Het volk niet, de leiding misschien welquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jordanië heeft de pest aan Iran.
Huh? Gaat Syrië drones neerschieten of wat bedoelen ze?quote:
Je bedoelt bepaalde groepen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
Wat is Iran toch ook een ongelofelijk kut land.
100% eensquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het volk niet, de leiding misschien wel
Of gaan ze interceptors neerschieten? Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Huh? Gaat Syrië drones neerschieten of wat bedoelen ze?
De air-defenses from Arab Syria schieten Israelische raketten neer die onderweg zijn om Iraanse drones neer te halen...quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat zijn dit dan weer voor een rare teksten?
Omdat we niet al te verstandige ex-apen zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Zorro het volgende:
Dan ga ik altijd een beetje te veel relativeren zo van, daar op dat stipje lopen wij waarom nou eigenlijk zo moeilijk te doen?
[ afbeelding ]
De groep die nu de macht heeft ja, sneu voor de overige mensen daar.quote:
Amerikaans/Britse/Israëlische gevechtsvliegtuigen misschienquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Huh? Gaat Syrië drones neerschieten of wat bedoelen ze?
Ik zou eerder brandstof inslaan, maar als jouw auto rijdt op popcorn dan kun je dat beter doen, ja.quote:
Altijd weer die Duitsersquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Zorro het volgende:
Dan ga ik altijd een beetje te veel relativeren zo van, daar op dat stipje lopen wij waarom nou eigenlijk zo moeilijk te doen?
[ afbeelding ]
Waarom dat nou weer dan?quote:
Mazzelaars.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, het is daar nu 14 graden.
Nee. De IRCG is een kutorganisatie. 30% van Iran is Moslim. De rest zijn Perzen die gewoon vrij willen leven en niet veel verschillen t.o.v. de westerse samenleving. Zoek eens afbeeldingen op van Iran van vóór 1979quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
Wat is Iran toch ook een ongelofelijk kut land.
Straatje van Hormuz dichtquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zou eerder brandstof inslaan, maar als jouw auto rijdt op popcorn dan kun je dat beter doen, ja.
Preventief lanceerplekken aanpakken?quote:
Wij maar zeuren daar, wij zouden in opstand moeten komen tegen dit onrecht.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, het is daar nu 14 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |