Ja viel mij ook al op dat hij in zijn schuilkelder zitquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zit deze pipo in een bezemkast? Beeldkwaliteit/geluid is niks.
Kunnen wij daar niet iets mee?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Yemen mogen ze ook wel opheffen hoor.
Mooi, komen die drones er ook niet meer in. Eind goed, al goed.quote:
Net als bij de Russische inval in Oekraine hebben de Amerikanen het wel weer bij het rechte eind.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:53 schreef Cilantro het volgende:
Die waarschuwing van Sleepy Joe heeft ook weinig uitgehaald
Ooh ik dacht over een half uurtje pas. De shit is dus wel aan als ze het vervroegen.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef Nexum het volgende:
Derde Wereldoorlog is officieel begonnen. Mum van tijd voordat het Rusland/Iran/Hamas vs VS/Oekraïne wordt.
Hij zit ergens in Florida,op reis, hij broadcast vanaf z'n laptopquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja viel mij ook al op dat hij in zijn schuilkelder zit
Pak maar lekker de fiets. Doe je meteen groenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:54 schreef Wotte het volgende:
Dit gezeik gaat vast weer geld aan de pomp kosten.
Heb je ook advies voor ons onwetenden?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef Nexum het volgende:
Derde Wereldoorlog is officieel begonnen. Mum van tijd voordat het Rusland/Iran/Hamas vs VS/Oekraïne wordt.
Ooh ok.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hij zit ergens in Florida,op reis, hij broadcast vanaf z'n laptop
Als ze al iets gaan doen dan worden de echte raketten afgevuurd zodra de Iron Dome bezig is met die Shahed drones. En dat zou over 2uur zijn volgens aardappelhoofd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Russen gebruiken het volgens mij vooral in combinatie met kruisraketten, die shaheds verhogen dan de kans dat die kruisraketten inslaan.
Misschien dat Iran ook zo iets doet, of ze sturen expres alleen wat shaheds zodat ze voor de buitenwereld geen pussies lijken die niets doen na het platgooien van een van een van hun consulaten maar ook weten dat het waarschijnlijk geen verdere escalatie veroorzaakt.
Tikje voorbarig.. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef Nexum het volgende:
Lekker biertje.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je ook advies voor ons onwetenden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |