Dit klinkt wel zo amateuristischquote:
en al die vluchtelingen komen deze kant opquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef halfway het volgende:
Aangezien weinig mensen interesse lijken te hebben in het Israel/Palestina topic
Het Westen en dus ook Nederland boeit het geen ene zak wat ze daar allemaal uitvreten.
Denk dat het wel zo werkt. Iran gaat geen zelfmoord plegen dus een serieuze aanval wordt het sowieso niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:06 schreef Ploplap het volgende:
Man, man, man. Waar gaat dit over? Alsof al die landen met elkaar om tafel zitten en samen besluiten dat Iran nu een paar drones mag laten afvuren. Lijkt wel een cartoon dit
Iemand zal toch je reet moeten afvegen over 50 jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en al die vluchtelingen komen deze kant op
We gaan afwachten hoe Isral reageertquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Denk dat het wel zo werkt. Iran gaat geen zelfmoord plegen dus een serieuze aanval wordt het sowieso niet.
doe ik zelf wel, dankjewel, anders duw je me maar de afgrond in.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef halfway het volgende:
[..]
Iemand zal toch je reet moeten afvegen over 50 jaar
Ja denk ik ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Denk dat het wel zo werkt. Iran gaat geen zelfmoord plegen dus een serieuze aanval wordt het sowieso niet.
ik vind het ook maar amateuristisch, andere kant wat wilden ze dan anders doen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit klinkt wel zo amateuristisch
Overigens wel blij dat hier videomateriaal van is.
Iets te spicy naar mijn meningquote:
We beginnen pasquote:
Was iets te snel met posten, wist niet dat die die zin aan het eind zat. Zocht alleen dat gifje eigenlijk haahquote:
Tuurlijk, als het er geen tienduizenden zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:09 schreef TheJanitor het volgende:
Zijn die drones te stoppen door Israel? Als je 5 uur van te voren weet dat ze komen?
Als de beurs open was, zouden aandelen nu ook crashen.quote:
Lijkt me wel toch? Zo'n matig grasmaaiermotortje erin, uren onderweg dus uren de tijd om te kijken waar precies, ik gok dat van de 50-100 van zulke drones misschien n of twee iets raken, per ongeluk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:09 schreef TheJanitor het volgende:
Zijn die drones te stoppen door Israel? Als je 5 uur van te voren weet dat ze komen?
Ongeveer 50 begrijp ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als het er geen tienduizenden zijn
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef halfway het volgende:
Het Westen en dus ook Nederland boeit het geen ene zak wat ze daar allemaal uitvreten.
Israel moet gewoon als waarschuwing een atoombom ergens in de Iraanse woestijn droppen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef halfway het volgende:
Even 8 jaartjes terug.
https://www.hln.be/default/israel-heeft-200-kernwapens~a745c644/
Zelfs in tijden van crisis moet je van dit buitenkansje profiterenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de beurs open was, zouden aandelen nu ook crashen.
Maar inderdaad, ben al wat aan het bijkopen.
Ja laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Israel moet gewoon als waarschuwing een atoombom ergens in de Iraanse woestijn droppen.
Za topic in 3,2,1quote:
Hebben die kernbommen dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Israel moet gewoon als waarschuwing een atoombom ergens in de Iraanse woestijn droppen.
Hangt er vanaf wat die drones gaan doen.quote:
Officieel is dat niet bekend, maar breed wordt aangenomen dat dat inderdaad zo is.quote:
Niet veel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat die drones gaan doen.
Easy.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:09 schreef TheJanitor het volgende:
Gedeeltelijk eens, maar die Iron Dome heeft nog nooit een 100% score gehaald.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:15 schreef Confetti het volgende:
Dat Iron Dome heeft normaal vooral met die flutraketten van Hamas te doen.
Maar als je ziet wat Oekrane met beperkte middelen al kan neerhalen zal Isral ze vrijwel allemaal relatief eenvoudig uit de lucht knallen. Die Iraanse troep heeft in Oekrane ook weinig impact gehad, met nog veel grotere aantallen.
Wie weet stuurt Iran wel kruisraketten die kant op, zodra die krengen in de buurt zijn.. wie weet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Zo'n matig grasmaaiermotortje erin, uren onderweg dus uren de tijd om te kijken waar precies, ik gok dat van de 50-100 van zulke drones misschien n of twee iets raken, per ongeluk.
Als het bij deze droes blijft praten we echt over pure propaganda voor binnenlandse doeleinden. Maar het zou zo kunnen zijn dat ze er met (al dan niet ballistische) raketten overheen knallen. Dan heb je een andere situatie.quote:
Verdediging testen... verdediging haalt drones neer om vervolgens van elders nog eens toe te slaan als de verdediging aan heropbouw, herbewapening of elders bezig is?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Deatheyee het volgende:
Iran gaat zichzelf toch niet voor schut zetten met drones die direct uit de lucht geknald worden? Snap dat niet zo goed.
Kruisraketten en andere raketten kunnen altijd nog de lucht in op t moment dat die dingen in de buurt zijn......quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Deatheyee het volgende:
Iran gaat zichzelf toch niet voor schut zetten met drones die direct uit de lucht geknald worden? Snap dat niet zo goed.
Ali minibikes motortjequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:18 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Wat een pleurisherrie maken die dingen.
Hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou vast een schuilkelder opzoeken als ik jou was
Isral heeft er 175.quote:
Tnxquote:
Daar wordt over gespeculeerd ja, zag er ook wat over op GeenStijl. En dan dus mogelijk vanuit meerdere hoeken, Irondome over belasten?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als het bij deze droes blijft praten we echt over pure propaganda voor binnenlandse doeleinden. Maar het zou zo kunnen zijn dat ze er met (al dan niet ballistische) raketten overheen knallen. Dan heb je een andere situatie.
Stel je aan zeg.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:21 schreef Ploplap het volgende:
Mooie manier om de olie prijs weer te laten stijgen
Yup, shit is aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef trein2000 het volgende:
De top van de Amerikaanse regering zit in de situation room.
Zet een paar zwakke drones in om de luchtverdediging uit te putten om vervolgens massaal kruisraketten en ballistische raketten in te zetten. Schaakmat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Deatheyee het volgende:
Nou zit je in Irak in dit geval wel veilig (een unieke zin overigens), maar het lijkt me wel surrel als je dat over je heen hoort vliegen, wat mogelijk een van d bepalenden dingen in de wereldgeschiedenis van de afgelopen tijd kan zijn.quote:
Over een paar uur ofzo. Ze klinken als brommers en zijn zo traag als brommers.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zei het een paar dagen geleden al; Iran gaat keihard toeslaan!
o.a. met de kieteldood, een harde one-liner, een geschilde appel of een gare raap
Weet iemand wanneer die drones precies aankomen?
Die drones hebben natuurlijk niet als daadwerkelijk doel om voor schade te zorgen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Deatheyee het volgende:
Is dat gevaarlijk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef trein2000 het volgende:
Thanks voor het posten, dit topic is waar ik nu mijn nieuws vandaan haal!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Ali_boo het volgende:
Twitter explodeert, kan iemand hier meehelpen posten?
Kan het nauwelijks bijhouden
De drones zullen al zijn aangekomen voordat Biden er isquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef trein2000 het volgende:
Gwn Steve kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Ali_boo het volgende:
Op die Shahed drones zit letterlijk een 2-takt motor die je op AliExpress kunt kopenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Deatheyee het volgende:
In veel films krijg je dan zo'n count-down counter ""## seconde tot de inslag". Hier heb je meer aan een kalender. Ze zijn gelanceerd op de dertiende.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Haags het volgende:
Het klinkt bijna lachwekkend
Iran begint aanval met drones: reistijd 9 uur.
Steve loopt zwaar achter de feiten aanquote:
Niemand nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Irak zit hier toch ook helemaal niet op te wachten?
Morgen komen ze ook pas aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
Kon dat niet wat eerder nu weet ik pas morgen wat er is gebeurd.
Morgen is Iran een glasbak.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
Kon dat niet wat eerder nu weet ik pas morgen wat er is gebeurd.
Misschien moet je dan wat minder twitteraccounts volgenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Ali_boo het volgende:
Tip: ga er vanuit dat we inmiddels weten dat er drones onderweg zijn en dat de Isralische en Amerikaanse regeringen nu niet een potje Jenga aan het spelen zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Ali_boo het volgende:
Key question lijkt me nu of het bij deze drones blijft of dat ze er met raketten overheen gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tip: ga er vanuit dat we inmiddels weten dat er drones onderweg zijn en dat de Isralische en Amerikaanse regeringen nu niet een potje Jenga aan het spelen zijn
Check zelf even voor de lol en zie of ik overdrijfquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat minder twitteraccounts volgen
Dat lijkt me sterk. Iran heeft geen kernwapens.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou kunnen maar de rest van de wereld dan ook
Feiten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:30 schreef Starhopper het volgende:
Steve: Irak is dichter bij Israel dan Iran.
Wat een niveau
Zeker, ging me er even om dat vriend @Ali_boo het zich iets makkelijker zou kunnen maken door dingen niet of minder te posten als hij hetzelfde al van andere accounts heeft gepost (zoals dat drones onderweg zijn en Biden en co nu druk aan het praten zijn). Ik wil het ook goed volgen, dus ik wil dat hij scherp blijft, dan hoef ik de Twitters niet opquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Key question lijkt me nu of het bij deze drones blijft of dat ze er met raketten overheen gaan.
Zover zou ik niet willen gaan.quote:
De Arrow, David's sling en patriotsystemen zijn er ook nog h.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Stoorzendert het volgende:
Nja, wat ik zou doen (en niet om Iran op ideen te brengen) is proberen met drones de Iron Dome te overspoelen met drones en opgevoerde Qassam vuurpijlen en dan grote raketten ertussen sturen. Maar ik verwacht niet dat ze dat durven
Dat is 2000km... Een Shahed drone zou dat kunnen met een bereik van 2500km, maar met een snelheid van 185km/h duurt dat bijna 11uurquote:
Welkom vriend, biertje erbijquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Gisteravond klaar met Fallout bingen en nu dit
Als de bom valt is het al te laat maat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Moet ik hier voor wakker blijven of zal het zo'n vaart niet lopen?
Doet me denken aan dat moment van de golfoorlog waarbij een journalist de wereldkaart laat zien aan voorbijgangers en dan vraagt: waar ligt Irak? En dan hebben ze Irak ingevuld bij Australi waarop menig burger dan ook Australe aanwijstquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:30 schreef Starhopper het volgende:
Steve: Irak is dichter bij Israel dan Iran.
Wat een niveau
Ik wacht nog even in elk gevalquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
En Amerikaanse marineschepen en bases in andere landen waar luchtverdediging staat die eventueel nog wat kunnen doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Arrow, David's sling en patriotsystemen zijn er ook nog h.
Je wordt vanzelf wakker als de bommen vallenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Als de shit aan is maakt het luchtalarm je wel wakker denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Voor de uitkomst zal het niet veel uitmakenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Door deze post de wekker maar uit gezet, overbodig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wakker als de bommen vallen
Nu net pas de 2e, beetje lang bij moeders in verzorgingshuis gezeten vandaag. Maar lijkt wel fout te gaan ja, wat ik niet verwacht had.quote:
Die vragen zo weer om een vergeldingsaanval..quote:
Welke kerk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Door deze post de wekker maar uit gezet, overbodig.
Als ik hierdoor de kerk mis zal ik woedend zijn.
Damnquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze succesvol zullen zijn. Dat is hoogst onwaarschijnlijk, maar daar zit een hele kleine kans dat er een serieuze raket mee doorheen komt. En dat lijken ze ook te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Caf de kerkquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welke kerk?
[insert kapotte kerk gifje]
Mascara Klodder zal zeggen: het is geen vrijdag
Ze zijn al blij als ze uberhaupt iets raken denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Lijkt op een vliegende motorfiets. Kan dit echt precies militaire doelen raken?
Dan lig ik in mijn nette pak, diploma's en mijn cheques op zakquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wakker als de bommen vallen
Ja. Vraag de Oekraners maar. Zijn klote dingen, vooral omdat ze zo goedkoop te maken zijn dus je stuurt er gewoon heel veel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Lijkt op een vliegende motorfiets. Kan dit echt precies militaire doelen raken?
Ja je kan moeilijk zeggen dat je een small drone attack tegen je vijand hebt gelanceerdquote:
Is Iron Beam al actief dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niet dat ze succesvol zullen zijn. Dat is hoogst onwaarschijnlijk, maar daar zit een hele kleine kans dat er een serieuze raket mee doorheen komt. En dat lijken ze ook te doen.
Naast de systemen die je al noemt hebben ze ook nog de Iron Beam. Dus Isral red zich wel
Ik zou dan ook hardop gaan lachen ja.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja je kan moeilijk zeggen dat je een small drone attack tegen je vijand hebt gelanceerd
Had je gewaarschuwd bro, dit was zeker iets om in de gaten te houdenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu net pas de 2e, beetje lang bij moeders in verzorgingshuis gezeten vandaag. Maar lijkt wel fout te gaan ja, wat ik niet verwacht had.
Ik weet dat! Maar ook alleen maar omdat ik in 2018 een reis naar Isral, Jordani en de Palestijnse gebieden had geboektquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat moment van de golfoorlog waarbij een journalist de wereldkaart laat zien aan voorbijgangers en dan vraagt: waar ligt Irak? En dan hebben ze Irak ingevuld bij Australi waarop menig burger dan ook Australe aanwijst![]()
Vraag me af hoeveel er weten waar nu Irak of Iran of Israel ligt...
Waar is de tijd gebleven dat je nog naar de markt kon voor een moot gebakken vis?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan lig ik in mijn nette pak, diploma's en mijn cheques op zak
Mijn polis en mijn woordenschat aaoei
Onder de flatgebouwen van de stad naast jou
Evacuaties?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Aether het volgende:
https://www.flightradar24.com/RRR9964/34c2bcda
Whut, das nie haram no?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Had je gewaarschuwd maat, dit was zeker iets om in de gaten te houden
Maar anyways, proost maat. Ik schenk mijzelf een whiskey in
Noeks?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef Niek92 het volgende:
Benieuwd hoe Isral hier na terug gaat slaan. Worden spannende dagen of weken.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Aether het volgende:
De beam is nog niet operationeel, volgend jaar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niet dat ze succesvol zullen zijn. Dat is hoogst onwaarschijnlijk, maar daar zit een hele kleine kans dat er een serieuze raket mee doorheen komt. En dat lijken ze ook te doen.
Naast de systemen die je al noemt hebben ze ook nog de Iron Beam. Dus Isral red zich wel
Toen je kansmaakte op een eigen huis, een plek onder de zonquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je nog naar de markt kon voor een moot gebakken vis?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je nog naar de markt kon voor een moot gebakken vis?
Drink vrijwel nooit, maar dit lijkt me een prima excuus,of niet somsquote:
Dit soort dingen gebruik je op Oekrane waar de afweer beperkt is. En zelfs zei schieten die rotzooi uit de lucht. Niet op een land wat een van de meest geavanceerde legers ter wereld heeftquote:
Wat moet dat een fijne vredelievende wereld geweest zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen je kansmaakte op een eigen huis, een plek onder de zon
Wat moeten we daar precies zien?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Aether het volgende:
Yup. De wereld is een kruitvat en de lont brandt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef Niek92 het volgende:
Benieuwd hoe Isral hier na terug gaat slaan. Worden spannende dagen of weken.
Er zijn geruchten... Niet meer dan dat. Er zijn ook beelden, maar ik kan niet verifiren of ze echt zijnquote:
Mijn zegen heb je vriend!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Drink vrijwel nooit, maar dit lijkt me een prima excuus,of niet soms
Duurt nog ff dusquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef trein2000 het volgende:
Eerste drones zouden over 2,5 uur verwacht worden aldus Steve.
Mooi moment voor China ook om toe te slaan bij Taiwan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. De wereld is een kruitvat en de lont brandt.
Sow, Isral krijgt steun van Jordani?quote:
Dat is met veel militaire spul het probleem denk ik. We richten ons op zeer hoog kwalitatief spul, maar als je ooit echt in een oorlog belandt dan heb je alsnog een probleem als de tegenstander zich op kwantiteit richt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja. Vraag de Oekraners maar. Zijn klote dingen, vooral omdat ze zo goedkoop te maken zijn dus je stuurt er gewoon heel veel.
Zijn wel goed tegen te verdedigen.
Tenzij ze natuurlijk willen dat, het gros van, die drones hun doel niet bereiken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebruik je op Oekrane waar de afweer beperkt is. En zelfs zei schieten die rotzooi uit de lucht. Niet op een land wat een van de meest geavanceerde legers ter wereld heeft
Als Irak dat nu ook doetquote:
Nouja ik denk niet dat zij het fijn vinden dat die shit boven hun grondgebied vliegt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sow, Isral krijgt steun van Jordani?
Die zitten daar te bibberen nuquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
Wat is Iran toch ook een ongelofelijk kut land.
De mensen echt niet eerlijk gezegd, die zijn wel serieus tof.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
Jordani heeft de pest aan Iran.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sow, Isral krijgt steun van Jordani?
Die hele regio is een enorme shithole.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
De Perzen wel ja.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De mensen echt niet eerlijk gezegd, die zijn wel serieus tof.
quote:
Huh? Gaat Syri drones neerschieten of wat bedoelen ze?quote:
Je bedoelt bepaalde groepen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
100% eensquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het volk niet, de leiding misschien wel
Of gaan ze interceptors neerschieten? Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Huh? Gaat Syri drones neerschieten of wat bedoelen ze?
De air-defenses from Arab Syria schieten Israelische raketten neer die onderweg zijn om Iraanse drones neer te halen...quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat zijn dit dan weer voor een rare teksten?
Omdat we niet al te verstandige ex-apen zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Zorro het volgende:
Dan ga ik altijd een beetje te veel relativeren zo van, daar op dat stipje lopen wij waarom nou eigenlijk zo moeilijk te doen?
[ afbeelding ]
De groep die nu de macht heeft ja, sneu voor de overige mensen daar.quote:
Amerikaans/Britse/Isralische gevechtsvliegtuigen misschienquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Huh? Gaat Syri drones neerschieten of wat bedoelen ze?
Ik zou eerder brandstof inslaan, maar als jouw auto rijdt op popcorn dan kun je dat beter doen, ja.quote:
Altijd weer die Duitsersquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Zorro het volgende:
Dan ga ik altijd een beetje te veel relativeren zo van, daar op dat stipje lopen wij waarom nou eigenlijk zo moeilijk te doen?
[ afbeelding ]
Waarom dat nou weer dan?quote:
Mazzelaars.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, het is daar nu 14 graden.
Nee. De IRCG is een kutorganisatie. 30% van Iran is Moslim. De rest zijn Perzen die gewoon vrij willen leven en niet veel verschillen t.o.v. de westerse samenleving. Zoek eens afbeeldingen op van Iran van vr 1979quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
Straatje van Hormuz dichtquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zou eerder brandstof inslaan, maar als jouw auto rijdt op popcorn dan kun je dat beter doen, ja.
Preventief lanceerplekken aanpakken?quote:
Wij maar zeuren daar, wij zouden in opstand moeten komen tegen dit onrecht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, het is daar nu 14 graden.
En de reactie van Isral en de VS.quote:
Is dit ook niet het gevolg van die aanval op hun consulaat?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
Je bent getuige van het begint van een enorme regionale oorlogquote:
JAquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:49 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Is dit ook niet het gevolg van die aanval op hun consulaat?
Daarom maken aliens nog geen contact, het heeft toch geen zin.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is nog relatief dichtbij... Ik relativeer wel eens het zelfde, maar eigenlijk gaat het nog veel verder dan dat. Er zijn minder zandkorrels op aarde dan sterren (en dan bedoel ik zonnen) in het hele universum.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Interessantquote:
Die gaat 100% komen en 1000% als die raketten daadwerkelijk van Iraans grondgebied komen en niet van proxysquote:
Als je even snel op Twitter zoekt zie je wel dat dagelijks vliegtuigen 7700 sturen, hopelijk niet al te ernstig dus.quote:
Jamaar ik snap het niet. Iran schiet toch drones af? Waarom als reactie raketten op Lebanon schieten? Dat slaat toch nergens op?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je bent getuige van het begint van een enorme regionale oorlog
Wat ook de rest van de wereld hard zal raken
Focus je niet te veel op individuele details
Soennieten vs sjiieten bijvoorbeeld, Iran is niet populair daar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het volk niet, de leiding misschien wel
Precies, die vliegen meteen door van "oh, nog steeds hommeles over wiens godje de grootste is; we komen wel terug als ze door die puberteit heen zijn".quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom maken aliens nog geen contact, het heeft toch geen zin.
Na Ajax - Twente.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:51 schreef Ploplap het volgende:
Hoe laat gaan ze morgen demonstreren op de dam?
Israel reageert op lanceerinstallaties in Libanon. Schijnbaar verwachten ze van die kant ook ietsquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jamaar ik snap het niet. Iran schiet toch drones af? Waarom als reactie raketten op Lebanon schieten? Dat slaat toch nergens op?
Hezbollah in hun mand schoppen.quote:
Russen gebruiken het volgens mij vooral in combinatie met kruisraketten, die shaheds verhogen dan de kans dat die kruisraketten inslaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebruik je op Oekrane waar de afweer beperkt is. En zelfs zei schieten die rotzooi uit de lucht. Niet op een land wat een van de meest geavanceerde legers ter wereld heeft
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jamaar ik snap het niet. Iran schiet toch drones af? Waarom als reactie raketten op Lebanon schieten? Dat slaat toch nergens op?
Ja viel mij ook al op dat hij in zijn schuilkelder zitquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zit deze pipo in een bezemkast? Beeldkwaliteit/geluid is niks.
Kunnen wij daar niet iets mee?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Yemen mogen ze ook wel opheffen hoor.
Mooi, komen die drones er ook niet meer in. Eind goed, al goed.quote:
Net als bij de Russische inval in Oekraine hebben de Amerikanen het wel weer bij het rechte eind.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:53 schreef Cilantro het volgende:
Die waarschuwing van Sleepy Joe heeft ook weinig uitgehaald
Ooh ik dacht over een half uurtje pas. De shit is dus wel aan als ze het vervroegen.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef Nexum het volgende:
Derde Wereldoorlog is officieel begonnen. Mum van tijd voordat het Rusland/Iran/Hamas vs VS/Oekrane wordt.
Hij zit ergens in Florida,op reis, hij broadcast vanaf z'n laptopquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja viel mij ook al op dat hij in zijn schuilkelder zit
Pak maar lekker de fiets. Doe je meteen groenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
Dit gezeik gaat vast weer geld aan de pomp kosten.
Heb je ook advies voor ons onwetenden?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef Nexum het volgende:
Derde Wereldoorlog is officieel begonnen. Mum van tijd voordat het Rusland/Iran/Hamas vs VS/Oekrane wordt.
Ooh ok.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hij zit ergens in Florida,op reis, hij broadcast vanaf z'n laptop
Als ze al iets gaan doen dan worden de echte raketten afgevuurd zodra de Iron Dome bezig is met die Shahed drones. En dat zou over 2uur zijn volgens aardappelhoofd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Russen gebruiken het volgens mij vooral in combinatie met kruisraketten, die shaheds verhogen dan de kans dat die kruisraketten inslaan.
Misschien dat Iran ook zo iets doet, of ze sturen expres alleen wat shaheds zodat ze voor de buitenwereld geen pussies lijken die niets doen na het platgooien van een van een van hun consulaten maar ook weten dat het waarschijnlijk geen verdere escalatie veroorzaakt.
Tikje voorbarig.. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef Nexum het volgende:
Lekker biertje.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je ook advies voor ons onwetenden?
Noeksquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef Nexum het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |