Waarom na 2000?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Zijn er hier mensen die na 2000 zijn geboren?
Beginnen jullie hem al te knijpen?
Nu met thumbnailquote:
Ja weet ook niet of Rusland dit wel leuk vindtquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:41 schreef skysherrif het volgende:
LIjkt me overigens beterkkelijk positief voor Oekraine dit.
want?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:41 schreef skysherrif het volgende:
Want? Kharkiv wordt op dit moment ook aangevallen door Shaheds.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:41 schreef skysherrif het volgende:
Gaat dat niet een beetje langzaam voor een kruisraket?quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:41 schreef skysherrif het volgende:
Dit is juist gunstig voor Rusland.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:41 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb geen contract getekend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Zijn er hier mensen die na 2000 zijn geboren?
Beginnen jullie hem al te knijpen?
vermoedelijk een inlegkruisraketquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gaat dat niet een beetje langzaam voor een kruisraket?
Lol, voor tientallen miljoenen aan euro’s afschieten om die Iraanse rommel uit de lucht te knallen. Lachen zich warschijnlijk een ongeluk daar in Teheran.quote:
Dat doen ze al een uur toch?quote:
Perspectief, een vliegtuig op 10km hoogte die met 700kmu langs vliegt, lijkt ook langzaam te gaan. Deze gaan rond de 1500 tot 2500kmu.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gaat dat niet een beetje langzaam voor een kruisraket?
Juist. Straks gaan de VS en de EU veel geld investeren in een oorlog in het midden oosten ipv daaro.quote:
quote:
Met name omdat de " BILL " voor meer support naar Oekraine in de VS gelinkt is aan meer hulp naar Israel. Aangezien de kans me aannemelijk lijkt dat een aanval van Iran op Israel meer amerikaanse politici zal doen bewgen die te sturen vergroot dt de kans ook op meer steun aan Oekraine.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
want?
alle drones die nu worden ingezet gaan niet naar Rusland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |