Niemand nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Irak zit hier toch ook helemaal niet op te wachten?
Morgen komen ze ook pas aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
Kon dat niet wat eerder nu weet ik pas morgen wat er is gebeurd.
Morgen is Iran een glasbak.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef TornadoDK het volgende:
Kon dat niet wat eerder nu weet ik pas morgen wat er is gebeurd.
Misschien moet je dan wat minder twitteraccounts volgenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Ali_boo het volgende:
Twitter explodeert, kan iemand hier meehelpen posten?
Kan het nauwelijks bijhouden
Tip: ga er vanuit dat we inmiddels weten dat er drones onderweg zijn en dat de Israëlische en Amerikaanse regeringen nu niet een potje Jenga aan het spelen zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:23 schreef Ali_boo het volgende:
Twitter explodeert, kan iemand hier meehelpen posten?
Kan het nauwelijks bijhouden
Key question lijkt me nu of het bij deze drones blijft of dat ze er met raketten overheen gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tip: ga er vanuit dat we inmiddels weten dat er drones onderweg zijn en dat de Israëlische en Amerikaanse regeringen nu niet een potje Jenga aan het spelen zijn
Check zelf even voor de lol en zie of ik overdrijfquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat minder twitteraccounts volgen
Dat lijkt me sterk. Iran heeft geen kernwapens.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou kunnen maar de rest van de wereld dan ook
Feiten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:30 schreef Starhopper het volgende:
Steve: Irak is dichter bij Israel dan Iran.
Wat een niveau
Zeker, ging me er even om dat vriend @Ali_boo het zich iets makkelijker zou kunnen maken door dingen niet of minder te posten als hij hetzelfde al van andere accounts heeft gepost (zoals dat drones onderweg zijn en Biden en co nu druk aan het praten zijn). Ik wil het ook goed volgen, dus ik wil dat hij scherp blijft, dan hoef ik de Twitters niet opquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Key question lijkt me nu of het bij deze drones blijft of dat ze er met raketten overheen gaan.
Zover zou ik niet willen gaan.quote:
De Arrow, David's sling en patriotsystemen zijn er ook nog hè.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:29 schreef Stoorzendert het volgende:
Nja, wat ik zou doen (en niet om Iran op ideeën te brengen) is proberen met drones de Iron Dome te overspoelen met drones en opgevoerde Qassam vuurpijlen en dan grote raketten ertussen sturen. Maar ik verwacht niet dat ze dat durven
Dat is 2000km... Een Shahed drone zou dat kunnen met een bereik van 2500km, maar met een snelheid van 185km/h duurt dat bijna 11uurquote:
Welkom vriend, biertje erbijquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Gisteravond klaar met Fallout bingen en nu dit
Als de bom valt is het al te laat maat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Moet ik hier voor wakker blijven of zal het zo'n vaart niet lopen?
Doet me denken aan dat moment van de golfoorlog waarbij een journalist de wereldkaart laat zien aan voorbijgangers en dan vraagt: waar ligt Irak? En dan hebben ze Irak ingevuld bij Australië waarop menig burger dan ook Australïe aanwijstquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:30 schreef Starhopper het volgende:
Steve: Irak is dichter bij Israel dan Iran.
Wat een niveau
Ik wacht nog even in elk gevalquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
En Amerikaanse marineschepen en bases in andere landen waar luchtverdediging staat die eventueel nog wat kunnen doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Arrow, David's sling en patriotsystemen zijn er ook nog hè.
Je wordt vanzelf wakker als de bommen vallenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Als de shit aan is maakt het luchtalarm je wel wakker denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Voor de uitkomst zal het niet veel uitmakenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
Door deze post de wekker maar uit gezet, overbodig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wakker als de bommen vallen
Nu net pas de 2e, beetje lang bij moeders in verzorgingshuis gezeten vandaag. Maar lijkt wel fout te gaan ja, wat ik niet verwacht had.quote:
Die vragen zo weer om een vergeldingsaanval..quote:
Welke kerk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Door deze post de wekker maar uit gezet, overbodig.
Als ik hierdoor de kerk mis zal ik woedend zijn.
Damnquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze succesvol zullen zijn. Dat is hoogst onwaarschijnlijk, maar daar zit een hele kleine kans dat er een serieuze raket mee doorheen komt. En dat lijken ze ook te doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Café de kerkquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welke kerk?
[insert kapotte kerk gifje]
Mascara Klodder zal zeggen: het is geen vrijdag
Ze zijn al blij als ze uberhaupt iets raken denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Lijkt op een vliegende motorfiets. Kan dit echt precies militaire doelen raken?
Dan lig ik in mijn nette pak, diploma's en mijn cheques op zakquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wakker als de bommen vallen
Ja. Vraag de Oekraïners maar. Zijn klote dingen, vooral omdat ze zo goedkoop te maken zijn dus je stuurt er gewoon heel veel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Lijkt op een vliegende motorfiets. Kan dit echt precies militaire doelen raken?
Ja je kan moeilijk zeggen dat je een small drone attack tegen je vijand hebt gelanceerdquote:
Is Iron Beam al actief dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niet dat ze succesvol zullen zijn. Dat is hoogst onwaarschijnlijk, maar daar zit een hele kleine kans dat er een serieuze raket mee doorheen komt. En dat lijken ze ook te doen.
Naast de systemen die je al noemt hebben ze ook nog de Iron Beam. Dus Israël red zich wel
Ik zou dan ook hardop gaan lachen ja.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja je kan moeilijk zeggen dat je een small drone attack tegen je vijand hebt gelanceerd
Had je gewaarschuwd bro, dit was zeker iets om in de gaten te houdenquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu net pas de 2e, beetje lang bij moeders in verzorgingshuis gezeten vandaag. Maar lijkt wel fout te gaan ja, wat ik niet verwacht had.
Ik weet dat! Maar ook alleen maar omdat ik in 2018 een reis naar Israël, Jordanië en de Palestijnse gebieden had geboektquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat moment van de golfoorlog waarbij een journalist de wereldkaart laat zien aan voorbijgangers en dan vraagt: waar ligt Irak? En dan hebben ze Irak ingevuld bij Australië waarop menig burger dan ook Australïe aanwijst![]()
Vraag me af hoeveel er weten waar nu Irak of Iran of Israel ligt...
Waar is de tijd gebleven dat je nog naar de markt kon voor een moot gebakken vis?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan lig ik in mijn nette pak, diploma's en mijn cheques op zak
Mijn polis en mijn woordenschat aaoei
Onder de flatgebouwen van de stad naast jou
Evacuaties?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Aether het volgende:
https://www.flightradar24.com/RRR9964/34c2bcda
Whut, das nie haram no?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Had je gewaarschuwd maat, dit was zeker iets om in de gaten te houden
Maar anyways, proost maat. Ik schenk mijzelf een whiskey in
Noeks?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef Niek92 het volgende:
Benieuwd hoe Israël hier na terug gaat slaan. Worden spannende dagen of weken.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Aether het volgende:
De beam is nog niet operationeel, volgend jaar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niet dat ze succesvol zullen zijn. Dat is hoogst onwaarschijnlijk, maar daar zit een hele kleine kans dat er een serieuze raket mee doorheen komt. En dat lijken ze ook te doen.
Naast de systemen die je al noemt hebben ze ook nog de Iron Beam. Dus Israël red zich wel
Toen je kansmaakte op een eigen huis, een plek onder de zonquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je nog naar de markt kon voor een moot gebakken vis?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je nog naar de markt kon voor een moot gebakken vis?
Drink vrijwel nooit, maar dit lijkt me een prima excuus,of niet somsquote:
Dit soort dingen gebruik je op Oekraïne waar de afweer beperkt is. En zelfs zei schieten die rotzooi uit de lucht. Niet op een land wat een van de meest geavanceerde legers ter wereld heeftquote:
Wat moet dat een fijne vredelievende wereld geweest zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toen je kansmaakte op een eigen huis, een plek onder de zon
Wat moeten we daar precies zien?quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef Aether het volgende:
Yup. De wereld is een kruitvat en de lont brandt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:39 schreef Niek92 het volgende:
Benieuwd hoe Israël hier na terug gaat slaan. Worden spannende dagen of weken.
Er zijn geruchten... Niet meer dan dat. Er zijn ook beelden, maar ik kan niet verifiëren of ze echt zijnquote:
Mijn zegen heb je vriend!quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Drink vrijwel nooit, maar dit lijkt me een prima excuus,of niet soms
Duurt nog ff dusquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:40 schreef trein2000 het volgende:
Eerste drones zouden over 2,5 uur verwacht worden aldus Steve.
Mooi moment voor China ook om toe te slaan bij Taiwan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. De wereld is een kruitvat en de lont brandt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |