quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gaan we eens kijken of ze volgend jaar weer terug komen
dat zal hij thuis doen denk ik eerder hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef Harry het volgende:
Anti-climax: hij vergeet zijn vrouw ten huwelijk te vragen!!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef Hoempah het volgende:
Live op insta: https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/live/
ja is het ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:21 schreef Frummelie het volgende:
Nou gaaf hoor.. nou dat was het en toen was het stil, dat vind ik altijd even raar..
Dat zou hij niet in de live doen, maar op een ander momentquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:20 schreef Harry het volgende:
Anti-climax: hij vergeet zijn vrouw ten huwelijk te vragen!!
Nee jo die gaat eerst met zijn vrienden feesten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Komop .. we willen Glenn zien knuffelen met z'n vriendin .. z'n dochter.
Zeg maar wat je wilt als TT dan zet ik hem er inquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Kaap!! Ik mocht het laatste topic openen!
Hey Livelink leuk dat je toch even hier komt Jij ook bedankt en tot een volgend jaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
Het was weer gezellig. Niet het allerleukste seizoen, ook niet de allerleukste winnaar, maar toch jammer dat het weer voorbij is. Altijd een fijn tijdverdrijf in die saaie wintermaanden. Dank jullie allemaal ook voor het niet-spoileren in het TV-topic. Het werd zeer gewaardeerd.
Verschil is er gewoon.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:21 schreef mario390 het volgende:
in brasil winnen somige en
auto bij de proefingen
quote:
Vorige 2 topics duurde het bijna 1 minuut voordat er een nieuwe open ging.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
En nog even een kaap ... gefeliciteerd.
Hij moet blij zijn dat hij weer zichzelf kan zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:23 schreef Clasientjuh het volgende:
Glenn kwam zo erg droog en onzeker over na de winst hij leek niet eens blij maargoed hahaha
Dat zeggen ze zo. Schuilt niets achter. Gewoon volgend seizoen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
"tot een volgend seizoen"
Niet perse volgend jaar lees ik daarin.
Hij had het gezicht van zijn vrouw gezien dat al heel de uitzending op onweer stond...quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:23 schreef Clasientjuh het volgende:
Glenn kwam zo erg droog en onzeker over na de winst hij leek niet eens blij maargoed hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |