Dit klinkt wel zo amateuristischquote:
en al die vluchtelingen komen deze kant opquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef halfway het volgende:
Aangezien weinig mensen interesse lijken te hebben in het Israel/Palestina topic
Het Westen en dus ook Nederland boeit het geen ene zak wat ze daar allemaal uitvreten.
Denk dat het wel zo werkt. Iran gaat geen zelfmoord plegen dus een serieuze aanval wordt het sowieso niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:06 schreef Ploplap het volgende:
Man, man, man. Waar gaat dit over? Alsof al die landen met elkaar om tafel zitten en samen besluiten dat Iran nu een paar drones mag laten afvuren. Lijkt wel een cartoon dit
Iemand zal toch je reet moeten afvegen over 50 jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en al die vluchtelingen komen deze kant op
We gaan afwachten hoe Isral reageertquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Denk dat het wel zo werkt. Iran gaat geen zelfmoord plegen dus een serieuze aanval wordt het sowieso niet.
doe ik zelf wel, dankjewel, anders duw je me maar de afgrond in.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef halfway het volgende:
[..]
Iemand zal toch je reet moeten afvegen over 50 jaar
Ja denk ik ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Denk dat het wel zo werkt. Iran gaat geen zelfmoord plegen dus een serieuze aanval wordt het sowieso niet.
ik vind het ook maar amateuristisch, andere kant wat wilden ze dan anders doen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit klinkt wel zo amateuristisch
Overigens wel blij dat hier videomateriaal van is.
Iets te spicy naar mijn meningquote:
We beginnen pasquote:
Was iets te snel met posten, wist niet dat die die zin aan het eind zat. Zocht alleen dat gifje eigenlijk haahquote:
Tuurlijk, als het er geen tienduizenden zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:09 schreef TheJanitor het volgende:
Zijn die drones te stoppen door Israel? Als je 5 uur van te voren weet dat ze komen?
Als de beurs open was, zouden aandelen nu ook crashen.quote:
Lijkt me wel toch? Zo'n matig grasmaaiermotortje erin, uren onderweg dus uren de tijd om te kijken waar precies, ik gok dat van de 50-100 van zulke drones misschien n of twee iets raken, per ongeluk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:09 schreef TheJanitor het volgende:
Zijn die drones te stoppen door Israel? Als je 5 uur van te voren weet dat ze komen?
Ongeveer 50 begrijp ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Tuurlijk, als het er geen tienduizenden zijn
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:07 schreef halfway het volgende:
Het Westen en dus ook Nederland boeit het geen ene zak wat ze daar allemaal uitvreten.
Israel moet gewoon als waarschuwing een atoombom ergens in de Iraanse woestijn droppen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef halfway het volgende:
Even 8 jaartjes terug.
https://www.hln.be/default/israel-heeft-200-kernwapens~a745c644/
Zelfs in tijden van crisis moet je van dit buitenkansje profiterenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de beurs open was, zouden aandelen nu ook crashen.
Maar inderdaad, ben al wat aan het bijkopen.
Ja laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Israel moet gewoon als waarschuwing een atoombom ergens in de Iraanse woestijn droppen.
Za topic in 3,2,1quote:
Hebben die kernbommen dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:12 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Israel moet gewoon als waarschuwing een atoombom ergens in de Iraanse woestijn droppen.
Hangt er vanaf wat die drones gaan doen.quote:
Officieel is dat niet bekend, maar breed wordt aangenomen dat dat inderdaad zo is.quote:
Niet veel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat die drones gaan doen.
Easy.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:09 schreef TheJanitor het volgende:
Gedeeltelijk eens, maar die Iron Dome heeft nog nooit een 100% score gehaald.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:15 schreef Confetti het volgende:
Dat Iron Dome heeft normaal vooral met die flutraketten van Hamas te doen.
Maar als je ziet wat Oekrane met beperkte middelen al kan neerhalen zal Isral ze vrijwel allemaal relatief eenvoudig uit de lucht knallen. Die Iraanse troep heeft in Oekrane ook weinig impact gehad, met nog veel grotere aantallen.
Wie weet stuurt Iran wel kruisraketten die kant op, zodra die krengen in de buurt zijn.. wie weet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Zo'n matig grasmaaiermotortje erin, uren onderweg dus uren de tijd om te kijken waar precies, ik gok dat van de 50-100 van zulke drones misschien n of twee iets raken, per ongeluk.
Als het bij deze droes blijft praten we echt over pure propaganda voor binnenlandse doeleinden. Maar het zou zo kunnen zijn dat ze er met (al dan niet ballistische) raketten overheen knallen. Dan heb je een andere situatie.quote:
Verdediging testen... verdediging haalt drones neer om vervolgens van elders nog eens toe te slaan als de verdediging aan heropbouw, herbewapening of elders bezig is?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Deatheyee het volgende:
Iran gaat zichzelf toch niet voor schut zetten met drones die direct uit de lucht geknald worden? Snap dat niet zo goed.
Kruisraketten en andere raketten kunnen altijd nog de lucht in op t moment dat die dingen in de buurt zijn......quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Deatheyee het volgende:
Iran gaat zichzelf toch niet voor schut zetten met drones die direct uit de lucht geknald worden? Snap dat niet zo goed.
Ali minibikes motortjequote:Op zaterdag 13 april 2024 22:18 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Wat een pleurisherrie maken die dingen.
Hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou vast een schuilkelder opzoeken als ik jou was
Isral heeft er 175.quote:
Tnxquote:
Daar wordt over gespeculeerd ja, zag er ook wat over op GeenStijl. En dan dus mogelijk vanuit meerdere hoeken, Irondome over belasten?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als het bij deze droes blijft praten we echt over pure propaganda voor binnenlandse doeleinden. Maar het zou zo kunnen zijn dat ze er met (al dan niet ballistische) raketten overheen knallen. Dan heb je een andere situatie.
Stel je aan zeg.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:21 schreef Ploplap het volgende:
Mooie manier om de olie prijs weer te laten stijgen
Yup, shit is aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef trein2000 het volgende:
De top van de Amerikaanse regering zit in de situation room.
Zet een paar zwakke drones in om de luchtverdediging uit te putten om vervolgens massaal kruisraketten en ballistische raketten in te zetten. Schaakmat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Deatheyee het volgende:
Nou zit je in Irak in dit geval wel veilig (een unieke zin overigens), maar het lijkt me wel surrel als je dat over je heen hoort vliegen, wat mogelijk een van d bepalenden dingen in de wereldgeschiedenis van de afgelopen tijd kan zijn.quote:
Over een paar uur ofzo. Ze klinken als brommers en zijn zo traag als brommers.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zei het een paar dagen geleden al; Iran gaat keihard toeslaan!
o.a. met de kieteldood, een harde one-liner, een geschilde appel of een gare raap
Weet iemand wanneer die drones precies aankomen?
Die drones hebben natuurlijk niet als daadwerkelijk doel om voor schade te zorgen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Deatheyee het volgende:
Is dat gevaarlijk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef trein2000 het volgende:
Thanks voor het posten, dit topic is waar ik nu mijn nieuws vandaan haal!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Ali_boo het volgende:
Twitter explodeert, kan iemand hier meehelpen posten?
Kan het nauwelijks bijhouden
De drones zullen al zijn aangekomen voordat Biden er isquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:22 schreef trein2000 het volgende:
Gwn Steve kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Ali_boo het volgende:
Twitter explodeert, kan iemand hier meehelpen posten?
Kan het nauwelijks bijhouden
Op die Shahed drones zit letterlijk een 2-takt motor die je op AliExpress kunt kopenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Deatheyee het volgende:
In veel films krijg je dan zo'n count-down counter ""## seconde tot de inslag". Hier heb je meer aan een kalender. Ze zijn gelanceerd op de dertiende.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:19 schreef Haags het volgende:
Het klinkt bijna lachwekkend
Iran begint aanval met drones: reistijd 9 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |