je kunt alsnog wel de titel laten veranderen door @Dottekequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kaap!! Ik mocht het laatste topic openen!
Alice liep zelf weg naar haar familiequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:18 schreef BigBreg83 het volgende:
Geen aandacht meer.voor de nummer 2![]()
![]()
Alleen een applausje
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zo, dat was het voor dit jaar.
Proficiat Glenn!
Hopelijk volgend jaar een nieuw seizoen en een gezelligere cos!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gaan we eens kijken of ze volgend jaar weer terug komen
dat zal hij thuis doen denk ik eerder hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef Harry het volgende:
Anti-climax: hij vergeet zijn vrouw ten huwelijk te vragen!!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef Hoempah het volgende:
Live op insta: https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/live/
ja is het ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:21 schreef Frummelie het volgende:
Nou gaaf hoor.. nou dat was het en toen was het stil, dat vind ik altijd even raar..
Dat zou hij niet in de live doen, maar op een ander momentquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef Harry het volgende:
Anti-climax: hij vergeet zijn vrouw ten huwelijk te vragen!!
Nee jo die gaat eerst met zijn vrienden feesten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Komop .. we willen Glenn zien knuffelen met z'n vriendin .. z'n dochter.
Zeg maar wat je wilt als TT dan zet ik hem er inquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kaap!! Ik mocht het laatste topic openen!
Hey Livelink leuk dat je toch even hier komt Jij ook bedankt en tot een volgend jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
Het was weer gezellig. Niet het allerleukste seizoen, ook niet de allerleukste winnaar, maar toch jammer dat het weer voorbij is. Altijd een fijn tijdverdrijf in die saaie wintermaanden. Dank jullie allemaal ook voor het niet-spoileren in het TV-topic. Het werd zeer gewaardeerd.
Verschil is er gewoon.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:21 schreef mario390 het volgende:
in brasil winnen somige en
auto bij de proefingen
quote:
Vorige 2 topics duurde het bijna 1 minuut voordat er een nieuwe open ging.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
En nog even een kaap ... gefeliciteerd.
Hij moet blij zijn dat hij weer zichzelf kan zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:23 schreef Clasientjuh het volgende:
Glenn kwam zo erg droog en onzeker over na de winst hij leek niet eens blij maargoed hahaha
Dat zeggen ze zo. Schuilt niets achter. Gewoon volgend seizoen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
"tot een volgend seizoen"
Niet perse volgend jaar lees ik daarin.
Hij had het gezicht van zijn vrouw gezien dat al heel de uitzending op onweer stond...quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:23 schreef Clasientjuh het volgende:
Glenn kwam zo erg droog en onzeker over na de winst hij leek niet eens blij maargoed hahaha
Ja dat zag ik ook even vlak na de winst. Kan zijn dat ze gewoon overwhelmed was maar dacht ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hij had het gezicht van zijn vrouw gezien dat al heel de uitzending op onweer stond...
Ik kreeg geen beelden jullie wel?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef Willewa het volgende:
Nog even live volgen op instagram. Wat een leuke groep toch weer uiteindelijk.
Ja toppie, ik zag het.. thnxquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja is het ook
op insta gaat het verder
er moet een groepsfoto gemaakt worden
Ja gewoon ff hun instagram opzoeken en op profielfoto klikkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik kreeg geen beelden jullie wel?
Tuurlijk, die schrikt zich de tering en wordt geleefd op dat moment, van alle kanten wordt er aan 'm getrokken, presentatie, Ashley, fotograaf, Ashley, z'n gezin, Ashley, nog een foto, Ashley, andere oud bewoners, Ashley, fotoke, je kent het welquote:
1 auto?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:26 schreef mario390 het volgende:
in brasil gaan somige met en auto
naar huis
hier kreegt niet ,al 2de wat pff
wat sneeuu
ja op de live van bb zelfquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef BBmeeprater het volgende:
[..]
Ik kreeg geen beelden jullie wel?
Ja, viel wel op inderdaad! Maar goed dat hij won voor hem, want hij had anders zeker een pak slaag gehad afgaande op haar blikken!@quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:25 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Hij had het gezicht van zijn vrouw gezien dat al heel de uitzending op onweer stond...
ja ik bedoel de dequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 auto?
Glenn kan nu 2 Dacia's kopen.
Kwartiertje extra inboeken was toch geen probleem geweest als je de rest van de programmering bekijkt iddquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:27 schreef Dotteke het volgende:
Vuurwerk nu bij Glenn zo jammer dat ze dit niet in de uitzending lieten zien
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:27 schreef B00STER het volgende:
Dankjewel aan iedereen die een normale, positieve (en ook de kritische) bijdrage heeft geleverd aan dit seizoen op BB FOK! En nogmaals speciale dank aan @:Dotteke, ik doe het haar niet na.
ashley stond redelijk achteraanquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tuurlijk, die schrikt zich de tering en wordt geleefd op dat moment, van alle kanten wordt er aan 'm getrokken, presentatie, Ashley, fotograaf, Ashley, z'n gezin, Ashley, nog een foto, Ashley, andere oud bewoners, Ashley, fotoke, je kent het wel
Geen dank, graag gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:29 schreef Giggio het volgende:
Gefeliciteerd Den Glenn![]()
Lieve Cossers, was een gezellig seizoen met jullie![]()
Geniet de komende 9 maanden van de rust en wie weet tot BB25![]()
zal even afkicken worden - heb nu een SL voor 9 maanden geloof ik
@:Dotteke: dank voor je leiding en ons af en toe tot de orde roepen![]()
Oh, de sarcasme smile vergetenquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ashley stond redelijk achteraanHet was eerder Alice en de andere heren die hem om de schouders namen
Mazzel voor haar, anders zou ze de rest van haar leven het vriendinnetje van zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn gaat nu de droom van z'n vrouw waarmaken!
Er werden een aantal dikke spoilers in het tv topic gedropt. En als je dat benoemde kreeg je de volle laag van COSsers.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
Dank jullie allemaal ook voor het niet-spoileren in het TV-topic. Het werd zeer gewaardeerd.
Dank je, graag gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
@:dotteke bedankt voor al je harde werk weer dit seizoen
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
@:dotteke bedankt voor al je harde werk weer dit seizoen
Het viel erg mee vergeleken met eerdere jaren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Er werden een aantal dikke spoilers in het tv topic gedropt. En als je dat benoemde kreeg je de volle laag van COSsers.
Ja Dot bedanktquote:
Op die live stond ze samen met karen naast Glenn op de foto. Ik denk dat ik toch ook maar instagram ga aanmaken elke keer gedoe om via dochters te kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ashley stond redelijk achteraanHet was eerder Alice en de andere heren die hem om de schouders namen
ja keken bijna 10.000 mensen dan zou je toch wel live moeten blijven eigenlijk ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:30 schreef KinKiJan het volgende:
Zo zonde dat het op TV afgeraffeld moet worden, die insta is nu ook klaar, was eigenlijk ook vrij kort, had er best ingepast kunnen worden.
quote:
thnx lief van julliequote:Op zaterdag 13 april 2024 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Dot bedanktIk vind dat je dat heel netjes gedaan hebt.
Oh ben je vorig jaar vergeten, Bart jason en die vrouw met dat hele lange haarquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:32 schreef Lrod01 het volgende:
Zegt wel veel over dit seizoen dat de 3 meest saaie mensen 1e, 2e en 3e worden, ondanks ik het Glenn enorm gun want het is verder een eerlijke gast met een hart van goud. Maar dit was tot nu toe echt by far het slechtste seizoen qua games en casting. Hopen op een beter seizoen volgend jaar. Tot ziens.
Thnx jij ook bedankt We hebben het leuk gehad in de SC ook tot volgend jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Lieve Cossers reuze bedankt voor de gezelligheid, zal nog paar daagjes misschien binnenwippen haha maar op tot volgens seizoen nu alweer zin in eigenlijk![]()
![]()
![]()
@:Dotteke bedankt voor een net en overzichtelijke cos, en reuze gezellig en gelachen met je ook![]()
en de haters hoop dat jullie de inlog kwijtraken![]()
whahahha
![]()
Jacqueline? Jolienquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ben je vorig jaar vergeten, Bart jason en die vrouw met dat hele lange haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |