Lijkt me wel toch? Zo'n matig grasmaaiermotortje erin, uren onderweg dus uren de tijd om te kijken waar precies, ik gok dat van de 50-100 van zulke drones misschien één of twee iets raken, per ongeluk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:09 schreef TheJanitor het volgende:
Zijn die drones te stoppen door Israel? Als je 5 uur van te voren weet dat ze komen?
Ongeveer 50 begrijp ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als het er geen tienduizenden zijn
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef halfway het volgende:
Het Westen en dus ook Nederland boeit het geen ene zak wat ze daar allemaal uitvreten.
Israel moet gewoon als waarschuwing een atoombom ergens in de Iraanse woestijn droppen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef halfway het volgende:
Even 8 jaartjes terug.
https://www.hln.be/default/israel-heeft-200-kernwapens~a745c644/
Zelfs in tijden van crisis moet je van dit buitenkansje profiterenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de beurs open was, zouden aandelen nu ook crashen.
Maar inderdaad, ben al wat aan het bijkopen.
Ja laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Israel moet gewoon als waarschuwing een atoombom ergens in de Iraanse woestijn droppen.
Za topic in 3,2,1quote:
Hebben die kernbommen dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Israel moet gewoon als waarschuwing een atoombom ergens in de Iraanse woestijn droppen.
Hangt er vanaf wat die drones gaan doen.quote:
Officieel is dat niet bekend, maar breed wordt aangenomen dat dat inderdaad zo is.quote:
Niet veel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat die drones gaan doen.
Easy.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:09 schreef TheJanitor het volgende:
Zijn die drones te stoppen door Israel? Als je 5 uur van te voren weet dat ze komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |