginnen. Hoe willen ze in godsnaam troepen, tanks, bevoorrading etc in Israel krijgen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef LaDaDiDa het volgende:
Het europese vasteland is een waardige heuvel om op te sterven. Ik weiger om me te mengen in dit gezeik.quote:
Laat dat iig een keer iemand van zijn eigen formaatje zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jos Verstappen gaat weer iemand in elkaar slaan vanavond.
Aldi troep.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:26 schreef Coco het volgende:
Via je Amazon wishlist kan je gewoon iets laten leveren in een ander landquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
0%. Buiten wat drones en raketten afvuren, kan Iran niks beginnen. Hoe willen ze in godsnaam troepen, tanks, bevoorrading etc in Israel krijgen?
By proxyquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
0%. Buiten wat drones en raketten afvuren, kan Iran niks beginnen. Hoe willen ze in godsnaam troepen, tanks, bevoorrading etc in Israel krijgen?
Tot het moment dat ze de druk gaan leggen bij je familiequote:Op zaterdag 13 april 2024 23:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het europese vasteland is een waardige heuvel om op te sterven. Ik weiger om me te mengen in dit gezeik.
Nou ja, Netanyahu zit er, ik neem aan die walgelijke Ben Gvir ook. Die zitten gewoon in het rijtje met mensen die de wereld heel rap kwijt zou moeten, samen met figuren als Sinwar, Haniyeh en consorten aan de andere kant.quote:
De afgelopen jaren heeft Iran hard gewerkt om de macht te grijpen in Irak en Syri via hun proxies. Ze kunnen dus genoeg wapens en troepen transporteren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan ga ik nog steeds niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Tot het moment dat ze de druk gaan leggen bij je familie
Geen idee, maar je UI is wel toepasselijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
Hoe laat verwachten ze de eerste inslagen?
Dezelfde MossadGoden die 7 oktober niet aan zagen komen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef Zipportal het volgende:
MossadGoden gaan binnenkort weer een klusje doen.
Gefeliciteerd maatquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef Coco het volgende:
Like binnen van @:ikgeefenkellikes
Mijn weekend kan niet meer stuk!
Als ze het al lukt op die manier, heeft Israel nog steeds de meest machtige bondgenoot die je kan hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De afgelopen jaren heeft Iran hard gewerkt om de macht te grijpen in Irak en Syri via hun proxies. Ze kunnen dus genoeg wapens en troepen transporteren.
Dat gaan ze uiteraard verder niet doen maar ok, ze kunnen het wel
Die 7 oktober bewust hebben laten gebeuren vanwege infightingquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dezelfde MossadGoden die 7 oktober niet aan zagen komen?
Speelt Gaza ook al zo slecht?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:30 schreef ACT-F het volgende:
Amsterdamse toestanden in de Gazastrook:
[ x ]
Denk je serieus dat ze dat niet wisten, het kwam ze gewoon goed uit. Wezenlijk verschil een paar burgers voor Gaza.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Is dit feestvieren, is dit aanvallen of is dit rellen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[ x ]
Zullen de Saudis leuk vinden. Vijandige drones in hun luchtruim.quote:
Mooie beelden uit Amsterdam Westquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[ x ]
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit feestvieren, is dit aanvallen of is dit rellen?
Die mevrouw klinkt niet zo vrolijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit feestvieren, is dit aanvallen of is dit rellen?
Nu is er ook helemaal niets bekend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
dat is toch een kloon van ggmmquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef Coco het volgende:
Like binnen van @:ikgeefenkellikes
Mijn weekend kan niet meer stuk!
Al zetten ze me tegen de muur.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:29 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Tot het moment dat ze de druk gaan leggen bij je familie
Tja, iedereen wordt vrolijk van andere zaken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:31 schreef Ali_boo het volgende:
Dit kon natuurlijk ook niet uitblijven
[ x ]
Blijkbaar geen honger meer.quote:
Hopelijk mag ik ook mee feesten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:33 schreef R-woud93 het volgende:
Ook een like binnen van @IkGeefEnkelLikes![]()
![]()
![]()
![]()
@:coco
Dat past wel in hoe Irans proxy Hezbollah en Isral onderling bezig zijn vaak qua sfeer. "Als wraak voor X doen wij nu Y." "Als reactie op Y gaan wij over tot Z" in plaats van vol erop.quote:Korte reflectie tijdens adempauze - Iran geeft Isral dus UREN de tijd zich in maximale paraatheid te brengen voor die kruisraketten. Dat is an sich al een de-escalerende move van Iran.
https://www.geenstijl.nl/(...)jd-paar-uur#comments
Mijn god, wat een bananenrepubliekquote:
waarom crasht crypto bij geopolitieke onrust?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Ik kon aan de bitcoin koers zien dat er iets gaande was.
Like gegevenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
ik zie niet of ik likes krijgdat vind ik maar voor onzekere mannetjes die zo aan onverdiende dopamine boosts komen
Bang dat de olievelden in brand gaan?quote:
Van investeringen kan je geen brood kopen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waarom crasht crypto bij geopolitieke onrust?
En een spatie?quote:
Handjes wel boven de dekens houden he.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja je bent bang he? onder de dekens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |